Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou ja zeg.. Das brutaal. Hoe graag wil je ze hebben? Moet ik anders mijn vent vragen ze ff van I-net te plukken? Stuur ik ze gratis naar je toe hoor.
Star: ga je eens heeeeeel snel melden bij september 2009! Anders doe ik het voor je hoor!
Bridge, Rebbe is "heppie" met heur beeb. Ik denk dat Star zich daar niet thuis gaat voelen

Trusten dames!
Goedemorgen meiden,

Ooooh, ik kom hier veel te weinig want ik mis groot nieuws.

Star, van harte gefeliciteerd! Super!!!
Hoi, hoi, we hebben leuke kerstdagen gehad, man gaat volgende week weer aan het werk. Gezellig, vent thuis.

Gisteren naar het Brabantse land geweest, verjaardag. En verder veel genieten van Lianne en Tim.

CD, nog gefeliciteerd met Kevin!

Hel, graag gedaan hoor, het kaartje.

Naatie, ja, Lianne is héél lief voor Tim.

Potje.... beloon je Kevin met (bijvoorbeeld) een stickertje? Wij doen dat wel, maar Lianne gaat nog steeds 1 a 2x per dag op het potje. Ik zou het niet forceren als ik jou was. Komt wel.

Amaal, nee, ik heb het niet meer met broer en schoonzus over gehad. Ik laat het er zo bij.

Compu, voor jou. Vervelend dat je man zichzelf zo de schuld geeft, ik hoop dat MW wat voor hem kan betekenen.

Allemaal vuurwerk gekocht? Wij wel, we vieren het vanavond met de buurtjes. Gezellige dag/nacht meiden!
Kokos, je komt hier idd te weinig want Naat heeft Tobias en niet Kevin

Ach laatste dag van het jaar. Moeten we hier nog even de ups en downs van de januaribeebs bespreken van afgelopen jaar....?
Ups:

*Alle zwangerschappen

*De hoge notering voor Energy 4 all

*Alle 2e verjaardagen in januari en de 3e verjaardagen van de decemberkindjes

*Dat Berend is gaan lopen

*alle zindelijke kindjes!

Nu weet ik het even niet meer, wie vult aan? Ik laat de downs zitten hoor, niet gezellig!
Hoi!

Ik kom hier ook te weinig! Star, van harte gefeliciteerd meid! Leuk!

Wat een idee om te gaan schaatsen! Mijn schoonmoeder zei het ook maar ik dacht gelijk: dat kan toch niet, met die zwakke enkeltjes? Wat voor schaatsen hebben jullie dan? Hm in 2009 maar ff een paar scoren.

Gister ben ik met Shanna naar de kapper geweest, even om bij te punten allebei. Maar toen zag ik een lokje bij haar ter hoogte van haar jukbeen zeg maar en dan met een speltje opzij en dat stond zooooo leuk! Dus toen heb ik een bopje laten knippen, kon ze nog een keer

Het is echt mooi geworden, niet kaarsrecht afgeknipt vanachter en met een beetje lak maak ik het boven/achter een beetje piekig en dan een speldje erin

Beter maak ik gewoon ff een foto

Helena haar navelbreukje gaan ze niks aan doen. Ze heeft ergens anders last van. Ze slaapt erg weinig, huilen huilen. Wil bij mij slapen. Als ze in haar bedje ligt en huilt, hoor ik iets in haar buikje stromen, of door haar naveltje heen zeg maar. Ze duwt ook telkens haar buikje de lucht in. Als ze bij mij ligt heeft ze nergens last van. Zal gerust wat meekrijgen van de situatie hier natuurlijk.

Maandag ging het goed bij de advocaat. Alleen wil zij man uitkleden en dat is niet mijn bedoeling dus dat doe ik ook niet. Afwachten allemaal. Sfeer wisselt erg maar nu wel goed gelukkig.

Einde Tjaxxen

Wauw echt gaaf, weer een zwangere erbij!

Amalia ik zou hetzelfde hebben, op krakend ijs. Face it: we zijn officieel MUTS! Hebbie al een Swiffer?

Vanavond blijf ik thuis, Shanna is als de dood voor vuurwerk. Man zal nog wel ff wat scoren vandaag, dan vindt ze het misschien niet zo eng. Zal wel wat aanloop zijn hier want we wonen bij de kroegen dus genoeg alcoholische versnaperingen in huis. Heb wat dat betreft het goeie dorp uitgekozen! Misschien dat ik na 12en nog ff ga flierefluiten, we'll see.

Fijne 2008 nog en beter 2009!
quote:Suze2 schreef op 30 december 2008 @ 22:16:

Bridge, Rebbe is "heppie" met heur beeb. Ik denk dat Star zich daar niet thuis gaat voelen

Trusten dames!Dat heb jij goed gesnopen Suus
quote:amalia schreef op 31 december 2008 @ 10:51:

Ups:

*Alle zwangerschappen

*De hoge notering voor Energy 4 all

*Alle 2e verjaardagen in januari en de 3e verjaardagen van de decemberkindjes

*Dat Berend is gaan lopen

*alle zindelijke kindjes!

*CG is gaan lopen in maart!

Nu weet ik het even niet meer, wie vult aan? Ik laat de downs zitten hoor, niet gezellig!

Leuke afsluiter van het jaar, Amalia!

Star, hoe is ie?? Wat een leuk begin van het nieuwe jaar voor jou zeg! Heb je al iets losgelaten aan Cee??

CD, nog gefeli met Kevin!! Kon je je weer een beetje op de verjaardag richten?

Weet niet of het de winterdip is, Jin. Maar hij moet in elk geval het 1 en ander verwerken in combi met zijn persoonlijkheid en achtergrond van de family.

Ben je niet ziek geworden?

Veel plezier met de vrienden bij jullie!!

Noosje, sterkte met alles. Weet niet of ik dat al gezegd had. Denk ook aan jezelf he (financieel)! Je zou maar zonder werk zitten enzo.. Hou je ons op de hoogte?

Wij hebben ook geschaatst, maar CG was totaal overstuur daarna. Ik ontdekte winterhanden en tenen. Heeft 1 van jullie ervaring hiermee??
Cin, trek je de avond? Heb je nog veel pijn?

Zie je er erg tegenop?

Sterkte!
Mmm, dat valt nog helemaal niet mee, draadloos internetten (ik vind het nog steeds zooo leuk he ) op de bank, haha! Mare houdt m'n edentifier (ik beken, wilde een i-aankoop doen) tegen m'n oor en roept dat sinterklaas me wil spreken omdat het niet de goede bankafrekening is. Owkee...

Wow, Laurens en Ciara al geschaatst? Stoerrrr! Ik heb geen schaatsjes voor Mare maar denk dat we morgen eens de slee op het ijs zetten. Hebben hier wel al de eerste schaatsers voor de deur, woon aan de schaatsbaan van het durp (maar is vrij diep water dus ijs nog erg dun). Handig voor mama's met wintertenen.

Suus, jaaaaa, volgend weekend date goed plan. Wu bellu (komt er maar niet van).

Noos, dat klinkt naar van Helena. Kan de dokter verder niks vinden?

Goed, ik ga maar weer eens even wat verantwoords doen met de kabouter want die hangt al een uur voor de tv.
Zo vanmorgen geschaatst. Ik op de Noren en Tobias op de slee er achter aan. Super leuk! Alleen jammer van het vuurwerk, want dat vond hij niet zo leuk. Dus vrij snel weer naar binnen.

Ik ga even champage halen voor vanavond.

Fijne jaarwisseling allemaal!

anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 31-12-2008 15:11
Reden: Noren is met één O..???
% gewijzigd
Ai ai, ik schrik me steeds een rotje (flauw) van het vuurwerk. Net in het dorp met Laurens echt een enorme knal, dan moet ik me inhouden anders breng ik m'n angst op Laurens over. Zegt Laurens heel schattig: mama, ik schrik ervan...

Nouja, kwam er heel schattig uit.

fijne avond! Doen jullie ook om een uur of 7 een paar pijlen voor de kinderen?
Jazeker, ze vond het fantastisch!!!

Fijne jaarwisseling voor allemaal!
Wat leuk Naat, ik zie jullie al gaan! Wel jammer van het geknal.

Wij hebben het vuurwerk ook al gehad: reuzensterretjes, om zeven uur, groot succes. Verder vrees ik dat we om 00.00 vanzelf wakker schrikken.

Dussss als ik jullie niet meer spreek: een heel fijne jaarwiseling strakkies, en voor 2009 natuurlijk alle goeds!
Nog 3 kwartier, gezellig!!!
Na, ik zit hier met een slapende vriend naast me op de bank. Ik trek de bubbels vast open, bruist er tenminste nog iets.
Lieve Viva-vriendinnetjes,

Allemaal een gelukkig en gezond 2009. Dat we maar weer veel mooie momenten met elkaar mogen beleven het komende jaar.

Liefs,

Cin

Gelukkig nieuwjaar!!!

Cin, voor jou heel veel gezondheid gewenst!

Voor Mal veel positieve J.-berichten!

XX

Kindjes wakker? CG slaapt door alles heen.
Gijs en Sam zijn nog buiten met Eduard. Gijs wil echt van geen wijken weten, die heeft nog helemaal niet geslapen.

Gelukkig nieuwjaar!!!! Ik wens jullie heel veel moois en veel gezondheid toe. Proost!!!!
Jullie allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar van ons drietjes!
Stressed is just desserts spelled backwards
FROHES NEUES!!!!! Dat is de kreet van hier.

(en toen de buurvrouw dat naar mij riep gilde ik, ook voor u van harte gefeliciteerd , ja ik ben echt ingeburgerd ).
Oh ja en Mal, ik doe altijd heel stom met mijn nichtje wie de meeste kaarten krijgt en wat de stomste is en de leukste en zo en ik heb jouw kaart gebombardeerd tot de leukste, ik kreeg em gisteren!).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven