Good Luck!
dinsdag 21 oktober 2008 om 09:32
Zo goedemorgen zeg!
Ik vond het erg leuk. Ben de naiefste van het stel gok ik, want ik geloof er helemaal in! Het was idd. niet heel spectaculeir maar hij weet teveel om te raden. Geen reading bij ons helaas/gelukkig. Tsja heb er toch een bijzonder gevoel bij...
Eerst eten, was ook erg gezellig. Vishnu en ik hebben eerst even zitten kletsen met een BN-er (hoe heet hij ook alweer? Kenneth nog iets van zeg eens A, en speelde ook de vader van Bing in GTST) dus ja... al met al vond ik het erg leuk. Massaal, en zou graag nog eens terug willen nin kleinere setting, maar toch leuk!
Ik vond het erg leuk. Ben de naiefste van het stel gok ik, want ik geloof er helemaal in! Het was idd. niet heel spectaculeir maar hij weet teveel om te raden. Geen reading bij ons helaas/gelukkig. Tsja heb er toch een bijzonder gevoel bij...
Eerst eten, was ook erg gezellig. Vishnu en ik hebben eerst even zitten kletsen met een BN-er (hoe heet hij ook alweer? Kenneth nog iets van zeg eens A, en speelde ook de vader van Bing in GTST) dus ja... al met al vond ik het erg leuk. Massaal, en zou graag nog eens terug willen nin kleinere setting, maar toch leuk!
dinsdag 21 oktober 2008 om 09:36
En en en en?! Ha, ik lees al wat eerste berichten. Jah, dat is een beetje dozig, naar zoiets toegaan als je weet dat er een issue is en je wilt er niet over praten. Enfin. Bij jullie dus geen geesten op schoot ed? Vond 't supergezellig jullie weer even te zien met eten. Volgende keer ga ik mee Zo, en nu aan het werk, bis spater!
dinsdag 21 oktober 2008 om 09:40
dinsdag 21 oktober 2008 om 09:45
quote:Vishnu schreef op 21 oktober 2008 @ 09:21:
[...]
Zit zo'n skruvsta lekker als bureau- of eetkamerstoel? Dat kon Drek me niet vertellen namelijk.
Wat je allemaal niet met een Skruvsta kan doen, dat mag je helemaal zelf verzinnen.
Klinkt wel als een aparte avond! Was hij serieus of entertainde hij ook de zaal? En liep hij van hot naar her? Werd dat op scherm vertoond?
Hel, jammer dat je hem miste. Hij heeft zo'n leuke caribische uitstraling he.
[...]
Zit zo'n skruvsta lekker als bureau- of eetkamerstoel? Dat kon Drek me niet vertellen namelijk.
Wat je allemaal niet met een Skruvsta kan doen, dat mag je helemaal zelf verzinnen.
Klinkt wel als een aparte avond! Was hij serieus of entertainde hij ook de zaal? En liep hij van hot naar her? Werd dat op scherm vertoond?
Hel, jammer dat je hem miste. Hij heeft zo'n leuke caribische uitstraling he.
dinsdag 21 oktober 2008 om 09:50
dinsdag 21 oktober 2008 om 10:17
Hallo, ik kom me ook even melden, beetje laat maar Jonathan was aan het huilen en spoken van half 1 tot 3 en toen hebben we hem maar eruit gedaan, koorts opgenomen en nieuwe zetpil gegeven, en bekertje drinken en toen sliep hij gelukkig tot 9 uur. Net met een hoop pijn en moeite de medicijnen erin gekregen want als hij de bambix doorslikt dan grijpt hij naar zijn oor. Dus we gaan vanmiddag maar even naar de HA.
Ik vond het wel een hele gezellige avond en het eten was super, maar over Drek ben ik nog niet helemaal uit of hij echt met geesten kan praten of dat hij helderziend is. Hij heeft wel een gave, dat denk ik wel. Na de pauze ging het wat minder goed, en toen werd ik er wel en beetje melig (door Star en Vishnu)
Ik vond het wel een hele gezellige avond en het eten was super, maar over Drek ben ik nog niet helemaal uit of hij echt met geesten kan praten of dat hij helderziend is. Hij heeft wel een gave, dat denk ik wel. Na de pauze ging het wat minder goed, en toen werd ik er wel en beetje melig (door Star en Vishnu)
Stressed is just desserts spelled backwards