Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal, ik heb ook aangegeven dat de fout bij mij ligt. Ik ben per slot van rekening degene die het zich aantrekt en denkt dat alles op mijn schouders terecht komt. Arts zei ook 'het bedrijf valt of staat niet, wereld draait niet om jou' en dat is natuurlijk zo. Maar als ik een stapel werk zie, pak ik die. Ik kan gewoon geen stap terug doen dan.

Bridge, koffie bij de Mac? Yeah right

Nog geen tante, het is nog rustig in Ierland. Nog geen afspraak voor therapie, morgen brief van Arbo bij HA afleveren en dan via haar moet ik een naam krijgen.

Wow Jin, petje af, op stap met al die benen! Logisch dat je gesloopt ben
Ooh, haha. Hier een die met regelmaat op de jongste gaat liggen. En dan zegt ie: mamma, foto maken! Leuk is dat he? En nog steeds met vlagen een jaloerse draak. Maar heta fscheid is tegenwoordig elke ochtend echt drama op de kita. Hij vindt het leuk om heen te gaan, heeft echt zin, zegt daar daaag mamma en als ik dan door de deur ga is het dramatisch helaas.
Gezellig die broer/zus ruzies ;- ) komt me bekend voor. Idd goed voor de lijn! Ha ha
haha foto maken! Jaloers gedrag is hier van de laatste tijd, sinds Fieke ook aan zijn spullen kan komen. Maar het valt mee hoor, het is hier nog wel te doen. En geen knijpen en bijten gelukkig, hooguit wegduwen en erop zitten dus...

Star: cappucino is daar best lekker hoor! En een donut erbij of zo, prima excuus om te plassen lijkt me! Of een flurry... Jum... Of... Hmm krijg hier alleen maar trek van!
vandaar dat B. zo weinig weegt joh,nu snap ik het!
Huh, ineens piept Star in!

Haai Star!!

Wel fijn dat er wat aan gedaan wordt, het kan niet doorgaan zo toch? Zie je er tegenop?

Op dat drukke kruispunt met allemaal stoplichten werd ik echt een beetje stressig hoor. Pffff.
En daar is Amalia ook! Haaai Amaal!
Pfff toen pas? Dat heb je dan nog lang volgehouden!
Over de lijn gesproken. Het lijkt wel of ik wat afval (heb geen weegschaal dus geen controle) nu ik geen bv meer geef. gek he?
Ja kan ik me voorstellen, zijn wel veel hummels om in het oog te houden.

Zie er wel tegenop, maar hoor nu van allerlei kanten dat meer mensen het gehad hebben en er baat bij hebben gehad.
Bridge, doe mij maar cheeseburger.
Oh fijn zeg! Maar kan misschien ook komen door alle hormonen? Nadat ik bij ties stopte met bv lukte het afvallen ook veel beter. Hmmm daarvoor deed ik ook eigenlijk niks aan de lijn. Nou ja fijn dan voor je!

Star: het siert je juist dat je nu een keuze voor jezelf maakt! Moet eerlijk zeggen dat het regelmatig ook door mijn hoofd speelt om me even ziek te melden of zo, maar durf niet en zie geen oplossing. ja de tijd moet er in mijn geval even overheen. Maar goed. ik vind het dus knap van je hoor! En er komt nu een mooie kans op je pad!
Het valt vast mee Star, je knapt er vast van op .

En ik een milk shake (word ik altijd kotsmisselijk van, maar ja) en frieten.
ook lekker... en die macchicken... of nuggets...
Oh bananenmilkshake... lekkerrrrrrr
Ik ga Starman maar op pad sturen nu denk ik

Bridge lief van je.

En Jin ook maar eentje dan
Ik ga Starman maar op pad sturen nu denk ik

Bridge lief van je.

En Jin ook maar eentje dan
Graag gedaan hoor!

Is malman daar niet ook erg goed in, avondroutes langs de Mac?
Wow, een fanatieke kusser, in tweevoud! Nog eentje terug dan hoor. Anders zoent het ook zo in het luchtledige.
Anders loop je scheef Jin, snap dat dan!
Meiden ik ga. (nee niet naar de mac, naar bridgesaanstaande)

Welterusten en tot wederziens!
Ja Malman gaat zelfs voor Juud toch?
Bridgesaanstaande, mooi woord

Trust!
Trusten Bridges!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven