Good Luck!
woensdag 10 december 2008 om 10:04
woensdag 10 december 2008 om 10:07
woensdag 10 december 2008 om 10:24
Hi Bridges, een zwabber. Zo simpel dat niemand het bedenkt. Ik dacht aan een kartonnen pak wasmiddel, waarvan de een strip moet lostrekken om het open te krijgen.
Jin, zoek je nog steeds een kerstkaartenhouder? Zo'n 1 van karton waar je kaarten insteekt? Ik heb diverse gezien hier, wil er wel 1 naar je opsturen.
Ik ga koffie drinken. Over een uurtje Lianne weer ophalen en Tim moet ook nog voeding hebben. Lianne naar opa en oma brengen, zij gaat daar een nachtje slapen.
Jin, zoek je nog steeds een kerstkaartenhouder? Zo'n 1 van karton waar je kaarten insteekt? Ik heb diverse gezien hier, wil er wel 1 naar je opsturen.
Ik ga koffie drinken. Over een uurtje Lianne weer ophalen en Tim moet ook nog voeding hebben. Lianne naar opa en oma brengen, zij gaat daar een nachtje slapen.
woensdag 10 december 2008 om 10:33
woensdag 10 december 2008 om 10:50
Oei Kokos, dat zijn dure bonnen, voor bellen in de auto (weet er helaas alles van). Hopen dat 't voor iets anders was.
Ha ha Bridges, je moet ook wel een beetje strategische kado's kopen he
Mal, succes vandaag! 't is mooi weer om ook even bij de kinderboerderij langs te gaan.
Ris, wat een prachtige kinders!
En CD, jij ook al zulke mooie foto's. Nog nieuws over het dochtertje van je vrienden? Het moest niet mogen, zo'n klein meiske.
KDV vanochtend ook al helemaal in kerstsfeer - vind kind het thuis natuurlijk helemaal saai! Maar om nog even in de sint-mood te blijven hier nog mijn gedicht:
Lieve helen
Hier is het dan: je gedicht van VivaSint,
die ook jouw bijdrage op het forum zo zeer bemint.
Jouw Sint is helaas erg slecht ter been,
maar internet redt Sint en stuurt het geschenkje heen.
Je woont net samen in je prachtige paleis,
daar word je echt gelukkig, dat weet ik zeker, meis.
De liefde ging niet altijd over rozen,
maar dat is verleden tijd, herinneringen om snel te lozen.
Ik hoop dat je nog jaren bij ons blijft schrijven,
en alle verhalen zullen zeker beklijven.
Met elkaar zijn we 1 grote vriendin,
attent en altijd daar, er is altijd iemand met forumzin.
Ik wens je werkelijk ontzettend veel geluk,
en hoop dat je blij bent met dit niet-al-te-geweldige stuk.
Helaas stroomt Sint niet over van inspiratie,
dat komt ook een beetje door de stress zo voor de operatie
De VivaSint moet er nu vandoor,
pas op jezelf ennuh echt doen hoor!
Liefs, VivaCint
Ha ha Bridges, je moet ook wel een beetje strategische kado's kopen he
Mal, succes vandaag! 't is mooi weer om ook even bij de kinderboerderij langs te gaan.
Ris, wat een prachtige kinders!
En CD, jij ook al zulke mooie foto's. Nog nieuws over het dochtertje van je vrienden? Het moest niet mogen, zo'n klein meiske.
KDV vanochtend ook al helemaal in kerstsfeer - vind kind het thuis natuurlijk helemaal saai! Maar om nog even in de sint-mood te blijven hier nog mijn gedicht:
Lieve helen
Hier is het dan: je gedicht van VivaSint,
die ook jouw bijdrage op het forum zo zeer bemint.
Jouw Sint is helaas erg slecht ter been,
maar internet redt Sint en stuurt het geschenkje heen.
Je woont net samen in je prachtige paleis,
daar word je echt gelukkig, dat weet ik zeker, meis.
De liefde ging niet altijd over rozen,
maar dat is verleden tijd, herinneringen om snel te lozen.
Ik hoop dat je nog jaren bij ons blijft schrijven,
en alle verhalen zullen zeker beklijven.
Met elkaar zijn we 1 grote vriendin,
attent en altijd daar, er is altijd iemand met forumzin.
Ik wens je werkelijk ontzettend veel geluk,
en hoop dat je blij bent met dit niet-al-te-geweldige stuk.
Helaas stroomt Sint niet over van inspiratie,
dat komt ook een beetje door de stress zo voor de operatie
De VivaSint moet er nu vandoor,
pas op jezelf ennuh echt doen hoor!
Liefs, VivaCint
woensdag 10 december 2008 om 11:21
Ik ben altijd heel makkelijk met die dingen. Waarom zou ze het niet mogen dan? Ze eet toch ook brood?
Gezellig dat Marlisa er was. Is ze al klaar met haar opleiding? Ik zie je over 2 weken zeker ook wel bij Roos? Ga jij 's morgens of 's middags?
Hel, leuk gedicht! Wat had je gekregen? Wij gaan van het weekend de boom halen en dan ook de rest weer neerzetten. Ik vind dat ook altijd zo gezellig!
Gezellig dat Marlisa er was. Is ze al klaar met haar opleiding? Ik zie je over 2 weken zeker ook wel bij Roos? Ga jij 's morgens of 's middags?
Hel, leuk gedicht! Wat had je gekregen? Wij gaan van het weekend de boom halen en dan ook de rest weer neerzetten. Ik vind dat ook altijd zo gezellig!
woensdag 10 december 2008 om 11:30
zo, het bed staat op Laurens' kamer, met dank aan opa Nu nog even opmaken en de boel boven stofzuigen, oei wat een vlokken onder dat bed... De katten slapen ook altijd op zolder.
Leuke gedichten meiden!!!
We hadden een kwartetje kunnen doen, ik zat om 3 uur met Berend op schoot. Hij was aan het hoesten en huilen. Kwam daarna niet lekker meer in slaap.
Jee gaat lekker Kokos, dat is 130 euro, bellen en rijden.... Balen zeg...
Leuke gedichten meiden!!!
We hadden een kwartetje kunnen doen, ik zat om 3 uur met Berend op schoot. Hij was aan het hoesten en huilen. Kwam daarna niet lekker meer in slaap.
Jee gaat lekker Kokos, dat is 130 euro, bellen en rijden.... Balen zeg...
woensdag 10 december 2008 om 12:15
Sterkte Mal vandaag!
150 euro tegenwoordig, geloof ik. Oei Kokos, geen beste score deze maand!
(ach, Juudman haalt ie voorlopig nog niet in. )
Vandaag hier voor het eerst ietsiepietsie minder pijn in mijn been. Nog niet echt geweldig maar ik heb het idee dat het iets minder is dus dat zou heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi zijn! Het is wel alleen nog maar te merken als ik lig. Als ik sta dan houd ik het nog geen 5 minuten vol.
Ik wil mijn kerstkaarten gaan schrijven maar ik kan niet zitten. En liggend is dat toch vrij lastig. Hmmmm. En het moet eigenlijk wel want ik wilde ze gelijk als adreswijziging gebruiken.
Vandaag krijgen we een nieuwe ketel in het nieuwe huis. Gelukkig maar want de Polen hadden 'veel koud', zeiden ze.
Electricien ging ook vandaag aan de slag. Volgende week is mijn vader PolenSupervisor en daarna is het volgens mij wel klaar.
Enka, heb jij mijn gedicht nog digitaal? Mijn jongste zoon is met dat blaadje aan de haal gegaan en ik weet niet waar hij het gelaten heeft. En zoeken behoort hier niet echt tot de mogelijkheden op het moment. En het was een supergedicht dus ik wil het wel even 'showen'.
Zo, direct komt mijn vader thuis met de koters. En Eduard komt pas vanavond heel laat thuis dus ik moet het met mijn vader doen vandaag. Altijd zware middag want de kinderen komen toch voor alles bij mij en dat gaat niet echt lekker als je ligt. Dan klimmen ze gewoon over me heen.
Gijs stond trouwens laatst voor het eerst ineens beneden. Had hij zijn zak uit gedaan en was uit zijn ledikant geklommen. Sam deed dat ook rond d'r 3e pas dus we hebben het vrij lang volgehouden. Hij blijft nog even in zijn ledikant tot zijn nieuwe bed komt. Hij gaat slapen in zo'n groot plastic Thomas de Trein bed van Little Tikes. Vindt ie helemaal leuk.
Bah, al dat geklets over die recessie. Je gaat je bijna zorgen maken!
Ok, even posten.
150 euro tegenwoordig, geloof ik. Oei Kokos, geen beste score deze maand!
(ach, Juudman haalt ie voorlopig nog niet in. )
Vandaag hier voor het eerst ietsiepietsie minder pijn in mijn been. Nog niet echt geweldig maar ik heb het idee dat het iets minder is dus dat zou heeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi zijn! Het is wel alleen nog maar te merken als ik lig. Als ik sta dan houd ik het nog geen 5 minuten vol.
Ik wil mijn kerstkaarten gaan schrijven maar ik kan niet zitten. En liggend is dat toch vrij lastig. Hmmmm. En het moet eigenlijk wel want ik wilde ze gelijk als adreswijziging gebruiken.
Vandaag krijgen we een nieuwe ketel in het nieuwe huis. Gelukkig maar want de Polen hadden 'veel koud', zeiden ze.
Electricien ging ook vandaag aan de slag. Volgende week is mijn vader PolenSupervisor en daarna is het volgens mij wel klaar.
Enka, heb jij mijn gedicht nog digitaal? Mijn jongste zoon is met dat blaadje aan de haal gegaan en ik weet niet waar hij het gelaten heeft. En zoeken behoort hier niet echt tot de mogelijkheden op het moment. En het was een supergedicht dus ik wil het wel even 'showen'.
Zo, direct komt mijn vader thuis met de koters. En Eduard komt pas vanavond heel laat thuis dus ik moet het met mijn vader doen vandaag. Altijd zware middag want de kinderen komen toch voor alles bij mij en dat gaat niet echt lekker als je ligt. Dan klimmen ze gewoon over me heen.
Gijs stond trouwens laatst voor het eerst ineens beneden. Had hij zijn zak uit gedaan en was uit zijn ledikant geklommen. Sam deed dat ook rond d'r 3e pas dus we hebben het vrij lang volgehouden. Hij blijft nog even in zijn ledikant tot zijn nieuwe bed komt. Hij gaat slapen in zo'n groot plastic Thomas de Trein bed van Little Tikes. Vindt ie helemaal leuk.
Bah, al dat geklets over die recessie. Je gaat je bijna zorgen maken!
Ok, even posten.
woensdag 10 december 2008 om 12:54
Mamax, Laurens sliep nog -lekker veilig- in zijn ledikant.
Net het bed laten zien, hij was blij!!!! Springen springen springen. Alleen mijn moeder zei dat hij nu wel het raam open kan doen... slik, doodeng.... Nou, daar moeten dan ook maar andere greepjes met een slotje erop op.
Ik hoop zooooo dat je gelijk hebt Cin, wb je been!!!!
Net het bed laten zien, hij was blij!!!! Springen springen springen. Alleen mijn moeder zei dat hij nu wel het raam open kan doen... slik, doodeng.... Nou, daar moeten dan ook maar andere greepjes met een slotje erop op.
Ik hoop zooooo dat je gelijk hebt Cin, wb je been!!!!
woensdag 10 december 2008 om 12:55
quote:Kokos2 schreef op 10 december 2008 @ 09:44:
Goedemorgen,
Is het bij jullie ook zo stralend blauw en ijskoud?
Tim heeft gigantische dunne poepluiers, ik denk dat hij heel snel is met tandjes krijgen. We zien er al aardig wat door zijn tandvlees heen.
Star, weer aan het werk??? Nu al? Ik had de indruk dat je er behoorlijk doorheen zat
Nu al tandjes? Da's vlot!
Zit ik ook wel redelijk hoor, maar werk ook maar 2 x 3 uur deze en volgende week en daarna 2 x 4 uur.
Goedemorgen,
Is het bij jullie ook zo stralend blauw en ijskoud?
Tim heeft gigantische dunne poepluiers, ik denk dat hij heel snel is met tandjes krijgen. We zien er al aardig wat door zijn tandvlees heen.
Star, weer aan het werk??? Nu al? Ik had de indruk dat je er behoorlijk doorheen zat
Nu al tandjes? Da's vlot!
Zit ik ook wel redelijk hoor, maar werk ook maar 2 x 3 uur deze en volgende week en daarna 2 x 4 uur.