Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yes we can!
Wil hij niet op de wc of niet op het potje?
Ha, ik heb weer geleerd dat ik een hele handige man heb. Hier ook de radiatorombouw van Cando, maar hier geen gesputter gehoord.

Wat wil hij zelf Amalia? Wil hij wel op het potje of op de wc of heeft hij liever een luier om?
Mijn man is meubelmaker van beroep en krijgt spontaan rode vlekken van Can-Do.

Vindt 'ie het dan geen naar gevoel om met poep in z'n broek rond te lopen Amalia? Misschien dat dan het kwartje valt?
Grrrrr Mc Dreamy is onze afspraak weer eens vergeten denk ik. Zou bellen tussen half 2 en half 4, geen bericht. Ik loop de hele dag de telefoon te bewaken, vergeet ik het even 3 seconden en loop naar zolder voor de was. Hoor ik de telefoon, ren naar beneden... te laat!!! En ik zit al 3 weken te wachten op die belafspraak over het afbouwen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat is balen Mal! Kun je hem niet meer bellen?
Balen! Was hij het wel (nummerherkenning)?

Jee, wat irritant zeg.... Zijn ze het dus wel eens vaker vergeten?
O, ik had het net verstuurd en toen ging de telefoon! ge-luk-kig!

Hij vond de ochtendgift eraf, en als het dan toch weer toeneemt met de epilepsie dan kan zijn nr 1 medicijn nog iets verhoogd omdat Jonathan weer wat zwaarder is.
Dat klinkt positief toch?
Gelukkig!

Mooi dat hij weer wat minder van dat heftige spul mag. Zie je het zitten? Of ben je toch bang voor weer meer aanvallen en onrust door het afbouwen?
de onrust neemt meestal wel wat toe, maar na een tijdje stabiliseert het vaak wel. Ik durf het wel aan.

Wat ik wel moeilijk vond was dat ik aangaf dat dr S zich zorgen maakt over de geestelijke ontwikkeling (oa het niet praten) en toen zei ik, maar het is niet duidelijk of het komt door de epi, de medicatie of de stfwziekte. Toen zei hij dat de frisium nu zo laag is dat hij daar geen remming verwacht, de epi is ook niet zo actief dat dat zou remmen, dus de oorzaak ligt dan wel bij de ziekte. Dat is wel een naar antwoord.
Nee, dat is niet fijn om te horen.
daar zit je inderdaad niet op te wachten. Kan het niet zo zijn dat het evengoed door de medicatie komt. Dat ieder kind daar anders op reageert? Hoe dan ook is het natuurlijk fijn dat je de medicatie af mag bouwen.
Fijn dat je het afbouwen ziet zitten!

Naar antwoord inderdaad
Mal, dat is niet leuk nee... Ook van mij een knuffel!
Nou ja, ik hou maar gewoon een beetje hoop dat die frisium nog meer doet dan Dr B denkt. Hij is al zo veranderd door het halveren. Hij is veel knuffeliger en opener naar ons toe en dat vinden ze ook op het KDV.
He Malletje, dus goed nieuws (afbouwen) en minder nieuws...

verkeerd gelezen!!!!!!!! Excuses Mal!
Ik denk dat je gelijk hebt: het ene kind is het andere niet en mensen reageren nou eenmaal op verschillende manieren op medicijnen.
Laurens wil wel op de wc, wil geen luier meer. Op het potje vindt hij kinderachtig.

Nou, net een heeeeel klein poepje gedaan, dus wie weet een doorbraak.
Goed zo Laurens!!!!!!!!!!!
Mal, klinkt positief toch? Is dit wat je verwacht had? Ik ben trowuens nog wel blij dat het pakje was aangekomen (muts, naar het verkeerde adres, excuses).

Hel, moet erg lachen om je ehm... blije-doos verhaal hihi.

Star, wat is dat wat op de slaapkamer moest komen maar 3500- euro kost???

Amalia, waar heb je die oppas opgeduikeld?

Bam, getver, een slang in je keel, is nog eens wat anders dan een kikker.... (nee, flauw). Bah, bah, bah.
Shutters Jin. Zoiets:

Hoe is het met je mannen? En met jou, weer een beetje bijgekomen?
Ja Jin, hoe is het met jullie?
Bam, Bah wat naar allemaal zeg! En wat irritant dat ze niets of weinig kunnen doen. Ik kan begrijpen dat je je lichamelijk en emotioneel zwaar kaa uu teeee voelt. Hoe'st nu met Juul? Kan hij niet bij jou komen en dan samen eten? Of eet hij nu wel weer wat?

Succes met de zoektocht naar HET kado voor je moeder. Sterkte en een hele dikke knuffel

Amalia, goed zeg dat de oppas zo bevalt! En nu dus op shutterjacht, kijken of het wat wordt. Zijn er nog vervolgen geweest op HET gesprek?

Mamax, hoe gaat het bij jou met de onderzoeken? Of zitten jullie nu in de wacht wat dat betreft.

Hel, wat lief dat Mare zo op de cavia reageert liggen nu alle andere nieuwe cadeautjes alweer aan de kant? En nee geef mij ook maar niet zo'n leuke gyn...doe maar gewoon zo'n honderd in een dozijn man.

Compu, hoe gaat het met man, zijn de stemmingen al wat beter hanteerbaar? Leuk trouwens dat je zo'n goed gevoel had bij de scholen voor jullie meisje. Beterschap met je vhho.

Ris, jij ook al in de lappenmand. Beterschap!

Cin, met wat voor spannends ben je bezig dan? Volgens mij kan je ook echt geen seconde stil zitten. Zijn de kids al helemaal gewend aan het nieuwe huis, geen tranen meer?

Jinny, hoe gaat het nu met Simon? En is Thomas nog onrustig? Of is bij jullie de rust ook weer een beetje terug?

Suze, ben je nog wat rustig of komen de zenuwen al? Morgen lekker genieten hoor van jullie wurmpje!

Star, nog niet helemaal gestoord geworden van je gembertabletten? Kan je het nog verborgen houden op je werk of weten ze het al?

CD, hoe gaat het nu bij jullie? Zijn jullie al bezig met het laten onderzoeken van Kevin?

ff posten
Oooo Dirty Dancing op de teevee.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven