Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai

Compu ik heb het bij Mart ook weleens gedaan met een keelontsteking, eerder stoppen met de AB, maar het gevolg was dat hij het binnen een week weer had omdat de kuur niet voldoende had aangeslagen. Dus tegenwoordig maak ik bij een keelontsteking maar trouw het drankje op.

En hebben Jozef en Maria al een stal of lopen ze nog op hun ezel door het huis te zoeken .

Mal hoe is het bij jullie? J. weer koortsvrij en jijzelf? Een wasmachine is geen cadeau, net zoals een stofzuiger voor je verjaardag krijgen dat kan ook niet .

Amaal ik heb het even gemist maar ik bgrijp dat je de hond weg hebt gedaan? Waarom als ik vragen mag?
Star mooie pakketten bij je familie! Ik had allemaal spullen voor een ontbijt en natuurlijk kaarsen, servetten, kandelaar enz. enz. De standaard dingen dus...

Haha en Ties een drekervaring. Grappig hoor!

Fijn Kokos dat Tim weer lekker aangekomen is.
En Hel hoe was het bij je nieuwe buurjongetje? Het voordeel van kinderfeestjes is dat je altijd een onderwerp om te kletsen hebt: de kinderen namelijk . Hoe bevalt het samenwonen eigenlijk?

Jin leuke kaart hebben we van je gekregen, vooral de tekst erbij. Hoe was de kerstborrel?

Noos gefeliciteerd met je baan, waar zijn je meisjes als jij moet werken? Weet je man ook al dat je op zoek bent naar een huis? Lijkt me lastig om na de beslissing nog bij elkaar te moeten blijven wonen. Sterkte ermee!

Mamax alweer lekker gedoucht? Is het mooi geworden?

Grappige opmerking van Tobias Naat, wanneer moet jij weer aan het werk?
Mal ben je genomineerd voor forummer van de maand? Ga ik zo gelijk even stemmen, kom je in de viva toch als je wint? Kun je mooi weer wat reclame maken. Maar je bent natuurlijkniet genomineerd voor de reclame maar omdat je een geweldig mens bent!

Cin werkt de morfine al een beetje? De slaapzak is toch wel blauw .

Bam hoe is het met Julian, longontsteking weer over? Dat was wel even heftig of niet?

Het kerstdiner bezorgt me hier stress! Mijn moeder en zusje zijn gewoon lastig met eten. Allebei vegetarisch, nou is dat het probleem niet, maar de een eet geen kaas en de ander geen champignons, dus wat blijft er dan over??? Volgens mij niets... Ik ben echt al wekenaan het zoeken naar iets waarvan ik denk dat ze het wel lekker zullen vinden maar ik vind gewoon niks.
Ik heb alles in huis gehaald voor een overheerlijke chocoladetaart. Mmm. Alleen nu moet er ook een likeur in, whiskey of sherry (of koffie) wat zal het lekkerst zijn???
Juud, heb jij mij nog geprobeerd te bellen want ik zag zoiets maar mijn gsm is helemaal kaduuk. Anders moet je mijn thuisnummer maar bellen of dat F, M even belt.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Juud_ schreef op 19 december 2008 @ 12:27:

Het kerstdiner bezorgt me hier stress! Mijn moeder en zusje zijn gewoon lastig met eten. Allebei vegetarisch, nou is dat het probleem niet, maar de een eet geen kaas en de ander geen champignons, dus wat blijft er dan over??? Volgens mij niets... Ik ben echt al wekenaan het zoeken naar iets waarvan ik denk dat ze het wel lekker zullen vinden maar ik vind gewoon niks.dan moet je iets met noten doen!
Gevulde aubergine Juud?
Dit was eigenlijk niet zo'n aardig bericht...
Ik zag bij Appie ook al een gevulde paprika staan zonder kaas en paddestoelen volgens mij.

Zoek op hoofdgerecht>vegetarisch en dan bovenin noten invullen, dan krijg je een boel gerechten maar het is idd wel vaak met paddestoelen en kaas.
maleficent wijzigde dit bericht op 19-12-2008 13:29
Reden: foutje
% gewijzigd
quote:[message=2436831,noline]amalia schreef op 18 Ha, kleinste staat weer te stunten op de bank. Die is er eergisteren al keihard op zijn hoofd vanaf gedonderd. Maar wat kan ik doen? Hij klimt er zelf op. Gaat ook de hele tijd in de Tripptrapp staan. Heb hem nu al op de hoogste stand terug gezet maar ook dat maakt niet uit. Die maakt nog eens een echte flinke smak Dat doet die van mij ook steeds! Eergisteren al 2 keer uit de vensterbank gedonderd, vanmorgen uit de kinderstoel en van de trap, monster! Gisteren foto's laten maken van ze (kon hier in het winkelcentrum), voor het eerst dat ze allebei knap waren. Nu zit jongste dus alweer onder de plekken...
Zoho, hoop gepeupel hoor. Ik kom later weer even terug, ga wat nuttigs doen (administratie).
Tjieez, het lijkt wel of dat gehandicapte buurjongetje het huis aan het afbreken is, ik hoor alleen maar keihard gekrijs en hele harde bonkgeluiden en gooigeluiden al een kwartier lang.
quote:Juud_ schreef op 19 december 2008 @ 12:22:

Mamax alweer lekker gedoucht? Is het mooi geworden?

hij is nog steeds niet klaar... Maar vent heeft kindjes en mij beloofd dat we zondag in bad kunnen.
quote:Juud_ schreef op 19 december 2008 @ 12:46:

Ik heb alles in huis gehaald voor een overheerlijke chocoladetaart. Mmm. Alleen nu moet er ook een likeur in, whiskey of sherry (of koffie) wat zal het lekkerst zijn???Ik zou voor Tia Lusso of Baileys gaan denk ik. Ik heb een heel lekker recept voor gevulde aubergine, maar daar zit mozzarella in. Op www.kokenmetkarin.nl ( ) staat een recept van een romig paprikacappuccinosoepje, die maak ik 1e kerstdag als amuse. Misschien kun je die als voorgerecht doen?
Ik vind het altijd gek dat als mensen geen kaas lusten, ze dan geen enkele kaas lusten. Ik bedoel; mozzerella is toch niet te vergelijken met een boeren belegen? Maargoed, is hetzelfde als mensen die zeggen dat ze geen vis lusten, maar wel kibbeling op de markt eten
Jij hebt dus ook zo'n gezellige klimaap Mamax. Fijn is dat hè? Aan de ene kant vind ik dat ze het zelf moeten ontdekken maar ja, om zo op je hoofd van de bank te vallen is natuurlijk weer niet zo fijn...

Juud, ik mail je.

Bam, hoe gaat het met je? Trek je het allemaal nog een beetje?

Ha, wakker kind. Hmm, beetje te kort geslapen. Nouja, 2 uur, dus valt wel mee.
Nou Amaal nu ben ik erg nieuwsgierig naar jouw niet zo'n aardige posting...

Jaa stom he dat ze dan met geen kaas ook geen enkele kaas lusten .

Mal ze is allergisch voor noten. Ik heb jou niet gebeld. Ik ben nog oppas aan het regelen want zus zou komen maar die is ook al ziek.. Ben jij al wel weer helemaal opgeknapt?

Haha mamax voor het eerst dat ze allebei knap waren .
Ik voel me al wat beter! Ga zo weer naar buiten voor het eerst :-)
Zo, ziektekostenverzekering voor volgend jaar geregeld. We hadden dit jaar een hele goedkope (zonder kraamzorg) die heb ik maar weer ge-upgrade. You never know...

Nu nog even de stofzuiger er doorheen jagen en dan naar schoonmama. Die is afgelopen zaterdag van een huishoudtrapje gegooid door een houten luik, dus die heeft een hersenschudding en gekneusde ribben.
Lekker naar buiten Mal, is erg lekker nu. Net half uur met hond op pad geweest, vriend en kind liggen in bed. Vent ziek naar huis gestuurd door zijn werk.
Mamax, ik hoop dat je de kraamzorg gaat gebruiken!!!! Zou geweldig zijn!

Oei, van een krukje gevallen, da's wel heel naar Gekneusde ribben, au au.

Cin, hoe is het met jou? Vent weg? Bah...
Hallo!!!~

Hier ook een nieuwe mobiel, de Sasmsung G600. Ga hem zo even in elkaar zetten en zo. Geen hele luxe maar de mooiste met mijn abbonement...

En ik heb VAKANTIE!!!!! Joehoe! Erg fijn!

En mijn kleine man is volgende week al jarig. VOLGENDE WEEK!!!!! En dan is hij al drie!!! Tsss wat gaat de tijd snel. 3 jaar geleden zaten we nog (bijna) allemaal in spanning!

Mamax: ik gokinderdaad op zondagochtend hoor, maar moet even kijken met de slaapjes van Fieke hoe het uitkomt!

Mal: fijn dat je wat beter voelt. Oor open is goed toch?

Star: klinkt als een leuk pakket van Starman. Hier ook wel redelijke pakketen. Van mijn werk met chocoladefondue en fles (nep) amaretto. Jum!

Compu: fijn dat CG weer beter is. Jij ook home alone vanavond?

Haha zit DWDD te kijken. Geweldig, die Chairman...

Juud: jemig dat is een lastige. Gevulde portobellos wordt dus niks... Misschien iets met gevulde tomaat?

Amalia: de kogel door de kerk dus voor hond... Nou ja hij krijgt het vast geweldig naar zijn zin. Deze mensen hebben toch niet een kinderwens of zo hè? Dat ze over 2 jaar ook zitten. Nou ja heb je vast ook besproken...
Ja Cin: hoe is het nu? Lukt het wat zo alleen?

Hè wilde nog wat zeggen, maar vergeten...
Joehoeoeoe, gefeliciteerd met je vakantie Bridges!!! Neeeee geen kinderen hoor bij het nieuwe gezin voor de hond. Bomba wordt het kindje, precies zoals ik het voor hem wil.

Okee okee, ik schreef dus in mijn posting dat ik het meisje hiernaast echt een lelijk mokkel vind en afschuwelijk op de foto vind staan. En ik schrijf het alsnog omdat ik het echt vind. Ik dacht eerst dat het een beetje nare kritiek was maar bedacht me nu dat als zij ervoor kiest op de cover van de Viva te gaan staan, ik daar ook wel een mening over mag hebben. Duzzz bij deze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven