Good Luck!
donderdag 1 januari 2009 om 19:25
Geen idee (en googlen kan je zelf ook wel dus ik bespaar mezelf de moeite ). Je gat voor de fiets begrijp ik? Wij voor de step met 2 kleine achterwieltjes, roze, van Puky ofzo? Fiets van de Hema heeft ze vorig jaar al gehad.
Jinster, ik heb al een magnetron, doe mij maar een stoomoven ok? Je man vandaag wel vrij nog of ben je alweer allenig?
Jinster, ik heb al een magnetron, doe mij maar een stoomoven ok? Je man vandaag wel vrij nog of ben je alweer allenig?
donderdag 1 januari 2009 om 19:37
donderdag 1 januari 2009 om 19:39
quote:Star schreef op 01 januari 2009 @ 19:35:
Jaaaa Schwinn had ik ook gevonden, maar kon geen goede site vinden. Welke site komt dit vandaan Mal?klik
wij hadden hem hier uitgezocht en besteld bij de fietsenmaker. Daar was hij net zo duur als op de site (120 euro). Jonathan heeft er alleen nog nooit op gefietst... maar ja dat konden we ook niet weten toen we hem kochten. Misschien dat hij deze zomer snapt hoe het moet.
Jaaaa Schwinn had ik ook gevonden, maar kon geen goede site vinden. Welke site komt dit vandaan Mal?klik
wij hadden hem hier uitgezocht en besteld bij de fietsenmaker. Daar was hij net zo duur als op de site (120 euro). Jonathan heeft er alleen nog nooit op gefietst... maar ja dat konden we ook niet weten toen we hem kochten. Misschien dat hij deze zomer snapt hoe het moet.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 1 januari 2009 om 19:40
Wij geven jongste een parkeergarage (iets als my first garage) en oudste krijgt van ons een "tussencadeau" (hoe zeg je dat?, dat je toch iets geeft want lege handen is ook zo wat), en dan eerst maar veel op de loopfiets die ie al heeft en dan als hij er echt aan toe is (maar arm schaap heeft zelfs nog nooit achter of voor op de fiets gezeten want moeders haat fietsen) "zomaar" een fiets (maar dan officieel verlaat voor zijn verjaardag, snappie?
donderdag 1 januari 2009 om 19:43
Gelukkig wel een step met 3 wielen Jin, anders voorzie ik ongelukken.
Star, qua maat fiets zeg ik even naar de fietsenmaker! Die zet haar dan op fietsje en verteld je gelijk welke je moet hebben en hoe je kan zien of de maat goed is. Als ik het goed heb mogen ze niet met heupjes fietsen, dus dat beentjes en heupjes helemaal naar beneden moeten als trapper onderaan staat. Snap je hem???
Bij Julia lukt dat nu net. Maar die heeft net als haar moeder bepaald geen stelten en dus korte pootjes.
Star, qua maat fiets zeg ik even naar de fietsenmaker! Die zet haar dan op fietsje en verteld je gelijk welke je moet hebben en hoe je kan zien of de maat goed is. Als ik het goed heb mogen ze niet met heupjes fietsen, dus dat beentjes en heupjes helemaal naar beneden moeten als trapper onderaan staat. Snap je hem???
Bij Julia lukt dat nu net. Maar die heeft net als haar moeder bepaald geen stelten en dus korte pootjes.