Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iedereen trouwens een goed adres op de msn staan, want ik ben bezig met de kerstkaarten en zou niet mijn fijne glitterkaarten (waar de hele kamer nu bezaaid mee ligt ) bij vreemde mensen op de deurmat willen laten ploffen.
Een hele rijke vrouw Amaal (was het maar waar...).

Gossie, ik ben helemaal beduusd. Ik heb alleen wat kaarten via Greetz verstuurd, ik wist niet eens dat er een prijs te winnen was! Echt cool man.

Adres klopt, ik ben nu al benieuwd naar de glitters (ik ga voor mega glitterende nagels volgende week, hip met kerst ).
Is dat meisje hiernaast in het blauw de Ghost Whisperer?
Nee Cin ik had jou niet. Wat heb je gekregen van die lieve Sint?

Ik heb ook een domme blonde actie. Op bol kun je ook je boeken 2e hands verkopen dus dat heb ik gedaan. De hele zooi erop gezet en ik verbaasde me er al over dat alle boeken zo duur werden aangeboden. Nog meer verbaast was ik dat ik alle boeken zo snel verkocht. Maar wat blijkt nu, je prijs is incl. verzendkosten a 6,20 per boek. Dat wist ik dus niet dus na de verzendkosten en de bijdrag aan bol.com houd ik dus bijna niks over. Nu laat ik denk ik maar niks meer van me horen ook al heb ik de boeken verkocht. (nog geen geld ontvangen hoor) Sukkel he, ik moet ook eens gaan leren dat ik eerst eens goed iets lees voor ik ja zeg...

Wat goed zeg Jin dat je wat gewonnen hebt, leuk zeg!

Wat is er toch op Q music waar jullie het steeds over hebben?
Ik had lekkere baddingetjes, een chocolademasker en een tijdschift. En een leuk gedicht. Wie had mij dan? Vertel vertel!

Lekker Jinny, ik stuur ook altijd kaarten via Greetz maar ik mag alleen maar een gratis kaart versturen. Niks geen vette kinderwagen voor Cin.

Ach, misschien win ik de miljoenen in de postcodeloterij wel. Pech heb ik genoeg gehad, het is tijd voor geluk.

Juud, Eduard heeft ook z'n boeken zo verkocht en dezelfde 'fout' gemaakt. Dus zo blond is het niet (of hij is het ook ).

Wij hebben vandaag nog even een nieuwe cv-ketel gekocht. De oude kachel begaf het en ik heb geen zin om te verhuizen en het dan nog eens op m'n bord te krijgen. Dus die komen ze woensdag hangen. 3000 euro armer weer. Hatseflats, alsof het niks is. Maar dan hebben we wel een hele vette ketel met heeeeeeeeeeeeeeel veel capaciteit en heeeeeeeeeeeeeeeeel veel warm water. Zullen de Polen ook wel blij mee zijn want die hadden 'veel koud'.

Eduard blijft lang weg! Eens bellen waar ie blijft met m'n kerstboom.

Oh wat klinkt dat lief Cin, maar wat een geld, daar kan een kinderwagen ook niet tegenop... Ik hoorde laatst dat iemand uit Rusland geloof ik het had over een grote blij. Dat vond ik ook zo lief.

Juud, wat een bak van die boeken zeg. Maareh, dat is niet netjes van u ghighi.
Hier zit de "nu niet meer" verdrietige Postpiet
Gaaf ding zeg Jinny, leuk!

Ceetje heeft wat gewonnen met kleurplaat, mogen morgen bij de bakker ?!?!? ophalen.

Nee Amaa, niet the ghost whisperer.
Zo. Weer gezwommen, weekboodschappen, eten en kind op bed gooien gedaan. En nu ondertussen de bal door de kamer naar de keuken aan het gooien voor een stuiterhond

Star, fijn dat het goed ging vandaag. Had je jezelf ook in de hand of merk je nu ook zelf dat je teveel wilt? Quispel is op het moment wel beschermender, als ik hem 's avonds uitlaat houdt hij andere mensen erg goed in de gaten en blaft soms ook. Man was helemaal verbaasd, doet hij bij hem nooit.

Juud, goed dat ik dan nog niet begonnen ben, had ik namelijk ook nog niet begrepen van bol. Dan was ik dus ook mooi het schip in gegaan.

Jinny, WAUW! Ik stuur ook altijd kaarten met Greetz, maar net als Cin, mag ik eens in de zoveel tijd een gratis kaartje sturen.

Vraagje: hoe vaak gaan jullie met de kids naar de tandarts? Bij ons hebben ze namelijk een speciaal peuter spreekuur. Maar is het echt nodig om ieder half jaar al te gaan?
Enka, ventje is nu twee keer geweest, en gaat gewoon met ons mee.

Star, wat gaaf en wat goed van Ceetje zeg! Laat weten wat ze wint, echt knap! Misschien een krentenbol?
Heeft ze 'm zelf gekleurd of heb je 'm even voor d'r ingekleurd? (ja, er zijn echt van die trieste ouders die dat doen )

Zo, er hangen al 200 lampjes in. Gaat goed!

Neenee, samen met mijn orthopedagogische schoonzusje

Ik dacht eerder aan over datum chocoladeletters Jin

Enka, grappig van Quispel! Ze merken het echt die lieve beesten.

Wilde trouwens wel weer meer doen dan eigenlijk goed voor me was
Juud: Dat zou mij precies zo overkomen.. Kan je niet je boeken er weer afhalen dan?

Cin: Gaaf hoor zoveel lichtjes in de boom, is Eduard er al met de boom?

Jin: Wow gaaf ding zeg, ik verstuur ook geregeld via greetz, maar net als de rest, af en toe een gratis kaartje that's it.

Star: Ohh wat goed van Ceetje, spannend.

Ik neem die kleurplaten ook altijd mee, maar vergeet ze altijd in te leveren, haha
Wij gaan volgende week ergens naar de Tandarts, en dan nemen we Juul mee.

We zijn al een keer met Juul geweest, Juul heeft hele lelijke tanden (sommige kiezen zien er niet uit), maar was aangeboren, was niks mis mee verder.
Cee is wel bij tandarts geweest, maar volgens tandarts compleet overbodig om kind in stoel te zetten.
Star, dat idee heb ik dus ook. Hij is dus al geweest, naar dat spreekuur, maar om nu ieder half jaar gelijk te gaan??? Vind het zowiezo niet handig dat speciale spreekuur, snap wel de achterliggende gedachte maar ja, moet ook steeds vrij nemen dan. Is namelijk alleen op dinsdagmorgen.
Tandarts zei dat ze met vier jaar oud genoeg zijn om er aan te wennen en dat een kind nu heus niet banger of minder bang worden.

Pfff vrij nemen zou ik ook niet doen hoor Enka, zonde!

Jinny, zoek je zoiets van hout? Hema online 16 euro.
zo mijn bekken alarm gaat weer, ik ga op bed even naar Bones staren. Tot later!

Amalia, goed bezig met je glitters! Ik schuif het kerstkaartgebeuren alweer weken voor me uit....
Kwijlse
Hello,

Oh kerstkaarten, ik heb er nou al nachtmerries van. Ik heb dit jaar besloten om geen kerstkaarten te sturen. Maar Naatieman vond het een slecht plan, want iedereen stuurt wel naar ons, maar krijgt dan niks terug.

En toen mn schoonmoeder het hoorde, zei ze ook; oh krijgt die en die dan ook niet? ( van die vage tantes) Zucht..
Leuk die houten kerststal! Ik heb die van little people. Van de zomer zag Tobias die op zolder staan, hij wilde hem toen al neerzetten en snapte niet dat ik dat niet wilde

Star, heb je al gesmst naar q music dan?
Wat zei de dokter Naatie?

Ja heb gesmst!
Niks.. Hij wilde Robin niks geven omdat hij nog zo jong is. Hij heeft alleen even zn longetjes geluisterd.

Maar Robin heeft echt een piepende ademhaling en is echt erg aan het hoesten, dus ik weet het niet zo.
Wij hebben ook die van little people, die houten vind ik ook erg leuk, misschien leuk kerstkadootje voor Oma. Juul gaat steeds met van die breekbare aan de haal.... Dick bruna heeft ook een leuke houten kerststal.

ohh maar nog niet teruggebeld dus star?

Ik stuur ook geen kerstkaarten dit jaar....denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven