Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel, ik lees nu net over jou en vriend, wat rot toch dat je steeds tegen dezelfde verdrietige dingen aanloopt. sterkte meid!

Enka, wat is Finnley schattig! Die foto dat hij bij jou op schoot ligt met die slaperige oogjes, zo lief!!! Hoe vindt Thijmen het?

Juud, hoe was het bij de verloskundige? Ga je naar dezelfde als bij Mart?

Suze, hoe gaat het met je meis?

Star, zijn de oogjes van Ceetje al wat beter?
Stressed is just desserts spelled backwards
Juffie, gefeliciteerd! Leuk hoor.

Hmm, Mal,ik doe ook wat verkeerd wb slapen, want Berend komt de laatste 3 nachten opeens 2x.. zucht. Heel vermoeiend. Dus nee, geen tips hier. Geef je nog bv? En geef je dat ook als hij wakker wordt? Mss niets meer geven 'snachts, want wellicht wordt hij wakker voor een slokje. Maarja, ik gaf Laurens ook vaak snel een flesje (tot anderhalf jaar, daarna was ik er klaar mee), want dat is toch meestal de snelste manier om ze weer in slaap te krijgen. Nou sorry, ik heb dus geen goede tips voor je. Sterkte...
Ik geef nog wel BV, meestal 's avonds een klein slokje en 's morgens aardig veel. Maar hij wordt vaak al zo rond 3 uur, en als we geluk hebben 5 uur. Soms helpt het wel als ik hem even opnieuw recht in bed leg want hij ligt vaak verkeerd om in bed, maar vannacht deed ik dat dus ook en toen was het brullen. En hij was om 23 uur ook wakker en toen hadden we hem nog een bekertje melk gegeven.

Hij eet overdag voldoende, dat kan het niet zijn. Het enige wat ik kan bedenken is dat het zijn hoektanden zijn, 2 zijn door maar 2 rechts zijn helemaal dik en pijnlijk en hij ligt graag op die wang. Of de medicijnen doen het eindelijk goed en is hij minder druk in zijn hoofd > minder slaap nodig. Hij slaapt overdag namelijk ook al veel minder.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ojee, slaaptrubbels Mal, vermoeiend... Maar grote kans dat het dus een positieve ontwikkeling in disguise is. Jammer dat jij daar niet uitgeruster van wordt. Helaas, geen tips hier behalve kind lekker bij je in bed leggen maar dat deed je mss al en als je het nog niet deed wil je het waarschijnlijk niet (want het is volgens alle slaaptraingoeroes natuurlijk not done ).

Sja, op zich beetje sneu voor B dat hij mee moet draaien in het gezinsritme Amalia. Arme tweede kindjes... . Ha ha, verhuiskerstkaart, da's echt superlief, ik ga 'm evengoed mooi ophangen!

Star, dankjewel voor je lieve woorden!

Mamax, mijnes is nu 8 en ik krijg geloof ik 2 keer per jaar een update. Als je zelf vaker schrijft krijg je wel vaker bericht maar het duurt vaak wel heel lang voor je een reactie krijgt op iets dat je stuurt. Dacht wel dat je leeftijd en land kunt opgeven, weet het niet precies (werk op andere afdeling en heb vrijwel niks met kindsponsoring te maken). Kan wel even nagaan voor je, maar 't staat ook op de site.

Suus, gaat 't allemaal een beetje meis? Vrijdag even theetje oid doen (als je vrij bent)? U hoort nog van me.

Juffie, heej, wat leuk, gefeliciteerd!

Meeeeeen, al 3 dagen non stop bonkende koppijn waar geen aspirine tegen opgewassen is. Wat word je daar moe van. Heb het altijd wel een beetje rond de menstruatie, maar sinds de pil lijkt het erger. Na ja.

Goed, afgezien van deze interessante info heb ik eigenlijk niks te melden, ga maar snel weer aan de slag...
Oja, Enka, wat een schatje jullie Finnley (Finley, Finly eh...)!!! Ha ha, en leuke foto's van Thijmen ook (heb ze van de What's New pagina verstoten met paar plaatjes van onze Sinterklaas )
Naar zo'n hoofdpijn! Is zelfs ibuprofen niet hardnekkiger? Ik zal zo wel even op de site kijken of ik wat meer kan vinden over kindsponsoring.

Mal, hier helaas (voor jou dan, niet voor mij) ook geen tips. Spookjes hier slapen over het algemeen prima door.

Amalia, hier ook zo'n zielig tweede kindje. Doordeweeks gaat het wel, maar in het weekend zijn we hier ook veel op pad.

Ga Max naar bed brengen en dan lekker plat met m'n jongste vent!
Mal, balen dat Jonathan zo vaak wakker is s nachts! Ik heb hier niet echt tips, Tobias slaapt altijd door

Succes ermee.

Juud hoe was het bij de vk?

Juffie wat leuk zeg! Gefeliciteerd!

Slaap lekker Mamax

Zo ik zit lekker aan een broodje zacht gekookt ei! Mhh..

En dan met queen 'thank god its christmas' op de achtergrond.. helemaal leuk
Hai meiden!

Even ego, want ben erg moe, heb slecht geslapen vannacht en ga dus nu ook even liggen want zoon slaapt ook. Ben ook weer flink aan het hoesten en verkouden aan het worden, dus das fijn! De penicilinekuur van de huisarts heeft maar voor even gewerkt dus...

Heb vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was, hoop niet dat dat een voorbode is.... er is nog steeds niks klaar hier....

Gelukkig hoef ik alleen morgen nog maar 4 uurtjes te werken, en dan heb ik verlof, heerlijk!

Hel:

Mal: ook een voor het niet doorslapende mannetje! Geen tips helaas, hier gaat het ook met vlagen goed en niet goed.

Verder niet echt bijgelezen, ik ga nu echt plat, want ben alweer veel te druk geweest en heb nu echt last van de buik steeds.
Plak ik er ook maar even een ego verhaal achteraan

Volgende week de prijsuitreiking voor de kleurplaten, we hebben 3 leeftijdscatogorieën en 10 prijswinaars. Was nog behoorlijk lastig om te kiezen. Leuk leuk leuk dus, ben wel benieuwd of ze allemaal op komen dagen.

Amalia: heb je je schoentjes al? en toevallig je vriendin al gesproken?

Hel: Leuke foto van mare met die pop, erg schattig.

Vind zo,n kartonnen huis ook wel supergaaf, maar vindt behoorlijk aan de prijs. Misschien knutsel ik er zelf wel eens een in elkaar .........ooit...........

Nu ga ik eerst maar eens kijken of ik nog weet hoe je de kerstboom opzet ;)
potverdomme, staat de boom, zijn bijna alle lichties stuk, bah bah
quote:bambino schreef op 12 december 2007 @ 14:45:

potverdomme, staat de boom, zijn bijna alle lichties stuk, bah bah

Dat had ik vorig jaar ook. Dat is zo'n anticlimax!

Nee, vriendin gemaild zodat ik het jou kan forwarden. Maar zij is niet zo'n snelle mailer. Zodra ik het heb mail ik het je door! ik geloof dat de psz samen gevoegd gaan worden eind van dit jaar, dus dat je nog snel moet zijn zodat je gewoon individueel op een lijst bij een psz komt te staan. Ik zal haar ook even smsen dat ze dr mail moet lezen
Heerlijk geslapen met m'n mannetje! Al met al bijna 2 uur gelegen!

Hel, ik heb net op de site gekeken, je kunt een voorkeur voor een jongen of een meisje aangeven en een werelddeel, geen leeftijd.

Amalia, was het al gelukt met je schoenen?

Bam, nu heb je wel weer een goed excuus om te gaan shoppen...
nee, ik heb de schoenen nog niet. Ik wacht de kinderen even af. Komt 21 12 in de winkel en ik neem aan een paar dagen daarvoor in de bus. Dus ik moet me maar een keer inhouden en geduld hebben. maar ik ben zo erg: als ik iets leuks zie wil ik het meteen hebben!

ik had voor laurens laatst bij c&a een jackie gekocht, maar eigenlijk staat ie niet zo leuk. Dus ik hoopte in de uitverkoop nog een leuke te vinden. Sta ik net in YesKids, zie ik een leuke Replay jas. Althans, die vrouw liet me die zien. 199,95 euro!!!!! hallo, voor een winterjas voor mezelf moet ik daar nog heeeel goed over nadenken en moet ie wel verdomde warm en mooi zijn. Enniewee, ik zei dus dat ik 'm best duur vond, zegt ze heel serieus: er gaat wel 30% af. Pfff, ik dacht meer aan hooguit 70 euro... Nog geen jas dus...
bam: mail
Yeahhhhhh Julian zegt sinds vandaag zijn naam, nou ja hij maakt er de meisjesvariant van en zegt Julia
Amalia, ik heb voor Max een hele gave jas van G-Star gekocht. Was afgeprijsd van 70 naar 50 euro. 200 euro voor een kinderjas, voor nog hooguit 4 maanden! Dat is wel heel veel geld!!

Bam, wat goed van Julian! Max zegt nog steeds Mam als hij het over zichzelf heeft. En trouwens ook als hij het over Sam heeft .

Wat is het rustig hier! Vent is op cursus, komt vrijdagavond pas weer thuis. Paps en mams hebben hier gegeten en Max naar bed gebracht. Morgen eten ze weer hier, kookt mams een lekker duits gerecht. Lekker hoor, zoveel hulp!
Bah, wat zijn jullie ongezellig! Ga maar naar bed...
doe dat maar lekker slapen
bam, is de mail nou doorgekomen?

mamax, klinkt goed die jas. Hier in b zijn niet heel veel kinderwinkels, dus is het moeilijk slagen. en ik vind Bamstad niet zo leuk shoppen. Schiet niet op dus.
Op internet ook niks leuks kunnen vinden? Ik had bij www.kakketula.nl ook een hele leuke gezien van Salty Dog. Was 77.97 euro, maar net boven budget dus .
Ik zie net dat hij er niet meer tussen staat. Sorry...
Hallo allemaal!

Pffff wat een drukte zo'n pup, net of ik nu 2 peuters in de rondte heb rennen.... Maar wel erg lief. Thijmen vind het helemaal geweldig, als Finley niet te bijterig is. Hij roept steeds "Linly, renne, Linly kom, Linley eten, etc etc" Dus dat gaat helemaal goed. Verder gaan we vanmiddag met het beestenspul even naar de dierenarts, de vaccinaties, de katten moeten ook weer (eigenlijk zo rond de 18e maar dan nu maar wat eerder). En even Finley laten checken, vooral zijn oogjes. Of is het normaal dat een pup wel tegen veel dingen aanloopt?

Verder weinig te melden hier, ik hoest en snotter, Thijmen loopt nog steeds leeg en de kerstboom staat. Vanmiddag nog even een krans en kerststuk maken.

Over de lampjes...ik doe de lampjes altijd aan en drapeer ze dan in de boom, dan zie ik gelijk of het goed verdeeld is. Misschien een tip voor volgend jaar.

Juffie, gefeliciteerd!

Bam, ga je de winnende kleurplaten ook op je site zetten? Ik ben wel benieuwd. En wat goed dat Julian zijn naam zegt.

Hel, vervelend dat jullie nu weer terug bij af zijn. Moeilijk lijkt me dat om steeds zo heen en weer geslingerd te worden. Maar je mag het hier altijd van je af schrijven hoor. En wat een leuke foto's van je mooie meisje!

Mal, wat vervelend dat Jonathan zo slecht slaapt. Wij lieten Thijmen altijd even huilen en spiekten dan even of er echt niets was en na 10 minuten gingen we dan naar hem toe, legden hem recht en gingen naast zijn bed op een stoel zitten zonder wat te zeggen, alleen sssssssssss. Dit hielp wel na een aantal dagen.

Heb je al je klussen van je werk nog af gekregen?

CD, lekker hoor je laatste dagje werken. Dan kan je eindelijk helemaal van je buik gaan genieten.

Amalia, wat een belachelijk bedrag voor een jasje, volgens mij zou ik heel hard gaan lachen. Misschien staat hier wat bij? Ook allemaal leuke merken met heel veel korting. Waarom gaat L niet meer naar het KDV? Omdat je nu niet meer werkt? Ach dan krijgt B het ineens weer veel rustiger

Kokos, wel goed zeg wat je steeds schrijft over Lianne haar woordenschat. Hoe gaat het trouwens met je saxofoonles?

Naatie, is het bij jou ook nog steeds zo druk? En moet je straks tussen kerst en oud&nieuw dan ook gewoon werken?

Juud, al geweest bij de VK of moest je nu binnenkort? Wel weer spannend zeker.

Star, hoe gaat het tegenwoordig met je opa? Is hij wel een beetje verder gegaan met zijn leven?

Ik ben hier ook een beetje gaan oefenen met Thijmen met het potje, haha werkt nog niet echt. Ik laat hem 's morgens in een boxershort rondhobbelen..en gisteren dus ook. Op een gegeven moment zat hij op de bank en ik zeg; als je moet plassen mag je op het potje hoor. Komt hij meteen van de bank af en naar me toe lopen en zegt bah...had hij dus net geplast.

Ik moest wel lachen het was zo aandoenlijk hoe hij aangelopen kwam. Nou ja dan doe ik dus alles uit en dan even op het potje en vervolgens gewoon zijn luier aan. Ach ja, oefenen kan geen kwaad toch? Laatst stond hij te plassen toen hij naar de kerstboom stond te kijken en helemaal verbaasd dat er ineens een plasje lag. Ben nu toch al vaker aan het dweilen

Zo nu ga ik nog even wat doen. Knuffels!

Oh ja, mamax leuk idee, zo'n Plan kindje. Ik heb er ook ooit 1 gehad met mijn ex samen.... Misschien maar weer eens doen. Was wel erg leuk.
Goedeniddag allemaal tesaam,

Enka, wat leuk dat Thijmen zo op de hond reageert. Succes met het potje...

Bam, ben ook benieuwd naar de winnende platen. Komen die mensen dan bij jullie thuis? Knap van Julia(n)!

Juffie, gefeliciteerd!

Amalia, haha een jas van 200 euro. Nou ja, goed excuus voor een volgende baby, dan kan die het ook nog aan, toch overwegen??? (Geintje)

Helenita, he bah wat naar toch telkens. Enne, met jouw geloofwaardigheid zit het wel goed hoor...

Juud, hoe gaat ie?

Kutkutkut (excuses voor taalgebruik). We hebben een dressoir besteld, zou begin oktober geleverd worden, werd verzet, en verzet, en verzet... En nu zou het volgende week geleverd worden... Bel ik net, excuses mevrouwtje, het wordt half januari... Ik baal echt enorm. Huiskamer blijft een puinhoop zonder dat dressoir en ik wil het nu, ik heb lang genoeg gewacht!

En ben AM tot en met zondag laat. Vent moeilijk te bereiken, dus duim dat baby geen gekke dingen doet!
Enka, Ziggy liep niet tegen veel dingen aan.

Hoe vindt Thijmen de boom? Blijft hij er een beetje vanaf? En Finley ook trouwens?

Jin, ik begin een beetje af te wijken van het idee dat jouw nieuwe landgenoten altijd zo punktlich zijn. Dropperds
ik zou zeggen als je hem volgende week niet leverd, stop je hem maar in je .....

belachelijke service.

winaars hier thuis?, oef nee joh ben je gek. het is allemaal redelijk officieel. Heb een zaaltje gehuurd en daar doen we de prijsuitreiking.

Kleurplaten komen op de site, als het goed is ook de prijswinaartjes zelf, worden allemaal foto's gemaakt, dus dat gaat helemaal goed komen.

Ik heb nog eemn boel ideetjes met die kleurplaten, maar dat kan ik hier niet verklappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven