Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
kletskousen
Over kousen gesproken, hoe gaat het met jouw pootje?
Hou er maar over op, hahaha

Ik moest zo nodig de stad in en was zo eigenwijs om lopez te gaan, niet succesvol dus.........
Kus erop dan maar
quote:Star schreef op 27 november 2008 @ 22:46:

Kus erop dan maar Proest
Arme Bam, ga je wel met je pootje in het sodawater? Ik heb ooit eens zo´n snee in mijn hak gehad (helemaal van links naar rechts en zo en heel diep), dat ik drie weken lang drie keer per dag in het sodawater moest (precies in de vakantie), pas maar op dat het niet gaat zweren!
Of Biotex als je dat in huis hebt.
Ja, Biotex kan ook! Maar dan zonder wasverzachter he.
Buut CD!
Trusten lieve meisjes.

voor Mal, want die heb ik net gesignaleerd.
Jij bent vandaag wel gul Star.

thx
het ziet er wel goed uit, dus hier nog niet in sodawater enzo. Het is gewoon netin de bal van mijn voet en daar loop je dus continu op. geeft niks worden we hard van

trust Jin
Jin. En Bam ook nog maar eentje
Joehoe Star, .
Mal voor je post op het topic over grijze wolken. Hartgrondig mee eens, maar dat weet je wel
Ja, dat gejammer altijd, ik word er wel eens zo moe van. Tegenwoordig moet het leven maar altijd leuk en makkelijk zijn en alles moet op rolletjes lopen lijkt het wel. Als het niet zo is, dan blijft de roze wolk uit

Ondanks die rotziekte ben ik stapelverliefd op Jonathan dus ik snap echt niks van dat gezeur 'niet altijd blij te zijn met je kind'
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat is dat toch met die kids dat wanneer ze om 4 uur wakker worden, ze in hun eigen bed echt ab-so-luut niet meer kunnen slapen, maar als ze dan bij mama liggen ze als een blok in slaap vallen. Snappen jullie dat?
Ja, ik snap het wel Mal! :-) Lekker tegen mama aan..zzzz....

Hier de timmerman, ik zit in het gefrees of hoe je het ook schrijft..

Kokos, ik wilde je nog antwoord geven, was het vergeten.

Over voorlichten over de school weetjewel.

Wij gaan er een stuk of 6 op eigen initiatief bezoeken, verdiepen ons in de site, dan maak ik een telefonische afspraak en dan horen we daar rest en bekijken we de school. Dus van te voren weet je niet wat voor handicaps de kinderen hebben en hoe ze eruit zien.

Op basis van de ontwikkelingstest in januari en onze scholenkennis nemen we samen met de deskundigen een besluit waar ze naar toe gaat. Er worden al allerlei aanvragen gedaan, zodat ze wellicht na de zomer kan starten. Op sommige scholen kan ze pas vanaf 4 jr. terecht.

Maar dat wist je w.s. wel.

Ik snap dat het storend is dat gejammer, Mal.

Waar ik zelf de laatste tijd tegenaan loop, is dat men niet begrijpt hoeveel tijd alles neemt. En dat ik daar mijn werk voor heb opgezegd bewust. Op dit moment geef ik graag mijn aandacht aan alle cursussen en afspraken op CG gebied.

Nadeel is dat we financieel niet veel te besteden hebben helaas. Maar dat is een afweging die je maakt.
quote:compu schreef op 28 november 2008 @ 10:43:

Ik snap dat het storend is dat gejammer, Mal.

Waar ik zelf de laatste tijd tegenaan loop, is dat men niet begrijpt hoeveel tijd alles neemt. En dat ik daar mijn werk voor heb opgezegd bewust. Op dit moment geef ik graag mijn aandacht aan alle cursussen en afspraken op CG gebied.

Nadeel is dat we financieel niet veel te besteden hebben helaas. Maar dat is een afweging die je maakt.precies Compu, voor jullie is het een bewuste keuze om alles te doen om CG zo goed mogelijk op weg te helpen, volwassen te worden. Dat is wat ouderschap is. In goede en slechte tijden. Schouders eronder en gaan. En ik denk juist als je je beseft dat het leven kwetsbaar is, dat je veel meer gaat genieten van je kind.
Mal, wat jammer dat ze niet hebben gewonnen!!

Het had zo mooi geweest.. Supercompliment dat je je naast jouw drukte zo hebt ingezet hiervoor!

Je kunt wel een bestuursfunctie gaan vervullen! Iemand die zich zo inzet, is een aanwinst.

Gezellig je zoveel te lezen, Star!

Ik heb cognitieve therapie gedaan en het heeft een goede wending gekregen. Ik kan nu veel meer loslaten, al blijft het je manco.

Heb je een afspraak voor een intake?

CV krijgt maatschappelijk werk, maar er is een wachtlijst. Dus wachten maar..
Mal, je zegt het mooi. Ik hou mijn traantjes even binnen i.v.m. timmerman.
quote:compu schreef op 28 november 2008 @ 10:55:

Mal, je zegt het mooi. Ik hou mijn traantjes even binnen i.v.m. timmerman.

ja dat zal de timmerman wel raar vinden. Die denkt dan daar heb je weer zo'n muts met PMS
Gistermiddag zijn we op het nieuwe kantoor geweest waar M gaat werken (vandaag de eerste dag) is echt mooi zeg! Hij kijkt uit over een prachtig rivierlandschap, vanaf de kade. Heel sjiek. Toen had hij een afspraak en zijn Jonathan en ik daar even gaan winkelen, heb ik vingino ondergoed voor Jonathan gekocht. Daar hebben ze strakke t-shirts van ipv hemdjes (lekker warm in de winter) en het was nog afgeprijsd ook. Stond onwijs stoer. Wat wordt hij toch al een grote jongen!
Mmm de timmerman vond het wel leuk om te praten over ons prostitutiestraatje hier vlakbij.

Mooi uitzicht lijkt me dat Mal! Krijg J. ondergoed nu? Ik twijfel of ik nog rompertjes blijf kopen. Het lijkt me warmer (rompertjes), vind jij van niet?

Even CG van school halen (20 min. fietsen), we mogen na 12.30 uur de klas in.
Ik vind rompers fijner in de winter omdat hij dan nooit een blote buik heeft, maar op het KDV willen ze dat Jonathan ondergoed draagt, vanwege de potjestraining. Dat vinden ze makkelijker. Ik koop altijd boxershortjes, dat vind ik zo schattig staan. Maar in het weekend doe ik ook nog wel een romper aan hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven