Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mag ik even heel blij zijn?

Hebben jullie De Aankondiging van Kate en William gezien?? En hebben jullie De Ring gezien? Die verlovingsring die van Dianne was geweest?

Nee, even kijken dan. Ja?

Precies zo'n ring heb ik gekregen voor het baren van dochterlief

Maar ik heb nog bijpassende oorbellen en die zag ik bij dan weer niet
Hallo! Lekker druk, gezellig!

Leuke avatars weer hier. Die van Amaal is lekker vrolijk.

En La Toya in da house.

Heb gesprek gehad op school van CG. Er wordt rekening gehouden met hetzelfde als wat CV heeft, een aandachtsstoornis. Balen he.
Haha, die foto met die Vlaamse Gaai! Plantenspuit in de aanslag? Of reageren vogels daar niet op?

Mijn buurman is vogelaar. Mijn kat is blij.

Amalia, nog een reactie op die prikken?
Jemig Mal, die aanval was heftig dan.. Heb je het al gemaild?

Is hij alweer wat uitgerust erna?
Ohnee, nu heb ik weer de hele tijd Anouk in mijn hoofd met Three (days) in a row.
Iets doet mij vermoeden dat jouw ring wel een tikkie goedkoper was Eens Googlen op een plaatje van De Ring.
He gets Compu, dat is vervelend om te horen. Is dat nog ergens op gestaafd of is het tot nu toe alleen maar een vermoeden?
Oh, ze heeft duidelijke kenmerken Lt.

Heb je gevonden op FB, leuk!
quote:latoya schreef op 16 november 2010 @ 21:06:

Iets doet mij vermoeden dat jouw ring wel een tikkie goedkoper was Eens Googlen op een plaatje van De Ring.hmmm

http://www.3news.co.nz/Ka ... cleID/186616/Default.aspx
quote:compu schreef op 16 november 2010 @ 20:30:

Amalia, nog een reactie op die prikken?Slaapt weer goed
Balen Compu, van de aandachtsstoornis...

Gave ring Amalia! Heb het berichtje gelezen. Vind het ook wel een leuk stel!

Mooie gaai heb je Mal! jammer van je krans, dat dan weer wel...
Mmmm... Moest ineens in bed me realiseren dat ik hier iets moest wijzigen. Anyway, gedaan!

Mooie ring, Amalia!!

Op naar de vierde? 

Goed ontwaken gewenst!
quote:compu schreef op 17 november 2010 @ 03:08:

Mmmm... Moest ineens in bed me realiseren dat ik hier iets moest wijzigen. Anyway, gedaan!

Mooie ring, Amalia!!

Op naar de vierde? 

Goed ontwaken gewenst!

Zo jij was er wel heel vroeg bij..

Was het zo erg dat je er je bed voor uit moest?
Goedemorgen!

Nog wel lekker geslapen compu?
Kunnen ze dat testen Compu?

Jullie krijgen ook steeds tegenslagen te verwerken zeg.
quote:amalia schreef op 16 november 2010 @ 22:11:

[...]

Slaapt weer goed
Lekkere tijden Compu. Moet CG nu onderzocht worden op de stoornis? Balen zeg, dat kan er ook nog wel bovenop he?

Mooie ring hoor Amalia!
Stressed is just desserts spelled backwards
Compu, dat is niet leuk van CG gaan ze nu nog testen doen?

Mal, al wat van Dr B. gehoord?

Amaal, grappig, zo'n ring had ik om met mijn bruiloft (en blauw en geleend van m'n moeder). Mooi hoor, daar wil je er best nog eentje voor baren toch
Blauw op je bruiloft brengt toch ongeluk???? Oei oei. Maar geleend?? Kreeg je hem niet meteen als huwelijkskado? Deze gaat natuurlijk naar mijn dochter als zij een dochter krijgt (of zoon). Ik heb bij L een armband gekregen maar om die nou aan mijn eventuele toekomstige schoondochter te geven... Ik voorzie nu al problemen ha ha. Gaat ze bij L weg, hup armband mee

Oh help, ik weet nu al dat ik een vreselijke schoonmoeder ga worden!!!!

Denk ik trouwens echt. Ik kan me nl nu al ergeren aan zijn Grote Liefde uit de klas als ze te veel om zijn nek hangt

Nachtvoeding om 3 uur Compu?

Aatje was gisteren helemaal overstuur Ze wordt de laatste 3 avonden rond 10 uur wakker en is dan helemaal over de zeik. Gister spande de kroon en zijn we tot kwart voor 12 bezig geweest! Toen viel ze van vermoeidheid in slaap, nog nasnikkend, zo zielig.

En B kan maar niet aan de wintertijd wennen dus die stond om half 6 naast man (en gefeliciteerd, mooi verjaardagskado om half 6 ). Prettig ha ha.

Bam, iemand koorts bij jou? Wat is dat met het plaatje?
Mijn bloeddruk is stijgende
Had jij 2 uiltjes, trouwens?
Hallo allemaal

Zo wij zijn ook weer terug, een hele week i'netloos geweest op het eiland. En nu alweer aan het werk hoor, we waren zondag weer terug van ons ultieme "we doen helemaal niets" vakantie.

Lekker bij onze vrienden wezen koffie leuten, gewandeld in het bos, aan het strand, door de duinen, gefietst, geborreld, letterlijk en figuurlijk uitgewaaid En T heeft daar nog verkleed en wel met het zoontje van vriendin St. Maarten gelopen. Zag er erg schattig uit, zo'n kleine zwarte piet en draak met een lampion.

Ook nog bij Beppe geweest en die vond het uiltje super en de kinderen vond ze zo leuk, vooral om ze weer eens te zien. Soms toch jammer dat we niet vaker lang kunnen...

Amalia, gaaf zo'n doorgeef ring. En blauw brengt toch geluk???

"Something old, something new, something borrowed, something bleu"

Wat zielig van Aatje dat ze zo wakker is ieder avond. Begint het dromen al?

En wie ben ik vergeten met de verjaardagen of is man jarig? Gefeliciteerd.

Bam, moest gisteravond wel lachen om Juul met zijn schoen zet taferelen, maar T reageerde vanmorgen dus net zo Boos op mij omdat ik vergeten was te zeggen dat hij zijn schoen kon zetten. Heb ik maar weer even uitgelegd dat hij da zelf moet onthouden en dat de Sint ook echt niet iedere dag voorbij komt.

Compu, wat vervelend dat jullie nu weer zo'n uitslag krijgen. Hoe gaat dat dan nu verder? Heeft dit nog invloed voor de school waar ze nu zit?

Mamax, leuk om de lezen dat het feestje zo geslaagd is. Heb wel weer ideetjes opgedaan Dank

Oh T heeft nu nieuw gips, groen (moest ik een dino op tekenen) tot aan zijn elleboog. Dat andere verwijderen was en klein drama. Eerst was het natuurlijk eng maar later ging die man ook nog dwars door de tekening van Thomas en dat was nog erger.8-P Dus nu staat de arm met elastiekjes eromheen op zijn kamer

Weer ff werken
quote:bambino schreef op 17 november 2010 @ 11:44:

Mijn bloeddruk is stijgende Apparaat weer op hol???
Mal, fijn dat de echo weer super was! En al iets gehoord van Dr. B?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven