Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Ze vieren wel met ons Sinterklaas Juud (nou ja, voor de meisjes dan), maar nu moet haar eigen zus het dus ook op zondag doen en die wilde het net als ik ook 's avonds doen. Nou ja ze bekijkt het maar, ik ga geen Sinterklaas op zondagochtend doen.
Klassemoeder op piano, gaaf! Dat klinkt heel gezellig.

Hoop zo dat weer mee valt morgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 10 november 2010 @ 11:00:

[...]

7 december geloof ik. Nu moet ik dus 'verplicht' Sinterklaas op zondag vieren en komt eigenlijk niet zo uit, maar goed.

Ik zou dus afzeggen, want ik vind dat je het ook een week later kunt vieren als je op een dinsdag jarig bent....

ik heb overigens nog een broer en een schoonzus die 4 december jarig zijn.
[quote]Juud_ schreef op 10 november 2010 @ 11:03:

Leuk, wij doen ook een circus/goochelfeestje. Weet je al wat je gaat doen?

Hier dus ook goochelen erbij waarschijnlijk. ik moet het allemaal nog in een vat gieten.......
Ja dan kan IK wel afzeggen, maar mijn ouders zullen er toch heen moeten, dus dan kan ik nog niet op zaterdag Sinterklaas vieren, want daar zijn mijn ouders ook bij

Geeft ook niet dat het op zondag moet, maar ik vind het gewoon wat suf van haar.
quote:Helenita2 schreef op 10 november 2010 @ 11:04:

Laat me raden Star, je schoonzus heeft geen kinderen en werkt niet in een speelgoedwinkel. Of ze wil eigenlijk liever geen visite maar durft dat niet te zeggen.

Gemberpoeder, joh! Hu, spuiten klinkt dan wel weer heftig zeg. Ik klop met je mee dat je nooit meer nodig hebt.

Bam, hahahaha, ik zie het al voor me! Wanneer viert man zijn verjaardag (of viert hij het niet)? Lijkt me als kind wel sneu ja.

Juud, oe, zal wel druk zijn in Harderwijk! Wel gaaf, zo'n groots feest!

Maatje gaat vanochtend St Maarten-liedjes leren en de klassemoeder komt begeleiden op de piano, zo leuk! Ben helemaal blij met de klassemoeder van dit jaar, erg leuk mens.

wat leuk, Hel.

wij hadden gisteren werkavond voor Sinterklaas, en de klassemoeders waren allebei afwezig.. dat vind ik persoonlijk echt niet kunnen... maar goed...

Het was zoiezo karig met ouders, om te helpen
We vieren onze verjaardagen nooit echt met iedereen.

Maar wel als gezin uiteraard, en meestal komen zijn ouders en broer. het is dit jaar lastig omdat het precies allemaal in het weekend valt. Maar ik had bedacht om zijn ouders en broer uit te nodigen en ergens s'avonds te gaan eten.. Maar dat moet ik nog even uit dokteren

4 dec is gewoon een lastige datum...
quote:Star schreef op 10 november 2010 @ 11:11:

Ja dan kan IK wel afzeggen, maar mijn ouders zullen er toch heen moeten, dus dan kan ik nog niet op zaterdag Sinterklaas vieren, want daar zijn mijn ouders ook bij

Geeft ook niet dat het op zondag moet, maar ik vind het gewoon wat suf van haar.Ik vind het ook suf
Ik vind het ook niet handig bedacht, Star. Viert haar zus het nu wel 's ochtends dan? Of heeft die geen kinderen, dan kun je ook nog een andere dag prikken natuurlijk.

Ik heb net een dagje sauna geboekt met vriendin. 12 december, kan ik mooi bijkomen van alle schilder- en Sinterklaasstress.
Zus heeft ook kinderen. Ik weet niet wanneer die het viert en wanneer schoonzus bij ons komt, ik merk het wel, maar ik verzet het iig niet nog een keer.
Kan ik me voorstellen Star, zou ik ook niet doen.
O lekker Mamax! Bij S in H of hebben jullie een speciaal adresje ergens? Ah, dus schilderen de week na Sint? Wat voor kleur hadden jullie nou genomen (weet nog dat ik het vroeg maar antwoord is niet binnen gekomen sorry)?

Echt niet handig Star. Ik vertrouw erop dat je haar een subtiele hint geeft om volgend jaar de planning aan te passen.

Bam, 4 dec is een populaire dag bij jullie in de familie zeg! Lekker uit eten altijd goed. Moesten wij ook maar eens doen zoiets, hebben onze verjaardagen al jaren helemaal niet gevierd, ook wel een beetje sneu. Mmm, klinkt niet zo betrokken nee, die klassemoeders. Jammer. Niks voor jou dan?
Ik heb gisteren nog tegen star gezegd: Als 1 haar er op mijn hoofd er aan denkt...... dan...............
Ik hang altijd slingers op, en samen met juul maak ik de ontbijt tafel gereed die we dan volstouwen met kadootjes en dan mag Juul, man roepen en gaan we heel hard zingen , en meestal gaan we iets leuks doen die dag. in elk geval zo min mogelijk klaas. Maar daar is dit jaar niet aan te ontkomen helaas
Heel populair, ben dan ook zeer blij dat ik geen contact met ze heb
Mmm, geen klassemoeder dus! En dat klinkt niet als gezellig familie - nou ja, beter, heb je ook een last van dubbele afspraken op 4 december...
Klassemoeder lijkt me best leuk, maar niet met de Juf van Juul. dus ik begin er niet aan.

En ze weet me ook zo wel te vinden, ze schiet me meestal eerder aan dan de klassemoeder zelf, hahaha
Juist heel gezellig Hel...
Mal: voor de aanvallen. Weet je al meer qua opname?

Wat was die pasta die jij nou maakte? Courgette, ui, spekjes, creme fraiche en pesto?
Gerookte zalm, kerstomaatjes en pesto is ook lekker
Hou niet van zelm...

Weet jij of het deze saus was? Ja toch? Wil het vanavond eten...
En ook niet van zalm.
Zelm is ook heel vies

Volgens mij was dat 'm wel van Mal inderdaad, al twijfel ik over de pesto er bij.
Pesto weet ik zeker want heb een pesto freak in huis...

grrr... Hema doet een tas in mijn brievenbus met korting. Betekent dat ik heen moet. en dat ik weer van alles koop wat niet nodig is. Enb hij is ook online te besteden. Dus geen excuus mogelijk om geen geld uit te geven...
Online is altijd alles uitverkocht, dus dat scheelt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven