Good Luck!
zondag 28 december 2008 om 21:53
Nou, het is niet echt een hint hoor, hij weet wel dat ik het wil. Al zei hij vorige week: ik vraag me af of jij het ook wel echt wil, want je roept ook steeds dat je zo moe bent en dat je af en toe niet goed wordt.
Nouja zeg, ik mag toch ook wel eens klagen over mijn 'werk'? Daarnaast zat Berend in een onwijs lange sprong, werd er inderdaad niet goed van af en toe. Maar daar was ik al bang voor, dat als ik 1x iets negatiefs zou zeggen dat hij dan meteen die opmerking even lekker in 'm'n gezicht wrijft.
Nouja zeg, ik mag toch ook wel eens klagen over mijn 'werk'? Daarnaast zat Berend in een onwijs lange sprong, werd er inderdaad niet goed van af en toe. Maar daar was ik al bang voor, dat als ik 1x iets negatiefs zou zeggen dat hij dan meteen die opmerking even lekker in 'm'n gezicht wrijft.
zondag 28 december 2008 om 21:57
och gossie, het arme kind!
Vind die cavia eigenlijk nog zieliger ha ha!
Neeeee, geinig beessie. Alleen hieronder een waarschuwing:
We waren 2e kerstdag bij de achterachterburen en die hadden de hamster van de buren te logeren. Hij zat de hele tijd in z'n hol verstopt maar opeens kwam hij eruit. dus ik zeg tegen vent: hé leuk, laat even aan Berend zien! Zij er naartoe. Zegt vent: zo'n beest bijt toch niet? En precies op dat moment begint Berend keihard te krijsen omdat dat klotebeest hem gebeten had! Bloeden, niet normaal!!!! Kind helemaal overstuur. Nou, zo zielig!
Maarja, een cavia is geen hamster natuurlijk....
Vind die cavia eigenlijk nog zieliger ha ha!
Neeeee, geinig beessie. Alleen hieronder een waarschuwing:
We waren 2e kerstdag bij de achterachterburen en die hadden de hamster van de buren te logeren. Hij zat de hele tijd in z'n hol verstopt maar opeens kwam hij eruit. dus ik zeg tegen vent: hé leuk, laat even aan Berend zien! Zij er naartoe. Zegt vent: zo'n beest bijt toch niet? En precies op dat moment begint Berend keihard te krijsen omdat dat klotebeest hem gebeten had! Bloeden, niet normaal!!!! Kind helemaal overstuur. Nou, zo zielig!
Maarja, een cavia is geen hamster natuurlijk....
zondag 28 december 2008 om 22:00
Vent doet dat hier ook wel eens. Hij wil aan de ene kant ook graag een derde, maar hij is ook heel bang dat die ook weer veel te vroeg geboren wordt. Hij is zo ook heel tevreden. Ik ook hoor, maar als zij me groen licht geeft, ben ik liever vandaag dan morgen zwanger. Vent weet het dan even goed nog niet...
Ik vind het ook wel jammer dat ze niet gebeld heeft. Ik wacht het woensdag nog af en anders bel ik volgende week woensdag (ze zit alleen op woensdag). En ik herken dat ook wel hoor. Sam wordt ook steeds groter, het wordt weer makkelijker om ergens heen te gaan. Maar die slaapjes overdag duren ook weer niet eeuwig.
Ik vind het ook wel jammer dat ze niet gebeld heeft. Ik wacht het woensdag nog af en anders bel ik volgende week woensdag (ze zit alleen op woensdag). En ik herken dat ook wel hoor. Sam wordt ook steeds groter, het wordt weer makkelijker om ergens heen te gaan. Maar die slaapjes overdag duren ook weer niet eeuwig.
zondag 28 december 2008 om 22:08
Star, voor de Kerst zelfs. Eigenlijk 3 december al, toen belde ze ook, maar met het nieuws dat ze voor de Kerst ging bellen. Ik ben er niet heel erg mee bezig, maar zit er toch op te wachten.
Wat was Ciara gevallen zeg! Hoe had ze dat voor elkaar gekregen? Komt het met haar tandje weer goed (de nieuwe bedoel ik dan)?
Wat was Ciara gevallen zeg! Hoe had ze dat voor elkaar gekregen? Komt het met haar tandje weer goed (de nieuwe bedoel ik dan)?
zondag 28 december 2008 om 22:08
zondag 28 december 2008 om 22:17
He hoe kan ik jou nou vergeten Mamax, sorry... Nog geen nieuws nog dus. Het leek toch zo stellig voor de kerst. Naar. Overweeg je om zelf te gaan bellen als je deze week niks hoort? Ja, het kriebelt wel hoor. Verstand en gevoel enzo. En de leeftijd... Maar het zal wel bij 1 blijven.
Star, als je nou gewoon eerst die derde doet. Komt die tweede vanzelf... Moet Starman nog ontdekken dat hij het wil?
Oh Amalia, ik kan me helemaal voorstellen hoe dat gaat, die (non)gesprekken. Veel te eng om er "echt" over te beginnen. Ik vind het trouwens sowieso niet makkelijk om aan serieuze gesprekken toe te komen. Tegen de tijd dat we er tijd voor hebben zijn we allebei bekaf...
Star, als je nou gewoon eerst die derde doet. Komt die tweede vanzelf... Moet Starman nog ontdekken dat hij het wil?
Oh Amalia, ik kan me helemaal voorstellen hoe dat gaat, die (non)gesprekken. Veel te eng om er "echt" over te beginnen. Ik vind het trouwens sowieso niet makkelijk om aan serieuze gesprekken toe te komen. Tegen de tijd dat we er tijd voor hebben zijn we allebei bekaf...
zondag 28 december 2008 om 22:17
Lekker he, online winkelen. Ik ga vrijdag m'n zusje naar Schiphol brengen (gaat voor een half jaar naar Canada ) en daarna wil ik naar Amsterdam. Ik heb van vent nieuwe laarzen gekregen en nu wil ik bij Duoboots kijken. Ik hoop dat ik daar met mijn smalle kuiten eens kan slagen!
Woensdag is wel Oudjaarsdag, ik weet niet of ze dan werkt.
Woensdag is wel Oudjaarsdag, ik weet niet of ze dan werkt.
zondag 28 december 2008 om 22:19
quote:Helenita2 schreef op 28 december 2008 @ 22:17:
He hoe kan ik jou nou vergeten Mamax, sorry... Nog geen nieuws nog dus. Het leek toch zo stellig voor de kerst. Naar. Overweeg je om zelf te gaan bellen als je deze week niks hoort? Ja, het kriebelt wel hoor. Verstand en gevoel enzo. En de leeftijd... Maar het zal wel bij 1 blijven.Dat geeft niet hoor, geen idee of die derde er ooit komt. Alhoewel vent laatst heel voorzichtig een balletje over adoptie opgooide. Maar dat weet ik nou weer niet.
He hoe kan ik jou nou vergeten Mamax, sorry... Nog geen nieuws nog dus. Het leek toch zo stellig voor de kerst. Naar. Overweeg je om zelf te gaan bellen als je deze week niks hoort? Ja, het kriebelt wel hoor. Verstand en gevoel enzo. En de leeftijd... Maar het zal wel bij 1 blijven.Dat geeft niet hoor, geen idee of die derde er ooit komt. Alhoewel vent laatst heel voorzichtig een balletje over adoptie opgooide. Maar dat weet ik nou weer niet.
zondag 28 december 2008 om 22:26
O, dat was mosterd van dat bellen Mamax...
Goed gescoord Amalia!
Zo, vriend is eindelijk klaar met z'n 140.000 kerstkaarten schrijven. Zit te mokken dat ik geen blanco kaarten heb gekocht. Begin november nota bene. Dus dat doet 'ie volgend jaar maar fijn zelf. Ik weet het niet hoor, dat samenwonen...
Goed ladies, ik ga weer plat, m'n buik voelt net als drie jaar geleden om deze tijd, da's nie goe
Goed gescoord Amalia!
Zo, vriend is eindelijk klaar met z'n 140.000 kerstkaarten schrijven. Zit te mokken dat ik geen blanco kaarten heb gekocht. Begin november nota bene. Dus dat doet 'ie volgend jaar maar fijn zelf. Ik weet het niet hoor, dat samenwonen...
Goed ladies, ik ga weer plat, m'n buik voelt net als drie jaar geleden om deze tijd, da's nie goe
zondag 28 december 2008 om 22:30
quote:mamax schreef op 28 december 2008 @ 22:19:
[...]
Dat geeft niet hoor, geen idee of die derde er ooit komt. Alhoewel vent laatst heel voorzichtig een balletje over adoptie opgooide. Maar dat weet ik nou weer niet.Jeetje ja, dat is ook wel wat zeg. Vind het erg voor hem pleiten dat hij dat oppert. Maar kan me voorstellen dat het bij jou niet direct aanslaat (zou het zelf ook zo 1, 2, 3 niet weten).
[...]
Dat geeft niet hoor, geen idee of die derde er ooit komt. Alhoewel vent laatst heel voorzichtig een balletje over adoptie opgooide. Maar dat weet ik nou weer niet.Jeetje ja, dat is ook wel wat zeg. Vind het erg voor hem pleiten dat hij dat oppert. Maar kan me voorstellen dat het bij jou niet direct aanslaat (zou het zelf ook zo 1, 2, 3 niet weten).
zondag 28 december 2008 om 22:34
quote:Helenita2 schreef op 28 december 2008 @ 22:30:
Jeetje ja, dat is ook wel wat zeg. Vind het erg voor hem pleiten dat hij dat oppert. Maar kan me voorstellen dat het bij jou niet direct aanslaat (zou het zelf ook zo 1, 2, 3 niet weten).
Ik krijg dan alweer van die slechte-scenario visioenen. En ik heb 2 geweldige ventjes, dus het is ook geen kwestie van moeten voor mij.
Nu ga ik echt. Welterusten!
Jeetje ja, dat is ook wel wat zeg. Vind het erg voor hem pleiten dat hij dat oppert. Maar kan me voorstellen dat het bij jou niet direct aanslaat (zou het zelf ook zo 1, 2, 3 niet weten).
Ik krijg dan alweer van die slechte-scenario visioenen. En ik heb 2 geweldige ventjes, dus het is ook geen kwestie van moeten voor mij.
Nu ga ik echt. Welterusten!
maandag 29 december 2008 om 08:06
Mogge allemaal!
Slik, zo bellen dat ik op de meest onmogelijke dag niet kan komen werken.... en morgen ook niet.... (althans niet nu). Bah.
Werkende moeders met kleine kindjes zou verboden moeten worden!
Amalia, oh die arme Berend, ik haat hamsters en zo, brrrrr.
Hel, hoe gaat het nu met de wond en zo? Heb je nog controles?
Star, het ziet er juist zo lief uit Ceetje in dat bedje!
Mamax, ehm... wilde merk noemen met smalle schacht ben ik het weer kwijt.
Slik, zo bellen dat ik op de meest onmogelijke dag niet kan komen werken.... en morgen ook niet.... (althans niet nu). Bah.
Werkende moeders met kleine kindjes zou verboden moeten worden!
Amalia, oh die arme Berend, ik haat hamsters en zo, brrrrr.
Hel, hoe gaat het nu met de wond en zo? Heb je nog controles?
Star, het ziet er juist zo lief uit Ceetje in dat bedje!
Mamax, ehm... wilde merk noemen met smalle schacht ben ik het weer kwijt.
maandag 29 december 2008 om 08:33
Moggu!
Zo, weer ff een gewone dag tussen alle zondagen (die hier sowiezo niet al te vrolijk zijn doorgaans )
Mamax wat een pech, met kerst ziek! En nu je mannetjes ook al. Grote man nog gezond? Beterschap!
Star waar staan die zielige foto's (Amalia ) Ben je al wel weer bezig (sorry weet echt geen ander woord) voor een 2e dan?
Niet veel tijd verder. Tis hier een kleine ramp met Helena, ze heeft een navelbreuk maar ze willen er niks aan doen. Nu slaapt ze dus maar een paar uur per nacht!
Ga nu mijn moeder ophalen, die past op als ik naar de advocaat ga om 12 uur. Heb een knoop in mijn maag. Zal de komende maanden wel ff blijven. Ben al wel lekker een paar kilo
afgevallen
Oh ja Amalia, wat fijn dat Bomba een nieuw plekkie heeft. Heb je afgesproken dat je hem nog wel eens op komt zoeken?
Baai!
Zo, weer ff een gewone dag tussen alle zondagen (die hier sowiezo niet al te vrolijk zijn doorgaans )
Mamax wat een pech, met kerst ziek! En nu je mannetjes ook al. Grote man nog gezond? Beterschap!
Star waar staan die zielige foto's (Amalia ) Ben je al wel weer bezig (sorry weet echt geen ander woord) voor een 2e dan?
Niet veel tijd verder. Tis hier een kleine ramp met Helena, ze heeft een navelbreuk maar ze willen er niks aan doen. Nu slaapt ze dus maar een paar uur per nacht!
Ga nu mijn moeder ophalen, die past op als ik naar de advocaat ga om 12 uur. Heb een knoop in mijn maag. Zal de komende maanden wel ff blijven. Ben al wel lekker een paar kilo
afgevallen
Oh ja Amalia, wat fijn dat Bomba een nieuw plekkie heeft. Heb je afgesproken dat je hem nog wel eens op komt zoeken?
Baai!
maandag 29 december 2008 om 12:51
Hallo,
Iedereen een lekkere kerst gehad?
Even een vraagje voor de mama's die al zindelijke kinderen hebben.
Hier is Tobias sinds eergister zonder luier, maar heeft pas 3 x op het potje geplast.
De eerste dag heeft hij elke keer in zn broek geplast en gister dan 3x op het potje. Maar nu heb ik het idee, dat hij het op zit te houden. Hij vindt het doodeng om op het potje te plassen. Als hij dus gaat plassen, gaat hij huilen en wil hij er vanaf.
Nu heeft hij sinds vanmorgen nog helemaal niet geplast. Ik zet hem om het uur op het potje maar hij wil echt niet plassen.
Iemand tips?
Ik ga even bijlezen.
Iedereen een lekkere kerst gehad?
Even een vraagje voor de mama's die al zindelijke kinderen hebben.
Hier is Tobias sinds eergister zonder luier, maar heeft pas 3 x op het potje geplast.
De eerste dag heeft hij elke keer in zn broek geplast en gister dan 3x op het potje. Maar nu heb ik het idee, dat hij het op zit te houden. Hij vindt het doodeng om op het potje te plassen. Als hij dus gaat plassen, gaat hij huilen en wil hij er vanaf.
Nu heeft hij sinds vanmorgen nog helemaal niet geplast. Ik zet hem om het uur op het potje maar hij wil echt niet plassen.
Iemand tips?
Ik ga even bijlezen.
maandag 29 december 2008 om 13:27
Jinny Jonathan wordt de laatste 3 nachten wakker van de kou midden in de nacht en dan wil hij bij ons liggen. Wel lief maar ik slaap dan niet zo lekker (hij gaat diagonaal over mijn matras liggen). Ik ga denk ik vanavond maar met een dekentje wat proberen, hij is gewend alleen aan de combisleeper maar het is een koukleum denk ik.
Ik heb nog foto's gekeken op je site, wat lijken jouw 2 mannetjes op elkaar zeg! Wel duidelijk om te zien dat dat broertjes zijn. Hoe heb je het nu geregeld met je werk?
Ik heb nog foto's gekeken op je site, wat lijken jouw 2 mannetjes op elkaar zeg! Wel duidelijk om te zien dat dat broertjes zijn. Hoe heb je het nu geregeld met je werk?
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 29 december 2008 om 13:46
maandag 29 december 2008 om 14:08
Hier geen tips Naat, ik heb de luier weer omgedaan. Een huilend kind lijkt me geen goed idee op het potje. Geen haast hoor, we hebben nog een jaar
Verder niets, ik ga een spelletje voor laurens zoeken op de compu.
Sterkte bij de advocaat en met het navelbreukje Noos, raar dat ze daar niets aan willen doen!
Verder niets, ik ga een spelletje voor laurens zoeken op de compu.
Sterkte bij de advocaat en met het navelbreukje Noos, raar dat ze daar niets aan willen doen!
maandag 29 december 2008 om 14:10
Wow Helen, heftig zeg, zo met de kerst even je blindedarm eruit. Gaat het weer een beetje?
Ah arme Ciara.Hoe is het met haar? Heeft ze nog last van haar kin? Balen van de tand ja. Mn zusje heeft het vroeger ook gehad. Zij was op de rand van het bed gevallen en haar tand kwam ook pas weer terug toen de andere tand doorkwam. Balen!
Noosje heftig allemaal zeg. Sterkte
Ah arme Helena, hoop dat ze snel weer wat lekkerder kan slapen.
Bridges, nog gefeliciteerd met Ties.Jammer dat hij wéér ziek was op n verjaardag.
Balen Jinny dat je niet even een opa of oma in de buurt hebt om in noodgevallen even op te passen.
Amalia, fijn dat Bomba het naar zn zin heeft, maar wel moeilijk toch wel voor jullie lijkt me.
Hoe is het met je vent? Nog zielig ziek?
Jeetje Mamax, lekkere ziekenboeg hebben jullie thuis! Beterschap!
Ook minder dat de gynaecoloog nog niet gebelt heeft!
Enka nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Bam heb je leuke kerstdagen gehad met Bammeis?
Cin, fijn dat de datum nu staat, ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! succes meis.
Suze heb je je vest nog gevonden?
CD hoe gaat het met je? Heb je je vriendin nog gesproken?
Compu hebben jullie ook leuke dagen gehad? Je meisje alweer helemaal beter?
Juud, wat een supergave fiets zeg! Ik heb er nog nooit zo een gezien. Alleen van hout ofzo.
Kokos hoe is het met Lianne en Tim? Vindt Lianne haar broertje nog een beetje lief?
Ah arme Ciara.Hoe is het met haar? Heeft ze nog last van haar kin? Balen van de tand ja. Mn zusje heeft het vroeger ook gehad. Zij was op de rand van het bed gevallen en haar tand kwam ook pas weer terug toen de andere tand doorkwam. Balen!
Noosje heftig allemaal zeg. Sterkte
Ah arme Helena, hoop dat ze snel weer wat lekkerder kan slapen.
Bridges, nog gefeliciteerd met Ties.Jammer dat hij wéér ziek was op n verjaardag.
Balen Jinny dat je niet even een opa of oma in de buurt hebt om in noodgevallen even op te passen.
Amalia, fijn dat Bomba het naar zn zin heeft, maar wel moeilijk toch wel voor jullie lijkt me.
Hoe is het met je vent? Nog zielig ziek?
Jeetje Mamax, lekkere ziekenboeg hebben jullie thuis! Beterschap!
Ook minder dat de gynaecoloog nog niet gebelt heeft!
Enka nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Bam heb je leuke kerstdagen gehad met Bammeis?
Cin, fijn dat de datum nu staat, ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet! succes meis.
Suze heb je je vest nog gevonden?
CD hoe gaat het met je? Heb je je vriendin nog gesproken?
Compu hebben jullie ook leuke dagen gehad? Je meisje alweer helemaal beter?
Juud, wat een supergave fiets zeg! Ik heb er nog nooit zo een gezien. Alleen van hout ofzo.
Kokos hoe is het met Lianne en Tim? Vindt Lianne haar broertje nog een beetje lief?