Good Luck!
dinsdag 9 december 2008 om 20:51
Wat een goed nieuws dat Jonathan zo ondeugend is en dat Cg gaat kletsen. Gebruikt ze er ook gebaren bij?
Moet je morgen naar het ziekenhuis Mal en blijf je daar dan slapen?
Mooi foto's Ris! Ik vind Mark echt al heel erg groot!
Cd wat naar voor je vriendin zeg! Fijn dat ze houvast uit hun geloof kunnen halen.
Aargh hier kan ik mijn Vent wel wat aandoen. Meneer is fanatiek aan het sporten en aan het lijnen en nu moet ik ook opeens meedoen . Maar ik HAAT sporten en ik haat het nog dat hij nu zo fanatiek is want nu verpest hij alles voor me. Lekker genieten van een bakje chips of een stukje chocola is er niet meer bij . Hij wil alleen nog maar gezond eten en ik heb er nu al genoeg van, maar hij is pas net twee weken bezig .
Moet je morgen naar het ziekenhuis Mal en blijf je daar dan slapen?
Mooi foto's Ris! Ik vind Mark echt al heel erg groot!
Cd wat naar voor je vriendin zeg! Fijn dat ze houvast uit hun geloof kunnen halen.
Aargh hier kan ik mijn Vent wel wat aandoen. Meneer is fanatiek aan het sporten en aan het lijnen en nu moet ik ook opeens meedoen . Maar ik HAAT sporten en ik haat het nog dat hij nu zo fanatiek is want nu verpest hij alles voor me. Lekker genieten van een bakje chips of een stukje chocola is er niet meer bij . Hij wil alleen nog maar gezond eten en ik heb er nu al genoeg van, maar hij is pas net twee weken bezig .
dinsdag 9 december 2008 om 21:08
dinsdag 9 december 2008 om 21:17
Stomme vent zeg Juud, tsss. Lekker handig ook met de feestdagen
Sterkte!
Compu, wauw, wat goed van Cg!!!! Yoeheooeeoeo!!!
Jin, ik weet niet of het slapend gaat, is nog niet nodig geweest gelukkig. Maar ik zal er aan denken. Al slaapt hij meestal op zijn buik, dus zal wel moeilijk gaan.
Bah, ik ga even never nooit niet scheiden. Zit The Fan te kijken en die vader is niet helemaal tof hoor, maar altijd dat heen en weer geslinger met de kinderen, vreselijk.
Maar dit even tussendoor
Oh, begint weer
Sterkte!
Compu, wauw, wat goed van Cg!!!! Yoeheooeeoeo!!!
Jin, ik weet niet of het slapend gaat, is nog niet nodig geweest gelukkig. Maar ik zal er aan denken. Al slaapt hij meestal op zijn buik, dus zal wel moeilijk gaan.
Bah, ik ga even never nooit niet scheiden. Zit The Fan te kijken en die vader is niet helemaal tof hoor, maar altijd dat heen en weer geslinger met de kinderen, vreselijk.
Maar dit even tussendoor
Oh, begint weer
dinsdag 9 december 2008 om 21:20
Jinny, je hoeft geen sorry te zeggen hoor gekkie. Ik heb juist heel veel aan jullie allemaal! Alles opschrijven heeft al heel erg geholpen.
Juud, kan je niet aan F vragen of hij M niet mee op sleeptouw neemt die wil ook graag afvallen. Heb jij er weer minder last van. Op zijn nieuwe wertk krijgt hij de hele dag koekies van zijn nieuwe vrouwelijke collega's dus dat zal wel niet erg meehelpen.
Morgenmiddag moet ik inchecken in het 'hotel' en dan mag ik donderdag weer weg. Onze nieuwe thuiszorg werkt in het zkhs en ook morgen dus dat is wel leuk voor Jonathan (beetje herkenning) zij zou zichzelf indelen bij ons.
Juud, kan je niet aan F vragen of hij M niet mee op sleeptouw neemt die wil ook graag afvallen. Heb jij er weer minder last van. Op zijn nieuwe wertk krijgt hij de hele dag koekies van zijn nieuwe vrouwelijke collega's dus dat zal wel niet erg meehelpen.
Morgenmiddag moet ik inchecken in het 'hotel' en dan mag ik donderdag weer weg. Onze nieuwe thuiszorg werkt in het zkhs en ook morgen dus dat is wel leuk voor Jonathan (beetje herkenning) zij zou zichzelf indelen bij ons.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 9 december 2008 om 21:24
Iemand vroeg hoe het met de ventjes gaat. Jongste vandaag helaas weer een projectielbraak (ging wel even goed trouwens daarvoor), en oudste gaat nu iets beter met afscheid nemen op de kita, maar is een heel broos evenwichtje, niks gek doen, hem het moment laten afwachten en dan maken dat je wegkomt.
dinsdag 9 december 2008 om 21:30
Voor Cg & MR J
Volgens mij vroeg ik dat ergens, fijn dat het iets beter lijkt te gaan met de grote kleine man.
Die van dick bruna is echt te leuk, heb je een leuke kerststal aan, Jinny.
Handige man heb je Juud, zo met de feestdagen. Hier staat het met de decembermaand ook erg laag, moet wel leuk blijven zeg ik altijd maar.
Star: Ik ziet u wel weer verschijnselen , moet zo ff gaan drukken ( jaja) ook
Volgens mij vroeg ik dat ergens, fijn dat het iets beter lijkt te gaan met de grote kleine man.
Die van dick bruna is echt te leuk, heb je een leuke kerststal aan, Jinny.
Handige man heb je Juud, zo met de feestdagen. Hier staat het met de decembermaand ook erg laag, moet wel leuk blijven zeg ik altijd maar.
Star: Ik ziet u wel weer verschijnselen , moet zo ff gaan drukken ( jaja) ook
dinsdag 9 december 2008 om 21:31
En dank voor al jullie knuffels... ik zit alweer met angst en beven de volgende mail af te wachten van mijn vriendin. Sinds 28 november sturen ze elke avond een mail over hoe het die dag is gegaan.
Kun je nagaan, die week hebben ze het gehoord en nu al gaat het zo slecht!
Had het er met vriend gister nog over (hij kent ze niet verder),dat je dan zo blij mag zijn dat onze kinders gezond zijn enzo, maar dat dat ook maar betrekkelijk is, aangezien hun dochtertje ook altijd gezond was! En zo ineens blijkt ze ongeneeslijk ziek....
Kun je nagaan, die week hebben ze het gehoord en nu al gaat het zo slecht!
Had het er met vriend gister nog over (hij kent ze niet verder),dat je dan zo blij mag zijn dat onze kinders gezond zijn enzo, maar dat dat ook maar betrekkelijk is, aangezien hun dochtertje ook altijd gezond was! En zo ineens blijkt ze ongeneeslijk ziek....