Good Luck!
vrijdag 7 december 2007 om 23:00
hmmm ik zou vanaaf bijlezen en reageren, maar werd gebeld en ben nu dus een uur verder... Wel heel gezellig, beppen over huwelijk... Wil zo weer!!
Verder heb ik een heel mooi gedicht van sint en piet gekregen!! Stond met tranen in mijn ogen te lezen. En een heel gaaf kadoo; zelf een kleedje/kussentje maken met heel mooi gekleurde wol!! Gaaf voor op de babykamer straks!! Dus; dank u sinterklaasje!! Mark is ook enorm verwent, en dan gaan we zondag ook nog een keer... Vorige week was mijn zusje in DL dus we vieren het te laat... Nou ja dit jaar kan het nog.
Verder alles goed hier. Nog steeds heel erg moe; hele week in coma gelegen. Ben vandaag 10 weken en heb 24 dec de echo. Spannend!!
Nou ga nu ook weer slapen. Hele dikke knuffel voor iedereen!!
Verder heb ik een heel mooi gedicht van sint en piet gekregen!! Stond met tranen in mijn ogen te lezen. En een heel gaaf kadoo; zelf een kleedje/kussentje maken met heel mooi gekleurde wol!! Gaaf voor op de babykamer straks!! Dus; dank u sinterklaasje!! Mark is ook enorm verwent, en dan gaan we zondag ook nog een keer... Vorige week was mijn zusje in DL dus we vieren het te laat... Nou ja dit jaar kan het nog.
Verder alles goed hier. Nog steeds heel erg moe; hele week in coma gelegen. Ben vandaag 10 weken en heb 24 dec de echo. Spannend!!
Nou ga nu ook weer slapen. Hele dikke knuffel voor iedereen!!
zaterdag 8 december 2007 om 00:32
Mijn goede forumgedrag is weer een beetje ten einde. Mijn lieve kleine Casje heeft de gemene waterpokken! Hij is erg zielig en we zijn er maar druk mee.
Nu mag ie dus ook niet naar de kribbe (nergens zijn ze streng over maar daar dus wel in ) dus een heel geregel nog ook.
De lijst ... hmmm, ik zal een greep doen eruit (niet alles hoor, dat is te erg ):
Sam:
- sprookjesmuiltjesspel
- Ik Leer Lezen
- Strawberry Shortcake kasteel
- Playmobil meeneempoppenhuis
- Playmobil speeltuin
- Playmobil camper
- prinsessenklei
- winnie de pooh klei
- karaokeset
- adventskalender playmobil
- prinsessenprojector om mee te tekenen
- roze gitaar
- junglebook dvd
- prinsessesokken
- groot poppenhuis
- Dora die danst en zingt
Gijs:
- DUPLO trein
- Hopla spel
- mijn eerste racebaan
- DUPLO roofdierenset
- LP brandweerauto
- Mickey's Toontown brandweerkazerne
- Mickey's Toontown brandweerauto
- een politieauto
- schoolbord
Cas:
- De tsjoektsjoektrein
- Nijntje vliegtuig
- rammelaar
- Nijntje badbekers
En nog een kleuterbijbel voor samen ook.
En dat is nog niet eens alles en dan staan er ook cadeautjes op het menu met Kerst bij m'n ouders (hier niet hoor). En dan is ie nog jarig binnenkort ook.
Schunnige hoeveelheid dus.
Ik ga naar bed, pokkie zal wel wakker worden zo!
Nu mag ie dus ook niet naar de kribbe (nergens zijn ze streng over maar daar dus wel in ) dus een heel geregel nog ook.
De lijst ... hmmm, ik zal een greep doen eruit (niet alles hoor, dat is te erg ):
Sam:
- sprookjesmuiltjesspel
- Ik Leer Lezen
- Strawberry Shortcake kasteel
- Playmobil meeneempoppenhuis
- Playmobil speeltuin
- Playmobil camper
- prinsessenklei
- winnie de pooh klei
- karaokeset
- adventskalender playmobil
- prinsessenprojector om mee te tekenen
- roze gitaar
- junglebook dvd
- prinsessesokken
- groot poppenhuis
- Dora die danst en zingt
Gijs:
- DUPLO trein
- Hopla spel
- mijn eerste racebaan
- DUPLO roofdierenset
- LP brandweerauto
- Mickey's Toontown brandweerkazerne
- Mickey's Toontown brandweerauto
- een politieauto
- schoolbord
Cas:
- De tsjoektsjoektrein
- Nijntje vliegtuig
- rammelaar
- Nijntje badbekers
En nog een kleuterbijbel voor samen ook.
En dat is nog niet eens alles en dan staan er ook cadeautjes op het menu met Kerst bij m'n ouders (hier niet hoor). En dan is ie nog jarig binnenkort ook.
Schunnige hoeveelheid dus.
Ik ga naar bed, pokkie zal wel wakker worden zo!
zaterdag 8 december 2007 om 12:24
Cin, heb je ambities een speelgoedwinkel te beginnen ? Haha, geweldig! Hier ook een berg, maar we vieren ook nog Heiligabend (ik pak gewoon het beste van de twee culturen) en hij is binnenkort jarig, dusssssss. Twijfel nu nog voor Heiligabend tussen Duplo of die stofzuiger. Arme Casje, beterschap!
Kokos, hoe gaat het met Lianne? Nacht doorgekomen?
Bridges, wat naar toch voor je vriendin. Dikke hug voor jullie.
Star, Suri , maar echt cool rokkie!
Mal, wat een positieve geluiden produceer je daar toch, fijn!
Rissie, altijd leuk over de bruiloft te kwekken. Sterkte met de moeheid.
Enka, ik ben heeeeel erg benieuwd hoe het met jouw bruidsvoorbereidingen staat. Vertel, en kan niet langdradig genoeg zijn!
Amalia, wanneer is je borrel? Ik ben ook in HP begonnen, lekker ontspannen.
Kokos, hoe gaat het met Lianne? Nacht doorgekomen?
Bridges, wat naar toch voor je vriendin. Dikke hug voor jullie.
Star, Suri , maar echt cool rokkie!
Mal, wat een positieve geluiden produceer je daar toch, fijn!
Rissie, altijd leuk over de bruiloft te kwekken. Sterkte met de moeheid.
Enka, ik ben heeeeel erg benieuwd hoe het met jouw bruidsvoorbereidingen staat. Vertel, en kan niet langdradig genoeg zijn!
Amalia, wanneer is je borrel? Ik ben ook in HP begonnen, lekker ontspannen.
zaterdag 8 december 2007 om 12:34
Ik heb hem niet meer op de computer staan Jinny, alleen nog het plaatje van die dikke Sinterklaas. Ik heb hem na het printen niet opgeslagen. Maar ik was het dus... Had de postcode van mijn schoonvader erop gezet zodat je er niet achter zou komen, maar je bent zo nieuwsgierig heb ik nooit last van gelukkig Thomas ook blij met Bumba? Kent hij het?
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 8 december 2007 om 12:40
Cin, wat een berg kadootjes!!! Leuk hoor. Jullie hebben vast een heel groot huis.
Amalia, je schoonouder(s) komen tenminste nog kadootjes brengen. M had schoonmoeder aan de lijn en die had een ecard gestuurd voor Sinterklaas, en die hebben we niet eens binnen gekregen.
Naatie, al een beetje opgeknapt?
Hoe gaat het met Liannne?
Jinny hoe gaat het met je? Geen zere buik meer?
Amalia, je schoonouder(s) komen tenminste nog kadootjes brengen. M had schoonmoeder aan de lijn en die had een ecard gestuurd voor Sinterklaas, en die hebben we niet eens binnen gekregen.
Naatie, al een beetje opgeknapt?
Hoe gaat het met Liannne?
Jinny hoe gaat het met je? Geen zere buik meer?
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 8 december 2007 om 13:21
Hoi!
Jee Cin, wat een speelgoed!! Je moet nu ook vast opruimen (oude speelgoed).
Kokos, hoe ging het nu met L.?
Rissie, echo schiet lekker op, mooie!
Fijn Bridges, dat het voor haar achter de rug is. Nu weer hoop op de toekomst. Lekker dat je bijna vakantie hebt!!
CG heb ik alleen gelaten, maar ik zat 1 lokaal verder. Ze werd kwaad, smeet zich op de grond, maar dit kwam vrij snel goed. Ze zouden me waarschuwen als het niet ging, halverwege kwamen ze vertellen dat alles o.k. was. Volgende week een hele ochtend en dan laat ik haar denk ik vrij gauw alleen.
Ze hebben veel aandacht met 3 leiders op 5 kindjes vandaar ook.
Goed weekend y'all!
Jee Cin, wat een speelgoed!! Je moet nu ook vast opruimen (oude speelgoed).
Kokos, hoe ging het nu met L.?
Rissie, echo schiet lekker op, mooie!
Fijn Bridges, dat het voor haar achter de rug is. Nu weer hoop op de toekomst. Lekker dat je bijna vakantie hebt!!
CG heb ik alleen gelaten, maar ik zat 1 lokaal verder. Ze werd kwaad, smeet zich op de grond, maar dit kwam vrij snel goed. Ze zouden me waarschuwen als het niet ging, halverwege kwamen ze vertellen dat alles o.k. was. Volgende week een hele ochtend en dan laat ik haar denk ik vrij gauw alleen.
Ze hebben veel aandacht met 3 leiders op 5 kindjes vandaar ook.
Goed weekend y'all!
zaterdag 8 december 2007 om 17:45
Hmm, ik vind het wel zielig.
Zo, de kerstlichtjes hangen buiten, fijn en gezellig. Er hing al wat, maar nu nog meer. Leuk.
Op onze buurtgluhweinborrel kunnen heel veel mensen ws niet Nouja, we hebben onze goede wil getoond en doen het volgend jaar gewoon een weekje eerder. Want het wordt wel traditie nu natuurlijk.
Ik ga nu eens kijken of ik een leuk vakantiehuis in Frankrijk kan vinden voor mijn familie in juli. Ciao!
Ik weet niet waarom ik altijd afsluit met te vertellen wat ik ga doen hoor...
Zo, de kerstlichtjes hangen buiten, fijn en gezellig. Er hing al wat, maar nu nog meer. Leuk.
Op onze buurtgluhweinborrel kunnen heel veel mensen ws niet Nouja, we hebben onze goede wil getoond en doen het volgend jaar gewoon een weekje eerder. Want het wordt wel traditie nu natuurlijk.
Ik ga nu eens kijken of ik een leuk vakantiehuis in Frankrijk kan vinden voor mijn familie in juli. Ciao!
Ik weet niet waarom ik altijd afsluit met te vertellen wat ik ga doen hoor...
zaterdag 8 december 2007 om 18:31
Amalia, jammer zeg! Nou ja, kun je zelf veel van die gluhwein drinken!
Mal, ik had al een vermoeden! Dan ga ik zo typen. Wat een ontzettende lieverd ben je!!! Thomas is stapel op Bumba. En deze kenden we nog niet, echt een schot in de roos! Gisterochtend samen op de bank de hele ochtend gekeken, was echt zo fijn!!! En nu zit ik met een maskertje op (die van sint haha) even te relaxen. Helemaal geweldig allemaal (de drop gaat hard...).
Compu, Cin begint een spelotheek... haha.
Mal, ik had al een vermoeden! Dan ga ik zo typen. Wat een ontzettende lieverd ben je!!! Thomas is stapel op Bumba. En deze kenden we nog niet, echt een schot in de roos! Gisterochtend samen op de bank de hele ochtend gekeken, was echt zo fijn!!! En nu zit ik met een maskertje op (die van sint haha) even te relaxen. Helemaal geweldig allemaal (de drop gaat hard...).
Compu, Cin begint een spelotheek... haha.
zaterdag 8 december 2007 om 18:35
Lieve Jinnyechtenaam
Ook al woon je ver weg in het mooie (plaatsnaam)
Sint weet precies waar hij moet wezen (rijmt in het echt, maar heb het even verbasterd)
Sint is erg blij dat jij wel in hem gelooft
En dat jij niet denkt dat dit door een of andere januarimamma is bekokstoofd
Sint vindt jou een leuke moeder
Je doet het prima als opvoeder
Begripvol, geduldig en meestal lief
Dat is voor kleine Thomas allemaal heel positief
Sint weet dat er weer nieuwe schoentjes bij worden gezet
Dat verhoogt in jullie nieuwe huis straks de pret
Maar met het nieuwe geluk
Wordt het voor Jinnyechte naam straks wel extra druk
Neem voor jezelf tijd en rust goed uit
Voor de komst van de nieuwe spruit
Sint weet jou op waarde te schatten
En legt jou daarom in de watten
Veel plezier met het uitpakken van de kadootjes en veel liefs van de Sint en alle Pieten
Ook al woon je ver weg in het mooie (plaatsnaam)
Sint weet precies waar hij moet wezen (rijmt in het echt, maar heb het even verbasterd)
Sint is erg blij dat jij wel in hem gelooft
En dat jij niet denkt dat dit door een of andere januarimamma is bekokstoofd
Sint vindt jou een leuke moeder
Je doet het prima als opvoeder
Begripvol, geduldig en meestal lief
Dat is voor kleine Thomas allemaal heel positief
Sint weet dat er weer nieuwe schoentjes bij worden gezet
Dat verhoogt in jullie nieuwe huis straks de pret
Maar met het nieuwe geluk
Wordt het voor Jinnyechte naam straks wel extra druk
Neem voor jezelf tijd en rust goed uit
Voor de komst van de nieuwe spruit
Sint weet jou op waarde te schatten
En legt jou daarom in de watten
Veel plezier met het uitpakken van de kadootjes en veel liefs van de Sint en alle Pieten
zaterdag 8 december 2007 om 18:40
zaterdag 8 december 2007 om 19:07
ha ha ha Jin, wat erg. Ik hou wel van boomverlichting, maar zo'n heel verlicht dorp in je voortuin, daar pas ik voor hoor. Wij zijn in de straat nog een van de weinigen met lichtjes, maar de buren van de buren hebben de kerstboom al staan! Mijn ouders trouwens ook, maar daar kreeg ik ook vandaag een kerstkaart van...lekker op tijd.
zaterdag 8 december 2007 om 19:11
Ik kreeg vorige week al een kerstkaart van een vriendinnetje uit de vorige woonplaats, en wij zijn echt de enige in de hele buurt nog zonder kerstboom hoor... En twee week geleden hoorde ik voor het eerst Last Christmas.... Je merkt echt dat hier geen enorm sintfeest is, want dat verlaat het een beetje. Vandaag buitenlichtjes (subsiele) gekocht, maar Jinnyman liet ze stuiteren, dus dat heeft nog weinig effect...
Is het gelukt met een vakantiehuisje? Alleen jullie gezin of de hele happy family?
Is het gelukt met een vakantiehuisje? Alleen jullie gezin of de hele happy family?
zaterdag 8 december 2007 om 20:25
Nou mijn held op sokken ligt op bed hoor! vandaag allerlei toeren uitgehaald om naar Ikea te kunnen om meegroeibed voor meneer te kopen. Dus Ties naar schoonmoeder en ik naar Ikea. Was er nu gelukkig wel (vorige week uitverkocht, kwam met van alles thuis, waaronder veel te dure fruitschaal behalve een bed!)
In elkaar gezet en meneer vond het schitterend! Meteen liggen en snapte helemaal waar het voor was. Wij dachten: kat in 't bakkie. Dus badderen, voorlezen op nieuwe bed en toen... Nee hoor meneer klom eruit en liep zo naar zijn oude bedje en wilde gewoon nog lekker daarin! Wat een held!
Heb er geen punt van gemaakt, nu ligt hij gewoon in oude bed en aanhouder wint, dus we proberen het gewoon iedere keer weer. Voor uk er is zal hij het wel doorhebben toch? (hoop hoop hoop)
Star: wat vervelend voor Suri zeg! Ik kreeg tip van kraamhulp om afgekoeld gekookt water te gebruiken met een druppie babyshampoo erin. Werkte toen bij Ties perfect! was zo weg! Maar ja, dat moet je willen proberen...
Cin: jeminee zeg! Heerlijk verwend! waar ga je dat allemaal laten! En dan wil jij nog wel een vierde erbij ook! dat gaat nooit passen joh!
Amalia: jammer dat veel niet kunnen, maar idd goede wil is getoond toch!
Jin: ieks, vreselijk al die lichtjes inderdaad. Hier ook niet hoor. Boompje vind ik ok, maar rest niet!
Compu: fijn dat het goed ging en dat je dichtbij kon blijven. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat dan!
Ris: jemig wat gaat het hard! 24 dec, spannend hoor!
In elkaar gezet en meneer vond het schitterend! Meteen liggen en snapte helemaal waar het voor was. Wij dachten: kat in 't bakkie. Dus badderen, voorlezen op nieuwe bed en toen... Nee hoor meneer klom eruit en liep zo naar zijn oude bedje en wilde gewoon nog lekker daarin! Wat een held!
Heb er geen punt van gemaakt, nu ligt hij gewoon in oude bed en aanhouder wint, dus we proberen het gewoon iedere keer weer. Voor uk er is zal hij het wel doorhebben toch? (hoop hoop hoop)
Star: wat vervelend voor Suri zeg! Ik kreeg tip van kraamhulp om afgekoeld gekookt water te gebruiken met een druppie babyshampoo erin. Werkte toen bij Ties perfect! was zo weg! Maar ja, dat moet je willen proberen...
Cin: jeminee zeg! Heerlijk verwend! waar ga je dat allemaal laten! En dan wil jij nog wel een vierde erbij ook! dat gaat nooit passen joh!
Amalia: jammer dat veel niet kunnen, maar idd goede wil is getoond toch!
Jin: ieks, vreselijk al die lichtjes inderdaad. Hier ook niet hoor. Boompje vind ik ok, maar rest niet!
Compu: fijn dat het goed ging en dat je dichtbij kon blijven. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat dan!
Ris: jemig wat gaat het hard! 24 dec, spannend hoor!
zaterdag 8 december 2007 om 20:45
Zo vandaag hebben we de kerstboom al gekocht. Hij staat nu in de schuur een beetje uit te zakken, hij was een beetje in elkaar geplet.
Dus morgen gaat de kerstboom in de kamer. Ben er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor, maar Naatieman wilde het graag. Nou, ja als hij de lampjes er maar in hangt! ( als ze het nog doen)
Dus morgen gaat de kerstboom in de kamer. Ben er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor, maar Naatieman wilde het graag. Nou, ja als hij de lampjes er maar in hangt! ( als ze het nog doen)