Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
beetje schizofreen Bam?

wij eten samen lasagne als de kids op bed liggen. ties weigert alles weer en wil even geen strijd dus die krijgt picolientjes. Fieke doet haar broer na en krijgt dus maar een 4 maanden potje bruine bonen. Wij doen makkelijk vandaag haha!
ik eet ook lasagne met spinazie en kaas.

anders zkh kan wel, maar deze is echt om de hoek, wel zo handig. Mss valt er iemand uit, dus ik bel gewoon af en toe.

Nouja, ik kan de pijn nu ook al 3 mdn handelen, dus dit kan er nog wel bij
Aha, vandaar de naam Amalia!!

Bam, leuk een trekpop, net zoiets als mijn muffins... Succes!

Helen, fijn dat het zo goed bevalt daar. En een beetje heimwee mag best!

Cin, sterkte, dikke knuf voor jullie.

Star, sterkte morgen bij de arts. Laat je het weten?

Juud, al tante?? Spannend!

Mal, spannend morgen. Mijn duimen draaien!!!!!!!!
Dat zou het zijn Jin
Hallo!

Hel, wat leuk te lezen hoe het je daar bevalt. En wat schattig dan, hoe Mare al gehecht was aan jullie huisje samen. Zou zij ook erg merken dat jullie nu steeds samen zijn (nouja steeds)?

Sterkte met de zieken in de omgeving, dat hakt er ook best in lijkt me. Heb je een adreswijziging op de groep gezet eigenlijk?

Dus toch weer pijn Cin.. Je schreef het laatst al, balen zeg!

Die pillen zijn ook niet alles, maar het is een noodsprong voor je.

Ik hoop dat je gauw de oproep krijgt. En als het met 5 dec. is, dan vier je Kerst uitbundiger voor zover het kan. Dan heb je het maar gehad. Veel sterkte met de terugval!!

Nog even over de werklui; er is in Bridgesdorp kortgeleden een pool die illegaal werkte gesnapt. De dame des huizes kreeg 8000 euro boete.. Ze controleren momenteel veel en ik heb hierover nog een paar links met info, dan ben je op de hoogte.

Bridges, wij aten vanavond bij mijn moeder van de nieuwe sate-bezorger, was lekker!
Cin, zie net dan HannesLove5 dezelfde avator heeft als jij
quote:bambino schreef op 26 november 2008 @ 15:18:

jaaahh daar ben ik weer
Goedeavond,

Ik heb net een heerlijke massage gehad bij kennis van ons, ben helemaal gehydrateerd nu

Ga nu relaxen op de bank, gezellige avond allemaal!
Ik ben nog steeds geen tante, zenuwslopend dit .

Bam is het gelukt met de pietjes?

Fijn Kokos dat je klachten weg zijn. Lijkt me best "lastig" dat hij niet in zijn eigen bedje wil slapen. Hoe gaat dat overdag dan? Maar net wat Hel zegt straks denk je er met weemoed aan terug.

Fijn Hel dat jullie het naar jullie zin hebben in jullie nieuwe paleis. Verdrietig voor je schoonmoeder (zo mag ik het wel even noemen he) en je kennis. Vervelende dingen van het leven zijn dat.
Je zit te wachten op een neefje of nichtje, Juud?

Sorry, heb ik even gemist.. Eerste keer tante en oom?

Kokos, best intensief zeg met je mannetje. CG wilde ook altijd in onze nabijheid en we waarschuwden elkaar dan als het gespeente eruit dreigde te vallen.. Ik denk er nu met weemoed aan terug wat Juud zegt. Maar als je er middenin zit...

De braces zijn nu al te klein! Ben vandaag naar het zh geweest en we moeten nieuwe aanmeten. Omdat ze loopt verandert de voetvorm namelijk. Nu voorlopig zonder braces en veel vallen helaas.
Hihi, Compu, het zijn factuurpolen. Jaja, die bestaan.

Vandaag ging het wel, lief dat jullie zo meeleven. Met wat pijnstilling kwam ik de dag wel weer door.

Ok, even Pauw en Witteman kijken!

Hmmm, amalia, ik zal eens een nieuwe avatar maken dan!

Goedemorgen!!

Hahaha factuurpolen, hoe kom je erop!

Compu: Dat is inderdaad al ergsnel zeg, hoe lang duurt het voordat de nieuwe klaar zijn?

Nou ik lag gisteren voor de verandering eens op tijd in bed.

Ik had nog 1001 ding te doen, ga ik midden in het glas staan.

Bloed gutste eruit, heb nog nooit zoveel bloed uit een wondje zien komen. 4 theedoeken doordrenkt. Manlief dacht dat is vast niet goed, dus die ging Hp bellen, maar na een minuut of 5-10 stopte het. Maar goed op een lullige plek dus wat pijnlijk, ben ik maar in mijn bed gaan liggen, ook wel eens lekker ;)

Was er wel om 6 uur uit, dat dan weer wel

Ik ga vandaag trekpieten (leuk woord) maken, dus ben benieuwd.

Gister wel even snel 1 geprobeerd, koud kunstje.
Heel ranzig Bam, trekpieten... maar jij bent al een tijdje op. Ach, a dirty mind is a joy forever....
Auw Bam. Zo precies onder je voet? Wat een rotplek. kan je wel weer een beetje uit de voeten (o o o, wat ben ik grappig...) nu?

Factuurpolen, haha! Geweldig. Wat doen ze precies Cin? Badkamer, keuken, of "gewoon" verfen?

Dat gaat snel Compu! Ik geloof dat het ook vooral die eerste periode heel hard gaat, dan zetten de voetjes uit. Nwe adres staat op de groep.

Star, vandaag gesprke met arboarts? Suuces!

Mal, hoe is het met jou? Heb je tijdje niet gezien, heb ik wat gemist (kan natuurlijk goed want heb anderhalve week niet bijgelezen)?

Goed, drukke dag voor de boeg. Zometeen kennismakingsgesprek met nieuwe directeur, dan heeeeeel hard werken en om 5 uur snel even sintinkopen doen, om 7 uur een presentatie geven op de uni en daarna lekker eten met vriendinnetje. En dan te bedenken dat ik om half 8 al in de bus zat ('s wel errrug wennen dat forenzen...).
he suus, nwe avator?q
hoi hel!
Zo goedemorgen!

Mmm ik ga proberen om te beantwoorden maar volgens mij begint mijn zwangerschapsgatenkaas in mijn hoofd weer op te borrelen, ineens deze week...Erg irritant om dat zelf op te merken.

Hier verder alles goed, kan alleen niet zo heel erg lang meer achter de computer zitten ivm bekken. Dinsdag bij de fysio geweest en allerlei oefeningen meegekregen. Dus maar eens kijken of het helpt. En weer eens te horen gekregen dat ik beter naar mijn lichaam moet luisteren ("ooooh is dat het " )

Bam, vervelend zeg van je voet, maaruh??? Had je eerst glas neergekwakt voor een fakir act ofzo? Kan je nu wel een beetje lopen? voor de group, je bent een superwoman!

Star, succes met je gesprek vandaag, ik hoop dat het iemand is waar je ook echt wat aan hebt, een die wel luisterd en het dan ook eens haarfijn duidelijk kan maken bij je baas. En onthoud voor alles "je doet je best en meer kan je niet doen"

Bridge, jij ook een vervelend zeg dat er maar geen veranderingen in de situatie merkbaar zijn. Houd je taai!

Juud, ben je al tante??? Spannend hoor.

Kokos, nog aan het nagenieten van de massage? Lekker hoor, even zo'n totale ontspanning.

Cin, dat schiet dus niet op met jou, gelukkig gaat het huis een beetje door. Kan je wel eens kijken daar of is dat teveel van het goede en moet je dat dan weer met een bed-dag bekopen?

Compu, dat is ook snel dat die braces niet meer passen, hoe lang moet ze nu weer wachten op nieuwe?

Mal, gaat het een beetje? Nog iets van uitwerkingen van de griepprik gemerkt?

Hel, goed zeg dat het zo lekker bevalt in jullie nieuwe huis, ik kan me voorstellen dat het even een hele omschakeling is qua plaats.

Zo nu ga ik weer even een loopje doen en even naar de bouwmarkt verf halen voor Thijmen zijn nieuwe kamer, en heel eigenwijs, een poging doen om te gaan schilderen.

Liefs
goedemorgen, tja gisteravond en vanmorgen weer epilepsie. Vanmorgen zo zwaar dat we moesten onderbreken met stesolid. Hij lag helemaal in elkaar te krampen met zijn hele lijfje, en de krampen hielden heel lang aan, terwijl hij bij was, dus Jonathan was best bang (ik ook). Dus het is nu weer afwachten of het stabiliseert vanwege de afbouw. Heel naar dit. Ben echt bang dat we nooit meer van die troep (frisium) afkomen. En de thuiszorg heeft zich vandaag ziek gemeld, dat kon er ook nog wel weer bij. Gisteren de schoentjes gehaald bij de orthopeed, zijn best leuk in de zin van dat het niet echt opvalt, gelukkig. En hij loopt er ook wel mooier op vind ik (hij moet nog even wennen). Therapiedag was best pittig. Ik denk dat het wel goed is als ik los van M ergens weer ga praten. Dat is wat ik er van meegenomen heb.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier tante Juud . Gister is ons nichtje Zoë geboren. De bevalling ging niet zo goed dus uiteindelijk werd het een keizersnede. Daarna verloor ze heel veel bloed dus ze heeft wel pech gehad. Gisteravond om 22.00 uur zijn we nog even gauw naar het ziekenhuis geweest en ze is klein! 6 pond maar wat een verschil is dat al met een 7 ponder (Cas) of een bijna 9 ponder (Mart).
Gefeliciteerd Juud!!! leuk zeg (wel naar dat het zo zwaar was) maar mooie naam!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja vandaag gesprek inderdaad, om 15.30 pas. Ben zenuwachtig al heb ik het zelf aangevraagd. Gekke muts ben ik

Ken de arts wel, al een keer tijdens zwangerschap gezien en ben niet zo heel blij met die man (tenminste toen niet). Ontzettende kakker die bijna in zijn eigen r stikt en onwijs trots op zichzelf is dat hij arts is (tenminste, zo komt hij over ). We zullen het zien, heb een lijstje gemaakt met vragen/opmerkingen.

Gefeliciteerd tante Juud! Leuke naam voor een mooi klein moppie.

Ik kan ook elk moment tante worden (nee niet van mijn eigen broertje). Broer van Starman kan elk moment vader worden.

Mal Wat naar dat het zo heftig was. Hopelijk kwam het door het afbouwen!
Mal, dat klinkt eng! Dikke knuffel voor Jonathan!

Juud, gefeliciteerd! Oei,geen fijne bevalling.. Hopelijk maakt Zoë het allemaal waard, maar dat zal vast wel!
Mal, hoe gaat het nu met Jonathan? Heftig dat je de aanval met stesolid moest onderbreken. Moet je dan daarna naar het ziekenhuis?

Juud, gefeliciteerd met je nichtje!

Star, succes vanmiddag, we zijn nu weer een paar jaar verder, misschien is de Arbo arts iets beter opgedroogd.

Bridge, hoe is het verder met je?

Cin, ik heb wel enorm met je te doen hoor! Ik vind ook wel dat je ontzettend lang moet wachten op de operatie.

Gisteren met de mannen naar het cb geweest. Max heeft de ogentest goed doorstaan. Hij is nu 95 cm en 14 kg. Sam is 82 cm en bijna 11 kg. Sam haalt Max nog wel in qua lengte denk ik.

Max is al 2 dagen droog nu, heeft gisteren zelfs op de wc gepoept! Ondanks dat we de hele dag op stapt waren heeft hij ook geen enkel ongelukje gehad!

M'n moeder belde net, volgende week donderdag wordt ze geopereerd. Met een beetje mazzel wordt het een kijkoperatie, dan is ze met de Kerst wel weer aardig opgeknapt.
Mamax, vraag het hier ook nog maar een keer, maar vertel eens iets meer over die gerookte zalm met mierikswortel? Met mierikswortelsaus of hoe? Vertel

Heeeeee een droog kind Goed van Max!
Goedemorgen :-)

Compu, zit je meisje in een groeispurt? Wat een verschil dan zonder braces. Wel fijn dat die dingen er zijn en dat ze er goed mee kan lopen.

Juud, gefeliciteerd, kersverse tante! Wat een bevalling zeg, daar zal ze wel flink van moeten bijkomen.

Bam, au! Ik heb ooit een snee in mijn hak gehad, dat bloedde ook heftig. Ga je niet voor de zekerheid naar de ha?

Cin, hoe gaat het met het huis?

Enka, ha, ha, dat is een bekende ja:"Luister naar je lichaam" en "luister naar je eigen gevoel". Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, maar nu nog doen hè?

Hoe gaat het met klussen? Hoe gaat het met Thijmen?

Mal, heftige aanval geweest als je Stesolid hebt gebruikt. Schrikken joh! Nu slaapt hij veel zeker?

De schoenen zullen wel meer steun geven, mag hij ze gelijk de hele dag al aan of moet je het opbouwen?

Star, vanmiddag pas gesprek. Jammer dat je vorige gesprek(ken) niet goed bevielen. Mocht je vanmiddag nou weer dat ontevreden gevoel hebben, misschien kun je dan een andere arts vragen voor de volgende keer?

Bridges, je krijgt nog een van me!

Ha, Lianne heeft een plasje op het potje gedaan, dat moet worden beloond. Doei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven