Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naat die wekker heb ik ook voor Mart maar hij krijgt hem voor 5 december. Lekker dat Robin zo goed slaapt, komt hij 's nachts nog wel voor een voeding dan?

Amaal ik heb nog nooit van dat ding gehoord, wat kan ie dan?

MC Dreamy vind ik ook niks, hij heeft van die puppie ogen. Ik neem Alex Karev dan wel. Hoewel de MC Chicken van Hel klinkt ook erg lekker .

Bellenblaas krijgt Mart hier ook heel vaak mee op de creche. Het lijkt alleen hier wel of al die ouders elkaar proberen te overtreffen met hoe groter, hoe beter. Was op mijn vorige school ook heel erg. Een zakje chips en een potlood en een gum , echt veel te veel vind ik. Ik ben er al uit, ik bak gewoon cakejes, niks mis mee. Maar goed het ging om een Sintcadeau voor Jinny toch? Euhm...

een potlood met een leuke gum, een stuiterbal, een tolletje, vliegtuigje vind ik ook een leuk idee of een chocoladeletter maar dat wordt een beetje duur denk ik dan. Vingerpopjes zijn ook leuk die verkopen ze bij de Ikea en zijn niet zo duur. Bij zeeman willen ze ook nog weleens wat leuks hebben liggen en natuurlijk bij de Action maar dat heb je daar niet.

Ik heb de bomen in de tuin gesnoeid, nou ja 1 boom want toen had ik geen zin meer. Dus nu moet ik er nog twee. Ik denk alleen niet det Vent blij zal zijn met mijn mededeling dat ie morgen de takken in zijn nieuwe auto naar de stort maggaan brengen. Maar goed daar komt ie ook wel weer overheen.
Rotwijf ben je Juud. Arme nieuwe auto van vent
Jin, kleine voorleesboekjes? Hebben ze daar niet van die hele kleine Gouden Boekjes-achtig iets?
Adventkalendertjes in DLD misschien ook wel leuk.
Vingerpoppetjes had ik voor Ceetjes eerste verjaardag op KDV uitgedeeld. Nijntje koekjes erin en klaar.

Ja naar wijf ben ik he .

Die traktatie van Ceetje ziet er wel heel erg leuk uit Star! Waar heb je die popjes vandaan?
Ik heb HET idee voor Jin. Je kopieert gewoon een cd met Sintliedjes en die gaan in de schoen.
Mart heeft een teennagel die loslaat. Zo raar. Volgens mij heeft hij nergens tegenaan aangestoten. Hij is ook niet blauw, hij laat gewoon helemaal los
Juud, Robin slaapt dan van zn voedig van 23.00 uur door tot 7 uur. Maar dat is ook pas sinds 2 dagen hoor. Daarvoor kwam hij 3 dagen rond 4 uur en een week daarvoor, sliep hij van 23.00 tot half 6. Dus ik ben er al helemaal blij mee.

Ik wilde die wekker eigenlijk ook voor 5 dec geven, maar dat duurde nog zo lang. En Tobias kwam soms wel 4 keer per nacht naast mn bed staan, dat ik daar niet mee wilde wachten.

Leuke tractatie Star! Dat doet het volgens mij altijd wel goed. Fijn dat Ciara je nou lekker laat slapen. Het duurt even, maar dan heb je ook wel wat
Goed idee Juud. kunnen ze nog nederlands leren ook ;)

Die vingerpoppetjes vind ik ook leuk.

Voor Juul zijn verjaardag wil ik houten dierenhorloge's doen ( met tekst de tijd is voorbij gevlogen )
Oja, die gouden boekjes zijn leuk, heb er ook een paar thuis. Was laatst bij nicht (3 kids), en die tipte mij over het boek "De Gele Ballon", echt heel leuk. Volgens mij van dezelfde tekenaar als dat fietsboekje van de kinderboekenweek (grote hit hier in huis). Maar goed, het ging nog steeds over kadootjes voor Jinny voor op de kita.

Nee, geen etiketten Bam, was ik eerst van plan maar heb uiteindelijk gewoon 'n geinig fotootje van Mare op een kaartje met mooi lint er omgeen gebonden, met op de achterkant een afscheidsgroet. Wow, grote groep zit Julian in zeg (al zullen vast niet alle 27 kinderen er elke dag(deel) zijn)! Met hoeveel leidsters zijn ze dan?

Star, leuk mandje! Maar what's with de avatar? Ik mis je rokje...

Juud, whahahahaha, misschien moet je vent een beetje mild stemmen voor je het nieuws brengt (wijntje, lekkere stoofschotel... ).
Hema!
quote:Juud_ schreef op 28 oktober 2008 @ 13:26:

Mart heeft een teennagel die loslaat. Zo raar. Volgens mij heeft hij nergens tegenaan aangestoten. Hij is ook niet blauw, hij laat gewoon helemaal los Ieeeeeeeeeeuw, ik krijg er gewoon de kriebels van.
gek Juud, hoe kan dat dan loslaten? brrrrrr

Misschien even de huisarts bellen?
Hel, rokje komt nog wel terug hoor, maar even aangepast vanwege de Amerikaanse avatarverkiezing. Gisteravond via netwerk.tv nog even Amerikaanse stemwijzer gedaan. Kwam gelukkig Obama uit

Dierenhorloges, waar haal je die? Klinkt ook leuk.

Naat, van vier naar twee keer, dan helpt het toch een beetje die wekker
In totaal zijn er 54 kinderen en Juul zit dus wel met 27 kindjes in 1 groep en dan op dinsdag en vrijdag. Maar het is zo groot daar, dat het niet opvalt. Er zijn 2 vaste leidsters en meestal 2 stageleidsters.

De andere groep draait maandag en donderdag en de woensdag groep is voor kindjes vanaf 3 jaar en dan is de groep gemengd van beide groepen. Vanaf 3 jaar mogen ze 3x per week komen.
Robin begint het aardig te snappen dus Naat! Lekker hoor. Beetje jammer wel dat Tobias zo aan het spoken is. Slaapt hij overdag nog?

Ooo Amalia, die aeroccino. Ja, zoooooo 2008 inderdaad...

Gretvrrrrr, zitten aan de andere kant van de wereld een paar mensen die niet willen doen wat ik zeg. Irritant. Moet maar eens even bellen (ik heb een hekel aan bellen, bah...).
Ja Star ga jij voor de eerste 'zwarte' Amerikaanse president?

Dat zeiden ze vanmorgen op het nieuws. Ik vind het wel een soort van raar klinken. Zwarte president.

Maar ik ga ook voor Obama. Al wordt er hier dan niet gestemd

Brr.. Juud, die nagel. Ik krijg er hier ook rillingen van. Of ziet het er niet zo erg uit?

Dierenhorloges, leuk zeg Bam! Origineel idee!
Mart is van Juud Hel

Ha, we can shake hands dus. Ik haat bellen. Zeker als ik niet weet wie ik bel. Of wie mij belt.
Helen, ben er ook helemaal blij mee dat Robin zo lekker slaapt. Maar of Mart aan het spoken is, dat weet ik niet, Tobias iig wel. . En hij slaapt de ene keer niet s middags en de andere keer kan hij zo 3 uur slapen. Maar dat laat ik niet toe.
Zo hee Bam, als ik hier op het kdv hoor wat een herrie 12 peuters al kunnen maken....! Straks 3x per week, dagdelen toch? Of zijn het hele dagen?

Gelukkig Star! Ah ja, die avatarverkiezing. Ik zal eens kijken of ik voor jou of voor mal ga stemmen, haha. Obama > ik hoop het ook, maar ik geloof het pas als 'ie in het Witte Huis zit. Altijd wat raars met die verkiezingen daar...
Ik vertrouw het zooitje daar in de US ook niet zo eerlijk gezegd. Eerst zien dan geloven. Jammer dat het grootste gedeelte in de nacht van 4 op 5 november is. Werk namelijk 5 november dus dat wordt slapen in plaats van tv kijken.

Ik zou op Mevrouwdekees stemmen. Die is echt mooi, haar avatar.
quote:Star schreef op 28 oktober 2008 @ 13:37:

Mart is van Juud Hel

Ha, we can shake hands dus. Ik haat bellen. Zeker als ik niet weet wie ik bel. Of wie mij belt.

Mart? Wie heeft het hier over Mart?

Ja, vgs mij heb ik een belfobie. Zit het nu ook al eindeloos uit te stellen (voor het geval dat nog niet duidelijk was...).
Bam, ik vind het wel veel kinderen hoor! Max zit met 14 kinderen, 2 leidsters en soms nog een assistent. Hij mag nu ook 3 keer, ik zit nog te twijfelen tussen maandagmiddag en woensdagochtend. Hij gaat nu op dinsdagochtend en donderdagmiddag. Nadeel van maandagmiddag is dat ik Sam dan even alleen thuis moet laten (die slaapt dan al), voordeel is dat ik een extra middagje m'n handen vrij heb voor wat andere dingen. Die dierenhorloges vind ik erg leuk, die onthoud ik voor volgend jaar. Waar heb je ze vandaan?

Naatie, 4 keer per nacht ! Als je hem tussen jullie in legt slaapt hij dan wel? Of wil je dat niet? Hier gelukkig 2 mannetjes die, net als mama, erg op hun nachtrust gesteld zijn!

Net het tafelblad voor het eerst in de beits gezet. Kwartiertje, toen was ik klaar. Ik denk dat ik nu het onderstel maar even ga schuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven