Good Luck!
dinsdag 2 december 2008 om 10:27
dinsdag 2 december 2008 om 10:37
Goedemorgen,
Zo ben er eindelijk weer eens. Problemen gehad met internet. De ene keer deed alles het gewoon en 2 minuten later viel alles uit. Heel irritant, maar als het goed is, doet alles het gewoon weer.
Mal, balen dat Mr J weer een aanval had maar wel superlief dat de wvk thuis wilde komen!
Beterschap ook!
Amalia wat zielig voor Berend! Kan me helemaal voorstellen dat hij in paniek raakt. Ik hoop dat hij er dan snel een beetje aan went!
Kokos, handig hè dat internet met gedichten enzo. Ik vind het superhandig dat je een site hebt, waar je woorden kan rijmen. Dus toch je eigen gedicht, maar wel hulp met rijmwoorden.
Compu is de surprise van CV gelukt? Is de vieze lucht alweer uit huis?
Jinny dat is mooi klote van je mooie schilderij/doek. Dus hun doen er niks aan?
CD wat afschuwelijk! Ik krijg er helemaal kippevel van!
Zo ben er eindelijk weer eens. Problemen gehad met internet. De ene keer deed alles het gewoon en 2 minuten later viel alles uit. Heel irritant, maar als het goed is, doet alles het gewoon weer.
Mal, balen dat Mr J weer een aanval had maar wel superlief dat de wvk thuis wilde komen!
Beterschap ook!
Amalia wat zielig voor Berend! Kan me helemaal voorstellen dat hij in paniek raakt. Ik hoop dat hij er dan snel een beetje aan went!
Kokos, handig hè dat internet met gedichten enzo. Ik vind het superhandig dat je een site hebt, waar je woorden kan rijmen. Dus toch je eigen gedicht, maar wel hulp met rijmwoorden.
Compu is de surprise van CV gelukt? Is de vieze lucht alweer uit huis?
Jinny dat is mooi klote van je mooie schilderij/doek. Dus hun doen er niks aan?
CD wat afschuwelijk! Ik krijg er helemaal kippevel van!
dinsdag 2 december 2008 om 10:41
Had ik weer vanmorgen hoor. Ik had vorige week een nieuwe macsara gekocht en had die oude weggegooit ( dacht ik)
En ik al de hele week denken, waarom doet deze mascara het toch niet zo lekker? F*ck heb ik de verkeerde mascara weggegooit. Heb ik vanmorgen 2 vuilniszakken door moeten spitten :puke: . Gelukkig wordt donderdag de bak geleegt dus hij was aardig vol. Maar ik heb hem weer gevonden!
En ik al de hele week denken, waarom doet deze mascara het toch niet zo lekker? F*ck heb ik de verkeerde mascara weggegooit. Heb ik vanmorgen 2 vuilniszakken door moeten spitten :puke: . Gelukkig wordt donderdag de bak geleegt dus hij was aardig vol. Maar ik heb hem weer gevonden!
dinsdag 2 december 2008 om 10:44
Hoi Suze, ja gaat goed hier hoor. Robin doet het super en is al bijna weer 3 maanden. En Tobias is nu lekker aan het kletsen..jaja... het komt eraan Hij moet nog wel in januari naar logopedie, maar goed, het gaat steeds beter.
En jij, ik las dat jij zo'n heet water kraan hebt Hihi... handig hoor.
Wel balen dat je nog niet zwanger bent, maar fijn dat alles wel goed is.
En jij, ik las dat jij zo'n heet water kraan hebt Hihi... handig hoor.
Wel balen dat je nog niet zwanger bent, maar fijn dat alles wel goed is.
dinsdag 2 december 2008 om 10:58