Good Luck!
dinsdag 3 februari 2009 om 14:57
Hé kletsies! Moest 4 blz doorwerken en nu is Berend wakker. Hmmm, even snel:
Ben heel blij dat Bam hier weer even was maar lees net weer wat k*tnieuws. Da's niet fijn. Wat een ellende toch voor haar. bam, als je het nog leest: Knuffel en sterkte meissie!!!
En nu wil ik Cin's plannen weten. Ze leest vast mee en post niet meer, gemenerd Hoe gaat het trouwens zonder pijnstillers??
Ik gok ook op een 4e (pfff, lekker druk...)
Star, Laurens dankt je voor de DUBBELE kaart, gij mutsje Nou weet je zeker dat we hem gelezen hebben. Leuk!
Ben heel blij dat Bam hier weer even was maar lees net weer wat k*tnieuws. Da's niet fijn. Wat een ellende toch voor haar. bam, als je het nog leest: Knuffel en sterkte meissie!!!
En nu wil ik Cin's plannen weten. Ze leest vast mee en post niet meer, gemenerd Hoe gaat het trouwens zonder pijnstillers??
Ik gok ook op een 4e (pfff, lekker druk...)
Star, Laurens dankt je voor de DUBBELE kaart, gij mutsje Nou weet je zeker dat we hem gelezen hebben. Leuk!
dinsdag 3 februari 2009 om 19:37
Ooooh Bam..! Nu weer een bacterie erbij. Dat vertraagt de boel vast, maar ik duim voor haar dat het niet zo is. Bam sterkte als je het leest!!!
Ris, ik zit nu 9 dagen met voorhoofdholteontsteking. Pijnlijk is het he! Ikzelf heb gekozen voor naproxen, het is beter tegen de pijn vind ik. De hoeveelheid die ze binnen krijgt (ik voed 2 keer per dag) vind ik te verwaarlozen.
Ken je de medicijnenlijst?
Beterschap!
Ris, ik zit nu 9 dagen met voorhoofdholteontsteking. Pijnlijk is het he! Ikzelf heb gekozen voor naproxen, het is beter tegen de pijn vind ik. De hoeveelheid die ze binnen krijgt (ik voed 2 keer per dag) vind ik te verwaarlozen.
Ken je de medicijnenlijst?
Beterschap!
dinsdag 3 februari 2009 om 19:50
was ik heel egven.
Gaat hier niet zo heel erg best dus.
keel in slang was voor stand ( die zat evrstopt en om te kijken of er nog meer zat, om zo beter dat bacterie geval tegen te gaan)
Bacterie kan ook door een drager aan mij gegeven zijn, is namelijk besmettelijk voornamelijk voor de zwakkere/ziekere mensen. Ik kan het niet meer doorgeven doordat ik het al heb en dan ben je geen drager. hij is fijn..
Het wordt nog verder onderzocht, waarschijnlijk moet bamgezin preventief behandeld worden ( voor de zekerheid)
Star: ik had gehoopt dat ej dat kranteartikel bedoelde, vind ik een wijs idee.
ik ben down, en fiets ( ehh schuifel) er weer van tussen)
dringend op zoek naar iets voor mijn moeder,pff
Gaat hier niet zo heel erg best dus.
keel in slang was voor stand ( die zat evrstopt en om te kijken of er nog meer zat, om zo beter dat bacterie geval tegen te gaan)
Bacterie kan ook door een drager aan mij gegeven zijn, is namelijk besmettelijk voornamelijk voor de zwakkere/ziekere mensen. Ik kan het niet meer doorgeven doordat ik het al heb en dan ben je geen drager. hij is fijn..
Het wordt nog verder onderzocht, waarschijnlijk moet bamgezin preventief behandeld worden ( voor de zekerheid)
Star: ik had gehoopt dat ej dat kranteartikel bedoelde, vind ik een wijs idee.
ik ben down, en fiets ( ehh schuifel) er weer van tussen)
dringend op zoek naar iets voor mijn moeder,pff
dinsdag 3 februari 2009 om 20:01
Wat een gedoe Bam, dat gezin ook behandeld zou moeten worden.
Is ook niet zo gek dat je down bent! Wat een baalweken voor je. Loopt het thuis wel goed als je weg bent of maak je je daar zorgen over?
Ik gok bij Cin op een opleiding, lactatiedeskundige, maar dat kan niet, want dan moet je eerst wat jaren vrijwilligerservaring hebben geloof ik..
Suze en Star, hebben jullie de buitenwereld al ingelicht?
Sprak bijna mijn mond voorbij op Star haar Hyves.
CG is nu weer ziek..Hoop dat het een betere nacht wordt, anders gaan we naar Mal en J.
Is ook niet zo gek dat je down bent! Wat een baalweken voor je. Loopt het thuis wel goed als je weg bent of maak je je daar zorgen over?
Ik gok bij Cin op een opleiding, lactatiedeskundige, maar dat kan niet, want dan moet je eerst wat jaren vrijwilligerservaring hebben geloof ik..
Suze en Star, hebben jullie de buitenwereld al ingelicht?
Sprak bijna mijn mond voorbij op Star haar Hyves.
CG is nu weer ziek..Hoop dat het een betere nacht wordt, anders gaan we naar Mal en J.
dinsdag 3 februari 2009 om 20:28
Donderdag de echo, spannend voor jullie!!! Voel je je er relaxed over of ben je erg gespannen?
Kan me voorstellen dat het toch erg zenuwslopend is.
Hel, heb je genoten van Spoorloos? Wat een verhaal he en wat een type.
Ik begrijp uit jouw Hyves dat je een 'tropische' jeugd hebt gehad? hoe lang heb je daar gewoond?
Oja Rissie, net gestoomd en ik dacht aan you. Stomen en neusdruppels genezen niet, maar maakt het slijm minder taai.
Rhinocaps etc. wordt tegenwoordig afgeraden. Kamille is wel goed.
Snuiten is niet goed, neus ophalen wel.
Dit was uw gezondheidsbulletin.
Kan me voorstellen dat het toch erg zenuwslopend is.
Hel, heb je genoten van Spoorloos? Wat een verhaal he en wat een type.
Ik begrijp uit jouw Hyves dat je een 'tropische' jeugd hebt gehad? hoe lang heb je daar gewoond?
Oja Rissie, net gestoomd en ik dacht aan you. Stomen en neusdruppels genezen niet, maar maakt het slijm minder taai.
Rhinocaps etc. wordt tegenwoordig afgeraden. Kamille is wel goed.
Snuiten is niet goed, neus ophalen wel.
Dit was uw gezondheidsbulletin.
dinsdag 3 februari 2009 om 21:21
dinsdag 3 februari 2009 om 21:23
Bam, wat een narigheid voor jou en Juul en Bamman. En gaat het ook allemaal wel een beetje goed tussendoor met Bammeisje? Kan me zo voorstellen dat het allemaal een beetje onoverzichtelijk wordt met al de opnames. Ik hoop dat je nu echt snel opknapt!
Suze, spannend donderdag! Mijn duimen draaien!
Suze, spannend donderdag! Mijn duimen draaien!
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 3 februari 2009 om 21:27
dinsdag 3 februari 2009 om 21:42
Niet voor zwangeren, goor alarm!!
Het beste is: neus ophalen en tja...uitspugen. Doorslikken mag ook.
Mal, hoe zit het nou met zijn schoe-hoe-nen??
Of vind je het niet o.k. dat ik er steeds naar vraag..
CG loopt weer als een kievitje met haar nieuwe steuntjes. Helaas weer andere schoenen nodig, maar ik heb ze alweer gevonden op de rommelmarkt.
Het beste is: neus ophalen en tja...uitspugen. Doorslikken mag ook.
CG loopt weer als een kievitje met haar nieuwe steuntjes. Helaas weer andere schoenen nodig, maar ik heb ze alweer gevonden op de rommelmarkt.
woensdag 4 februari 2009 om 08:35
quote:compu schreef op 03 februari 2009 @ 21:42:
CG loopt weer als een kievitje met haar nieuwe steuntjes. Helaas weer andere schoenen nodig, maar ik heb ze alweer gevonden op de rommelmarkt.O, dat heb ik niet meegekregen, sorry!!! Ik vind dat Jonathan wel beter is gaan lopen. Maar vooral als hij op zijn sokjes loopt. De aangepaste schoenen zijn best wel zwaar, als hij moe is kan hij daar dan niet meer zo netjes op lopen. Dat vind ik wel een beetje een nadeel. Kan CG-tje al een beetje rennen, want Jonathan doet dan af en toe in huis wel eens maar buiten durft hij niet.
CG loopt weer als een kievitje met haar nieuwe steuntjes. Helaas weer andere schoenen nodig, maar ik heb ze alweer gevonden op de rommelmarkt.O, dat heb ik niet meegekregen, sorry!!! Ik vind dat Jonathan wel beter is gaan lopen. Maar vooral als hij op zijn sokjes loopt. De aangepaste schoenen zijn best wel zwaar, als hij moe is kan hij daar dan niet meer zo netjes op lopen. Dat vind ik wel een beetje een nadeel. Kan CG-tje al een beetje rennen, want Jonathan doet dan af en toe in huis wel eens maar buiten durft hij niet.
Stressed is just desserts spelled backwards