Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik nog vergeet: de kans dat het niet via de kijkoperatiemethode kan is best groot. Ik heb een aantal onderzoeken gehad die het kunnen bemoeilijken en ook de ontstekingen die er gezeten hebben, maken het er niet rooskleuriger op. Heel fijn.....
Je kan ook niet alles weten, Compu. Maar is het ook al schadelijk als je nog niet zwanger bent, maar wilt worden?

Vanaf nu niet meer nemen, kan voor 1x tje geen kwaad lijkt mij.
Mmm balen Bam. Dat is jammer. Maar ze proberen het wel eerst toch?

Hoe is je gewicht eigenlijk voor je ziekzijn en nu?

Lekker geslapen Mal?

Het staat op internet dat je het niet meer mag gebruiken als je zwanger wilt worden. Vanaf nu stop ik ook met de maagbeschermers die ik gebruik.
Ben nu zo,n 11 kilo lichter weer.

Ja, ze proberen het wel, maar ze had er niet echt hoop in.

Maagbeschermers mag ook niet?

Ik heb daar dus echt geen verstand van
Ik ook niet. Maar ik ben een beetje op mijn hoede door wat we hebben meegemaakt met CG. Althans vannacht niet dus, erg dom.

Mooi meegenomen van je gewicht zeg!

Wil je nog meer afvallen?

Balen van de volledige operatie. Maar het is niet anders dan.

Mijn moeder en tante hadden de operatie ook vlak na elkaar. Die werden toen Gall & Gall genoemd.
quote:Juud_ schreef op 02 maart 2009 @ 21:33:

Haai,

Hoe is het met de meisjes? Hier alles oke, druk op mijn werk en druk met de boys. Cas heeft nog steeds spruw, ik denk dat hij een koemelkallergie heeft, hij zit ook helemaal onder de uitslag en anders zou de spruw toch al weg moeten zijn???

Hij's fijn, je mag aan de soja melk dus
Kan ik me heel goed voorstellen, Compu.

Ja ik wil nog wel 20 kilo ofzo. Ik mag nu niet afvallen, ook nu geen behoefte aan, ga na de operatie wel weer aan de slag.

Sporten enzo is nu toch onmogelijk.

Ik zit nu op zo,n 30 kilo dus ik is best tevreden
Suus toch donderdag echo? Hmmm, even teruglezen.

Juud, nog steeds in gewone kleren ja
Hahahaha, snap hem nu pas, humor
Compu probeer je niet te druk te maken over die medicijnen van vannacht.

Bam, spannend, hopelijk snel achter de rug allemaal.
Goedemorgen,

Jin en Amaal, ach gossie, die opmerkingen over Bumba en jou Jin.....

Compu, kan gebeuren van die medicatie. Eenmalig, dus dat valt nog mee. Kan je geen andere medicatie krijgen die niet schadelijk is? En slik je al foliumzuur?

Meisje goed geslapen vannacht?

Juud, wat duurt dat lang van die spruw. Vervelend.

Nee, setje nog niet geruild. Manlief heeft aankomende 2 weekenden een potgrondactie voor de muziekver. We willen donderdagavond (koopavond) gaan, nu nog oppas regelen.

Bam, voor jou, omdat Bammeisje uit huis is.

En nu binnen 2 weken een operatie, goed dat de arts er wat meer vaart achter zet. Je hebt al lang genoeg gewacht. Zou jammer zijn als die kijkoperatie niet lukt, dan duurt het herstel langer?
Donderdag naar gyn dames. Maar ik zit er door heen qua zenuwen (kots, kots, kots) dus ik meld me dan wel weer!
'kee Star. Thanks.

Wil je Ceetjes site toevoegen aan de adressenlijst?

Ben mijn favorietjes kwijt.

En Bam, Jinny (als ze lid is) en de anderen ook?

Bridges weet ik wel uit mijn hoofd.

Juud, ik zou het gaan skippen en bekijken hoe hij reageert. Hoe lang duurt het voordat de koemelk helemaal uit zijn lijfje is eigenlijk?
quote:Suze2 schreef op 03 maart 2009 @ 10:18:

Donderdag naar gyn dames. Maar ik zit er door heen qua zenuwen (kots, kots, kots) dus ik meld me dan wel weer!Hou je haaks lief!
He Suze kut-kut-kut. Doet geen goed die zenuwen. Ik duim dat je volgende week ultra relaxed je eten binnenhoudt (oftewel gerustgesteld!).

Kokos, jouw album ook graag bij de adressenlijst. Of maak je steeds een nieuw album aan?

Ja, folium slik ik al 4 jaar haha. Zit in multivitamine, die je ook gebruikt bij borstvoeding.

Ik zal zoeken naar medicijnen die mogen.
Dikke knuf voor jou Suus
=

Even showen hoor met mijn verpleger, dit kreeg hij van Cin & Star toegestuurd, toen ik nog in het zkh lag
In het groot ziet de foto er nog komischer uit.
Hoi hoi

Zo. Ik gooi eerst even de klaagmodus aan

IK BEN HET ZAT!

- maagzuur, wordt steeds erger, moet er nu geregeld van :puke: en weet ook echt niet meer wat ik wel en niet moet eten en drinken om het te voorkomen

- jeuk, ik wordt er gestoord van

- bekken, AUW, hoe ik ook zit /lig/sta

- slapen, door bovenstaande prut

- en de nieuwste....een inwendige spatader...ja daar ja

En ik gooi de klaagmodus weer even uit.
Vandaar dat ik dus even niet zoveel langs kom. Heb het gewoon echt even gehad en de hormonale huilbuien komen dan ook geregeld voorbijwaaien.

Nu nog 3 dagen werken en dan..... niets meer. Lekker hoor.

Bam, wat fijn dat de waardes zo goed waren en wat vervelend dat het waarschijnlijk niet via een kijkoperatie kan. Leuke foto zeg van je privé arts, als je die steeds aan je bed hebt komt het wel goed

Leeg nu zeker in huis zonder Bammeis, wel een mooie uitzwaai middag gehad als ik het zo lees.

Suze, en heel veel succes donderdag!

Juud, wat naar zeg dat Cas z'n last heeft en dat je iet weet wat het is. Maar ga je dan eerst naar de HA of naar een allergoloog?

Kokos, leuk zeg zo'n verrassing onder je dekbed, heb je het al geruild? En de hele kamer af...dan hebben jullie aardig doorgewerkt. Nog meer verbouwplannen of is het nu wel even genoeg?

Star, leuk zeg dat Ceetje is aangenomen. Is ze al meer met je buik bezig of is het nog te ver van haar bed?

Naatie, succes met vent. Lijkt me een moeilijke situatie voor hem, helemaal in deze tijd.

Mal, gefeliciteerd met je behaalde positie! Leuk hoor. Fijn trouwens dat J niet zoveel merkt van het afbouwen deze keer. merken jullie wel al veranderingen of is dat nog te kort dag?

Compu een keer iets innemen kan nu nog niet echt kwaad denk ik. Wanneer breken de spannende dagen aan?
Jinny wat zielig dat T zo bij de deur stond, ik zie het helemaal voor me. Hoe is het vandaag met S? Wat raar van die temperatuurschommelingen, ik kreeg ooit te horen van een EHBO man dat je aan de hals kon voelen of ze het te warm of te koud hebben in bed. Ik doe dat nu altijd bij Thijmen en al naar gelang zijn halstemp stop ik hem wat meer onder of trek de deken wat meer van hem af.

Die ontbijtjes op de Kita zijn trouwens wel erg leuk, ik zag ook erg leuke ideeën voorbijkomen.
Wel gelezen, maar even geen puf om te schrijven. Behalve een chagrijnige Max gaat hier aales lekker.

Wilde even Suus een dikke knuffel geven. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Het zullen wel 2 lange dagen worden... Mag je donderdag een beetje vroeg heen?
Bridges, zo! Jij hebt je dus echt enthousiast op de tent gestort, ben benieuwd. Ik heb vrijdag ook stof gekocht maar was met 12.50 klaar. Wij hebben zo'n kraam op de markt die altijd hele leuke stoffen heeft, maar dat zijn dan rest partijen voor 0.70 de meter en de duurste1.50 de meter. Was ik wel blij mee.

Amalia, wat zielig die opmerking van Laurens, ik kan me voorstellen dat je even wat weg moest slikken. Hoeveel weken moet je nu nog werken? Nog 2 of ben je al helemaal klaar?

Bam en Amalia waarom zwemmen jullie helemaal in A? Zijn er bij jullie geen zwembaden?
Nee, Enka, hier zijn helemaal geen zwembaden, zielig hè?

Nog 2x werken. Ze hebben nog geen vervanger, fijn. Geloof ook niet dat het hard gezocht wordt. Die kerel doet echt geen zak! En moet mijn kind daar straks naar school? Ik ga eens moed verzamelen en vrijdag een hartig woordje met hem wisselen, ik vind het geen stijl. Heb ook nog steeds geen geld gekregen.

Laurens kijkt Nemo, beetje erg eng eigenlijk....

Laurens was vorige week een blauw knuffelhondje kwijtgeraakt op de psz. Ik dacht dat iemand hem mss mee had genomen maar dat bleek niet zo te zijn. Ik had overal gezocht (handig als je daar werkt ). Nergens.

Staan we net voor de deur om buiten te spelen zegt laurens heel droog: daar hangt mijn blauwe hondje. Zat ie achter het trekgordijntje en het raam! Gelukkig. Ik denk dat hij ermee heeft gegooid ofzo en dat ie er toen achter is gekomen. Fijn weer terug dus.

Suze, nog 2 nachtjes!!! Hang in there!!!

Ieks, echt 300 meter hemelsbreed van het speelzaaltje is vanmorgen iemand geliquideerd. Tsss, verhuis van uit dat criminele Amsterdam, kom je in een andere criminele hoek terecht
Suus, ik leef met je mee!

Enka, kl*te dat je meer pijn hebt. Ga je nog steeds een 'normale' bevalling?

Geen verbouwingen meer in de planning, alhoewel ik het wel leuk vind om kasten etc. in elkaar te zetten samen met man. M. was het donderdagavond zat en toen heb ik me om 22.30-24.00 nog even op de salontafel gestort met het gevolg dat ik de volgende ochtend alleen nog de bovenkant (gedeelte dat uit vier vakken bestaat) in elkaar moest zetten. Lianne vond het helemaal leuk: schroefjes, inbus, schroevendraaier aangeven.

Lingeriesetje ruilen we donderdagavond, dan is het koopavond.

Bam, práchtige foto van Julian. Je hebt mail op je hotmailadres.

Compu, komt voor elkaar.

Amalia, gatsie, best een eng idee dat er iemand is omgebracht. Ik heb er nog niks over gehoord/gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven