Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Compu beterschap! Balen dat je zo ziek bent. En fijn dat je blij bent met de keuze van de school! Lekker dat je er een goed gevoel bij hebt.

Oh Hel wat naar van je schoonmoeder. Het zal inderdaad erg moeilijk voor je vriend zijn, om zn moeder zo te zien.

Suze hoe is het? Voel je je nog een beetje zwanger? Wanneer moet jij voor een echo?
Hier verder alles goed. Gister voor het eerst gewerkt. Was maar een paar uurtjes, want eigenlijk moest ik pas volgende week beginnen, maar ze hadden problemen.

Het werken was echt weer leuk, leuke reacties van de kinderen en de ouders! Helemaal blij.

Alleen Robin weigerde gister de fles. Hij werd echt woest toen hij al de fles zag. Maar ja hij moet om 12 uur en om 16 uur de fles. Zucht, het ging zo goed, dus ik ben benieuwd hoe hij het vanmiddag doet, want dan moet ik ook een paar uurtjes werken.

Met de spraak van Tobias gaat het steeds beter. 1 x in de week heeft hij 2 kwartier logopedie. Deze week moeten we oefenen met 'ik' . Tobias zegt namelijk overal 'mij' bij.

En afgelopen 2 keer heeft ze een test gedaan hoe groot zn woordenschat is.

Dus bijvoorbeeld: er liggen 4 potloden, 2 heeft tobias in een doosje gelegd. Welke heb je nu niet weggelegd?

Nou Tobias zat haar echt aan te kijken van wat zeg jij nou? Weggelegd? Hihi.. was wel grappig. Volgende week heeft ze de uitslag.
Ooh, wil iemand mij ook sms-en als het er twee zijn? Man z'n opa en oma zijn vandaag 60 jaar getrouwd, zit dus vanmiddag daar op visite met de burgemeester.

Jin, niet leuk van die verdrietige kindjes. Veel meer dan je nu doet kun je niet doen denk ik.

Naatie, lekker dat het met Tobias z'n spraak zo vooruit gaat!

Star, gefeliciteerd met je verjaardag!! Leuke kadootjes hoor, en dan zo nog een echo. Je wordt verwend!
<Echo!>
iemand al een tweeling mail gehad van Star ?
Volgens mij moest ze om 13 uur bij de vk zijn en had ze om 14.10 de echo.
oja, ik dacht dat ze om 13 uur de echo had.

Een 2ling zou wel gezellig zijn hier. Moet er zelf niet aan denken ha ha!
Naat, wat een moeilijke vraag; weggelegd. Wat heeft dat met logopedie te maken? Laurens praat ook nogal onduidelijk vind ik. Hij kletst de hele dag hoor, maar vooral thuis. Ik snap alles natuurlijk wel, maar anderen verstaan hem slecht. Zat ook aan logopedie te denken voor hem. Maar ik twijfel om dat bij het cb aan te kaarten want die maken overal zo;n punt van vind ik. Hoe ben jij er terecht gekomen?

Arme Robin en de fles. Dat doen ze nou altijd hè? Ben je al aan het balen dat je weer moet werken en dan gaan die kleintjes de fles weigeren! Grrrr. Hij kan wel met een flesje drinken? Dan gaat ie het echt wel doen. Maar het is zielig....

Zo weer een ochtendje gewerkt, was gezellig. Ben alleen nog steeds zo onwijs moe! Ik word er echt gek van! En dat werken helpt niet mee natuurlijk.

Straks even naar het Kruidvat, hebben jullie ook al die leuke dingen in de folder gezien? Placemats, tafellaken van plastic (handig voor onder de klei die Laurens vrijdag gaat krijgen), stoffer en blik.
Hoera Star!!! Van harte!
Mal, waar kan ik het verhaal van de AK lezen? Waar is nu de AK?
En en en? Pompidompidom....

Moet nu werken (de hele tijd al natuurlijk ), kom straks nog wel even spieken en reageren.
Waar we net contact over hadden ghe ghe
Stressed is just desserts spelled backwards
aha, maar daar ben ik dus niet meer aangemeld. Kan iemand me weer uitnodigen?
Niemand nog wat van sterretje gehoord?
nope... maar die is nog niet uit de echo misschien? Duurt meestal wel 20 tot 30 min. En dan iedereen bellen en dan ons nog sms-en...

Pompidompidom....
Niet zoveel kletsen jullie, dan kan ik het niet bijhouden

Niks gehoord van sterretje ( als ik tenminste denk wie je bedoeld)
Heb je een uitnodiging gestuurd, maar weet niet of Star je eerst moet accepteren. Ga Sam uit bed trekken en dan naar opa en oma. Smst een van jullie me?!
Dank Mamax voor de uitnodiging op AK. Nu nog wachten of Marieke me toelaat, ha ha. Klinkt spannend!

Bam, hoe is het met jou dan? Trek je het een beetje?
Crossposting mamax!
Heb het net op de AK gezet, maar je zal wel moeten wachten tot sterretje er weer is.
O, ik moet nog even iets delen met jullie!!

ik heb ein-de-lijk een site gevonden waar ik hoeslakens kon bestellen voor het bed van Jonathan. Die worden nu op maat gemaakt, dus dat duurt nog even (7 tot 10 dagen). Bij een andere zaak op i-net heb ik een snugglesac besteld en een bedhekje. Dus het gaat er nu echt snel van komen dat Jonathan in zijn peuterbedje gaat slapen. Spannend!!!
Heeft iemand al een sms?
gaat wel hoor, ben wat aan het werk.
ben je nu al weer aan het werk?

oei, ik praat als een overbezorgde moeder
Jaaaaa! Het is 1 goed werkend exemplaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven