Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
O, gelukkig dan. Zou sneu geweest zijn.
quote:Maleficent schreef op 11 december 2008 @ 13:03:

Star, dat is toch House maar dan in een kostuum of zie ik dat verkeerd?
Nee zie je goed
Fijn zeg Mal dat je nu begeleiding krijgt vanuit het ziekenhuis hier in de buurt! Lekker dat jullie weer thuis zijn!

Hi is leuk Star! Ik ken hem niet maar Vent ongetwijfeld wel want ie is verzot op de Black adder .

Ik hoop dat de dame en heer Juul en Cg snel weer opknappen!

Lekker Laurens in een groot bed, had je al een leuk dekbed in huis?
Hoi Juud, jouw laatste sms kwam niet helemaal goed over want er stond van moet ik morgen helpen en toen een *rest ontbreekt* maar je hoeft niet te helpen hoor. Ik zal zo even wat lekkers halen voor bij de thee want thuis mag je dat niet van F . En ik ga zo eens met Mr J naar de kapper (als hij wakker is) want er mag wel weer wat model in de pony.

Leuk dat is Cas morgen ook weer zie. Ik wou dat ik iets wist dat hij beter sliep.
Stressed is just desserts spelled backwards
Rubberen hamer
Jenever in de laatste fles
Volgens mij deden ze dat vroeger echt he? beetje drank in de fles als kind niet goed sliep? tenminste dat heb ik wel eens gehoord. Echt onbegrijpelijk.

Ach die goeie ouwe tijd. Mijn oma komt ook wel eens met tips dat ik denk

maar ja mijn vader doet het ook nog

Zou Cas niet lekkerder slapen in een combisleeper ofzo? Dan ligt hij weer een beetje soort van ingebakerd want die hebben in de winterzak een stuggere stof.
Mal, wat fijn dat het goed ging! Je klinkt een stuk opgewekter en positiever. Ik hoop dat die hulp is wat je zoekt. Zou idd wel fijn zijn als je dat in de buurt kan regelen. Kus voor Jonathan en een dikke vette hug voor jou!

Oh Star, dacht dat het Mr Been was, wat een ugly zeg...

Laurens en zijn nichtje zijn zo schattig met het poppenhuis aan spelen, cute!!! Oh, Fenne duwt hem nu van de stoel af, dat is minder, haha.

Net zat Laurens met en poppetje op het dak van het poppenhuis, gaat ie naar beneden en zegt ie met een gespeeld stemmetje tegen een poppetje van Fenne: 'Beetje eng op het dak.... '. Zo grappig!
Ja vroegah deden ze rare dingen
Blackadder is ook Mr Bean Amaal

Ja hoor, vroeger hingen ze kinderen ingebakerd aan de muur met een spijker! Lekker sliepen ze dan, ze werden alleen nooit meer wakker...

Rare dingen.

Al vind ik dat het nu ook wel eens overdreven wordt hoor.
Grappig Star, want die stond toch niet op het plaatje van net? En House is toch niet Mr Bean? Ik kijk geen House, vind het een irritante vent...
Mr Bean = Blackadder = Rowan Atkinson

House = Prince Regent uit Blackadder.

Uitspraak is van Prince Regent uit Blackadder, niet van Blackadder zelf.
Mijn oma zei dat ik Jonathan koeienmelk moest geven van pas gemolken koeien, de melk onder de vetlaag in de bus zeg maar. Want dan zou hij wel een lekker dik kindje worden.

gatverdegatver.
Oeeeeee en die melk is zo lekker!
Ja, vind je? Mijn vader nam het wel eens mee van een boerderij toen ik klein was en ik vond het zoooo smerig. Het moest sowieso eerst gekookt worden en je kon het daarna alleen drinken als je het door een zeef deed want er zaten altijd koeienharen en gras en andere troep doorheen. Nee, doe mij maar gewoon een pak Campina.
Gekookt? Ik dronk het bij een vriendin zo uit de tank

Hartstikke handig toen er geen melk meer in de winkels van toen met mond en klauw was het dacht ik. Ging ik daar melk smokkelen
Buiten tijdens het wandelen slaapt hij altijd heel goed, dus ik denk dat ik hem vanavond maar eens buiten laat staan .

Gisteravond ben ik nog laat met hem gaan douchen en daarna heb ik hem een massage gegeven. Hij kwam vannacht maar 5x. 2x voor de borst, 2x voor een poepluier (waarom moet dat 's nachts ) en een keer voor een speen. Dus dit was al een hele verbetering. Vanavond maar weer proberen. Alleen jammer dat Mart dan al om 6.00 uur wakker is, maar gelukkig hebben we nick jr .

Nou ik ga wat in huis doen, bah. Vanavnd cursus op mijn werk. Gewoon tot 22.00 uur! Ben blij dat ik morgen nog niet hoef te werken.
quote:Star schreef op 11 december 2008 @ 14:07:

Gekookt? Ik dronk het bij een vriendin zo uit de tank

Hartstikke handig toen er geen melk meer in de winkels van toen met mond en klauw was het dacht ik. Ging ik daar melk smokkelen Echt nietttttttttttt
Nick Jr roels

Leuke cursus wel Juud?
Oh ja die slaapzak die wil ik wel maar ik weet niet welke maat ik nu voor hem moet kopen. Ze zijn ook zo duur dat ik ze ook niet alletwee kan halen. Dus dat moet nog maar even wachten
Ja gelukkig wel. Over het ontwikkelingsvolgmodel bij kleuters.
Anders kun je even op marktplaats kijken.

Wij hebben Jonathan met 8 maand ongeveer in de grote maat gedaan en dat ging prima. Ze zijn bij de hals best strak. Anders leg je Cas morgen in die van Jonathan kan je even kijken of dat gaat.
quote:Juud_ schreef op 11 december 2008 @ 14:08:

[...]

Echt nietttttttttttt Echt niet wat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven