Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar als ik naar de markt ga, haal ik alrijd geld bij de Hema. (Daar staat zo'n pinautomaat...) En anders moet ik geld halen bij de AH, en die automaat is niet leuk. En die buiten is zo koud. Dus moet natuurlijk in de Hema. En om eruit te gaan kan ik de korte weg, maar die is krap. En de ruimere weg gaat langs speelgoed en kaarsen... En snaaiwerk...

En om nou mijn wekelijkse uitje naar de markt op te zeggen... Tsja dat is natuurlijk al helemaal geen optie!
Maar verder ben ik geen gewoontedier hoor
Ik heb 'm ook binnen Bridges maar heb net gisteren ingeslagen daar, dat is pas irritant. Kan je mijn zak ook nog wel opsturen als je wilt?
Vind je me niet aardig dan Hel? Dat je die zak naar me wil opsturen, met alle gevolgen van dien
Zorgen jullie wel allemaal dat je vanmiddag klaar zit voor de bewegende zak?
quote:bridges6 schreef op 10 november 2010 @ 13:19:

Mal: voor de aanvallen. Weet je al meer qua opname?

Wat was die pasta die jij nou maakte? Courgette, ui, spekjes, creme fraiche en pesto?Klopt, alleen zonder de ui
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier staat er 1 die er op lijkt. Is juist een lekkere combi, spekjes, groene pesto en courgette

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=529594
Stressed is just desserts spelled backwards
Hel, we gaan naar de andere kant van het water, richting Rissie zeg maar. Volgens mij had ik de kleur nog niet opgeschreven hoor. De basis wordt zandkleur en de muur achter die grote witte kast ambient brown van PTMD. Die laatste hadden ze nu met 50% korting, dus die hebben we vast meegenomen. We gaan het weekend voor Sinterklaas aan de gang. Eerst gaan we de vloer schuren en opnieuw waxen en daarna het plafond schilderen. De muren komen daarna. Het streven is om er met kerst weer netjes bij te zitten.

Judoles begon in dikke tranen Mannetje vond het doodeng. Daarna met de valoefeningen en houdgrepen redelijk mee gedaan, heupoefeningen durfde hij nog niet. Hij vond het wel erg leuk zei hij achteraf en wil volgende week weer.
'Mama als je geen wc-blok hebt, dan wordt de meeste frisheid weggespoeld, maar niet bij Ambi Pur, altijd fris en schoon'.

Dus
Och Maxi, ook wel spannend nieuwe groep.
quote:Star schreef op 09 november 2010 @ 20:36:

Klinkt wel heel erg als migraine Amaal, zeker omdat het ook aan 1 kant is!

Echt? Maar ik heb er niet echt hoofdpijn bij. Ik heb eigenlijk sowieso zelden hoofdpijn -lucky me-.

Ik negeer het nu altijd maar een beetje als ik het heb, maar ik heb het ook wel eens met autorijden gehad. Ik zie dan rechts niet veel (is meestal rechts in het rechteroog).

Hmm, soort migraine dus...

Nou heeft het beestje een naampje Kan ik er nog niets mee ha ha. Ik heb het gelukkig niet vaak.
Stoer Mamax, nog een judoka in ons midden!

Welk koffiezetapparaat heb jij? Die hele lekkere met die bonen waar ik toen wel heel misselijk van werd. Ha ha maar dat kwam omdat ik toen net 8 weken zwanger was en geen koffie meer lustte

Ik ben helemaal klaar met de senseo. Vind het naar koffieprut stinken en het smaakt eigenlijk ook heel goor.

In de vakantie de hele week filterkoffie gedronken en bleek dat veel lekkerder te vinden. En aangezien ik bijna jarig ben weet ik een leuk kadootje voor mezelf

En nu even bijlezen. Bewegende zakken enzo zag ik langs komen
quote:amalia schreef op 10 november 2010 @ 19:43:

[...]

Echt? Maar ik heb er niet echt hoofdpijn bij. Ik heb eigenlijk sowieso zelden hoofdpijn -lucky me-.

Ik negeer het nu altijd maar een beetje als ik het heb, maar ik heb het ook wel eens met autorijden gehad. Ik zie dan rechts niet veel (is meestal rechts in het rechteroog).

Hmm, soort migraine dus...

Nou heeft het beestje een naampje Kan ik er nog niets mee ha ha. Ik heb het gelukkig niet vaak.Krijg je die hoofdpijn ook niet later? Ik heb altijd eerst dan aanval, dan de hoofdpijn. Gelukkig is het niet zo heel heftig bij jou, maar rottig is het wel, zeker als je dan in de auto zit.
Een ouderwets filterkoffiezetapparaat voor 8,- bij de Blokker dus Amaal?
Hoi Kokos!

goed van dat draadloze internet

Ai Kokos, Star en Mal, dat is echt heftig, die migraine die jullie beschrijven

Mal, hoe ging het met J vandaag? Al iets gehoord van de opname?

Sint Maarten :puke: Heel stom. Net 2 lampionnen gemaakt (een bliksem en een Sally. L had liever Ajax maar snapte na zoeken op google dat dat niet mogelijk was ). Ik kan natuurlijk niet hier 20x open doen en zelf niet lopen.

Maar hier in een buurtdorp is er een leuke optocht met op het einde een vuurkorf met liedjes en dan deel je allemaal wat meegebracht lekkers. Daar gaan we dus naartoe als het niet keihard regent.

Maar dat gedoe aan de deur, vind ik echt niet leuk. En ook irritant. Zit je net aan eten, weer de bel. Leuk kijkend het liedje aanhoren, graaien in die bak en weer weg.

Vind het ook meer een feest voor hoog in N-H. Net al carnaval voor het zuiden is zeg maar.

Tot zover mijn St Maarten betoog
quote:Star schreef op 10 november 2010 @ 19:52:

Een ouderwets filterkoffiezetapparaat voor 8,- bij de Blokker dus Amaal?

Vind ik dan weer niet stylisch verantwoord

Nee, daarna geen hoofdpijn. Of eigenlijk nooit op gelet.
Zeik niet zo over een kinderfeessie Amaal

Ik heb de buienradar bekeken net en zoals het er nu uitziet, krijg jij geen kinderen aan de deur. Rond 18.00 niet blauw, maar rood qua regen
Nog afgezien van stylisch niet verantwoord: niet doen, zo'n filterkoffieapparaat van een tientje de BlokkerT, Amalia. Wij hadden er vorig jaar een gekocht toen we een huis vol visite kregen (leek ons handiger dan tig keer kopjes oploskoffie maken ). Maar het was zo goor (heb het van horen zeggen want drink zelf een koffie) dat 'ie dezelfde avond nog in de container lag.

Jaaaa, wij zaten klaar voor de bewegende zakken hoor, leuk leuk weer! Baal er nu al van dat ik de ontknoping ga missen.

Klinkt mooi Mamax. Witte kast tegen bruine muur, prachtig! Hele klus wel. Mannen uit logeren? Oe, dat moet wel bijzondere sauna zijn, leuk (die in H vind ik fijn maar niet echt heel bijzonder - maar al jaren geleden dat ik daar geweest ben).

Ceetje helemaal gebrainwashed door Ambi Pure, geweldig! Die wil nu natuurlijk ook niet meer plassen op een plee zonder Ambi Pure... Maatje wist mij laatst ook te vertellen dat de Hema shirts was na was mooi blijven.
O echt Star? Kan je ook zien hoe het hier tussen 17.30 en 18.30 is? O, dat kan ik zelf natuurlijk ook.

Mmm, ziet er niet goed uit. Jammer. Nou ja, het kan altijd meevallen nietwaar...

Buurvrouw vanmiddag bevallen van een meisje!!! Lit nog in zkh (ks), eens kijken waneer we kunnen gaan snuffelen (als ze thuis is denk ik).

Vroeg Maatje nog of zij geen zusje (of broertje) wilde maar dat is een hartgrondig en spontaan "nee", haha. Nou ja, gelukkig maar.
quote:Helenita2 schreef op 10 november 2010 @ 20:33:

O echt Star? Kan je ook zien hoe het hier tussen 17.30 en 18.30 is? O, dat kan ik zelf natuurlijk ook. Droog volgens mij, om 19.00 all hell breaks loose
Briljant wat voor invloed de reclame op die koters heeft.
Dit is morgen om 19.00 Hel

Ooo, kijk, jij hebt 'm gedetailleerder dan ik. Ik zat gewoon op de kaart van heel Nl te kijken. Beter, 19.00 zijn wij lang en breed weer binnen. Ha, dank!
quote:Star schreef op 10 november 2010 @ 20:12:

Zeik niet zo over een kinderfeessie Amaal

Ik heb de buienradar bekeken net en zoals het er nu uitziet, krijg jij geen kinderen aan de deur. Rond 18.00 niet blauw, maar rood qua regen

Oh fijn dan kan ik toch uit eten Loop ik nl om 5 uur een rondje in de straat en klaar ipv 6 tot 7 in buurtdorp.

Aaaahhhh... zielig...
Of verstoppen achter de bank, of boven gaan zitten en beneden de gordijnen dicht en de lichten uit. Neh, uit eten beter plan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven