Good Luck
maandag 18 oktober 2010 om 09:20
quote:amalia schreef op 17 oktober 2010 @ 21:46:
[...]
Zo ik schrik echt man, krijg er kippenvel van! Ik wilde dat ook altijd heel graag, 2 kinderen en dan nog een 2ling. Men, ik was zo blij dat er maar 1 kind in mijn buik zat bij de echo!!
Ach arm vriendinnetje van je..
Maar wel heel gaaf hoor. En helemaal als het straks 2 meisjes blijken te zijn
Lootje ingeleverd!
Verloskundige dacht nu een jongetje en een meisje te zien. Tja, vriend ziet ze niet meer in een gewone auto passen, huis is onwijs leuk op een leuke plek met een grote tuin, maar met maar 3 slaapkamers en nu geen mogelijkheden voor 1/2 extra slaapkamers. Hij had sowieso wat meer tijd nodig om aan een derde te wennen. Maar het past wel echt bij ze. En zo grappig, ik riep dit al zeker een week of 6!
Lootje ingeleverd?! Jij bent snel!
[...]
Zo ik schrik echt man, krijg er kippenvel van! Ik wilde dat ook altijd heel graag, 2 kinderen en dan nog een 2ling. Men, ik was zo blij dat er maar 1 kind in mijn buik zat bij de echo!!
Ach arm vriendinnetje van je..
Maar wel heel gaaf hoor. En helemaal als het straks 2 meisjes blijken te zijn
Lootje ingeleverd!
Verloskundige dacht nu een jongetje en een meisje te zien. Tja, vriend ziet ze niet meer in een gewone auto passen, huis is onwijs leuk op een leuke plek met een grote tuin, maar met maar 3 slaapkamers en nu geen mogelijkheden voor 1/2 extra slaapkamers. Hij had sowieso wat meer tijd nodig om aan een derde te wennen. Maar het past wel echt bij ze. En zo grappig, ik riep dit al zeker een week of 6!
Lootje ingeleverd?! Jij bent snel!
maandag 18 oktober 2010 om 09:51
Mini heeft gisteren eindelijk op het potje geplast
Meteen de hele dag, dus hij schiet op met z'n stickertjes voor de brandweerboot
Bezichtiging aangevraagd voor een ontzettend leuk huis dicht bij de binnenstad. Kwam ik 'zomaar' op Funda tegen.
Bam,
goed hoor, je eigenste voicemail!
Juud, ik moest onder narcose. Het weekend wel vermoeider geweest, maar ik was er gelukkig niet misselijk van. Ik lag ook maar een half uurtje onder zeil, dat zal ook gescheeld hebben.
Star, om je meiden! Ceetje is ook aardig uitgekookt hè? Maxi ook, Mini kreeg bij elke keer op het potje plassen een sticker en bij 30 stickers een brandweerboot. Gaat Maxi heel stiekem op het potje zitten om vervolgens heel blij te roepen dat Mini alweer geplast had
Bezichtiging aangevraagd voor een ontzettend leuk huis dicht bij de binnenstad. Kwam ik 'zomaar' op Funda tegen.
Bam,
Juud, ik moest onder narcose. Het weekend wel vermoeider geweest, maar ik was er gelukkig niet misselijk van. Ik lag ook maar een half uurtje onder zeil, dat zal ook gescheeld hebben.
Star, om je meiden! Ceetje is ook aardig uitgekookt hè? Maxi ook, Mini kreeg bij elke keer op het potje plassen een sticker en bij 30 stickers een brandweerboot. Gaat Maxi heel stiekem op het potje zitten om vervolgens heel blij te roepen dat Mini alweer geplast had
maandag 18 oktober 2010 om 10:08
O wat naar van je moeder Compu. Niks ernstigs hoop ik? Moeders niet in orde, daar kun je aardig van de leg van raken ja...
Mamax, knappe Mini! (btw het is : applause : en niet : clap : ) En uitgekookte Maxi ja, hahaha! Fijn dat je snel weer opgeknapt bent. Hoe is eht nu, nog napijn gehad (en dan inderdaad liever niet op drukken nee ). Ooo, schrikken voor je vriendin zeg (nou ja, vooral haar vriend dan...). Maar wel leuk straks (over een jaar of 5 )!
Star, voor je kleine onderhandelaar. Beroepskeuzetest: hostage negotiator? Verschrikkelijke ikke leuk? Ik heb Foeksia de miniheks voor de herfstvakantie in de planning (zal even checken of die niet 3D is ).
Jin, dappere Oudste, met warervrees zo erin plonzen! Petje af voor jouw schedule meis (ik sluit me aan bij Bam; vind het met 1 kind al druk...).
Mamax, knappe Mini! (btw het is : applause : en niet : clap : ) En uitgekookte Maxi ja, hahaha! Fijn dat je snel weer opgeknapt bent. Hoe is eht nu, nog napijn gehad (en dan inderdaad liever niet op drukken nee ). Ooo, schrikken voor je vriendin zeg (nou ja, vooral haar vriend dan...). Maar wel leuk straks (over een jaar of 5 )!
Star, voor je kleine onderhandelaar. Beroepskeuzetest: hostage negotiator? Verschrikkelijke ikke leuk? Ik heb Foeksia de miniheks voor de herfstvakantie in de planning (zal even checken of die niet 3D is ).
Jin, dappere Oudste, met warervrees zo erin plonzen! Petje af voor jouw schedule meis (ik sluit me aan bij Bam; vind het met 1 kind al druk...).
maandag 18 oktober 2010 om 10:18
Hel, voor Mini dan Napijn ook niet gehad. Vrijdag en zaterdag nog paracetamol genomen, gisteren was ik het vergeten, maar geen last, dus verder ook maar niet meer genomen.
Ik heb een bezichtiging aangevraagd voor een huis in een zijstraat van waar jij toen hebt gekeken aan de singel. Weet je waar ik bedoel? Zo'n leuk huis!
Ik heb een bezichtiging aangevraagd voor een huis in een zijstraat van waar jij toen hebt gekeken aan de singel. Weet je waar ik bedoel? Zo'n leuk huis!
maandag 18 oktober 2010 om 10:53
maandag 18 oktober 2010 om 10:57
Beneden is nu 5.40 x 11. Huis daar is 6.20 x 10 Een beetje hetzelfde dus. Boven is wel iets kleiner. Maar tuin is weer 2x zo groot en op het zuiden. We moeten gewoon even kijken eerst, ik vind alles om de hoek ook wel weer een groot voordeel.
Amalia, ander huis blijft wel kriebelen. Waar we nu wonen is niet m'n droomhuis.
Amalia, ander huis blijft wel kriebelen. Waar we nu wonen is niet m'n droomhuis.
maandag 18 oktober 2010 om 13:28
Grappig, ook dat vrienden worden via Viva kende ik niet. Eenzijdig gebruik van het forum van mijn kant.
Heb je gemaild, Rebbel. Als het niet lukt, vragen we Star erbij.
Ik heb een Actifry en ben er zo blij mee! Hij is echt amazing!!
CG heeft 'm vorige week meegehad naar kookles op school (in de bus!).
Heb je gemaild, Rebbel. Als het niet lukt, vragen we Star erbij.
Ik heb een Actifry en ben er zo blij mee! Hij is echt amazing!!
CG heeft 'm vorige week meegehad naar kookles op school (in de bus!).
maandag 18 oktober 2010 om 15:23
quote:mamax schreef op 18 oktober 2010 @ 10:57:
Beneden is nu 5.40 x 11. Huis daar is 6.20 x 10 Een beetje hetzelfde dus. Boven is wel iets kleiner. Maar tuin is weer 2x zo groot en op het zuiden. We moeten gewoon even kijken eerst, ik vind alles om de hoek ook wel weer een groot voordeel.
Amalia, ander huis blijft wel kriebelen. Waar we nu wonen is niet m'n droomhuis.
Verkohoohooooooppppp de tent dan.....
Beneden is nu 5.40 x 11. Huis daar is 6.20 x 10 Een beetje hetzelfde dus. Boven is wel iets kleiner. Maar tuin is weer 2x zo groot en op het zuiden. We moeten gewoon even kijken eerst, ik vind alles om de hoek ook wel weer een groot voordeel.
Amalia, ander huis blijft wel kriebelen. Waar we nu wonen is niet m'n droomhuis.
Verkohoohooooooppppp de tent dan.....