Good Luck!
maandag 26 januari 2009 om 21:11
maandag 26 januari 2009 om 21:14
Voor eigenlijk IEDEREEN hier momenteel:
Jin en de jongens
Bam voor alles gewoon!
Hel voor haar schoonmoeder,
Suze voor haar opgeblazen buik,
Star voor haar misschien 2 ling
Juud en Cas in de hoop dat hij nog goed slaapt,
Mal en Jonathan en Energy4All
Cin voor rug en verhuizing
En voor iedereen die het kan gebruiken:
Jin en de jongens
Bam voor alles gewoon!
Hel voor haar schoonmoeder,
Suze voor haar opgeblazen buik,
Star voor haar misschien 2 ling
Juud en Cas in de hoop dat hij nog goed slaapt,
Mal en Jonathan en Energy4All
Cin voor rug en verhuizing
En voor iedereen die het kan gebruiken:
maandag 26 januari 2009 om 21:32
maandag 26 januari 2009 om 22:13
Ben nog zieker.. Voorhoofdholteonsteking en 39 graden koorts.
W.s. viraal, dus geen antibiotica. Morgen gaat CG naar oma.
Moet steeds aan Bam en Cin denken die ook geveld zijn en hun hele hh aan een ander overlaten, lastig is dat toch.
Jin, hoop dat je mannetje al weer fijn heeft gespeeld en dat jij daar van hebt genoten.
W.s. viraal, dus geen antibiotica. Morgen gaat CG naar oma.
Moet steeds aan Bam en Cin denken die ook geveld zijn en hun hele hh aan een ander overlaten, lastig is dat toch.
Jin, hoop dat je mannetje al weer fijn heeft gespeeld en dat jij daar van hebt genoten.
dinsdag 27 januari 2009 om 10:00
Lieve Jin, ik heb je gemaild, maar ik kreeg hem terug. Wat leef ik met je mee meis, het moet ontzettend moeilijk zijn. Logisch dat de kinderen van slag zijn, maar wat moet het je een energie kosten. Je man is weer aan het werk, maar hoe gaat het met hem? Ik kan me voorstellen dat hij het moeilijk vond om weer weg te gaan. Ik wou dat ik wat voor je kon doen meis
Compu, shit, je hebt het goed te pakken zeg! Beterschap!
Compu, shit, je hebt het goed te pakken zeg! Beterschap!
dinsdag 27 januari 2009 om 10:17
Star, gefeliciteerd! En succes/veel plezier vanmiddag (is toch altijd wel een beetje spannend he...). Mijn mobiel staat aan. Jah, die buurvrouw, echt niet eerlijk.... (schrale trooste dat ik zelfs voor m'n zwangerschap niet zo'n figuur had, haha!)
Compu, beterschap, voorhoofdsholteontsteking, dat is flink balen zeg!
Mal, had nog niet op gereageerd, maar wat gaaf van het shirt! Hoe gaat het nu verder, staat er een bepaande termijn of zo?
Jin (en iedereen die ernaar vroeg), licht en luchtig niet direct, maar wel fijn. Schoonmoeder is totaal verward en achterdochtig. Heeft vriend gisteravond uitgescholden en aangevlogen, heel hefig. Plek waar ze nu zit is niet goed voor haar, maar omdat diagnose onduidelijk is (het enige waar de artsen het nu over eens zijn, is dat ze tegen een psychose aanzit) weten we ook niet hoe verder. Deze week MRI (vraag me af hoe ze dat gaan doe als ze niet meewerkt), hopelijk wordt er iets duidelijk.
Suus, schema gaat om, ik ben de (meeste) dinsdagen weer vrij!
Compu, beterschap, voorhoofdsholteontsteking, dat is flink balen zeg!
Mal, had nog niet op gereageerd, maar wat gaaf van het shirt! Hoe gaat het nu verder, staat er een bepaande termijn of zo?
Jin (en iedereen die ernaar vroeg), licht en luchtig niet direct, maar wel fijn. Schoonmoeder is totaal verward en achterdochtig. Heeft vriend gisteravond uitgescholden en aangevlogen, heel hefig. Plek waar ze nu zit is niet goed voor haar, maar omdat diagnose onduidelijk is (het enige waar de artsen het nu over eens zijn, is dat ze tegen een psychose aanzit) weten we ook niet hoe verder. Deze week MRI (vraag me af hoe ze dat gaan doe als ze niet meewerkt), hopelijk wordt er iets duidelijk.
Suus, schema gaat om, ik ben de (meeste) dinsdagen weer vrij!
dinsdag 27 januari 2009 om 10:22