Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel, succes met je drukke dag. Maar wel een gezellige avond met vriendin in het vooruitzicht

voor Max!
O ja Kokos, ook jouw verhaal gelezen gisteren. Heftig zeg, dat je niet eens meer naar buiten durfde
quote:Star schreef op 27 november 2008 @ 10:43:

Mamax, vraag het hier ook nog maar een keer, maar vertel eens iets meer over die gerookte zalm met mierikswortel? Met mierikswortelsaus of hoe? Vertel Ik was niet zo snel! Ik heb daar al antwoord gegeven, wil je hier nog een keer?
Mal, kan je topic even niet vinden dus dan maar hier;

Morgen (?) de "verkiezing" van het winnende doel? Spannend!

En las in gauwigheid van aanval van Jonathan, echt heel erg naar klinkt het
Vandaag is het om 4 uur. Volgens mij heeft 3m ook iedereen een mail gestuurd dat je het live kan volgen op je computer. Ik zal het wel op het oude topic laten weten (helaas kan ik vanmiddag waarschijnlijk zelf niet kijken)

Star, succes vanmiddag!!! Ik zal aan je denken.

Helen, leuk om je weer te lezen

Compu, balen van die braces. Hoop dat ze snel weer nieuwe klaar hebben.

Jonathan ligt nu lekker te slapen. Direct na de stesolid wordt hij altijd hyper, de meeste kindjes worden moe maar Jonathan niet, dus daar kun je dan constant achteraan vangen want dronkemansloopje. Ik probeer het maar niet te negatief te zien, we zijn aan het afbouwen en hij heeft een griepprik gehad, het is misschien allemaal een beetje dubbelop. Mamax, wij hoeven niet naar het ziekenhuis na stesolid. Dat is wel zo na een koortstuip maar niet bij epilepsie.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 27 november 2008 @ 11:15:

O ja Kokos, ook jouw verhaal gelezen gisteren. Heftig zeg, dat je niet eens meer naar buiten durfde Dat was zeker een heftige periode Star, mede doordat collega's vonden dat het mijn eigen schuld was en ik nooit meer wat van hen heb gehoord. Ik heb uiteindelijk ontslag genomen en toen vroegen ze of ik afscheid wilde nemen. Niet gedaan.

Het heeft een jaar geduurd voordat ik weer mezelf was.

Met de burn-out zijn ook de epileptische aanvallen begonnen. En toen zeiden mijn collega's: dat is toch wel zielig voor haar (hoorde ik via via).

Gesprekken met de arbo-arts hebben zeker geholpen, ik mocht thuis blijven (wat een opluchting!). Ik heb ook het boek "Niet morgen maar nu" gekocht. Doordat het zo herkenbaar was en er voor mij duidelijke probleemoplossing in stond heb ik er veel aan gehad. Ik was te perfectionistisch, stond altijd voor iedereen klaar.

Na een jaar ziektewet kwam ik in de WAO (ik was gedeeltelijk afgekeurd voor mijn werk met de verst. gehandicapte kindjes door de epilepsie) en werd verplicht aan het werk gezet: gaat u maar in Groningen in een kas werken). Zie je het voor je?

Maar toen was ik al veranderd, kreeg werk bij Marskramer. Maar daar ging het ook niet goed, na ongeveer een maand werd ik op het matje geroepen door de regiomanager: hij beschuldigde mij van diefstal (kastekort). Hij dikte het nog aan door te zeggen dat ze iemand in dienst had die zich voordeed als klant en had gezien dat ik geld achterover had gedrukt. Of ik misschien verslaafd was aan drugs? En of ik wel even wilde toegeven dat ik geld had gejat, ik had een maand de tijd om erover na te denken; anders ging hij aangifte doen.

Normaal gesproken zou ik totaal overstuur zijn geraakt door zo'n intimiderend gesprek. Nu zat ik tegenover hem en zei:"Je kan een maand wachten, een jaar... ik heb het niet gedaan". Dat is het enige wat ik heb gezegd.

De volgende dag ben ik naar het werk gegaan, heb de bedrijfsleidster gesproken (zij was bij het gesprek geweest en had niks gezegd). Ik heb gelijk ontslag genomen. Nou, dat kon niet want ik was zo'n goede werkneemster. Ik ben gelijk opgestapt. Ze kon me niks maken, want ik was oproepkracht voor 12 uur.

Later ben ik nog naar het bureau voor rechtshulp geweest om de manager aan te klagen wegens smaad, maar kon er niks mee beginnen.

Daarna heb ik een computercursus gevolgd en ben aangenomen bij een bedrijf waar ik de orderverwerking heb gedaan: orders en facturen maken etc. Totaal wat anders, maar wel wat ik nodig had. Heb er 5 jaar met veel plezier gewerkt.

Lang verhaal, maar het is goed gekomen .
Lekker dan, terwijl ik het verhaal hierboven typte:Sita onze poes pist niet op onze bedden maar Lianne wel!

Wat heeft ze gedaan? Ze heeft haar luier afgedaan en heeft op haar bed geplast. "Dat mag je in de wasmachine doen mama, mag ik nu een stickertje?" Ik moet me inhouden om niet heel hard te lachen. Heb uitgelegd dat haar matras niet in de wasmachine kan, ze geen stickertje krijgt want ze moet op het potje/wc plassen en niet op bed. En ook nog gezegd dat als ze dat nog een keer doet mama heel boos wordt. Nou, dat kwam wel aan geloof ik.

Tijd voor een boterham.
nou lekker verhaal Kokos! Goed dat je op bent gestapt. Rare mensen.... tssss..
Wat een verhaal Kokos! Fijn dat je het uiteindelijk in een andere omgeving toch nog naar je zin hebt gehad.

Jij hoeft je vanmiddag dus niet te vervelen met al die was!

Star, succes zometeen.

Hel, dank voor je kaart, Max vond hem helemaal leuk! Speeltuin is gezellig, moeten we alleen nog wel even geduld hebben. Misschien voor die tijd de binnenspeeltuin? Die gaat in februari weer open.
Jee wat een verhaal Kokos, je hebt het wel voor je kiezen gehad zeg. Jammer dat je zo iemand niet kunt aanklagen. ben je er nog boos om, of heb je het achter je kunnen laten? En sorry, maar ik moet erg lachen om je tweede post....

Mal, knuffel voor jou en Jonathan. Zijn jullie een beetje bekomen van de schrik?

Mamax, joepie, droge Max! Binnenspeeltuin, leuk, gaan we doen. Is die altijd dicht deze tijd van het jaar? Ook maf. Ik ben echt een beetje zoekende naar leuke activiteiten buitenshuis met Mare nu. Heb in nieuwe woonplaats nog geen leuke speelplaatsjes, kinderboerderij etc gevonden. Dus dat wordt het project voor de komende week.
Star voor zometeen succes en hopelijk doet hij deze keer wat normaler

Kokos wat een verhaal, en dan die man bij de marskr. wat een #"$%vent. Jammer dat je toen niets hebt kunnen doen.

Hel, drukke dag voor de boeg dus, maar wel met een leuke afsluiting!

Mamax, applaus voor Max! Goed zeg. Hoe is´t n u met de burensituatie?

Amalia, ben je al verder wezen kijken voor het ziekenhuis? Of laat je het maar even zo?

Mal, heftige ochtend dus achter de rug Ik ga duimen voor zometeen!

Hier weer even gestopt met klussen, rare dag... Mijn ex-baas, vader van mijn huidige baas, is gisteren overleden. Op zijn verjaardag, we hebben er 's ochtends nog een bos bloemen laten bezorgen en 's avonds is hij overleden. Hij was al een tijdje ziek, maar toch... Ik vind het dan altijd zo raar om daar door te gaan met mijn gewonen bezigheden, maar ja kan ook niets anders doen.

Hier verder alles goed, Thijmen is helemaal into Sinterklaas en zingt de hele dag "zie ginds komtde stoomboot". Vorige week zaterdag kwam Sinterklaas hiier aan en toen moest ik echt mijn tranen bedwingen. Zo heerlijk om te zien dat koppie vol spanning, blij, verlegen etc. Hij had een tekening voor Sint en wilde die bijna niet aan een Piet geven, maar gelukkig zei die dat die hem aan Sint zou geven en toen was het goed.

Verder zijn we druk met zindelijkheidstraining, maar er gebeuren hier nog aardig wat ongelukjes... dus dweilen en wassen. Morgen ga ik met hem naar mijn ouders met de bus en de trein, vind hij superleuk en man komt dan 'smiddags uit zijn werk daarheen en dan met de auto terug.
Ze zaten eerst op een andere plek, maar vanwege de brandveiligheid moesten ze dicht. In februari gaan ze op een nieuwe plek weer open. Je bent natuurlijk hier ook altijd welkom voor een koppie.
Oh ja, de buren. Ik heb ze een paar keer gezien, maar niks gezegd en zij ook niet tegen mij. Rustig dus. Gelukkig maar!
Mal wat naar de aanvallen weer in alle hevigheid terugkomen. Ik hoop dat het gauw minder wordt. Fijn dat de schoenen meevallen en dat hij er beter op loopt. Balen dat de thuiszorg ziek is. Moest je vanmiddag nog lessen?

Wat een verhaal Kokos, voor zo'n vent wil je ook niet blijven werken of wel dan. Wat een dametje die Lianne, bah! Wel flauw hoor dat je haar nu geen sticker geeft .

Bam zijn de pieten gelukt?

Star hoe was het bij de arbo-arts. En bijna tante, ook leuk. Is de broer van Starman wel leuk? Gaan jullie dan weer die kant op als de kleine is geboren?
Heel herkenbaar Enka, ik moet af en toe ook even slikken van ontroering als de jongens iets doen en het hoeft niet eens iets bijzonders te zijn.

Dat is idd "apart". 's Morgens vier je iemands verjaardag en 's avonds is hij er niet meer.

Hoe komt Thijmen zijn nieuwe kamer eruit te zien?
Enka: dat is wel een heel raar iets,brrr jarig en dood op een dag. knuf voor jou.

Fijn datThijmen het zo goed doen, hier ook van die ontroermomentjes, heerlijk.

Juud: Ja pieten zijn gelukt erg leuk geworden, de mannen hebben goed geknutseld

Al iets bekend over je schoonzus?
Hee,

Kokos, jouw bedplassertje heeft een punt! Grappig meissie is het toch.

Haha Cin, factuurpolen! Zal het woord opsturen naar van dale. :-)

Maar je kunt ze dus met een gerust hart laten werken.

Bam, moet ze eerst nog laten opmeten, maar het zal wel een paar weekjes duren denk ik. Ik zal je verhaal op de groep nog lezen.

Enka, wat lastig voor je van je bekken! Had je dat bij T. ook?

Heb je een band om ofzo?

Mal, wat klote!! Naar dat het jullie allebei zo'n angst aanjaagt. Ik duim voor je dat het nu weer wegblijft. Heb je een rustig weekend voor de boeg?

Gelukkig heb je de eerste therapie sessie goed doorstaan.

Bijzonder nachtje hadden wij weer met Pippi L.

Ze was bang (had gisteren kennis gemaakt met een heks) en wilde bij ons in bed. En dat is gebeurd voor het eerst!

Vind ik haar halverwege de nacht toch onder mijn kussen met haar hoofd!!! Wat een type. Gelijk weer in haar eigen bed gedaan.

Vanmorgen 'zie ginds komt de stoomboot' en 'Sinterklaas Kapoentje' in gebaar geleerd.
Oeh Mal, wilde net even spieken voor nieuws over de verkiezing maar nog afwachten dus. Spannend!!!

Vervelend van die aanvallen, zeker als ze zo heftig zijn.

Star: succes alvast met het gesprek zo. Hoop op een constructief gesprek!

Enka: haha ik ben sinds mijn eerste bevalling volledig emotioneel incontinent. Kan bij het minste of het geringste huilen en zeker bij dat soort dingen die jij nu benoemt! Wacht maar tot je bevallen bent, toen werd het bij mij nog erger! Vervel;end van je ex-baas. Contrast dan hè...

Mamax: fijn dat de buren en jij elkaar gewoon maar negeren. Al blijft het achterlijk hoe hij deed! Is er ook een buurvrouw? Hoe doet die nu dan? en fijn dat je moeder redelijk snel geopereerd kan worden!

Kokos: wat een verhaal. Heftig hoor! Gelukkig ben je uiteindelijk nog goed terecht gekomen! Mis je het werken nu soms niet?
Juud: gefeliciteerd met je nichtje! Leuke naam!

Compu: wat een schrik dan nog, zo 's nachts. brr...

Bam: gets in het glas gestaan. Dat is niet best. Nu nog erg veel last van?
Oh ja Ties is ook zindelijk. Fijn hoor. Is uiteindelijk best goed gegaan, dus ik ben blij! Alleen nog 's nachts een luier. Maar man wat een gesjouw met reservekleding zeg! Pfff... En natgeplaste schoenen zijn niet fijn! Zeker niet die uit de wintercollectie!

Oh ja en hoe het met mij gaat: tsja. Niet echt super eigenlijk maar vind dat ik niet mag "klagen". Het gaat vanzelf wel over. Weer even meer balans vinden, meer dingen naast me neer leggen, feestdagen voor bij en dan komt het vast goed!
Supermaf ongelukkie Bam! Is het goed verbonden nu?

Juud, gefeliciteerd!! Is alles goed met het meisje?

Het zijn weer those days he, Bridges. Moet je nog aan de surprise dit jaar?

Je mag best klagen hoor. Dan ben je het maar kwijt. In elk geval succes met je balansmaand (klein grapje tussendoor).
Weet je al wat Mal?? Waar kan ik het nakijken?

Laurens was al helemaal plaszindelijk, dus ben met stickeren gestopt. Hij weigert alleen te poepen. Dat deed hij steeds 's ochtends is s zijn luier (die hij voor de nacht nog heeft), maar de laatste 3 dagen ook niet meer. Gevolg: heeft al drie dagen niet lekker gepoept, alleen steeds zo'n flufje in z'n broek, bah. En hij wil ook niet even een luier om om te poepen. Moeilijk.

En nu ik met stickeren ben gestopt heeft hij ook alweer 3x in z'n broek geplast Hoort er natuurlijk bij, maar toch balen. En ook mijn schuld, want we kwamen bv van de boodschappen thuis en ik ga eerst uitpakken ipv hem op de wc zetten. Maar meestal zegt ie het al zelf. Nouja, het komt wel goed allemaal.

Noujaaaa, de Hema belt dat de gordijnen klaar zijn (eindelijk!!!). Ik zeg: oh fijn, ik kom.. tuut tuut tuut.... Heel raar, ze pleurt zo de telefoon er weer op.

Eng Compu, met dat kussen!
op de site van 3M staat ook niets... :(
nee wat raar, is helemaal niet up to date.. jammer zeg.
jammer zeg... ben zo benieuwd!

Star: hoe is het met u?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven