Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Enka, veel plezier in Beekse Bergen!

CD, overgeven van woede... Heb je dat met het consultatiebureau besproken? Dat lijkt me namelijk wel heel veel woede! Sterkte.

Mal, getver. . Zet em op hoor,. En ik vind je NIET overbezorgd! Waar is dat Duitsland-topic dan? Ik kan het niet vinden .

Bridges, wat jammer dat het niet doorging. Weet je al een volgende keer?

Compu, voor jou. Heb je dat meisje zomaar in het "wild" ontmoet ? En hoezo is ze een voorbeeld voor je? Ik kan me bet voorstellen dat je je toekomstideeen weer moet bijstellen wat betreft de school. Ook jij, zet em op!
Oh Cin, ik vind het heel knap van je dat je zo lang hebt gevoed! Mijn kind wil echt niet meer. De half acht voeding is ahast stop en alleen ´s avonds, ´s nachts en ´s morgens neemt hij nog een paar slokken en dan wordt ie heel boos en moet een fles na krijgen, anders is de voeding veel te weinig. Stomme vraag waarschijnlijk, maar heb je nu heel veel pijn in je rug? En hoe loopt het nu thuis?
Ja, in het 'wild' Jin. Ik heb altijd superveel contact dankzij mijn sociale kind. Die zegt tegen iedereen 'hoi'. :-)

Balen soms he dat je zover weg zit. Drek etc.

En.....hoe was het dames????? UitgeDrekt??

Barst los!!!!!!!!!!!!!!!!!
Compu, heb je dan een heel gesprek met haar? En hoe weet je dat ze veel overeenkomsten heeft met cg? Mag ik dat vragen? Of ben ik nu veel te direkt? Ik ben benieuwd hoe je dat hebt aangepakt, ik vind het stoer van je!
Kokos, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie menneke! Ik ben benieuwd naar de foto´s. Meld je het hier als de site is bijgewerkt? Is Kokosman veel vrij nu?
Drek is cewl.

Slaap lekker dames!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vertel op, dames!!! Vish maakt nieuwsgierig!!
Ja vertel, hoe was Drek?!
Goedemorgen!
Jin, voor jou het hele gesprek.

CG tegen meisje: 'hoi!!'.

Meisje tegen CG: 'hoi'.

Tegen mij: 'wat heeft ze aan haar oortje?'

Ik: 'zo is ze geboren'.

Meisje: 'kan ze er wel mee horen?'

Ik: 'ze is slechthorend en we leren nu gebarentaal.'

Meisje: 'oh, ik ben doof en dat heb ik nooit geleerd. Het is bij mij pas laat ontdekt (op haar vijfde!) en ik doe daarom liplezen'.

Ik: 'kun je het daarmee wel redden dan, lukt het ook op school?'

Zij: 'ik zit op de mlk school en daar heb je altijd hulp als je het niet snapt'

Ik: 'is het een leuke school? wat voor kinderen zitten er op?

Zij: 'iedereen heeft wat, maar je kunt het vaak niet zien aan ze. Ik wil graag met kinderen werken, maar ik moet nu een paar jaar de agrarische kant op. daarna mag ik me richten op omgaan met kindjes.'

Ik: 'wat leuk, je lijkt me erg geschikt daarvoor. We komen elkaar vast nog eens tegen hier, tot ziens!'

En ik kwam haar dus nog een keer tegen in de bieb. We vroegen aan elkaar hoe het ging. De volgende keer kan ik haar vertellen dat we op haar school gaan kijken.

Het is een leuk uitziende meid, haar gehoorapparaten zitten onder haar lange haren. Ze is heel spontaan en geinteresseerd.

Een beetje volwassen voor haar puberleeftijd bijna.

In elk geval heeft ze een lichte verstandelijke beperking, maar zij gaat het helemaal redden met evt. hulp en haar persoonlijkheid.

Ik heb trouwens vaak dit soort gesprekken met onbekenden, beginnend met het oortje. Inmiddels kan ik er wel goed mee omgaan. De 1 vertel je meer, de ander minder. Het zijn altijd wel gesprekken waar je over nadenkt, omdat het je altijd verder brengt.

Het kijken begint te wennen vind ik.

Het plagen vind ik moeilijk, daar heb ik nu een boekje over besteld bij stichting 'Eigen Gezicht'.

Een hele uitleg he.

Wat ik jou nog steeds wil vragen, maar niet zo goed durf.. Is er nog onderzoek geweest in je familie? Ik moet nog vaak aan hen denken, zo tragisch.
Nou Bam, praaaaat!!!!!
Mag typen ook?
Jee, ik zit hier op het puntje van mijn Skruvstastoel!!

Heb je soms zwijgverbod van Drek opgelegd gekregen?
Bam, typ!!
Haha nee hoor, beetje stangen op zijn tijd moet kunnen
en ik irriteer me dood aan die klere banner... zo dat is eruit...
quote:compu schreef op 21 oktober 2008 @ 09:16:

Jee, ik zit hier op het puntje van mijn Skruvstastoel!!

Heb je soms zwijgverbod van Drek opgelegd gekregen?Zit zo'n skruvsta lekker als bureau- of eetkamerstoel? Dat kon Drek me niet vertellen namelijk.
Dan proberen we het bij jou, Vish! Wat kon hij je wel vertellen?
Ik vond het wel erg leuk, maar niet spectaculair. Het was ook bijzonder dat hij dingen wist, die hij echt niet kon weten. Maar hij ging niet heel diep door, en dat vond ik wel jammer.

En wat ik ook jammer vond was dat hij soms te lang doordraafde, als iemand iets niet wist, dan denk ik NEXT..

Wat ik bijzonder vond, een vrouw kreeg een reading van haar overleden zoontje, maar wilde er niet over praten omdat haar dochter van niets wist en die zat naast haar..
Muts, inmiddels wist die dochter er toch wel van. Suf, als je daar naartoe gaat weet je dat dat kan gebeuren.
Hai!!!
Heeft hij nog wat over 1 van jullie verteld?
Nee, wij waren niet interresant genoeg ;)

Ja dat was wel een stomme zet: Je weet dat je eruit gepikt kan worden.
Nope, maar hij stond wel paar keer dichtbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven