Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed gegaan. Ik mag komen , maar ik weet nog niet of ik het doe. Het gaat om twee avonden per week en dat vind ik teveel naast mijn baan (die ik absoluut niet wil opgeven nu). Tijden zijn ook lastig omdat ik graag zelf (of Jinnyman) de kindjes op bed wil doen. Ik ga denk ik mailen dat ik één avond wil doen (die krijg ik redelijk geregeld), en dan is het take it or leave it. Zou wel jammer zijn, want is denk ik erg leuk en ik mag ook een basiscertifivcaat halen en dat kan nooit kwaad!

Hoe is het bij jou op het werk? En Starman, bevalt het hem oke?
Ieks Jinny, 50 meter?!?!?! Daar moet ik eerst heul veul glühwein voor drinken wil ik daarin gaan. Waar waren de kinderen?
quote:Jinny schreef op 11 december 2008 @ 21:11:

Goed gegaan. Ik mag komen , maar ik weet nog niet of ik het doe. Het gaat om twee avonden per week en dat vind ik teveel naast mijn baan (die ik absoluut niet wil opgeven nu). Tijden zijn ook lastig omdat ik graag zelf (of Jinnyman) de kindjes op bed wil doen. Ik ga denk ik mailen dat ik één avond wil doen (die krijg ik redelijk geregeld), en dan is het take it or leave it. Zou wel jammer zijn, want is denk ik erg leuk en ik mag ook een basiscertifivcaat halen en dat kan nooit kwaad!

Hoe is het bij jou op het werk? En Starman, bevalt het hem oke?Gaaf! Wat is het? Of is dat te persoonlijk hier?
Kinderen bij de oppas, we hadden een vrij middagje gepland!
quote:Jinny schreef op 11 december 2008 @ 21:13:

Kinderen bij de oppas, we hadden een vrij middagje gepland!

En meteen zuipen dus

Doe ik ook altijd!!! Ha ha!
Amaal, je doelt op de pus? Zit ook in melk wat er in pakken zit

Oeeeee Jin, wel erg leuk dat je mag komen! Hopelijk krijg je 1 avond voor elkaar!

Gaat goed op het werk, moet mezelf wel echt naar huis sturen, anders ga ik door. Starman is erg vrolijk, dus goed teken.
Nederlandse les geven Amaal.
Ja, maar in zo'n pak is het tenminste nog uitgekookt of iets dergelijks

ah nee ik lul maar wat hoor. Heerlijk van de koe! Jummie, lekkerder is er niet. Ik denk dat ik een koe in de tuin ga nemen.

Iedere morgen een vers glas melk Of nee, een geit, die kan meteen het gras kort houden.
quote:Jinny schreef op 11 december 2008 @ 21:14:

Nederlandse les geven Amaal.

Gaaaaaf!!

Ik heet amalia hoor Jullie altijd met je stomme Amaal. Ik wil een andere naaahaaaam
Ja en kan je er rechtsgedraaide geitenkaas van maken. Zie het je al helemaal doen.
Doe dan. Gewoon nieuw profiel aanmaken.
Gooischevrouw1 ofzo
ik heb mijn plaatje maar aangepast...

Batterij is leeg. Van pc Ga weer even lezen.

Ciao ciao! ---zwaait koninklijk----
quote:Star schreef op 11 december 2008 @ 21:27:

Gooischevrouw1 ofzo
quote:Star schreef op 11 december 2008 @ 21:27:

Gooischevrouw1 ofzo Hihi.. ik zag net een trui langs komen met gooische trut erop

Ook nog een optie
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 11-12-2008 21:34
Reden: duhh
% gewijzigd
Ook goedeavond
Hai Naat
Anaal, Naat, Sterretje, gaat goed hier. Volgens mij zitten we in de anale fase
Hoorde ik vandaag op het nieuws. Jonathans zijn superstoer!!

's Werelds oudste dier: Jonathan van 176 jaar

Op Sint-Helena, het eiland in het zuiden van de Atlantische Oceaan waar Napoleon Bonaparte zijn laatste adem uitblies, zou het oudste dier ter wereld leven. Het gaat om Jonathan, een schildpad die in 1882 op vijftigjarige leeftijd met drie soortgenoten naar de Britse kroonkolonie werd gebracht. De krasse überbejaarde leeft momenteel op de plantage van de goeverneur.

Zijn uitzonderlijk hoge leeftijd is pas zeer recent aan het licht gekomen, toen er een serie foto' s over de Boerenoorlog werd geveild. Nader onderzoek wees uit dat de schildpad die op één van deze foto' s uit 1900 te zien is, Jonathan moet zijn.

Het dier, dat op het landgoed gezelschap heeft van vijf jongere schildpadden, schijnt nog zeer vief te zijn. Ondanks dat hij blind is aan één oog, heeft hij nog voldoende energie om regelmatig zijn vrouwelijke soortgenoten te grazen te nemen.

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Zo is het niveau hier gezet? Gaat goed joh!

Maar Amaal: houden hoor deze naam! En ik zie trouwens geen andere aviatar of zo hoor!
Hé wat een stoer bericht! Stoere Jonathan!!!
Maar hij is er wel Bridges! Even op F5 drukken.

He Vishnu!! Als dit geen goed voorteken is

Hoe is het met jou dan?
oja, ik was weg hè? Ik heb de stekker gehaald.
quote:Star schreef op 11 december 2008 @ 21:50:

Anaal, Naat, Sterretje, gaat goed hier. Volgens mij zitten we in de anale fase En ineens zitten we hier op de sexpijler.
AvatOr Bridge, avatOr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven