Good Luck!
donderdag 27 november 2008 om 22:09
Mal, ik heb ook aangegeven dat de fout bij mij ligt. Ik ben per slot van rekening degene die het zich aantrekt en denkt dat alles op mijn schouders terecht komt. Arts zei ook 'het bedrijf valt of staat niet, wereld draait niet om jou' en dat is natuurlijk zo. Maar als ik een stapel werk zie, pak ik die. Ik kan gewoon geen stap terug doen dan.
Bridge, koffie bij de Mac? Yeah right
Nog geen tante, het is nog rustig in Ierland. Nog geen afspraak voor therapie, morgen brief van Arbo bij HA afleveren en dan via haar moet ik een naam krijgen.
Wow Jin, petje af, op stap met al die benen! Logisch dat je gesloopt ben
Bridge, koffie bij de Mac? Yeah right
Nog geen tante, het is nog rustig in Ierland. Nog geen afspraak voor therapie, morgen brief van Arbo bij HA afleveren en dan via haar moet ik een naam krijgen.
Wow Jin, petje af, op stap met al die benen! Logisch dat je gesloopt ben
donderdag 27 november 2008 om 22:09
Ooh, haha. Hier een die met regelmaat op de jongste gaat liggen. En dan zegt ie: mamma, foto maken! Leuk is dat he? En nog steeds met vlagen een jaloerse draak. Maar heta fscheid is tegenwoordig elke ochtend echt drama op de kita. Hij vindt het leuk om heen te gaan, heeft echt zin, zegt daar daaag mamma en als ik dan door de deur ga is het dramatisch helaas.
donderdag 27 november 2008 om 22:14
haha foto maken! Jaloers gedrag is hier van de laatste tijd, sinds Fieke ook aan zijn spullen kan komen. Maar het valt mee hoor, het is hier nog wel te doen. En geen knijpen en bijten gelukkig, hooguit wegduwen en erop zitten dus...
Star: cappucino is daar best lekker hoor! En een donut erbij of zo, prima excuus om te plassen lijkt me! Of een flurry... Jum... Of... Hmm krijg hier alleen maar trek van!
Star: cappucino is daar best lekker hoor! En een donut erbij of zo, prima excuus om te plassen lijkt me! Of een flurry... Jum... Of... Hmm krijg hier alleen maar trek van!
donderdag 27 november 2008 om 22:23
Oh fijn zeg! Maar kan misschien ook komen door alle hormonen? Nadat ik bij ties stopte met bv lukte het afvallen ook veel beter. Hmmm daarvoor deed ik ook eigenlijk niks aan de lijn. Nou ja fijn dan voor je!
Star: het siert je juist dat je nu een keuze voor jezelf maakt! Moet eerlijk zeggen dat het regelmatig ook door mijn hoofd speelt om me even ziek te melden of zo, maar durf niet en zie geen oplossing. ja de tijd moet er in mijn geval even overheen. Maar goed. ik vind het dus knap van je hoor! En er komt nu een mooie kans op je pad!
Star: het siert je juist dat je nu een keuze voor jezelf maakt! Moet eerlijk zeggen dat het regelmatig ook door mijn hoofd speelt om me even ziek te melden of zo, maar durf niet en zie geen oplossing. ja de tijd moet er in mijn geval even overheen. Maar goed. ik vind het dus knap van je hoor! En er komt nu een mooie kans op je pad!