Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een nwe, die van 2007, die van 2006 heb ik al betaald.... Maar ik ga de papieren zoeken want dit lijkt me echt teveel.
Hoe zou het met Bammie zijn???
Ik hoop dat Bammie lekker aan het knuffelen is met Juul en dat ze daarom geen tijd heeft om te sms-en.

Goed dat ik even heb geslapen, ik werd net een beetje te emotioneel. Maar na 3 nachten kut slapen word ik inderdaad wel een beetje labiel dus wie weet bedoelde de thuiszorgman dat dan ook wel. Maar goed, newsflash, de thuiszorgman heeft de indicatie niet ingediend. M had een indicatiesteller gesproken en ze hebben niks binnen, hij is fijn, dus we komen sowieso met een gat te zitten in de zorg. Goed, dat gaan we vanaf nu dus maar helemaal anders doen denk ik. Het KDV is wel rond en dat is het belangrijkste.

Suus, ik laat Jonathan wel alleen hoor met de thuiszorg of mijn moeder. Punt is dat het gewoon niet zo vaak te regelen is om samen weg te gaan voor M en mij. We hebben trouwens al een paar keer gebeld naar de vakopleiding verpleging voor een vaste oppas, die willen we ook best wel zelf betalen uit eigen zak hoor. Maar tot dusver geen reactie. En dan zit je dus toch weer een beetje vast aan je familie die niet zo heel vaak kan en de thuiszorg, want wij hebben ook altijd een A-verpleegkundige op onze indicatie.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bammie is wakker en bijdehand

Het is gelukt via de kijkoperatie Wel veel pijn.
O bah, veel pijn... hoop dat ze snel opknapt.
Wauw, wat een goed nieuws!! Fijn Bam dat het ondanks alle negatieve berichten toch nog via een kijkoperatie kon! Met een beetje mazzel mag je dan morgen al naar huis.
Geweldig zeg voor Bam!!! Dat scheelt echt stukken! Nu opknappen heen.

Mal, niet zo gek dat je even een labiel dagje hebt. En daar mag je ook gewoon voor uitkomen.

Klasgenootjes van CG hebben ook PGB. Op het kinderdagverblijf bij J. ook? Heb je weleens contact met de ouders daar of niet?

Wij organiseren eens in de zoveel tijd een ouderbijeenkomst, daar steek ik wel veel van op.

Hoop dat je een goed weekend tegemoet gaat. Je kunt wel wat ontspanning gebruiken.
Bam, beterschap! Fijn dat het via de kijkoperatie kopn! En ik wilde je vanochtend sterkte wensen maar was er heilig van overtuigd dat het donderdagw as (alhoewel ik de vrijdag kitadienst had en ´s middags moest werken.... ). Beterschap!!!!!

Mal, ik kan niet veel wijzers dan Suus bedenken. Hopelijk beurt het je wat op. en nog één ding: als er iemand lieve, zorgzame, goede en betrokken ouders zijn dan zijn jullie het .

Compu, he CG ziek. Naar dat het niet zo wil met de medicijnen. Ook voor CG, beterschap .

Suusje, hoe gaat het met de zwangerschap? Krijg jij in week veertien een nekplooimeting?

Huh, Cin????? Meedoen met Idols? Vertel eens meer? Ben je de voorrondes dan door? En hoe, wat ,waar????
Nou, we kregen de frisium er niet in vanavond... dat is nog weer een stukje erger dan dat we gisteren de keppra er niet in kregen. Want keppra heeft een spiegel in het bloed en dat heeft frisium niet... Dus ik ga maar weer naast hem slapen en M met zijn oren tegen de babyfoon en de stesolid in de aanslag. En als hij nou niet in slaap komt geven we om 22 uur anders een halve tube stesolid (is ook 2.5 mg benzodiazepine>zelfde type medicatie) ik weet het anders ook niet....
Balen Mal, ik hoop dat het vanavond lukt .

Cin doet echt niet mee aan Idols, ik heb haar nog nooit over zingen gehoord en zo lang kan ze toch nog niet op de been zijn om een auditie te doen??? Nee Star houdt jullie voor de gek, en jullie trappen er met open ogen in .

Bam fijn dat het bij een kijkoperatie is gebleven. Wanneer hebben jullie het nu tegen Juul verteld?
Jin hoe is het met de kleine mannen?

Compu hoe is het met je meisje? Nog wat naar binnen kunnen krijgen?

Kokos wat spannend dat je schoonzusje bijna uitgerekend is. Is het hun 1e kindje?

Mamax wat fijn dat je een vakantie geboekt hebt. Wij gaan naar Italie, ik vond het ook iets te ver maar Vent heeft me overgehaald. Ik ga zo eens op die site kijken want die ken ik niet.
Hallo!

Suus: wat kom je toch precies op het goede moment langs met goede woorden voor mal! Mooi gezegd!

Mal: dikke voor jou! Ik begrijp dat het weer even flink lastig was/is allemaal. Goed dat je op je gevoel afgaat wat betreft de aanvraag. Je doet het super! Vervelend van de medicijnen.

Bam: ha het is gelukt! Dat is fijn! Nu snel de pijn weg en opknappen!!!

Amalia: met terugwerkende kracht nog veel plezier!

Jin: wat heb je gemaakt op de kita? Hoe is het daar?

Star: jij mollenvangster! goed hoor! haha ik was expres nog niet langs geweest hier, want was al bang dat iemand het hier zou neerzetten. Heb het namelijk vanavond "pas" gekeken!

Compu: lukte het nu met het spuitje beter? Hopelijk knapt ze goed op!

Juud: jemig bij jou schiet het ook niet op met de spruw. Vervelend zeg...

Cin d'r geheim. hmnmm Cin heeft wel meer dingen toch die we niet weten? ik vind het eigenlijk nog helemaal zo gek nog niet hoor... Ik zie haar wel meedoen. Komt toch voor de zomer nog nieuwe ronde?

Mamax: ziet er gaaf uit zeg! Stofjes. ik koop altijd aan het einde van de winkelstraat zeg maar. Dat kleine zaakje. Daar word je wel leuk geholpen. markt daar weet ik niet. Ik ben weer zo'n muts die bij kleine zaakje een spaarkaart heeft en dus altijd daarheen gaat. Ga je stof kopen voor de tafeltent? daar hadden ze die bakstenenstof, maar die is eigenlijk niks voor jou denk ik... Mocht je daar iets kopen, mag ik dan het bedrag op mijn spaarkaart hebben? Spaarkaart ligt daar, moet je even mijn achternaam noemen. Weet je die? ja toch? Anders geen punt hoor!
Hmmm dilemma...

Manneke had vorige week opeens in de auto pijn in zijn buik. En toen een keer zeer dunne waterige ontlasting. Maar at gewoon, dronk gewoon dus geen aandacht aan gegeven. Vanaf toen klaagt hij vrijwel dagelijks over buikpijn, maar geeft tegelijkertijd aan dat het vast echt wel over gaat als hij een koekje/snoepje/lekkers krijgt. Nemen we dus uiteindelijk niet serieus. ik mag gewoon aan buik komen, er komt geen gehuil bij, hij noemt het alleen zo nu en dan op. Maar vanaf toen ook een paar keer dunne ontlasting gehad, en nu dus vandaag 2 keer diarree achtige ontlasting.

Moet ik hier iets mee, of kan het het restje van die stomme griep/verkoudheid zijn?

Meisje hoest en proest er ook nog steeds flink op los. Heeft weinig last, maar het hangt hier dus nog in de lucht denk ik...

Morguh,

Ik ben de hele dag alleen zonder kinderen en man. Wat is het stil hier, maar wel lekker even mijn eigen ding doen.

Cin meedoen aan Idols? Waar haal jij dat vandaan Star?

Suus, hoi. Vast een lompe fout van de belastingdienst.

Bam, wat fijn dat het toch via een kijkoperatie kon. Beterschap!

Mal, geen wonder dat alles op je af komt en dan nog die slapeloze nachten. Wat een gedoe met die aanvraag. Hoe is het met de medicatie gegaan? Meng je het weleens met vla? Ik deed dat altijd op mijn werk, dan slikten de bewoners het wel.

Heb je uiteindelijk de Stesolid gebruikt? Ik hoop dat jullie een goede nacht hebben gehad meis.

Juud, eerste kindje van mijn broer en schoonzus. Na jaren medische molen. Ben zó nieuwsgierig!

Italië is mooi. Welke streek/plaats gaat het worden?

Bridges, há, wel buikpijn maar met koekje gaat het over. Tja, dan zou ik het ook niet echt serieus nemen.

Lijkt nog op een buikgriep. Ik zou het nog aankijken, zolang hij nog drinkt en eet kan de huisarts er ook weinig mee denk ik. Een virus moet je uitzieken.

Knuf voor je kleine meisje.

Ik ga de ramen lappen . Goed weekend meiden.

Lekker Kokos, even tijd voor jezelf!

het is vannacht wel goed gegaan ondanks dat hij geen frisium kreeg, maar ik vind het herstel wel lang duren hoor. Jonathan werd gisteren om 23 uur overstuur wakker van de pijn en het enige wat echt goed helpt is diclofenac. En vanmorgen heeft hij eerst weer een half uur gehuild voordat de pijnstilling werkt en hij heeft nu wel wat drinken op en een zacht boterhammetje.

We hadden de frisium geprobeerd te geven in wat lauwe pap, in een stukje brood, in vla, in de geprakte aardbeien, in de ranja, in wat sojamelk en toen wisten we het niet meer.
Bridge, ik denk dat het een restje is van een buikgriep of ander griepje, zoals jij het zegt.

Compu, hoe gaat het met CG-tje?

Gaaf Juud, naar Italië. Gaan jullie in een huisje? Welke streek gaan jullie? Ik zou gewoon een tussenstop doen en dan is het best te doen met 2 kleintjes denk ik. Wij slapen onderweg ook in een bed & breakfast.

mamax, leuke foto met de giraf!

Bam hoop dat je je al beter voelt
Bam mag naar huis!

Goedemorgen Mal,

Ha, ha, daar kwam ik met mijn vla door de bocht. Tuurlijk had je al van alles geprobeerd. En ik maar denken dat ik een goede tip had .

Toch een boterhammetje gegeten, dat is goed. Enig idee wanneer hij naar huis mag?

voor Jonathan en voor jullie!

quote:Juud_ schreef op 13 maart 2009 @ 21:36:

Cin doet echt niet mee aan Idols, ik heb haar nog nooit over zingen gehoord en zo lang kan ze toch nog niet op de been zijn om een auditie te doen??? Nee Star houdt jullie voor de gek, en jullie trappen er met open ogen in .

Nou inderdaad Juud
quote:Star schreef op 14 maart 2009 @ 09:49:

Bam mag naar huis!Oh wat fijn! En nu lekker bijkomen in je eigen bed, Bam.

quote:Kokos2 schreef op 14 maart 2009 @ 09:53:

Goedemorgen Mal,

Ha, ha, daar kwam ik met mijn vla door de bocht. Tuurlijk had je al van alles geprobeerd. En ik maar denken dat ik een goede tip had .

Toch een boterhammetje gegeten, dat is goed. Enig idee wanneer hij naar huis mag?

voor Jonathan en voor jullie!

we zijn al thuis hoor! Vanaf donderdagmorgen. Nee, anders hadden we niet zo'n medicijnprobleem hoor. M zegt steeds dat hij weer terug wil naar het ziekenhuis maar ik heb zelf het gevoel dat Jonathan heeeeeel langzaam aan wel opknapt.
Fijn dat redelijk is gegaan vannacht Mal!

Welk herstel vind je lang duren? Van woensdag bedoel je? Het is pas zaterdagochtend!
Ik geloofde er al helemaal niks van . Star, een beetje de boel zitten stoken hier, is je goed gelukt

Whoehahahahaha sorry Kokos
quote:Star schreef op 14 maart 2009 @ 09:49:

Bam mag naar huis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven