Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het wel Suus, maar je weet wat je hebt hè. Tot nu toe m'n droomhuis ook nog niet tegen gekomen, hadden we weer op zoek gemoeten naar een tussenoplossing.
Alle reacties Link kopieren
Bam, gek zeg dat je geen lootje hebt. Heb het nu naar de giraf gemaild. Hoop dat je het nu krijgt!

Star, geen idee waarom hij zo gek doet met schoenen kopen. Denk niet "zijn ding" . Feestje met de mooie jurk al gehad? Of komt dat nog, van die pompoen.

Hel, het is wel een schema inderdaad, maar met veel structuur. Hij vraagt nu al wanneer hij eindelijk weer mag zwemmen. Nu vent nog ziek is "ram ik er veel in" en daarna kunnen we misschien weer wat gaan afbouwen. Oudste verheugt zich op alles en kan het echt aan, heeft het ook nodig denk ik.



Moet even naar de venten.
Alle reacties Link kopieren
Ehm actifry, tell me, klinkt reuzespannend Compu!
Het is gewoon een blotenvoetenkind

Herfstfeest is vrijdag. Morgenmiddag pompoen uithollen samen, kan ze die mee naar school ook, kind is al trots bij het idee.
En dit werkt met 1 druppel olie? Dan frituurt ie zeker ook maar 1 frietje per keer?
quote:mamax schreef op 18 oktober 2010 @ 15:40:

Ik weet het wel Suus, maar je weet wat je hebt hè. Tot nu toe m'n droomhuis ook nog niet tegen gekomen, hadden we weer op zoek gemoeten naar een tussenoplossing.Allerlaatste keer dat ik er wat over zeg: beter een tijdelijke tussenoplossing dan een financieel probleem omdat je de dubbele lasten niet meer kan betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ha ha bang voor je reputatie Mamax. Dit is toch heel verantwoord frituren?



Compu leuk dat Gb de kleren draagt . We willen wel af en toe een foto hoor!
quote:Jinny schreef op 18 oktober 2010 @ 18:24:

Bam, gek zeg dat je geen lootje hebt. Heb het nu naar de giraf gemaild. Hoop dat je het nu krijgt!

Star, geen idee waarom hij zo gek doet met schoenen kopen. Denk niet "zijn ding" . Feestje met de mooie jurk al gehad? Of komt dat nog, van die pompoen.

Hel, het is wel een schema inderdaad, maar met veel structuur. Hij vraagt nu al wanneer hij eindelijk weer mag zwemmen. Nu vent nog ziek is "ram ik er veel in" en daarna kunnen we misschien weer wat gaan afbouwen. Oudste verheugt zich op alles en kan het echt aan, heeft het ook nodig denk ik.



Moet even naar de venten.Ik ook geen lootje!!
quote:Star schreef op 18 oktober 2010 @ 18:28:

En dit werkt met 1 druppel olie? Dan frituurt ie zeker ook maar 1 frietje per keer? In iig te weinig om fatsoenlijk met zijn 4en van te eten. Ik heb er even overna gedacht maar las veel slechte recensies op kieskeurig
Alle reacties Link kopieren
Sjiek ding zeg! Wat kun je er mee maken?

Star, wat ga je met die uitgeholde pompoen doen? Blotenvoetenkind . Vrijdag komt de klas van oudste hier ontbijten. De juf vindt het leuk om bij alle kinderen thuis te komen (wel op uitnodiging, het is echt geen moeten). Ik heb er gelijk maar een ontbijt aan vast geknoopt (in het kader van de integratie ). Volgende week is halloween hier. Leuk dat herfstfeest. Doet de hele school mee?
quote:Suze02 schreef op 18 oktober 2010 @ 18:48:

[...]





In iig te weinig om fatsoenlijk met zijn 4en van te eten. Ik heb er even overna gedacht maar las veel slechte recensies op kieskeurigDat vermoeden had ik al. Laat ik dus gewoon de patatboer of de oven mijn frietekes maken
Alle reacties Link kopieren
Snap nu wat je er mee kunt maken crossssssssssssssss.



Heb je nig een keer gemaild Suus, gek zeg.
quote:Jinny schreef op 18 oktober 2010 @ 18:49:

Sjiek ding zeg! Wat kun je er mee maken?

Star, wat ga je met die uitgeholde pompoen doen? Blotenvoetenkind . Vrijdag komt de klas van oudste hier ontbijten. De juf vindt het leuk om bij alle kinderen thuis te komen (wel op uitnodiging, het is echt geen moeten). Ik heb er gelijk maar een ontbijt aan vast geknoopt (in het kader van de integratie ). Volgende week is halloween hier. Leuk dat herfstfeest. Doet de hele school mee?



De hele klas?!?!? Wow dat is heftig. Ik vind het wel leuk hoor, dat soort dingen.

Uitgeholde pompoen krijgt een gezichtje en een waxinelichtje erin. Leuk vor tijdens herfstfeest. Is alleen de onderbouw die verkleed is.
Ga je daarom die taart maken? Wat ga je nog meer doen voor hapjes?
Ik ga Topchef kijken met Oudste, vindt ze leuk dat maffe kind
Alle reacties Link kopieren
Leuk Star!! Ontbijt houd ik simpel (en klinkt heftig, maar valt mee als je weet dat er maar tien kinderen in zijn klas zitten ). Taart is voor halloweenfeest op de kita.
Alle reacties Link kopieren
Vind mijn maffe kind ook leuk Star
Alle reacties Link kopieren
Dat is hier ook de reden dat ik hem niet aangeschaft heb, ik eet dan wel wat minder vaak patattekes.



Leuk, Jinny ontbijtje thuis voor de klas. Ze doen daar wel ontzettend veel leuke dingen!



Ik heb het lootje via de giraf nu!
Alle reacties Link kopieren
De groep van Oudste doet echt heel erg veel dingen. Morgen bij ander kind van de klas thuis, vandaag handwerkworkshop, woensdag naar een grote sporthal om te sporten, en vrijdag hier ontbijten. Oudste bloeit echt op daar, zo fijn! Super juf, ik ben tevreden.



Jongste moet helaas nog wennen, maar zal zijn weg ook wel vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 18 oktober 2010 @ 18:45:

[...]





Allerlaatste keer dat ik er wat over zeg: beter een tijdelijke tussenoplossing dan een financieel probleem omdat je de dubbele lasten niet meer kan betalen.Amen.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat oudste het zo naar zijn zin heeft.

Jongste gaat nog maar pas toch? die zal zijn draai nog wel vinden denk ik zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel wat tips gebruiken.

Ik ga waarschijnlijk een uitverkoopavond / ochtend houden bij mij thuis, iemand nog nuttige tips hoe ik mensen hierheen krijg?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel wat tips gebruiken.

Ik ga waarschijnlijk een uitverkoopavond / ochtend houden bij mij thuis, iemand nog nuttige tips hoe ik mensen hierheen krijg?
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik lees jullie over patatjes uit de oven: ik ben helemaal weg van krieltjes uit de oven tegenwoordig. Gewoon zo'n zak geschilde krieltjes van de suup, in een pedaalemmezakje met eetlepel olie (okee, is iets meer dan de actifry maar toch stukken minder dan in de pan bakken), flink strooien met paprikapoeder/kerrie/chilipoeder/andere kruidsels naar smaak, 30 minuutjes op bakplaat op 200 graden en voila. Lekker, gezond, geen werk en geen afwas (dankzij mij supertip bakpapier ).



Kortom ik ga naar huis. Baal van die lange werkdagen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven