Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo ik ga mn kind in bad plonsen, eten geven en dan gezellig een dagje oma met Tobias en Robin.

Vent is vanmorgen al om half 7 weggegaan en komt vanavond als het goed is om 22.00 uur weer terug. Hij is met 2 collega's naar een of andere autobeurs in Duitsland.

Fijne dag allemaal.
quote:naatie schreef op 02 december 2008 @ 10:55:

Is het gezellig Star,ophet roltrappen topic Ja onwijs
Veel plezier bij oma Naat!
quote:Suze2 schreef op 02 december 2008 @ 10:58:

Ja Naat, nooit meer zonder een Quooker. Echt makkelijk.

Fijn dat de mannen het zo lekker doen! Ook lekker dat Tobias zo aan de klets is. En je mascara verhaal is goor, slimme actie

F**k, heb ik me toch laten verleiden tot een discussie op het eicel topic... Daar ga ik spijt van krijgen..... Net bijgelezen, zet de klapstoel wel alvast klaar.
Mail op je hete meel Suus.
Meel terug Sterretje!
WvK was hier net. Jonathan is al 15.2 kilo. Het wordt echt een bollie

Star, jij hebt ook weer meel terug. Ik zat echt even van

toen ik het las.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja ik ook, al was het wel het eerste waar ik aan dacht.

Bollie is goed
quote:Star schreef op 02 december 2008 @ 12:31:

Ja ik ook, al was het wel het eerste waar ik aan dacht.

Bollie is goed Ja, ik had het ook wel kunnen raden als ik niet zo blond was geweest
Ghe ghe

Pffff kind weigert te slapen en ik had net zo'n zin in een slaapje.
Hier hetzelfde probleem. Mr J ligt al 10 minuten te draken. Maar ik ga er toch maar in, hij valt vast wel in slaap (hoop ik)
Cee weer beneden. Ze is snipverkouden en gisteren ook al gespuugd vanwege snotinkeelhysterie. Geen zin in herhaling.
Reltopics? Nog steeds geen inet thuis (jah, gister bericht sdat de verbinding is geactiveerd maar nog steeds geen spoor van het installatiepakket - adem in adem uit, ohm ohm ohm....). Dus die mis ik helaas.

CD, wat een vreselijk bericht. Lijkt me dat je je dan heel machteloos voelt. Je zou zo graag vanalles willen doen voor ze...

Jinny, sollicitatiegesprek, vertel vertel! Bij hetzelfde bedrijf, zal ik maar zeggen?

Mal, zonde dat de 50.000 euri naar een ander goed doel zijn gegaan. Maar je inspanningen zijn niet onopgemerkt gebleven, dat is ook wat waard.

Suus, leuke laarsjes! Wil ze deze wel aan? Je klinkt blij meis, mooi. Date wordt echt weekend denk ik, donderdag werk ik ook tegenwoordig.

Star, therapie is gewoon een wekelijks uurtje ongegeneerd klagen en zaniken, best lekker hoor.

Hier nog interessant niews? Even denken. Vrijdag kennismakingsgesprek op basisschool om de hoek. Jenaplan, wel leuk, goeie sfeer ook enzo. Maar zijn er nog niet uit. Leek toch wel beetje elitair, en zo'n systeem moet wel bij je kind passen natuurlijk. Sowieso vanwege wachtlijst ook bij andere scholen langs (en inschrijven). Gata wel snel dan ineens hoor, dat groot worden.

Verder heb ik eindelijk weer een beschaafd moppie; oma heeft zondag 'dr haar geknipt. Een heel lief, fris koppie heeft ze nu (er is niet veel af; gewoon dat het niet meer in haar ogen hangt, maar het is toch een heel ander gezicht).

O, en voor sinterklaas wil ze "dansschoenen met hakken" (zagen we tijdje terug bij Kitch Kitchen, mini flamenco schoentjes, rood met zwarte stippen, ze was er bijna niet wegt e krijgen en heeft het er sindsdien minimaal twee keer per dag over). Ik denk dat Sint maar met de hand over z'n hart strijkt.

Goed, weer aan de arbeid...
Als ik dan toch om foto's aan het zaniken ben, kom maar op Hel

Bevalt nieuwe casa goed?

Die schoentjes zijn ook wel ubercute natuurlijk. Ik begrijp jouw dochter wel
Nwe casa is top Star. Beetje jammer dat het niet in A'dam staat, dat wel. Ik zal vrijdag eens wat foto's maken enzo.
Niet zo miepen Miep

Ik wil naar buiten maar het regent. Kan iemand de regen stoppen? Dank u.
Goedemiddag,

Herinneren jullie het verhaal nog over het vorige huisje van mijn ouders? Nieuwe koopster had na 8 maanden een advocatenbureau ingeschakeld wegen achterstallig onderhoud. Die rechtzaak loopt nog steeds, maar door mijn zwangerschap en bevalling hadden mijn ouders er niet meer over gepraat.

Nu moeten ze 15 december voor de rechter verschijnen. Wat ik heb begrepen, voor een gesprek. Misschien wordt er dan een schikking voorgesteld, maar mijn ouders willen dat niet want het is niet hun fout zeggen ze. Aan de andere kant willen ze er van af, want dit is zenuwslopend en het kost veel geld (advocaat vraagt 95 euro per uur) en ze hebben een uitkering.

Mijn moeder vertelde dat mijn vader kort geleden heel hard had gehuild, zo zielig! De tranen stonden gelijk in mijn ogen. Ik hoop zo dat de rechter in hun voordeel beslist. In mijn ogen zijn de beschuldigingen van de vrouw geheel onterecht maar misschien denkt de rechter daar heel anders over
Goedemiddag,

Juud, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Naatie, ik moest hard lachen om je mascara verhaal. Was 'ie zo duur dat je het er voor over had om in de vuilniszak te duiken? Hoe was het bij oma, gezellig gehad?

Mal, dat gaat goed met Jonathan, hij zit toch netjes op gewicht nu (Lianne is ook 15 kilo). Veel sterkte met het gesprek morgen.

Hel, , dansschoenen mét hakken. Een echt dametje!

Ben je al wat gewend in jullie huis?

Amaal, ik was gisteren in Formido, heb zelfs nog bij de afdeling verlichting gekeken, kijken of er een roze lampenkapje was. Heb je er trouwens al één?

Star, arm meisje, dikke knuf. Hoe gaat het met jou, minder druk in je hoofd?
Lekker fris Naat, doet me denken aan de kinderpostzegels die ik laatst uit de papierbak heb gevist. Die is niet zo vies gelukkig.

Suus, die laarzen zijn gaaf!!! Ik heb net John Gallianno's voor Laurens gekocht, helemaal gaaf!! Kan geen plaatje vinden, zal ook eens een foto maken.

Star, goedzo, verwen jezelf maar lekker. Ik heb net ook een mooie sjaal met riemgesp waar je die doorheen kan doen gekocht. Lekker Gooisch Schrale troost omdat Curaçao niet doorgaat...

Hel, die schoentjes zijn gaaahaaaaaf. Ken je niet iemand die naar Barça gaat, daar heb ik ze in september voor 14 euro inclusief een jurkje, gekocht!

Gatverdamme, de hond zit onder m'n neus een scheet te laten, ga over m'n nek zeg..

Kokos, lief dat je hebt gekeken! Ik heb al een kapje, dank je!
Hai!

Kokos: succes voor je ouders, ik hoop ook dat het de goede kant op gaat!!!

Naat: haha goed verhaal. Ik heb er dus nog steeds 2 in mijn bakje zitten omdat ik "bang" ben dat ik de verkeerde weggooi. Fijn dat het goed gaat met je mannetjes!

Suus: zo. Dat zijn gave laarsjes! Lekker moppie heb je zeg! En leuke foto's. Jouw keuken is gaaaaaaaf!!!

Hel: hihi dat staat jouw dametje vast enorm leuk! Ben inderdaad ook erg benieuwd naar foto's van jouw kant!

Star: zo hee, starreman doet het goed! Dat zijn goede cadeautjes! Fotocursus is leuk! Heb aantal jaren geleden cursus gedaan. Had alleen nog niet DE camera dus kon weinig uitvoeren, maar was wel leuk. Ook hier de droom voor toestel met mooie lens en statief en zo. Ben wel echte fotogek!

Amalia: ach die arme Berend. Sneu zeg. Hopelijk gaat het snel over... Zielig hoor.

Jin: je weet toch dat je dit niet kunt maken? hier iets neerdroppen en dan niet meer komen vertellen! Schandalig! Kom eens snel over je sollicitatie vertellen!!! Hoe is het met de gezondheid van de mannen aldaar?

Mal: hè gets jij ook ziek. Dat is balen! Hé J. Wel goed gegroeid dus, fijn! Hij is ongeveer net zo zwaar als Ties nu, die was de laatste keer 15 kg dus zal nu ook zoiets zijn. Niet echt nuttige info, maar goed. En volgende week opname dus. Fijn wel. En wie weet is er wel een heerlijke mcdreamy nu!

Juud: hoe gaat het met Mart en het eten? Ties zat weer op een dieptepunt en we zijn sinds gisteren begonnen met stickers. hij was zo vervelend ook aan tafel, erg jammer. Nu stickers als hij geproefd of gegeten heeft en hij heeft vandaag 3 spaghettislierten op!!! was helemaal trots, haha!

even posten en stukje chocola halen
Zo...

Hier eindelijk wat rust. 2 dagen gewerkt waarbij ik het idee heb dat ik er iets meer grip op krijg. De hoeveelheid werk begint af te nemen, duo-er en ik gaat goed, kids werken mee dus fijn. Gelukkig. Thuis gaat het ook goed, kids zitten ook weer wat beter op het spoor! Fijn dus allemaal hier. Gelukkig!
Klinkt goed allemaal Bridge, fijn dat het op de rails zit/loopt/gaat. Hoe je dat ook wil zeggen

Kokos, je vader in tranen moet je je niet voorstellen, dat is niet leuk

Hebben ze geen rechtsbijstand?
Jij ook wat rustiger? Zie je erg op tegen volgende week of valt het mee?
Suze, geweldige chick! Oudste kind was onder de indruk van de vliegtuigfoto! Het bloeit nog steeds hoor. En voor jou een dikke knuf. 2009 wordt jullie jaar!

Kokos, ik duim vreselijk hard voor jouw ouders. Wat een afschuwelijke situatie zijn ze in beland.

Bridges, wat fijn dat je iets meer grip krijgt op alles. Zet em op!

Beterschap voor Ceetje!

Hel, heerlijk dat het huis (en vooral de omgeving haha) goed bevalt!

Ik heb een gesprek (naast huidige baan) om Nederlandse les te gaan geven. Ik ben benieuwd, ook of ik het thuis kan regelen. Gaat om een avond. Zou wel erg leuk zijn denk ik!
Zo, heb een date om in een reuzenrad te gaan, met uitzicht over Jinnystad by kerstsfeer. Zo, iemand jaloers???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven