Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé kletsies! Moest 4 blz doorwerken en nu is Berend wakker. Hmmm, even snel:

Ben heel blij dat Bam hier weer even was maar lees net weer wat k*tnieuws. Da's niet fijn. Wat een ellende toch voor haar. bam, als je het nog leest: Knuffel en sterkte meissie!!!

En nu wil ik Cin's plannen weten. Ze leest vast mee en post niet meer, gemenerd Hoe gaat het trouwens zonder pijnstillers??

Ik gok ook op een 4e (pfff, lekker druk...)

Star, Laurens dankt je voor de DUBBELE kaart, gij mutsje Nou weet je zeker dat we hem gelezen hebben. Leuk!
Dubbel?!?!?!?!??!

Euhm FUCK. Cin, het kan zo zijn dat Gijs geen kaart heeft, maar dan hebben die Hallmark sukkels er dus TWEE naar Laurens gestuurd :-S
Bam: Slang is goed gegaan. Praat alleen wat kerelig. Hahaha
Arme Bammie!

Klinkt cool Hel, een cavia die prrrt zegt....
Je hebt het uitgehouden bij de Ap Suus!

Jee, is het een slang in Bam 'dr keel dan? Huuu. Akelig. Maar fijn dat dat goed is gegaan.

Dubbele kaart Star? Da's bijna net zo dom als een kaart uit de toekomst (bijna he)
Suus is vast na thuiskomst gaan dutten

Wel erg dom hè? Snap het alleen niet want in orderbevestiging staat kaart 1 Laurens, kaart 2 Gijs. Misschien heeft Gijs er ook wel twee

Kadootje voor mevroi net op de post gedaan trouwens.
Ooooh Bam..! Nu weer een bacterie erbij. Dat vertraagt de boel vast, maar ik duim voor haar dat het niet zo is. Bam sterkte als je het leest!!!

Ris, ik zit nu 9 dagen met voorhoofdholteontsteking. Pijnlijk is het he! Ikzelf heb gekozen voor naproxen, het is beter tegen de pijn vind ik. De hoeveelheid die ze binnen krijgt (ik voed 2 keer per dag) vind ik te verwaarlozen.

Ken je de medicijnenlijst?

Beterschap!
Tsss Star en dan 2x dezelfde tekst.... ha ha, ik vind het een grap!!!

Bedenk me wel dat Gijs ws mijn kaart nog niet heeft gekregen want ik heb daar gewoon 44ct op geplakt. En hij moet natuurlijk naar Belgialand... suf.
was ik heel egven.

Gaat hier niet zo heel erg best dus.

keel in slang was voor stand ( die zat evrstopt en om te kijken of er nog meer zat, om zo beter dat bacterie geval tegen te gaan)

Bacterie kan ook door een drager aan mij gegeven zijn, is namelijk besmettelijk voornamelijk voor de zwakkere/ziekere mensen. Ik kan het niet meer doorgeven doordat ik het al heb en dan ben je geen drager. hij is fijn..

Het wordt nog verder onderzocht, waarschijnlijk moet bamgezin preventief behandeld worden ( voor de zekerheid)

Star: ik had gehoopt dat ej dat kranteartikel bedoelde, vind ik een wijs idee.

ik ben down, en fiets ( ehh schuifel) er weer van tussen)

dringend op zoek naar iets voor mijn moeder,pff
Ik vergeet het steeds maar ik wil jullie echt heel erg bedanken voor jullie medeleven, kaartjes, smsjes etcetera. Ze doen me erg goed. Dankjulliewel
Liefje, logisch dat je down bent! Was je Juultje net bij je? En hoe gaat dat nu? Arme jochie helemaal van de leg weer?

Meis, heel veel beterschap! En als we iets kunnen doen laat je het dan wel weten?????
Wat een gedoe Bam, dat gezin ook behandeld zou moeten worden.

Is ook niet zo gek dat je down bent! Wat een baalweken voor je. Loopt het thuis wel goed als je weg bent of maak je je daar zorgen over?

Ik gok bij Cin op een opleiding, lactatiedeskundige, maar dat kan niet, want dan moet je eerst wat jaren vrijwilligerservaring hebben geloof ik..

Suze en Star, hebben jullie de buitenwereld al ingelicht?

Sprak bijna mijn mond voorbij op Star haar Hyves.

CG is nu weer ziek..Hoop dat het een betere nacht wordt, anders gaan we naar Mal en J.
Hel, schat, believe me: AH is een winkel die ik op dit moment zo snel mogelijk door race. Veel te veel gore luchten daar. Nee, voor we eenmaal zover waren enzo. Helaas geen dut. Kind hier dus kan niet he.....
Compu, he getsie, weer ziek. Beterschap! En voor jou ook he?

Hier buitenwerled nog niet ingelicht. Donderdag na echo ga ik los!

Star, is volgens mij rond half 2 ofzo. Ik zoek het morgen even op in agenda.
Oh, Compu, das ook een goeie, herscholing!

Cin, schat, heb ik jou wel eens verteld dat ik heel heel heel erg slecht tegen dit soort dingen kan?!?! Vertel nouhouhou!!!!
Donderdag de echo, spannend voor jullie!!! Voel je je er relaxed over of ben je erg gespannen?

Kan me voorstellen dat het toch erg zenuwslopend is.

Hel, heb je genoten van Spoorloos? Wat een verhaal he en wat een type.

Ik begrijp uit jouw Hyves dat je een 'tropische' jeugd hebt gehad? hoe lang heb je daar gewoond?

Oja Rissie, net gestoomd en ik dacht aan you. Stomen en neusdruppels genezen niet, maar maakt het slijm minder taai.

Rhinocaps etc. wordt tegenwoordig afgeraden. Kamille is wel goed.

Snuiten is niet goed, neus ophalen wel.

Dit was uw gezondheidsbulletin.
Oh Bam, bedenk net iets. Wij hebben aan mijn opa een keer de krant van zijn geboortedag gegeven. Vond hij erg leuk. Hier een link: krant van je geboortedag

Suus, spannend hoor! Hier draaien de duimen voor je donderdag!
quote:compu schreef op 03 februari 2009 @ 20:28:

Snuiten is niet goed, neus ophalen wel.

Dit was uw gezondheidsbulletin.

Is dat zo? en waarom dan?

Kan ik mooi Malman terugpakken die altijd zeurt dat ik mijn neus moet snuiten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, wat een narigheid voor jou en Juul en Bamman. En gaat het ook allemaal wel een beetje goed tussendoor met Bammeisje? Kan me zo voorstellen dat het allemaal een beetje onoverzichtelijk wordt met al de opnames. Ik hoop dat je nu echt snel opknapt!

Suze, spannend donderdag! Mijn duimen draaien!
man snuit ook altijd en dan roep ik ook steeds dat dat niet goed is. Je blaast namelijk door de druk snot in je holtes en die gaat daar lekker zitten ontsteken.

Als ik snuit doe ik het ook altijd zachtjes. Hij blaast met een enorme olifantentoeter. Echt slecht.
Niet voor zwangeren, goor alarm!!

Het beste is: neus ophalen en tja...uitspugen. Doorslikken mag ook.

Mal, hoe zit het nou met zijn schoe-hoe-nen??

Of vind je het niet o.k. dat ik er steeds naar vraag..

CG loopt weer als een kievitje met haar nieuwe steuntjes. Helaas weer andere schoenen nodig, maar ik heb ze alweer gevonden op de rommelmarkt.
ha ha ha Compu, zolang ik het niet zie/ruik no problem

Trusten dames!
Morgen...

Bam dikke knuf voor jou weer!
quote:compu schreef op 03 februari 2009 @ 21:42:

Mal, hoe zit het nou met zijn schoe-hoe-nen??

Of vind je het niet o.k. dat ik er steeds naar vraag..

CG loopt weer als een kievitje met haar nieuwe steuntjes. Helaas weer andere schoenen nodig, maar ik heb ze alweer gevonden op de rommelmarkt.O, dat heb ik niet meegekregen, sorry!!! Ik vind dat Jonathan wel beter is gaan lopen. Maar vooral als hij op zijn sokjes loopt. De aangepaste schoenen zijn best wel zwaar, als hij moe is kan hij daar dan niet meer zo netjes op lopen. Dat vind ik wel een beetje een nadeel. Kan CG-tje al een beetje rennen, want Jonathan doet dan af en toe in huis wel eens maar buiten durft hij niet.
Voor Bam:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven