Good Luck!
woensdag 11 maart 2009 om 15:22
Mooi Enka! Klaar voor de start is af. 
Succes met het kaartje.
Kokos, beterschapjes! De rest niet geveld dan?
Zit hier met een zieke CG. Alles gecanceld, fysio, gebarencursus en de bijbehorende oppas.
Bam, ik kan de zegels nog niet opsturen hierdoor. Maar ik denk dat het geen haast heeft? Of had je het voor vrijdag willen bestellen?

Succes met het kaartje.
Kokos, beterschapjes! De rest niet geveld dan?
Zit hier met een zieke CG. Alles gecanceld, fysio, gebarencursus en de bijbehorende oppas.
Bam, ik kan de zegels nog niet opsturen hierdoor. Maar ik denk dat het geen haast heeft? Of had je het voor vrijdag willen bestellen?
woensdag 11 maart 2009 om 15:31
Haaa we kunnen de tribune opbouwen lees in Enka?! Heel goed!
Tsss, ja sommige mensen hebben echt geen gêne, ha ha.
Bam, balen zeg via de buik. Maar fijn dat alle ontstekingen weg zijn!
Compu, wat sneu. Buikgriep? Beterschap daar!
Star, wat heerlijk, London Baby!!! (friends) Ga je met je ouders of met de whole family? (vriend en C ook mee)
Aaaaah, ik was met Laurens boodschappen doen, en daarna gooide ik hem meteen in de tuin. Ruim ik wat spullen in in de vriezer, kom ik de perenijsjes tegen. Dus ik geef hem een perenijsje. Helemaal blij: Perenijsje, perenijsje, lekker!!!!
2 minuten later gaat de deur open: dank je wel mama!!!
Nu is het op, loopt ie binnen naar de prullennbak: dat was lekker, ik heb het helemaal op
zo schattig. En in de Appie was hij ook al zo lief en voorbeeldig, smelt.
Oja, en Berend ligt op bed maar papa is boven aan het werk, voordat jullie mij een ontaarde moeder gaan vinden, haha
Tsss, ja sommige mensen hebben echt geen gêne, ha ha.
Bam, balen zeg via de buik. Maar fijn dat alle ontstekingen weg zijn!
Compu, wat sneu. Buikgriep? Beterschap daar!
Star, wat heerlijk, London Baby!!! (friends) Ga je met je ouders of met de whole family? (vriend en C ook mee)
Aaaaah, ik was met Laurens boodschappen doen, en daarna gooide ik hem meteen in de tuin. Ruim ik wat spullen in in de vriezer, kom ik de perenijsjes tegen. Dus ik geef hem een perenijsje. Helemaal blij: Perenijsje, perenijsje, lekker!!!!
2 minuten later gaat de deur open: dank je wel mama!!!
Nu is het op, loopt ie binnen naar de prullennbak: dat was lekker, ik heb het helemaal op

zo schattig. En in de Appie was hij ook al zo lief en voorbeeldig, smelt.
Oja, en Berend ligt op bed maar papa is boven aan het werk, voordat jullie mij een ontaarde moeder gaan vinden, haha
woensdag 11 maart 2009 om 15:32
Mal en Malman, fijn dat het allemaal goed gegaan is met Mr. J. Lekker ook dat jullie even wat rust ingebouwd hebben.
Star, hier is het ook prachtig!
Enka, ik sleep de banken vast aan. Het wordt spannend hier! Liep je bij Thijmen eigenlijk over? Opa ligt sinds gisteravond weer in het ziekenhuis. Nu met een of ander virus. Hij is wel aan het kwakkelen de laatste tijd.
Compu, arme CG! Beterschap!
Oh, Star, Juud en andere lezers. Viva wil in navolging van Oprah een boekenclub beginnen. Misschien ook wat voor jullie? Mij lijkt het ontzettend leuk, kom ik misschien weer wat meer aan lezen toe. Staat onder de forummededelingen, 'Afgespiekt!'
Star, hier is het ook prachtig!
Enka, ik sleep de banken vast aan. Het wordt spannend hier! Liep je bij Thijmen eigenlijk over? Opa ligt sinds gisteravond weer in het ziekenhuis. Nu met een of ander virus. Hij is wel aan het kwakkelen de laatste tijd.
Compu, arme CG! Beterschap!
Oh, Star, Juud en andere lezers. Viva wil in navolging van Oprah een boekenclub beginnen. Misschien ook wat voor jullie? Mij lijkt het ontzettend leuk, kom ik misschien weer wat meer aan lezen toe. Staat onder de forummededelingen, 'Afgespiekt!'
woensdag 11 maart 2009 om 15:51
Wat een lieve kinders zeg! Mijnes is /zijn ook goed gemutst vandaag! Ene slaapt veel en anders speelt heel pittig ondanks dat hij weer erg moe is. Fijn! Heb zomaar een boekje kunnen lezen net!
Mamax: ah dat ziet er leuk uit! Ik ga het in de gaten houden! Als boeken via bieb te lezen zijn, doe ik graag mee! (maar zullenw el veel actuele boeken zijn gok ik, maar dan ga ik er leuke tips uit halen!)
voor opa...
Mamax: ah dat ziet er leuk uit! Ik ga het in de gaten houden! Als boeken via bieb te lezen zijn, doe ik graag mee! (maar zullenw el veel actuele boeken zijn gok ik, maar dan ga ik er leuke tips uit halen!)
voor opa...
woensdag 11 maart 2009 om 16:03
Ja Bam over de kikker ging het. Het zijn 18 zegels, voor 3 boekjes. Heb je er niet al een paar? Want het zijn niet zoveel titels die ze noemen.
Ik hoef er niks voor terug! Ben allang blij dat ik nu iets voor je kan 'betekenen'.
Ze is idd veel ziek de laatste tijd. Ik denk ook veel onstoken keel en neusamandelen.
Ik hoef er niks voor terug! Ben allang blij dat ik nu iets voor je kan 'betekenen'.
Ze is idd veel ziek de laatste tijd. Ik denk ook veel onstoken keel en neusamandelen.
woensdag 11 maart 2009 om 16:37
woensdag 11 maart 2009 om 18:20
Hallo allemaal, ik zit op het eten te wachten in het zkhs en de comp was vrij dus even een berichtje van mij. Phoe, we zaten er wel flink doorheen allebei vanmorgen, eerst ik brullen bij het dwangdrinken en daarna Malman. Maar nu een paar uur later drinkt hij wel redelijk met wat afleiding erbij (lang leve dvd speler met Bumba) en hij heeft al heel wat meters afgelegd met een poppenwagen van hier. De keppra zit er inmiddels in, alleen de frisium heeft hij uitgespuugd net toen ik het met vla probeerde en nu wil hij heen vla meer natuurlijk de slimmerd. Dus hoop dat we dat er straks wel inkrijgen op een andere manier (hoe weet ik nog niet) maar ik vond het wel heftig dit, terwijl ik toch wel wat gewend ben. Nou, wij gaan zo even een lekker hapje sateh eten en dan proberen de rest vd medicijnen erin en dan mag Jonathan lekker wat uurtjes slapen want hij is ook erg moe nu.
Tot morgen allemaal
Tot morgen allemaal
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 11 maart 2009 om 19:31
Goedeavond,
Het gaat weer goed meiden, bedankt voor de beterschapwensen . Net macaroni gegeten en dat ging er lekker in. Vanmiddag met Lianne en Tim buiten geweest, heerlijk! Laat het voorjaar maar beginnen.
Hier ook wel een goed gemutst meisje, maar drie kwartier geleden ging ze totaal uit d'r dak. Ik vond haar vanmiddag al zo moe maar ze wilde absoluut niet slapen. En dan trekt ze het net niet zo rond etenstijd. Gaat ze dwars doen en wij komen dan met waarschuwingen:"Ga eens rechtop zitten" "Lianne eet wat". Toen wilde ze na het tandenpoetsen dat M. haar op zijn schouders naar boven bracht, maar hij zei dat hij dat niet elke avond doet. Schreeuwen en krijsen dat ze deed. M. heeft het dan snel gehad en is in dat opzicht wat ongeduldiger. Ik heb haar maar laten gaan, tegen me aan gehouden totdat ze kalmer was en daarna was het huilend: ik wil naar bed mama. In bed voorgelezen van een haan in het kippenhok en lekker geknuffeld en toen is ze toch weer blij gaan slapen. Dat is beter dan overstuur d'r bed in.
Enka, kijk dat is goed nieuws. En nesteldrang..... dat betekent dat wij héél snel de tribune moeten opbouwen
(Mis nou wel weer het schema met de precieze uitgerekende datum).
Star, mag ik even jaloers worden? Leuk, zo'n onverwachte trip naar Londen. En weer wat beter met Ceetje gelukkig.
Hé Bam, dat is goed nieuws van de arts. Geen kijkoperatie begrijp ik, da's iets minder. Maar als je er maar vanaf bent hè. En eh.... ga nou niet zo druk doen, zo vlak voor de operatie (maar goed, ik kan makkelijk l*llen, want je luistert toch niet ).
Juul toegelaten, ook weer geregeld. Prettig.
Compu, voor je meisje.
Het gaat weer goed meiden, bedankt voor de beterschapwensen . Net macaroni gegeten en dat ging er lekker in. Vanmiddag met Lianne en Tim buiten geweest, heerlijk! Laat het voorjaar maar beginnen.
Hier ook wel een goed gemutst meisje, maar drie kwartier geleden ging ze totaal uit d'r dak. Ik vond haar vanmiddag al zo moe maar ze wilde absoluut niet slapen. En dan trekt ze het net niet zo rond etenstijd. Gaat ze dwars doen en wij komen dan met waarschuwingen:"Ga eens rechtop zitten" "Lianne eet wat". Toen wilde ze na het tandenpoetsen dat M. haar op zijn schouders naar boven bracht, maar hij zei dat hij dat niet elke avond doet. Schreeuwen en krijsen dat ze deed. M. heeft het dan snel gehad en is in dat opzicht wat ongeduldiger. Ik heb haar maar laten gaan, tegen me aan gehouden totdat ze kalmer was en daarna was het huilend: ik wil naar bed mama. In bed voorgelezen van een haan in het kippenhok en lekker geknuffeld en toen is ze toch weer blij gaan slapen. Dat is beter dan overstuur d'r bed in.
Enka, kijk dat is goed nieuws. En nesteldrang..... dat betekent dat wij héél snel de tribune moeten opbouwen

Star, mag ik even jaloers worden? Leuk, zo'n onverwachte trip naar Londen. En weer wat beter met Ceetje gelukkig.
Hé Bam, dat is goed nieuws van de arts. Geen kijkoperatie begrijp ik, da's iets minder. Maar als je er maar vanaf bent hè. En eh.... ga nou niet zo druk doen, zo vlak voor de operatie (maar goed, ik kan makkelijk l*llen, want je luistert toch niet ).
Juul toegelaten, ook weer geregeld. Prettig.
Compu, voor je meisje.
woensdag 11 maart 2009 om 19:37
woensdag 11 maart 2009 om 19:49
Goedeavond Compu. Ik lees geen opvoedingsboeken, heb wel een tijdje 'the Nanny' gekeken. Vond sommige tips wel goed, maar om nou te zeggen dat ik ze heb gebruikt, nee. Wel een tijdschrift gelezen van vriendin "Groter groeien" en daar stonden voorbeelden in van dwarse peuters en hoe je daar dan volgens de pedagoog op moest reageren. Soms vond ik dat wat te ver gaan in de zin van, dat je zo uitgebreid moet communiceren en onderbouwen waarom een peuter iets niet mag. Soms vind ik 'nee' is gewoon 'nee'. Geen discussie.
Ga weer, man is bezig met plinten plaatsen, ik ga Tim de fles geven.
Ga weer, man is bezig met plinten plaatsen, ik ga Tim de fles geven.
woensdag 11 maart 2009 om 19:55
Neeeee, ik krijg net het geboortekaartje van Sophie onder ogen:
Joepie het is gelukt!
Ik ben geboren op mijn verjaardag!
Soms verschillen vriendin en ik zooo in wat leuk is en wat niet.
Kokos, nog bedankt voor je kaartje, erg lief
Mal, jij een terug. Ik hoop dat je de medicijnen vanavond wel naar binnen krijgt. Mag je bij J. blijven slapen eigenlijk?
Joepie het is gelukt!
Ik ben geboren op mijn verjaardag!
Soms verschillen vriendin en ik zooo in wat leuk is en wat niet.
Kokos, nog bedankt voor je kaartje, erg lief
Mal, jij een terug. Ik hoop dat je de medicijnen vanavond wel naar binnen krijgt. Mag je bij J. blijven slapen eigenlijk?

woensdag 11 maart 2009 om 21:17
Even inloggen voor Mal: fijn dat het geslaagd is, maar oooh, wat een taaie tijd weer voor jullie. Sterkte en heel veel beterschap!
Mamax, dat is ook niet zo mijn ding, die teksten, brrrrr.
Enka, fijn dat de baby goed ligt! Ik zit op de tribune.
Kokos, aha, een peuterstrijd. Herkenbaar haha.
Vanochtend met vijftien kinderen en een moeder en een juf naar het theater geweest met de kita. Iedereen verheugde zich er al op. Wist ik veel dat het die erg leuke bekende kinderanimator (noem je dat zo?) was. Briljant weer van mij zeg. Het was een leuke voorstelling, maar wat een gesleep. Terug met al die kinderen in de metro. Kinderen allemaal snel die wagon ingeduwd, maar het was best vol. Begon dat ding al te rijden toen die kinderen nog stonden. Vielen ze allemaal (echt waar) op de grond. Met nog een paar kinderen extra hadden we het dominorecord verbeterd. Een paar vielen op schoot bij een echte stoere man, zo´n type ikbentestoervoorkinderen. Pffff, ik was blij toen we op de bestemming waren.
Maar toen hadden we de bus gemist en moesten we drie kilometer lopen. En dat is lang met een oudste die alleen maar gedragen wilde worden.
Ik dacht, goede les, ik draag hem niet. Man wat is drie kilometer lang met een kind dat elke tien meter op de grond gaat liggen en echt weigert verder te lopen. Dat geschreeuw was kilometers verder te horen volgens mij. Wel prettig dat je dan met meer kinderen bent. Iedereen zag dat het een kita was en niemand verdacht die bokkige schreeuwer er natuurlijk van dat het mijn kind was haha. Ik leek een stoere juf (ik denk niet zo pedagogisch alleen).
Mamax, dat is ook niet zo mijn ding, die teksten, brrrrr.
Enka, fijn dat de baby goed ligt! Ik zit op de tribune.
Kokos, aha, een peuterstrijd. Herkenbaar haha.
Vanochtend met vijftien kinderen en een moeder en een juf naar het theater geweest met de kita. Iedereen verheugde zich er al op. Wist ik veel dat het die erg leuke bekende kinderanimator (noem je dat zo?) was. Briljant weer van mij zeg. Het was een leuke voorstelling, maar wat een gesleep. Terug met al die kinderen in de metro. Kinderen allemaal snel die wagon ingeduwd, maar het was best vol. Begon dat ding al te rijden toen die kinderen nog stonden. Vielen ze allemaal (echt waar) op de grond. Met nog een paar kinderen extra hadden we het dominorecord verbeterd. Een paar vielen op schoot bij een echte stoere man, zo´n type ikbentestoervoorkinderen. Pffff, ik was blij toen we op de bestemming waren.
Maar toen hadden we de bus gemist en moesten we drie kilometer lopen. En dat is lang met een oudste die alleen maar gedragen wilde worden.
Ik dacht, goede les, ik draag hem niet. Man wat is drie kilometer lang met een kind dat elke tien meter op de grond gaat liggen en echt weigert verder te lopen. Dat geschreeuw was kilometers verder te horen volgens mij. Wel prettig dat je dan met meer kinderen bent. Iedereen zag dat het een kita was en niemand verdacht die bokkige schreeuwer er natuurlijk van dat het mijn kind was haha. Ik leek een stoere juf (ik denk niet zo pedagogisch alleen).