Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bam, heel veel sterkte morgen meid!!! Ik denk aan je in de file. Gaat nu goed komen, rare ding eruit.

Compu, bah keelontsteking voor Cg. Jij ook veel sterkte met haar en voor haar.

Juuuuud, were have u been???? Die psycho die heeft rond lopen schieten gisteren op zijn oude school. 15 doden. Beetje teveel computerspelletjes gespeeld. Vreselijk. Je kind zou bij de slachtoffers zitten...

Zo, ik heb gespind, auto gepakt, en ben er klaar voor!~

We komen maandag terug dus fijn weekend allemaal!
Amaal ik was er eergister nog! Ooh jij bedoelt natuurlijk het nieuws . Gisteravond lekker naar de sauna. Vandaag druk met de kids, visite gehad, zieke Cas, nog een keer visite gehad en dus geen nieuws gezien...

Nee ik kijk geen widm, ben op zoek naar een dieet, ik moet en wil nu echt afvallen. Zat net in mijn trouwalbum te bladeren en hoewel ik mijzelf toen te dik vond, vind ik nu dat ik er toen erg goed uitzag. Dus daar moet aan gewerkt worden.
Het gaat hier niet zo lekker met de medicijnen ik heb de frisium erin gekregen met wat geprakte aardbeien en dat ging al niet van harte. Maar de keppra ging er nu dus helemaal niet goed in (ongeveer de helft) toen hebben we hem toch maar naar bed gedaan want hij was ook heel moe. Nu moeten we hem om 22 uur weer een zetpil geven en wat slokjes drinken. Dan proberen we nog wel een beetje keppra. Men, wat is dit lastig. Op zich doet hij het heel goed zo op de tweede dag, alleen die medicijnen erbij dat is gewoon te veel. Morgen mag hij wel weer wat lauwe pap dus ik hoop dat het dan wat makkelijker gaat allemaal.
Stressed is just desserts spelled backwards
Juud, ik zit je te pesten. Ik mis ook heel vaak dingen uit het nieuws hoor, terwijl hier 2 kranten komen elke ochtend en vent kijkt bijna altijd journaal. Maar ik kom vaak niet aan de krant toe en het journaal schiet er bij mij vaak bij in.

Lekker de sauna! Nouja, eigenlijk hou ik er niet van ha ha. Maar als jij er van houdt: lekker hoor!

HOe is het met Cas en de spruw?
Ik heb het niet zo op de narcose, maar dat had ik al eerder verteld, hier ergens. Maar ik ben wel nuchter genoeg om me daar morgen wel weer eens een keer druk over te maken.

Ik ben nu ook gewoon aan het werk, dus dan kan ik ook niet nadenken. Misschien dat het vannacht komt. Maar ik hoop van niet.
laat maar,

teveel informatie
Mal, jij bent echt een onwijs goeie moeder!!! Echt! En laat niemand je iets anders vertellen.

En NIEMAND gaat Jonathan bij je weghalen, doe niet zo gek.

En ook nog een hele dikke knuffel voor Jonathan, arm kind met de medicijnen...

(er ligt hier een kaart klaar, maar die vergeet ik steeds te posten, stom stom stom. Komt er aan hoor!!!!)
Mal lieverd ze halen hem echt niet bij je weg hoor, zet dat nu maar uit je hoofd! Laat die gedachte zo snel mogelijk los want dat gebeurt echt niet!

Verder is het gewoon belachelijk dat ze zo slecht geinformeerd zijn over hoe het erbij jullie thuis aan toe gaat. Want als er iets is wat J. van jullie krijgt dan is dat wel structuur! En je huis valt reuze mee hoor, ik heb ze wel eens erger gezien (en nee... niet eens bij mij )

Amaal de spruw is er nog, net zoals de eczeem die alleen maar erger wordt... Maar even afwachten wat het dieet met hem doet.

Ik ga naar bed, morgen weer vroeg aan het werk.

Mal succes vannacht!
Aaaah, arme Cas. Heeft hij er veel last van? Gaat het slapen nu wel beter?
Ik heb net met M overlegd dat we de deze aanvraag intrekken, en dat we zelf wel een nieuwe schrijven. Ik wil gewoon uren op basis van Jonathan zijn ziekte, en niet op basis van hoe het nu omschreven staat over mij. En als dat dan niet kan, dan zij het zo. Kom op zeg, we hebben het niet over een kind die een griepje heeft.
Mal: Wil je dat soort dingen nooit meer zeggen, ze halen Jonathan echt niet bij jullie weg hoor. Niet zo doemdenken meid. Heb vertrouwen in jezelf!
Goedemorgen!

om 9 uur moet ik op het ziekenhuis zijn, dus da's mooi op tijd!

Ben nog in dubio of we Juul nu vertellen of als hij uit school komt... waar doe je goed aan...

Nou goed!, ik zie jullie later ;)
Veel succes en sterkte Bam! Ik zal voor je duimen dat alles goed gaat.
Morgen,

Je vertrekt zo Bam. Heel veel sterkte!!!!

Mal, ik begrijp dat je een wanhopige posting hebt weggehaald. Van mij een . J. is niet voor niks bij jou gekomen he!

Hoe ging het vanmorgen met de medicijnen?

Ik ga zo naar de apotheek voor een spuitje, die hadden we nog niet.
Juud, wat naar dat Cas nog zo'n last heeft van de spruw en de eczeem.. Ik hoop dat het dieet heel veel vruchten af gaat werpen. Je bent al gestart he? Hoe lang duurt het voordat het uit zijn lijfje is?
Bammie, veel sterkte vandaag! Er wordt aan je gedacht!
Ik had de aanvraag voor de CIZ indicatie erop gezet, maar achteraf schaam ik me zo erg hoe ik omschreven ben door die man van de thuiszorg. Hij zei tegen mij dat we het een beetje moesten aandikken om aan zorguren te komen. Oke, dat snap ik best. Maar aandikken is voor mij iets anders dan liegen. Eigenlijk heb ik nadat ik het hier heb opgeschreven besloten dat ik het zo niet wil. Het kwam er een beetje op neer dat ik door mijn psychiatrische achtergrond niet goed in staat ben om te zorgen voor Jonathan. Ik kan me hier gewoon niet in vinden. Die thuiszorgman heeft een burn-out van mij van 4 jaar terug gebruikt om het verhaal zwaarder te maken omdat we anders geen uren thuiszorg meer krijgen. Ik heb dan ook zoiets dan steekt het CIZ ze maar in de reet. Als een burn-out van 4 jaar terug zwaarder telt dan een mitochondriele stfziekte met epilepsie dan zijn ze niet helemaal in orde allemaal. En ik wil al helemaal niet als psychiatrisch patient die haar kind geen structuur kan geven te boek staan bij een officiële instantie. Dat is namelijk een pertinente leugen.
Mal, ik heb de posting ook niet gelezen, maar begrijp uit de reacties wel een beetje waar hij over gaat. Zoals ik het lees hier op het forum doe jij niks zonder eerst na te denken of dat goed is voor Jonathan. Ik vind dat jullie het hartstikke goed doen!

Hoe is het gisteren gegaan met de midicijnen? Heb je het nog binnen gekregen?

Goed trouwens dat je een nieuwe aanvraag in gaat dienen. Ik kan me voorstellen dat je je er niet lekker bij voelt dat je op jouw indicatie uren krijgt terwijl je er zo hard aan gewerkt hebt om uit dat dal te komen. Daarbij had je die uren ook niet nodig gehad als Jonathan gewoon gezond was geweest.
Morguh,

Mijn broer belde gisteravond tegen 21.45u, ik dacht gelijk: hé mijn neefje/nichtje is vast geboren (volgende week is schoonzus uitgerekend) maar dat was het dus niet.

Maf van die bommelding. Ik dacht:"Een bommelding....". Maar het is dus wel serieus. Best wel eng.

Bam, héél veel sterkte vandaag (misschien lig je nu wel op de ok) en een spoedig herstel!

Compu, beterschap voor CG. Heeft ze goed geslapen vannacht? En kun je in gebarentaal goed uitleggen wat er aan de hand is?

Ik neig ook naar onderhandelen hoor, in eerste instantie. Oja, zeker als je moe bent, dan ga ik hele discussies aan en wordt daar nog véél moeier van

Amaal, gezellige dagen in Winterberg

Star, ga je lekker shoppen voor de beeb?

Juud, lekker een avondje naar de sauna geweest. Beterschap voor Cas. Schiet nog niet op hè?

Lees nu jouw berichtje pas, kostte een beetje moeite de goeie woorden te vinden in het vorige bericht.

Wat belachelijk dat je alleen op basis van Jonathan's ziekte geen uren zou krijgen! Ik snap best dat er bezuinigd moet worden, maar dit is natuurlijk van de zotte.

Als je nu geen indicatie krijgt, kun je de hulp dan wel krijgen als je het zelf betaald?

Mal, twijfel nooit aan jezelf!!! Je bent een goede moeder. Lieve schat, iedereen die je kent en je verhalen hier op dit (en andere) forum(s) kent, zullen het met mij eens zijn.En je schamen...... die man zou zich moeten schamen dat hij dat gebruikt

Wij hebben gisteren onze vakantie bepaald. We gaan 6 juni weg en komen de 18e weer terug (schoonvader en vriendin trouwen de 19e). We gaan met www.tendi.nl naar de Ardeche. Eind juni gaan we met m'n ouders en zusje (en de jongens natuurlijk) nog een lang weekend naar Cochem. M'n vader wordt dan 60. Lekker golfen daar ook.
Nog zonder bijgelezen te hebben: Jaaaaaaaaaaaaaaa wat ben ik toch een goeie mollenvanger

Jon
Als de zorguren niet rond komen gaat Jonathan nog wel naar het KDV 3 halve dagen. Hopelijk is hij na de keelamandelen wat minder vaak ziek en dan is het eigenlijk prima te doen. Dan willen we wel een verpleegkundige in opleiding oid zoeken om op te passen als we eens samen weg willen. Ben het helemaal eens met je Mamax. Als Jonathan niet ziek was dan zou ik ook geen extra zorg nodig hebben. Ik wil eerst zelf die CIZ mensen wel eens spreken en dan wordt het hopelijk wel duidelijk. En zo niet, dan maar niet.

Het gaat nog niet zo lekker hier, maar de medicijnen zijn gelukkig wel binnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven