Good Luck
maandag 18 oktober 2010 om 18:24
Bam, gek zeg dat je geen lootje hebt. Heb het nu naar de giraf gemaild. Hoop dat je het nu krijgt!
Star, geen idee waarom hij zo gek doet met schoenen kopen. Denk niet "zijn ding" . Feestje met de mooie jurk al gehad? Of komt dat nog, van die pompoen.
Hel, het is wel een schema inderdaad, maar met veel structuur. Hij vraagt nu al wanneer hij eindelijk weer mag zwemmen. Nu vent nog ziek is "ram ik er veel in" en daarna kunnen we misschien weer wat gaan afbouwen. Oudste verheugt zich op alles en kan het echt aan, heeft het ook nodig denk ik.
Moet even naar de venten.
Star, geen idee waarom hij zo gek doet met schoenen kopen. Denk niet "zijn ding" . Feestje met de mooie jurk al gehad? Of komt dat nog, van die pompoen.
Hel, het is wel een schema inderdaad, maar met veel structuur. Hij vraagt nu al wanneer hij eindelijk weer mag zwemmen. Nu vent nog ziek is "ram ik er veel in" en daarna kunnen we misschien weer wat gaan afbouwen. Oudste verheugt zich op alles en kan het echt aan, heeft het ook nodig denk ik.
Moet even naar de venten.
maandag 18 oktober 2010 om 18:45
quote:mamax schreef op 18 oktober 2010 @ 15:40:
Ik weet het wel Suus, maar je weet wat je hebt hè. Tot nu toe m'n droomhuis ook nog niet tegen gekomen, hadden we weer op zoek gemoeten naar een tussenoplossing.Allerlaatste keer dat ik er wat over zeg: beter een tijdelijke tussenoplossing dan een financieel probleem omdat je de dubbele lasten niet meer kan betalen.
Ik weet het wel Suus, maar je weet wat je hebt hè. Tot nu toe m'n droomhuis ook nog niet tegen gekomen, hadden we weer op zoek gemoeten naar een tussenoplossing.Allerlaatste keer dat ik er wat over zeg: beter een tijdelijke tussenoplossing dan een financieel probleem omdat je de dubbele lasten niet meer kan betalen.
maandag 18 oktober 2010 om 18:46
quote:Jinny schreef op 18 oktober 2010 @ 18:24:
Bam, gek zeg dat je geen lootje hebt. Heb het nu naar de giraf gemaild. Hoop dat je het nu krijgt!
Star, geen idee waarom hij zo gek doet met schoenen kopen. Denk niet "zijn ding" . Feestje met de mooie jurk al gehad? Of komt dat nog, van die pompoen.
Hel, het is wel een schema inderdaad, maar met veel structuur. Hij vraagt nu al wanneer hij eindelijk weer mag zwemmen. Nu vent nog ziek is "ram ik er veel in" en daarna kunnen we misschien weer wat gaan afbouwen. Oudste verheugt zich op alles en kan het echt aan, heeft het ook nodig denk ik.
Moet even naar de venten.Ik ook geen lootje!!
Bam, gek zeg dat je geen lootje hebt. Heb het nu naar de giraf gemaild. Hoop dat je het nu krijgt!
Star, geen idee waarom hij zo gek doet met schoenen kopen. Denk niet "zijn ding" . Feestje met de mooie jurk al gehad? Of komt dat nog, van die pompoen.
Hel, het is wel een schema inderdaad, maar met veel structuur. Hij vraagt nu al wanneer hij eindelijk weer mag zwemmen. Nu vent nog ziek is "ram ik er veel in" en daarna kunnen we misschien weer wat gaan afbouwen. Oudste verheugt zich op alles en kan het echt aan, heeft het ook nodig denk ik.
Moet even naar de venten.Ik ook geen lootje!!
maandag 18 oktober 2010 om 18:49
Sjiek ding zeg! Wat kun je er mee maken?
Star, wat ga je met die uitgeholde pompoen doen? Blotenvoetenkind . Vrijdag komt de klas van oudste hier ontbijten. De juf vindt het leuk om bij alle kinderen thuis te komen (wel op uitnodiging, het is echt geen moeten). Ik heb er gelijk maar een ontbijt aan vast geknoopt (in het kader van de integratie ). Volgende week is halloween hier. Leuk dat herfstfeest. Doet de hele school mee?
Star, wat ga je met die uitgeholde pompoen doen? Blotenvoetenkind . Vrijdag komt de klas van oudste hier ontbijten. De juf vindt het leuk om bij alle kinderen thuis te komen (wel op uitnodiging, het is echt geen moeten). Ik heb er gelijk maar een ontbijt aan vast geknoopt (in het kader van de integratie ). Volgende week is halloween hier. Leuk dat herfstfeest. Doet de hele school mee?
maandag 18 oktober 2010 om 18:50
maandag 18 oktober 2010 om 18:52
quote:Jinny schreef op 18 oktober 2010 @ 18:49:
Sjiek ding zeg! Wat kun je er mee maken?
Star, wat ga je met die uitgeholde pompoen doen? Blotenvoetenkind . Vrijdag komt de klas van oudste hier ontbijten. De juf vindt het leuk om bij alle kinderen thuis te komen (wel op uitnodiging, het is echt geen moeten). Ik heb er gelijk maar een ontbijt aan vast geknoopt (in het kader van de integratie ). Volgende week is halloween hier. Leuk dat herfstfeest. Doet de hele school mee?
De hele klas?!?!? Wow dat is heftig. Ik vind het wel leuk hoor, dat soort dingen.
Uitgeholde pompoen krijgt een gezichtje en een waxinelichtje erin. Leuk vor tijdens herfstfeest. Is alleen de onderbouw die verkleed is.
Sjiek ding zeg! Wat kun je er mee maken?
Star, wat ga je met die uitgeholde pompoen doen? Blotenvoetenkind . Vrijdag komt de klas van oudste hier ontbijten. De juf vindt het leuk om bij alle kinderen thuis te komen (wel op uitnodiging, het is echt geen moeten). Ik heb er gelijk maar een ontbijt aan vast geknoopt (in het kader van de integratie ). Volgende week is halloween hier. Leuk dat herfstfeest. Doet de hele school mee?
De hele klas?!?!? Wow dat is heftig. Ik vind het wel leuk hoor, dat soort dingen.
Uitgeholde pompoen krijgt een gezichtje en een waxinelichtje erin. Leuk vor tijdens herfstfeest. Is alleen de onderbouw die verkleed is.
maandag 18 oktober 2010 om 19:22
De groep van Oudste doet echt heel erg veel dingen. Morgen bij ander kind van de klas thuis, vandaag handwerkworkshop, woensdag naar een grote sporthal om te sporten, en vrijdag hier ontbijten. Oudste bloeit echt op daar, zo fijn! Super juf, ik ben tevreden.
Jongste moet helaas nog wennen, maar zal zijn weg ook wel vinden.
Jongste moet helaas nog wennen, maar zal zijn weg ook wel vinden.
maandag 18 oktober 2010 om 19:41
Hm, ik lees jullie over patatjes uit de oven: ik ben helemaal weg van krieltjes uit de oven tegenwoordig. Gewoon zo'n zak geschilde krieltjes van de suup, in een pedaalemmezakje met eetlepel olie (okee, is iets meer dan de actifry maar toch stukken minder dan in de pan bakken), flink strooien met paprikapoeder/kerrie/chilipoeder/andere kruidsels naar smaak, 30 minuutjes op bakplaat op 200 graden en voila. Lekker, gezond, geen werk en geen afwas (dankzij mij supertip bakpapier ).
Kortom ik ga naar huis. Baal van die lange werkdagen....
Kortom ik ga naar huis. Baal van die lange werkdagen....