Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jinny schreef op 02 maart 2009 @ 20:11:

Ik lees het Bam. Lijkt me heel gek dat ze nu weg is. En ik vind jullie afscheidscadeautjke echt geweldig. Daar haalt ze vast heel veel warmte uit en ziet ze dat er veel om haar gegeven wordt.Dat doen we zeker!
Foto's trouwens op Juul zijn site, voor degene die het leuk vinden
Mail me de site dan even Bam, ik ben wel benieuwd, maar de groep is weg....
Is trouwens wel een stuk beter geowrden met foto's plaatsen

Komt eraan
quote:bambino schreef op 02 maart 2009 @ 20:06:

We hadden zaterdag een afscheidsdagje gepland: Lunchen, keramieken en uit eten. Heel erg gezellig. Julian ook voorbereid afgelopen week en een paar x meegenomen naar haar nieuwe kamer, en gisteren weggebracht.

dat ging heel erg goed, hij zegt ook steeds suzie kamer he, mama.

De klap kan nog komen uiteraard, maar vanochtend was het heel even waar is bammeis, en meteen de conclusie dat ze op dr kamer was en verder niet over gehoord.

Hij zei gisteren wel toen ik vertelde dat bammeis wegging, ohh mama komt er een nieuw kindje he...... Hoe hij daar bij komt.

Het is stil zonder haar, en het is even wennen.

Had haar gisteren nog maar een tas boodschappen meegegeven onder het mom van laatste zorgstuiptrekkingen, haha kon ze wel om lachen.

Moeilijk.

Hopelijk krijgt ze het wel naar haar zin daar.
Hel, ik zal eens bellen naar het zwembad in V of er wachtlijsten zijn en welke dagen ze zwemmen. Samen zou wel gezellig zijn inderdaad.
Haai,

Hoe is het met de meisjes? Hier alles oke, druk op mijn werk en druk met de boys. Cas heeft nog steeds spruw, ik denk dat hij een koemelkallergie heeft, hij zit ook helemaal onder de uitslag en anders zou de spruw toch al weg moeten zijn???

Zijn jullie al met zwemles bezig? Mart is bang in het diepe water dus ik doe hem pas op zwemmen als hij 5 jaar is, dan schijnen ze er lichamelijk ook beter aan toe te zijn en halen ze sneller hun diploma, in theorie dan, Mart kennende... .

Wel gezellig Mare en Ceetje samen op les .

Bam het zal een stuk stiller zijn zonder bammeisje, woont ze wel in de buurt? Kun je wekelijks je tas met boodschappen langs brengen .

Jin hoe is het met Simon? Lage temp. had die zeg! Heeft hij altijd al een wat lagere temperatuur? Ik hoop dat hij straks lekker opknapt van het voorjaarsweer.
Wat gek Juud, geef je hem nog een flesje extra of krijgt hij alleen BV? Want ik weet nog dat je zei dat je een flesje ging geven voor het slapen gaan, is het toen begonnen?

Toen Jonathan pap erbij kreeg maakte ik dat aan met Friso 1 allergy care en ik gebruikte zelf alleen maar sojaproducten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal forummer van de maand, gefeliciteerd! Heb je nu ists gewonnen? Fijn zeg dat je je verkeersexamen hebt gehaald! Heb je net ook greys gekeken?

Brigde wat mis je aan de stad? Heb je je tent al af?

Mamax hoe is het met je opa? Hoe is het gesprek met man en zwager gegaan?

Naat wat vervelend voor je man dat hij een andere functie heeft. Is het een tijdelijke functie?
De spruw heeft hij al maanden. Nu zit hij ook helemaal onder de uitslag en dat wordt alleen maar erger nu hij zijn flessen eindelijk goed leeg drinkt. Dus vandaar dat ik het denk. Hij krijgt nu de fles en toen hij nog alleen de borst kreeg had hij ook al van die uitslag vlekjes.

Wat voor leuks hebben je mannen gister gedaan toen jij nog lekker in je bed lag?
Ja, ik heb net Greys gekeken! Heb ook de box van 1t/m 4 gekregen laatst. Steeds als ik dokter K zie moet ik aan jou denken. Ik kreeg vandaag al een mail met interview en dat ik een prijs mocht kiezen en ik heb heel erg getwijfeld tussen de tas en ketting, maar de ketting genomen. Dat vind ik meer een blijvende herinnering. Malman vond dat ik voor de rode vibrator moest gaan
quote:Juud_ schreef op 02 maart 2009 @ 21:46:

De spruw heeft hij al maanden. Nu zit hij ook helemaal onder de uitslag en dat wordt alleen maar erger nu hij zijn flessen eindelijk goed leeg drinkt. Dus vandaar dat ik het denk. Hij krijgt nu de fles en toen hij nog alleen de borst kreeg had hij ook al van die uitslag vlekjes.

Wat voor leuks hebben je mannen gister gedaan toen jij nog lekker in je bed lag?

Jonathan krijgt als hij koemelk binnen krijgt meteen rode vlekken in zijn gezicht (nog steeds) het is wel minder heftig als toen hij jonger was. Hij had toen ik het niet wist ook meer last van eczeem. Kan je niet bij de apotheek een proefverpakking hypo-allergeen vragen? Het smaakt wel minder lekker.

De mannen waren naar indoor speelparadijs geweest zondagmorgen.
Star wat fijn dat Ceetje is toegelaten op de school die je voor ogen had. Hoe is het met het buukske? Nog steeds zo slank?

Amaal wat een gedoe die wachtlijsten. Laat je hem dan eerst na de ene school gaan en na een aantal jaar weer terug op de andere school?

Kokos setje al geruild?

Compu zijn jullie al naar het huis geweest? Hoe was het?
quote:Maleficent schreef op 02 maart 2009 @ 21:50:

[...]

Jonathan krijgt als hij koemelk binnen krijgt meteen rode vlekken in zijn gezicht (nog steeds) het is wel minder heftig als toen hij jonger was. Hij had toen ik het niet wist ook meer last van eczeem. Kan je niet bij de apotheek een proefverpakking hypo-allergeen vragen? Het smaakt wel minder lekker.

Cas krijgt ook vlekken in zijn gezicht. ook eczeem-achtig. Ik heb al in de winkel gekeken naar hypo-allergeen maar als ze al een allergie hebben dan heeft dat geen zin meer dus dan wordt het pepti. Maar als ik dat met een brief van de huisarts krijg dan wordt het vergoed door de verzekering. Dus ik heb voor woensdag een afspraak.

Leuk naar het ballenbad, kunnen wij ook wel weer een keer doen.
Enka lekker aan het genieten van je verlof?

Suus hoe is het daar? Nog steeds zo misselijk. Wanneer heb je ook alweer een echo? Hoe is het met Juul? Heb jij al een school gevonden?

Leuk Mal een ketting, kom je nu ook in de viva?
Jee, nog steeds spruw? Heeft ie ook pijn? Wat naar Juud!

Nee, ik ga niet schoolhoppen hoor, komt wel goed!

Bam, Suze is leuk!!! Ze zwemt met haar zoontje bij Laurens in de groep. Zijn juf (Erica) vind ik minder, maargoed, heb je niet altijd voor het kiezen. En ze zetten er niet bij wie de les geeft. Ik zal Suze eens vragen welke lessen ze gaat geven.

Jinny, zielig zeg, zo huilend bij de deur

Compu, ik ga niets spannends aanpakken hoor. Of lief moet ineens met die 3e om de hoek komen Mss zie jij dingen in het voren? Ik ben benieuwd!!

Zo, ik ga dat vieze bezwete lijf van het spinnen eens wassen en lekker naast m'n man kruipen. Trusten!!!

Cin, gefeliciteerd met het A diploma van Sam!! (nu we het toch over zwemmen hebben)
Hai!

Ff snel want moet naar bed eigenlijk...

Bam: klinkt als een gezellig afscheid. logisch dat juul vraagt inderdaad. Went vast wel. Ties vroeg laatst waar oma was, waar zusje was (mijn zusje dus hè) en de overleden buurman komt ook regelmatig langs in zijn gesprekken... Heeft toch ook indruk gemaakt. Succes morgen!

Juud: jee wat een nare spruw! En misschien allergie. Hmmm, minder... Ja wie weet even H-A proberen?

Jin: fijn dat temp beter was al blijft hij maar kwakkelen dus. Sneu jongste ventje...

Compu: ben vanmiddag even langs het huis gefietst! Moest in de buurt wezen dus even gespiekt. Zag er mooi uit. met markies, ideaal! En speeltuintje is echt recht tegenover, super!!!

Compugirl ziek... hopelijk knapt ze morgen weer op...

Hier vanavond naailes, begin gemaakt met de tent. Wordt vast helemaal leuk. Duurt wel even hoor, heb vanavond alleen berekend en geknipt... Maar zie het helemaal zitten!
Juud, even tussendoor. Er is ook speciale babymelk zonder echte melk. Dat heb ik net voor jongste gekocht. Dat hebben ze vast ook wel in Juudtown. Arm ventje. Sterkte!
Goedemorgen, ik duik zo mijn bedje weer in, Jonathan is naar het KDV en ik heb wéér zo beroerd geslapen. *het is een fase*het is een fase*het is een fase* Nou ja, gelukkig is Jonathan wel vrolijk en merkt hij behalve het slechte slapen weinig van het afbouwen.

Bam, succes vandaag bij de arts!
En Suus ook veel sterkte, ik zal duimen voor jullie.
Is dat vandaag Mal, echo van Suze?
Ja, het was toch op dinsdag dat ze terug moesten?
Ik wist dat het deze week was, maar niet welke dag.

Sterkte suze!
zo net terug van de arts, bloedwaardes waren zo goed als goed, de leverfuncties verbeteren wat langzamer, maar die waren ook goed op weg.

Ze verwacht dat ik binnen nu en 2 weken geopereerd wordt ( ze zou er vaart achter zetten, dat vond ze wel noodzakelijk)
Goed Bam!! Dat is weer een horde in de goede richting. Fijn dat ze er nu wat druk achter zetten.

Amalia, ik ben niet helderziend hoor. Maar wie weet wat de toekomst brengt.

Bridges, die markies, nooit gezien!

We kunnen pas dinsdag heen i.v.m. werk CV. Hij is zo druk deze week.

Ik had vannacht migraine, medicijnen met slaapkop ingenomen. Nu heb ik niet bij nagedacht of je die wel mag slikken als je zwanger wilt worden/bent. Even gegoogled en ze kunnen schadelijk zijn. Stom kuiken ben ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven