Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suzeeeee, mail me je adres even!!! Anders kan ik Jeetje geen kaartje sturen!!!

B
Bridges, is deze niet toepasselijk

Adres in je mailbox Amalia!
Bridge:

Morgen dames

Zo, ik zit gewassen en aangekleed te wachten op de man die de nwe ketel gaat plaatsen.

Star, ik ben Tasja volgens J, en jij??

(overigens vind ik het piratenliedje erg grappig)
CAS HEEFT VOOR HET EERST DOORGESLAPEN

Ik ben zo blij , nu maar hopen dat dit de trend blijft
Juud! Wat heerlijk zeg! En heb jij ook lekker geslapen? Of lag je te wachten tot hij ging piepen?
quote:Star schreef op 21 januari 2009 @ 22:16:

Suus, graag niet meer Backyard zeggen, heb nu dat stomme liedje van die stomme Backyardigans de rest van de nacht in mijn hoofd denk ik

Gelukkig roept Max altijd dat hij wat anders wil kijken, hij vind de Backyardigans 'stom'
Juud, wat lekker!!! Heb jij ook doorgeslapen of heb je steeds gekeken of hij het nog wel deed

Bah, ben ongesteld geworden en kerel heeft de paracetamol verstopt.

Max heeft net oma aan de lijn. Gaan gedag zeggen:

M: Doei oma

O: Doei Max

M: Later!

Waar ie dat nou weer vandaan haalt?...
Cin, bedankt voor je uitleg. Ik ga gewoon naar de open dag en dan vraag ik hoe ze met Max voor zich zien.
o Juud, wat heerlijk! Hopelijk heeft hij het nu door hoe het moet. Wij hadden vanaf 4 uur de kleine man bij ons in bed.

Die loopt nu trouwens al met zijn shawl rond! waarom weet ik ook niet want hij is nog in pyjama.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb ook heerlijk geslapen. Mart was om 6.00 uur al wakker en Cas om half 7. Ik heb niet gekeken, ik durfde niet .

Mart vindt de backyardigans ook leuk. Hij vindt zelfs bleu clues leuk, en speelt het ook na. Loopt ie met z'n boekje en pennetje door het huis . K3 vindt hij dan wel weer stom. Maar het allerleukst blijven Dora en Diego.

Lekker warm zo'n sjaal Mal, loop jij ook weleens binnen met een sjaal, misschien doet hij je wel na.

Mamax waarom verstopt Kerel de paracetamol of heeft ie het gewoon niet op dezelfde plek teruggelegd?

Het sneeuwt hier gewoon weer, bah!
Ja, hier sneeuwt het ook

Volgens mij doet Jonathan het altijd als hint dat hij naar buiten wil, met zijn sjaal lopen. Ik denk niet dat ik vanavond nog naar zee ga. M mailde al dat hij ook helemaal niet lekker is. Jammer..!
Hoera voor Cas!!! Ga zo door!

Mal heeft een hele mooie voor me gemaakt dus die ga ik er nog opzetten! Alhoewel de beertjes wel erg leuk zijn hoor... :puke:
Sneeuw? Gatver hier alleen weer wat natte shit uit de lucht die ervoor zorgt dat ik echt echt echt echt niet naar buiten wil...
quote:Maleficent schreef op 22 januari 2009 @ 09:50:

Ja, hier sneeuwt het ook

Volgens mij doet Jonathan het altijd als hint dat hij naar buiten wil, met zijn sjaal lopen. Ik denk niet dat ik vanavond nog naar zee ga. M mailde al dat hij ook helemaal niet lekker is. Jammer..!Ja dat heb ik even gemist, je zou gisteren toch gaan?
Hallo,

Sneeuw Juud?? Hier herfstig.

CG is ziekjes, dus we zijn thuis.

CV was vorige week weg en nu weer in Jinny land.

Bam, hoe is het vandaag?

Jij hebt ultrapech he. Ik duim ook voor een snelle thuiskomst!

Ah...longonsteking bij S... Is hij weer wat sterkter, Jin? Of nog steeds een zwak poppie?

Kokos, leuke foto's! Hij is nu een echte baby, niet meer kersvers he. Is hij in zijn natuurtje anders dan Lianne?

Amalia, jij rammelt door het scherm heen haha! Lastige situatie, ik hoop dat het goedkomt. Slikte jij nou de pil?

Stokken zijn hier stil, raar maar waar. Komt door die scholing waar ik erg mee bezig ben. Als ze start is er veel begeleiding nodig en ik ben degene die dat fixt vandaar. Maar we zien wel.

Het oortje zie ik al haast niet meer, zo natuurlijk ziet het eruit nu. En als je het naar achteren buigt, kun je zien waarom het zo is gelaten, dus helemaal tevree.

Krijgen jullie kindgebonden budget of heb ik dat al gevraagd?

Naast de kinderbijslag nog een bijdrage in de kosten, met dank aan min. Rouvoet.
Ik twijfel nog om vanmiddag te gaan... M mailde dat hij wel kan rijden. Opa en oma verheugen zich er ook zo op....

Compu, ik red het dan alleen niet om bij jou langs te gaan omdat ik er maar zo kort ben dan
Gaat je familie wel naar zee (i.v.m. je neefje), Mal? Of is het de andere familie?
Ik snap het hoor, Mal. Komt wel weer een volgende keer toch?

Het is hier verre van aangenaam (weer), dat je het weet!
Als het lukt, zou ik het doen Mal! Even lekker eruit, even tot "rust" komen! En M. kan misschien ook lekker bijkomen als hij alleen thuis is, of werkt dat zo niet bij jullie?
Oja, gisteren deel 1 gehad van het ontwikkelingsonderzoek, dat toont 23 maanden aan motorisch gezien. Dachten wij ook ongeveer. Maandag deel 2 en 3.
quote:compu schreef op 22 januari 2009 @ 10:06:

Gaat je familie wel naar zee (i.v.m. je neefje), Mal? Of is het de andere familie?mijn schoonvader. En ze hebben allemaal kadootjes nog voor de verjaardag. Ik voel me dan ook wel een beetje lullig als we niet gaan.
Mal is mijn held!!! F5, dan zien jullie mijn niewe avatar!!! Mijn dank is groot Mal, ook voor het plaatsen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven