Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:naatie schreef op 28 oktober 2008 @ 13:37:

Helen, ben er ook helemaal blij mee dat Robin zo lekker slaapt. Maar of Mart aan het spoken is, dat weet ik niet, Tobias iig wel. . En hij slaapt de ene keer niet s middags en de andere keer kan hij zo 3 uur slapen. Maar dat laat ik niet toe.

Tobias, dat zeg ik.

Mmm, dan ligt het daar dus ook niet aan. Kleine nachtbraker.
Goed bezig Mamax!

Buiten kan je toch niet zo veel doen met dit weer
quote:Star schreef op 28 oktober 2008 @ 13:40:

Ik vertrouw het zooitje daar in de US ook niet zo eerlijk gezegd. Eerst zien dan geloven. Jammer dat het grootste gedeelte in de nacht van 4 op 5 november is. Werk namelijk 5 november dus dat wordt slapen in plaats van tv kijken.

Ik zou op Mevrouwdekees stemmen. Die is echt mooi, haar avatar.Ik ga dan toch voor Mal, geweldig die duivel met de Amerikaanse vlag!
Star, ik ben ook best trots op mezelf!
Mamax: Ik dacht ook toen ik hem daar aanmelde dat ik dat veel te veel vond, maar het is reuze relaxed daar.

Ze hebben 2 grote aparte ruimtes en het valt gewoon niet op dat er zoveel zijn.

Hier is alles in de ochtend.. Ohh dat alleen laten zou ik echt niet durven. heb je de babyfoon bij de buren staan dan?

De horloges hebben ze bij lobbes.nl maar daar is het uitverkocht zie ik net. Ik dacht nog toen ik het bedacht ik moet ze bestellen, maar goed anderhalf jaar van te voren is wel erg ver, maar nu heb ik wel spijt.

Je hebt ook gewone houten horloge's
Mamax dat doe je snel in een kwartiertjes. Goed zeg!

Nee hier komt niemand tussenin in bed, daar begin ik niet aan. Gelukkig gaat Tobias wel weer gelijk terug naar bed als ik zeg dat het nog lang geen tijd is om te eten en Po ( teletubbies) te kijken. ( want dat wil hij dan altijd )

Maar ja 2 uur later staat hij er weer, kort geheugen denk ik

Ben benieuwd op wie we straks kunnen stemmen voor de avatar!
ik vind die kitty avater ook leuk.. lekker simpel
Arme Naat, wat zal jij moe zijn! Gaat vent er ook wel uit, of komt het allemaal op jouw bordje.

Bij mij snappen ze het al bijna: vanmorgen werd ik 7.11 wakker van ze. Kan best zijn dat ze al een tijdje wakker waren hoor

Ha, Berend is ook weer wakker, even snel typen.

Ik heb de Viva Sintkadootjes in huis, nu nog een mooi gedicht. Even de persoon van mijn lootje hier goed in de gaten houden voor vunzige details

ja ja, alles wat je zegt kan tegen je worden gebruik!

Ga Beer eruit halen, die heb ik slapend vanuit de auto in z'n bed gelegd, dus die zal wel een hele natte luier hebben, en mss zelf wel een natte romper...
Oja de aerocinno heeft als bedoeling dat ie idd melk opschuimt. Maar er kan heel weinig in en ik vind m de helft van de tijd niet goed schuimen. Luistert erg nauw. Daar zit je niet op te wachten als je zin hebt in koffie (ik moet net als Hel ook eens een nwe smiley uit mn hoofd leren...)
Het ging ook sneller dan ik dacht. Max komt maar zelden 's nachts, dus dan heb ik er geen probleem mee. Iedereen moet wel gewoon in z'n eigen bed beginnen. Als je tegen Max zegt dat het nog donker is, gaat hij zo weer slapen, misschien nog iets om hem aan te leren?

Bam, ik ben op de fiets binnen 5 minuten heen en weer, maar liever doe ik het ook niet. Ik ben niet bang dat hij wakker wordt, dat wordt hij nooit, maar brand weet je natuurlijk nooit. Aan de andere kant is die kans zo klein in die 5 minuten dat ik weg ben. Maar dat is dus wel wat me tegenhoud om de maandagmiddag te doen. Vanaf april gaat Sam ook naar de PSZ, dan heb ik alsnog 2 halve dagen voor mezelf.
heeee, maar als ik win houdt ik een pizza party voor de goodluckers. Want je krijgt 10 pizza's met drankjes, dat krijg ik niet alleen op en als ik niet op mezelf mag stemmen dan stem ik op Star, spreid je winkansen he!

We zijn weer terug, bah hoofdpijn, altijd nare gesprekken. En vanmorgen moest Jonathan heel erg huilen toen we weggingen dus dat was ook al niet leuk.

Tsss Naatie met je Mc Dreamy! Doe mij deze maar daar kan ik het wel op

even ter illustratie!
Stressed is just desserts spelled backwards
Tobias weet het wel hoor, als het s avonds donker wordt, zegt hij al: Kijk donker, mij in bed?

Ik hou er ook niet van om Robin alleen te laten als ik Tobias naar het kdv breng ( het is hier 3 min. van vandaan) Maar als het regent en het zo koud is, vind ik het zielig om Robin uit zn bed te halen terwijl hij nog zo lekker ligt te slapen, en hem in de kou in de wagen te leggen. Dus ik heb hem nu 1 keer in bed laten liggen. Maar ik heb wel onderweg gedacht, als er nu een auto over me heen rijdt... Pff..

Zo Amalia, jij bent snel met de Sint kadootjes! Zo ver ben ik nog lang niet En het gedicht al helemaal niet..
Haha Mal, die plaatjes had ik net ook even opgezocht. Hij is ook wel oke, maar ik hou meer van softies Zoals jullie zeggen.

Balen dat Jonathan zo ging huilen, ik kan me ook voorstellen dat je nu gaar bent
Jee Amalia, wat ben je er snel bij met de kadootjes!

Star, dus jij bent een Obama stemmer? Ik hoop dat hij wint maar ik zie het somber in. De Amerikanen zijn zo conservatief dat ze op het laatste moment vast een blanke president willen. Ik vind die Mc Cain best wel een aardige opa hoor, maar hij is te oud om president te zijn. Laat de beste man lekker gaan barbecueën met zijn kleinkoters ofzo.

Juud, aaaaah een nagel eraf, iiiieeeeeuuuuwwww
Stressed is just desserts spelled backwards
Oooooo ja Mal, een pizzaparty, dat is leuk! Ik stem op jou

Ja ik ben zeker een Obama stemmer, die man heeft gewoon iets.

Ga even lekker een slapie doen dan Mal met Mr J

Oeeee vanavond weer:

Is naatieman ook een softie?

Ik laat Berend wel alleen hoor. Ik heb een babyfoontelefoon die op mijn gsm afgaat als er een kind roept of wakker wordt. Daarnaast heb ik 4 rookmelders en een alarm op m'n huis, dus als die afgaan hoor ik het ook op de babyfoon. En brand kan ook als ik zelf slaap. En ik ga nooit ver weg. Inderdaad even naar het speelzaaltje 4 minuten heen als ik hard fiets. Nouja, dan ben ik hooguit heen en weer een kwartier weg. Vond het eerst ook niet fijn en ik doe het alleen als ik zeker weet dat hij nog wel even slaapt. Maar om het daarvoor wakker te maken, ook zo zielig toch?
Bah, gaat ie dat lammetje weer slachten zeker... ik eet nog steeds vega sinds dierendag

Ik ga vanavond voor kaal
quote:amalia schreef op 28 oktober 2008 @ 14:17:

Bah, gaat ie dat lammetje weer slachten zeker... ik eet nog steeds vega sinds dierendag

Weer slachten? Slachten kan maar 1 keer hoor

Ik ga ook steeds meer vega eten en als ik vlees eet is het biologisch. Suf eigenlijk, gaat me steeds meer tegenstaan vlees.
Die den Blijker kan ik het dan weer niet op
Vlees mjummie... dat gaat me geloof ik nooit tegenstaan.

ik wilde wat zeggen weet alleen niet meer wat ............
Hoe was de inhoud van het gesprek Mal?

Amaal, oh dat durf ik niet hoor, mijn kindje alleen laten. Dat heb ik nog nooit gedaan. Heb je jouw zooooo 2008-ding al verkocht?

Juud, getsie au seeer nagel!

Star, leuk die poppekes. Waar heb je die gekocht?

Maar, de leeftijd is twee tot zes jaar. Als je zes bent, vind je die popjes dan leuk?
quote:bambino schreef op 28 oktober 2008 @ 14:23:

Vlees mjummie... dat gaat me geloof ik nooit tegenstaan.

ik wilde wat zeggen weet alleen niet meer wat ............Dan heb jij geen vent die met één gehaktbal het hele huis blauw weet te krijgen
Jin, poppetjes bij de Hema. Hmmm, voor zesjarige minder leuk denk ik. Kan je niet voor allemaal zo'n klein Playmobiel poppetje doen? Je hebt van die setjes van bijvoorbeeld alleen een ridder met een paard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven