Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hihi Ties en nieuw bed en dan gewoon in zn oude bed gaan slapen! Krijgt de baby Ties zn bedje dan?

Jinny, Jezus op de karport? Bijzonder! Ik ben ook wel benieuwd hoe jouw straat eruit ziet!

Star, balen nog steeds ontstoken oogjes! Heb je geen zalfje van de ha gekregen?

Compu, fijn dat je meisje het goed deed op de psz! Wel even moeilijk als ze zich dan zo op de grond stort, maar als dat snel over is...
Tsja het is wel de bedoeling, maar als het echt niet lukt, lenen we een ledikantje en dan gaat dat naar de babykamer. Maar het duurt nog 9 weken dus dan zou hij het toch wel door moeten hebben?
Komt vast goed Bridges! Wel een klein grappenmakertje he.

Wij moeten ook weer naar Ikea, tafeltje was uitverkocht grrr.

CG zegt nu een paar woordjes: Mama/Papa en Psj. Dat laatste moeten jullie raden..(moeilijk he, maar niet heus)
Zo, daar ben ik weer eens.

Bridges, wauw, nu al een groot bed voor Ties!!!

Hier slaapt Cas nu nog in de wieg en die moet in de kerstvakantie naar een ledikant want die wieg wordt echt te klein. Dus we halen bij de IKEA nog een ledikantje want Gijs naar een groot bed zie ik echt niet zitten. Die slaapt prima in z'n ledikant en ik vind het ook heel erg goed dat hij er niet uit kan. Sam ging trouwens ook pas na d'r derde verjaardag naar een groot bed.

Vandaag is Cas alweer zes maanden! Joepie!!! Zes maanden volledige borstvoeding gehaald. Hij mag in principe nu deelnemen aan de cursus 'creatief met broccoli' maar hij is niet lekker door de waterpokken dus we stellen dat maar even uit.

Ja, die lijst cadeautjes is schunnig maar inderdaad, we wonen in een groot huis.

Hihi, Compu, zo zegt Gijs poes dus dat zal het wel zijn.

Ik moet zeggen dat het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam ergens op begint te lijken. Er komen wekelijks wel woordjes bij nu.

Die Cas doet trouwens nog niks, rolt nog niks ofzo. Het is me gewoon gelukt om een NOG slomer model te baren. Mocht ik ooit een vierde krijgen dan loopt ie pas op z'n 16e.

Er doet trouwens een leerling van me mee aan Idols en die is gewoon door naar de laatste 16 (of waren het er 18?). Goed he??????? Helemaal leuk om Idols te kijken nu!

Jinny, ik ging voor de DUPLO en niet voor de stofzuiger. Duplo vind ik veel actiever speelgoed, dat stofzuigerding (cadeau van m'n moeder natuurlijk ) zegt wat zinnetjes en dat is het wel.

Ik vind juist die kerstversieringen aan huizen helemaal geweldig. Verheug me nu al op de boom, heb vandaag bij de HEMA extra roze ballen gekocht dus mijn paars-roze boom met 500 lampjes kan er weer komen! (ergens deze week zetten we 'm).

Naatie, hier moeten de lampjes ook door hem erin gehangen worden hoor! Daar begin ik niet aan. Meneer zet 'm in de kamer en dan de lampjes erin en dan ga ik me er pas mee bemoeien!

Ok, ik ga een aflevering van Grey kijken. Het was een drukke dag. We hadden bezoek en hebben gegourmet. Het bezoek van morgen heeft afgezegd vanwege Cas' waterpokken dus morgen een lekker rustige dag! (helemaal niet verkeerd!)

Fijn weekend!

Cin

Goedemorgen!!

Compu: knap van je meisje, om al gelijk zonder mama te spelen bij de psz. fijn ook dat je er een goed gevoel over hebt, en al gelijk uitnodiging voor de kerstviering, jou meisje zit gebakken;).

Bridge: Die Ties, gewoon lekker in zijn eigen vertrouwde bedje, geef hem eens ongelijk. over 9 weken gaat ie vast braaf in zijn nieuwe bedje liggen. (of niet ).

Gaat het met jouzelf weer wat beter, nu je het rustiger aan kan doen?

Cd: Fijn dat de echo helemaal goed is, bij jou begint het ook al op te schieten.

Mal: Lekker op vacantie, naar een warm land. Fijn dat het goed te regelen is met de ziekenhuizen daar. Vindt MM niet erg om alleen thuis te blijven?

Enka: Pup inmiddels opgehaald?, hoe bevalt het?.

nu thijmen je niet meer wakker houdt s'nachts, zal vast deze kleine Finley je een paar nachten uit je slaap houden

Cin: Wat een berg zeg, maar goed zolang ze er " gewoon" onder blijven moet het kunnen toch. Hier moet de kerstboom ook nog, bah bah.

toen was mijn geheugen op
Hier alles verder goeddies, alleen behoorlijk druk.

De kleurwedstrijd is gesloten en er hebben maar liefst 725 creatievelingen meegedaan, echt een berg!!

Zie daar maar eens een winnaar uit te zoeken

Kleine Julian wordt een beetje een mopperkontje, pff zit in een fase dat ie helemaal niks wil en tegelijkertijd ook weer alles. erg vermoeiend.

Afgelopen vrijdag was weer de laatste les van muziek op schoot, maar eens even zien of we nog een cursusje doordraaien, of dat we het straks alleen houden bij de psz
Hallo allemaal,

Puppie, Finley, is lief!!!! , gisteren vroeg vertrokken en hem gehaald, gisteravond werd hij pas een beetje levendig want hij had een half primatourtje op. Hij heeft vannacht maar 1 keer gepiept en verder heerlijk geslapen in zijn mega bench. Dus dat gaat goed. De katten vinden hem nog wel raar en blazen als hij in de buurt is, maar hij laat ze aardig met rust want bij de fokster hebben ze ook katten. Thijmen vind het ook erg leuk, alleen is het wel moeilijk om te zorgen dat Thijmen niet steeds in de bench gaat. We willen dat niet want we willen dat Finley echt ook een eigen plek heeft. Verder is hij steeds brokjes aan hem aan het geven dus ik denk dat die twee wel hele grote vrienden worden. Ik heb wat fototjes op de AK gezet en ook gelijk van Sinterklaas en van mijn geweldige Viva surprise

Ik heb een hele mooie bruidstaart gekregen, erg leuk en heerlijke relax badderkadootjes dus daar heb ik al heerlijk gebruik van gemaakt. Verder was Sint ook goed geslaagd.

Nu zit ik met de kerstspullen op tafel dus dat wil ik ook vandaag of morgen gaan doen. Ik vind dat altijd wel erg leuk, zolang het niet overdone is. Mijn moeder had voor Thijmen voor de Sinterklaas nog 3 hele mooie dingen voor de kerst gekocht voor in de boom, zo´n ouderwetse kerstman, zuurstok en beer. Ze zullen wel opvallen in onze overwegend blauw zilveren boom.

Zometeen nog even op visite, kinderfeestje. Meisje is twee geworden, 6 dec dus precies een maand ouder als Thijmen.

Bam, wat geweldig zeg al die animo voor de kleurplaten, goede actie dus. En hier ook al zo´n mopperkont. Volgens mij gaat de PP nu echt beginnen

Compu, wat leuk zeg dat het zo goed ging. Dat geeft wel een lekker gevoel zeker?!

Bridges, goede actie zeg met dat bed, hihi, maar goed hij heeft dus nog even om aan het idee te wennen.

Cin, wat een waslijst kadootjes zeg Kan je geen spelotheek beginnen? En dan met de kerst weer... Oh en wat sneu dat Cas nu al de WP heeft. Heeft hij het op de kribbe gekregen?

CD, leuk zeg dat het allemaal goed gaat met je kleine uk. En dat schiet zeker al op bij jou. Ben je ook al aan het idee gewend dat je niet meer naar je werk terug gaat?

Star, help borstvoeding niet bij Ceetje? Dat schijnt toch te werken als een tierelier, schoonmaken met wat borstvoeding? Ben je je al aan het opladen voor i-land?

Amalia, jammer zeg dat er maar zo weinig mensen kunnen. En jullie dus al helemaal in de kerststemming, hoe vindt Laurens het?

Rissie, ik zal je niet meer van je werk afhouden

Kokos, gaat het alweer helemaal goed met Lianne? Kan ze weer vrolijk mee op visite? En hoeveel dagen moet Kokosman nu nog bij zijn oude werkgever?

Jinny, jaahhh dan moeten jullie er ook aan hoor, hup integreren alle lampjes, rendieren en kerstmannen van stal en hup op het dak en in de tuin. Hier is iedereen er nu voorzichtig mee bezig maar hier valt alles wel mee.

En speciaal voor jou....de trouwvoorbereidingen

Datum staat vast, locatie, in de vuurtoren, ook. Fotograaf morgen even bellen voor een afspraak, is niet iemand uit Terschelling. En aanstaande zaterdag ga ik met mijn moeder naar een bruidsatelier, waar ze trouwjurken maken zoals je het zelf wil. Want wat ik wil weet ik echt niet. Kaarten ben ik in mijn hoofd al aan het bedenken, ik moet eerst nog een paar andere afmaken

Dus het loopt allemaal lekker maar ik denk ook dat wij het meeste regelen als we in februari weer naar Terschelling gaan. Zoals vervoer, eten, taartje, bloemen enzo.

Oh er wordt een klein harig mormeltje wakker...even naar buiten. Dus waarschijnlijk tot.....
Hoi hoi!

wat een goed weer zeg! Las gisteren in de krant dat het slecht zou worden, maar hier schijnt de hele dag al de zon.

Prima!

cin, tjee, Cas alweer 6mnd! Een nog slomer exemplaar, ha ha ha! Hij wil gewoon lekker lang mama's kleine ventje blijven, want anders komt er zomaar nog een baby bij voor mama om mee te troetelen en schuift hij een plekkie op. Zielig

Enka, leuk leuk , trouwjurken!! Geweldig.

Arme Suri. Bridges, die water-met-shampoo-tip gaf je mij destijds bij Laurens ook, maar ik heb het niet aangedurfd. Klinkt zo eng. Maarja, als het helpt.. Sterkte Star!

Laurens slaapt hier ook gewoon nog heerlijk in zijn ledikantje hoor. Zie nog geen enkele reden om binnen nu en laat ik zeggen 6mnd een groot bed aan te schaffen. Hij heeft trouwens net een nieuwe, want zijn bed is naar Berend gegaan. Lekker zo, kan ie er ook niet uit.

Nog geen huisje geboekt, maar wel mooie gevonden Jinny. We gaan een weekje met mijn ouders, zus en aanhang. Ik wil een groot huis met zwembad en mooi weer. Maar mijn moeder moet tot 17 dec. wachten tot ze hoort of ze vrij heeft die periode (tsss, oma van 5 en werkt nog! ha ha). Ik wilde even weten of er uberhaupt nog iets te vinden was wat leuk is in juli. Maar genoeg (als je maar centen meeneemt.....)
he, ongezellig hier....
Oooooo Enka, wat een poepie! Wat knap dat hij al meteen zo goed in de bench heeft geslapen. Thijmen loopt dus als een hondje achter het hondje aan?

Vuurtoren echt supergaaf. De rest wordt vast ook super!

Bridge, Ceetje sliep de eerste twee weken in haar grote bed en wilde toen af en toe weer in haar kleine bedje. Toch veiliger misschien. Gewoon nog even laten staan. Ceetje's ledikant is nu wel uit haar kamertje. Duurt gewoon wel even denk ik.

Naat ook al zo snel een kerstboom. Ik wacht nog mooi een weekje, anders heb ik een kale boom

Geen zalfje gekregen van ha nog. Hij zei dat oogontsteking zelden een bacterie is en zalfjes dus niet echt helpen.

Ja shampoo beetje eng Amaal idd! Ze begint al te brullen als haar haar gewassen wordt.
Hallo,

Cin, wie is de ll? Ben nu wel nieuwsgierig natuurlijk.

Psj=Teletubbies!! Haha. En ook wel poesje en Nijntje... Multifunctioneel woord dus.

Bam, ik ben gestopt met de cursus. Het wordt zo verwarrend met psz, speelgroep etc.. Komt een beetje op de slogan neer 'Kinderen zijn druk, van wie zouden ze dat nou hebben' haha. Maar ben benieuwd of jij doorgaat.

Oh Enka wat leuk de toren op Skylge! Is dat een beetje te betalen?

Succes met Finley in combi met de kerstversiering!

Het is echt een schatje op de foto's.

Star, begon hij niet over neusspray? Meeste h.a. zeggen dat nl...

CG huilt, even troosten!
Bam wil je even de naam eruit halen in dat stukje over mij
Stressed is just desserts spelled backwards
Neusspray krijgt ze allang Vraagt ze zelf om tegenwoordig, net als hoestdrank. Raar kind
Psssttt... jochie ligt in nieuwe bed. Geen idee of hij slaapt... Ben helemaal beetje "nerveus" en wil kijken maar hij slaapt vast nog niet goed genoeg dus wacht nog even...

Star: jij hebt Ciara dus ook gewoon laten kiezen? Doe ik met Ties ook hoor, wil hem niet pushen of zo. Als het namelijk niet werkt, lenen we gewoon een ledikantje dus een probleem is het niet echt. Ben benieuwd of hij slaapt...
Oh en Enka wat een snopeie die Finley! gave foto's hoor! Vooral die van Thijmen in de tuin met muts is super! Ben je er erg druk mee? Trouwvoorbereidingen klinken ook goed!
Enka, oh wat leuk dat het hondje er is. En maar één keer gepiept vannacht, wat goed!!! Aha, goed excuus een extra keertje naar T te gaan! Wat spannend van de jurk, je wilt zeker geen tipje van de sluier oplichten????

Bam, wat veel inzendingen, succes!

Cin, please geen kerstman uit het raam laten bungelen, dat kan ECHT niet... Thomas ook nog in een ledikant, die durf ik nog niet in een groot bedje te doen.

Bridges, oeh, spannend Ties in het grote bed. Knappe Ties!

Star, we kwamen net thuis en hebben een rondje extra door de buurt gereden met het fototoestel (je had ons moeten zien flitsen haha). Ik ga zo kijken of er wat gelukt is en die zet ik wel op de site. Wel goed voor een enorm ontspannende slappe lach, haha daar reden we stiekem...

Amalia, hopelijk kan ze vrij krijgen, leuk zo´n weekje weg met z´n allen. Kan oma oppassen!

Naatie, jetus op de carport bij wijze van he.. haha. Staat de boom al?
Ligt ie nog, Bridges?? Leuk he, om bij ze te kijken 's avonds. Helemaal in zo'n groot bed natuurlijk.

Star, een kind dat om neusspray vraagt??? Dat is wel heel bijzonder.

Geweldig die jas uit NY!!! Wat voor merk is het?
Oja, een luxeprobleem.. Wat geven we CG voor haar verjaardag???

Jinny, had je een kersttour?? Op de fiets foto's maken?
Compu, ventje vraagt hier ook vaak om neusspray als ie verkouden is (helaas is hij 90% van de tijd verkouden...). Waar denk je aan voor haar verjaardag? Ventje krijgt een geweldige multifunctionele keuken. We zijn op tijd omdat ik geen risico wil lopen dat hij niks krijgt omdat ik dan in het zh lig of vol hechtingen moet shoppen oid. We kwamen terug van de stad, van de geweldige kerstmarkten en hebben ten onze slag geslagen met de foto´s. Helaas niet zo duidelijk, het effect valt wat weg.
Heb even gespiekt natuurlijk en ja hoor hij ligt nog... heerlijk op zijn buik... spannend hoor mijn kleine man in zo'n groot bedje...(alhoewel het nog gewoon een klein bed is, maar toch...) ben benieuwd!
Wat worden ze dan ineens groot he bridges!
Wat enig die kerstmarkt!! Haha, met hechtingen shoppen. Niet zo'n goed idee nee.

Keukentje heeft ze al..

Vriend wil My Little Pony geven, vind ik vreselijk.

Ik dacht aan een houten auto/vrachtwagen (ja geemancipeer he), maar dat vindt hij niks.
Compu: wat vind je van een poppenkast of zo? Heb even op die site van mamax zitten kijken en staan ook hele leuke andere dingen op en ook nog redelijk in de buurt voor ons...

www.speelgoedconcurrent.nl
Enka, dat hondje is KJJJJJOOOOEEHOOOOEETTTTT!!!!!

Ik wil ook een puppie!

(hmmm, jammer van die allergische man hier)

Nu moet ik naar bed, vandaag goed bezig geweest. Veel gestreken en veel nagekeken. Goed he? :-)

Trusten allemaal!

Cin

Bridge, Ceetje mocht inderdaad gewoon kiezen. Wel zo handig inderdaad. Heeft even geduurd maar nu is grote bed dus je van het. Ze wil zowaar naar bed

Compu, ja slimme tante is het, ze weet dat neusspray haar neusje beter maakt. Anders kan ze niet duimen en dan wordt ze woest

Vanmorgen weer naar ha geweest, ze krijgt nu toch oogdruppels voor haar oogjes het arme schaapje.

Jas komt bij Bloomingdales vandaan, geen idee welk merk het is. Ubercute hè?

Ceetje krijgt denk ik de Duplo trein. Heb er goede verhalen over gehoord

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven