Good Luck!
donderdag 5 maart 2009 om 08:57
Wat ik wel merk is dat als Jonathan vroeg wakker is, zoals vanmorgen, en hij valt daarna weer in slaap tegen mij aan, dat hij wel vaak epilepsie-achtige schokken heeft waar hij niet wakker van wordt. Dus Malman zegt dat het slaapschokken zijn, maar het is alleen maar rechts, net als wanneer hij epilepsie heeft. Maar hij is verder heel goed te pas, dus ik heb toch de frisium weer wat verlaagd vanmorgen. We doen het iets versneld maar dan zijn we er vanaf voordat die keelamandelen eruit gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 5 maart 2009 om 09:05
donderdag 5 maart 2009 om 09:14
Ik denk dat hij wel wat meer aanvallen kan krijgen, maar daar helpt dat korreltje frisium wat hij krijgt ook niet tegen. Dat komt dan gewoon van het ongemak en de stress.
Ik merk dat nu hij ouder is de epilepsie wel anders wordt. En ik denk dat hij best zonder de frisium kan.
Ik merk dat nu hij ouder is de epilepsie wel anders wordt. En ik denk dat hij best zonder de frisium kan.
donderdag 5 maart 2009 om 09:15
Ik hoop dat je zo door kunt gaan met afbouwen Mal! Gelukkig heeft hij geen last van deze aanvallen. Al is het voor jou onrustig misschien.
CG heeft keelonsteking en we blijven voor de vierde dag binnen de vier muren. Gelukkig heb ik mijn ma ingeschakeld vandaag, anders word ik gek.
Oja Mal, de link staat op H. en we gaan dinsdag kijken.
CG heeft keelonsteking en we blijven voor de vierde dag binnen de vier muren. Gelukkig heb ik mijn ma ingeschakeld vandaag, anders word ik gek.
Oja Mal, de link staat op H. en we gaan dinsdag kijken.
donderdag 5 maart 2009 om 09:16
donderdag 5 maart 2009 om 09:24
Mogge dames,
Mal, fijn dat afbouwen goed gaat. Je hebt gelijk hoor. Als je dat stress-moment kunt voorkomen volgende week lijkt me dat heel erg prettig, zowel voor jou als voor hem!
Compu, sterkte met de kleine meid! (waarom hou je haar binnen trouwens? Wandelingetje met genoeg kleertjes aan kan wel toch?)
Bam, nog vergeten te vragen: gaat tie een beetje? Of is huis stil, leeg en saai nu?
Zo, zaten we gisteren helemaal opgelucht te wezen met broodje en thee belt kdv: de freule heeft zich een gat in de kin gevallen. Snel terug gereden en ha heeft er een nette hechting in gezet. Men, wat kan die griet gillen zeg .... En ze heeft nu dus een kin met dikke pleister, mooi man!
Oh ja, voor ik het vergeet: in het kader van de anonimiteit: kunnen we misschien overwegen het schema te dumpen? We kennen elkaar nu zo goed dat we dat niet meer nodig hebben om te onthouden wie bij wie hoort toch? En anders kunnen we schema misschien verplaatsen naar h?
Mal, fijn dat afbouwen goed gaat. Je hebt gelijk hoor. Als je dat stress-moment kunt voorkomen volgende week lijkt me dat heel erg prettig, zowel voor jou als voor hem!
Compu, sterkte met de kleine meid! (waarom hou je haar binnen trouwens? Wandelingetje met genoeg kleertjes aan kan wel toch?)
Bam, nog vergeten te vragen: gaat tie een beetje? Of is huis stil, leeg en saai nu?
Zo, zaten we gisteren helemaal opgelucht te wezen met broodje en thee belt kdv: de freule heeft zich een gat in de kin gevallen. Snel terug gereden en ha heeft er een nette hechting in gezet. Men, wat kan die griet gillen zeg .... En ze heeft nu dus een kin met dikke pleister, mooi man!
Oh ja, voor ik het vergeet: in het kader van de anonimiteit: kunnen we misschien overwegen het schema te dumpen? We kennen elkaar nu zo goed dat we dat niet meer nodig hebben om te onthouden wie bij wie hoort toch? En anders kunnen we schema misschien verplaatsen naar h?
donderdag 5 maart 2009 om 09:26
donderdag 5 maart 2009 om 09:33
donderdag 5 maart 2009 om 09:33
Je kan via Bungalows.nl een mystery weekend boeken bij CP. Dat kost dan 150 euro en je hebt minimaal dus een 4 persoons economy cottage, maar je kan dus ook luxer treffen als je geluk hebt. Wij hebben dat toen gedaan en kregen een familycottage in Zeeland. Misschien een tip.
Maar ik ga niet mee trouwens
Maar ik ga niet mee trouwens
donderdag 5 maart 2009 om 09:37
quote:Suze2 schreef op 05 maart 2009 @ 09:33:
Bam, omdat het nu met numero 2 onderweg wel echt heel erg herkenbaar wordt en ik er toch nooit naar kijk. Na drie jaar weet ik wel wie er bij wie hoort zeg maar. Maar goed als je hem graag wil laten staan prima hoor! Ga ik even bedenken hoe ik mezelf wat anoniemer kan maken. Ik mail je wel ok?Ik snap 't
Bam, omdat het nu met numero 2 onderweg wel echt heel erg herkenbaar wordt en ik er toch nooit naar kijk. Na drie jaar weet ik wel wie er bij wie hoort zeg maar. Maar goed als je hem graag wil laten staan prima hoor! Ga ik even bedenken hoe ik mezelf wat anoniemer kan maken. Ik mail je wel ok?Ik snap 't