Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suus en Bridge, moest net aan jullie denken. Jeroen vd Boom en Waylon in 1 beeld
quote:amalia schreef op 03 december 2010 @ 20:45:

Even laten kraken die rug Mal, ben je weer een stuk mobieler.

Mag niet als je zwangerT bent zegt de fysiotherapeut.

Compu, je favoriet was erg goed he, daarnet! Wow!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, van de kat. Misschien is het wel een nudist en houdt van naaktloperij!

Suze, dat is minder van de laptop. Goed balen!

Hel, je bent nu onderweg, goede reis!
Compu, leuke aanwinst van de kadoshop! Service is heel belangrijk! Fijne zaak dus .

Amalia, gelukkig merkt ze het nog niet zo, lastig!
quote:mamax schreef op 03 december 2010 @ 21:50:

Suus en Bridge, moest net aan jullie denken. Jeroen vd Boom en Waylon in 1 beeld
GETVERREDEMME. Waylon is ook yek...

Fijn dat is dat gemist heb. Ha ha ha.

Oh neeeeeeee ik moet braken, wat erg.
Laptop nog niet aan de praat
Mal, als het goed is weet een kraker wat ie mag doen. Van mijn vk mocht ik wel gaan. Nouja, moet je zelf weten natuurlijk, als het voor jou niet okee voelt om te gaan moet je niet gaan natuurlijk.

Vreselijk die Sherry Ann of hoe je dat ook schrijft. Oh Shary An. wel een in de catagorie leuke namen voor de Mal baby.
Hallo allemaal,

Hoe is het hier zo? Ik lees dat de meeste sintinkopen al klaar zijn. Gelukkig. Want volgens mij is het morgen echt een hel bij alle winkels!

En Jippie mn viva sint is ook langs gekomen. (Mamax??) Ben benieuwd. Wanneer mag het open?

Suze, oh wat balen van je laptop. Was ze erg boos dat ze met je laptop ging gooien?

Star, lekker klantvriendelijk die Hemaman. Tss..

Amalia, maar dat hebben de jongens toch niet door, dat A minder krijgt? Of wil je zelf dat ze ongeveer evenveel krijgen?

Bam, lekker bezig! Wat een leuke dingen krijgt Juul! Geweldig, die wordt echt goed verwend!

Mal, balen dat je zo last hebt van je rug! Rustig aan hoor.

Enka, niet meer je telefoon op stil zetten dus! Ohh.. maar gelukkig heb je hem nog gevonden.

Ik ga morgen alleen nog even naar de super want Naatieman bedacht dat het wel en leuk idee was, als we zondag samen gingen gourmetten. Zeker leuk en gezellig, alleen die rij morgen is wat minder gezellig

Morgenmiddag gaan we naar mn ouders waar mn zusje en mn neefje ook zijn en dan vieren we het daar. Leuk!
Gezellig Naatie! Leuk plan voor dit weekend.

Ik hoop ook dat mijn gestuurde pakje is aangekomen , het is vorige week al op de post gegaan.
quote:amalia schreef op 03 december 2010 @ 20:45:

Nou, gezellig pakje uit VivaSintdorp met duidelijke stempel erop Dus of iemand heeft heel ver gereden om een pakketje in een andere vivasint haar dorp te posten, of het is wel heel duidelijk wie mijn vivasint is

Is deze van jou Jinny?
Mijn surprise staat in de koelkast. Ik heb een megabonbon gemaakt voor zwagerT.

Ik vind Shary-An leuk (als mens, niet haar naam bedoel ik )

Ik moet morgen nog wel even Naatie. Ga maar op tijd denk ik. Ik had voor Maxi Stratego Junior gehaald, maar dan de Disney versie. Eigenlijk vond ik de gewone leuker, maar die kon ik nergens vinden. Morgen nog even naar de spellenwinkel en dan kijken of ze hem daar nog hebben.

Naatie, ik zeg niks
Morgen!

Hel: voet op NL grond weer gezet? Welkom terug!

Suus: ai balen van laptop!

Mamax: oh jouw jongens geënt natuurlijk. Las het, dat zij in doelgroep vallen.

Amalia: moest zo aan jou denken: kerst met linus is weer begonnen! Leuk!

Grrr... cadeau voor T. werd gisteren bezorgd. Net in de tijd dat ik even weg was. Garantiepost dus moet tekenen. Ligt eerstvolgende werkdag bij postkantoor hier. Hopelijk telt vandaag als werkdag!!!

Wanneer uitpakken? Ik ben voor NU!!! Denk dat mijne van Hel of Amalia is. (Keurig op tijd namelijk. Amalia was enorm op tijd, Hel heeft vriend opdracht gegeven en die luistert braaf dus ook keurig op tijd. En stempel vanaf die kant ergens...)
Kunnen we niet allemaal even gokken wie je denkt dat het heeft verstuurt?

Bridges: Hel/Amalia

Naatie: mamax
quote:Suze2hier schreef op 03 december 2010 @ 20:23:

Shit, slechts stuiptrekkingen zo te zien....

Daar gaat mijn eindejaarsuitkering, zucht.K*t zeg. Heeft madam nog geen spaarrekening voor zulke geintjes?
Amaal, ik kan niet inloggen met Star via iPhone, weet niet waarom. En mailen naar de redactie heeft toch geen nut

Eetje heeft ook maar 1 keer iets in haar schoen gekregen, Ceetje vraagt er gelukkig niet naar.
Mijn pakje had ik ook net gemist gisteren, maar goed ook, want moest dokken helaas . Laat nu maandag op werk bezorgen.
Ik heb mijn pakje ook al binnen hoor, maar ik denk ik zeg nog maar even niks vanwege de raad-acties die we nog moeten doen
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:bridges6 schreef op 04 december 2010 @ 07:53:

Kunnen we niet allemaal even gokken wie je denkt dat het heeft verstuurt?

Bridges: Hel/Amalia

Naatie: mamax

Mamax: Enka
Jongste ventje vannacht zonder luier laten slapen en dat ging goed!

Welkom terug Hel. Je wordt wel echt in de winter gegooid hè?
Goed Mamax, scheelt weer kosten!

Bridges, pakketje vandaag binnen?? Ik hoop het voor je.

Mal, goed was ze he, gisteren. Ze woont hier vlakbij.

Dacht nog even na over de bikinifetish van J...

Misschien wil hij wel zwemmen!

Amalia, heb je al de skibroek of zal ik zoeken voor je?

Ik heb het gouden idee voor CG's verjaardag! Een kaptafel.

Echt wat voor haar. Ze speelt zo weinig met andere dingen. Maar is helemaal gek van schmink, speldjes etc..

Nu zoek ik naar opgepimpte kaptafels zoals op bezigebebie en happykidsart.nl

Fijn weekend y'all!
Postbode geweest en geen Viva Sint voor mij

Hier is het de hele ochtend verder al heel hard aan het sneeuwen en gaan we zo nog even met de snowboots, skibroeken etc buiten spelen.

En vanmorgen nog een Zwarte Pieten taart met speculaas crème vulling, die gaat zo mee naar mijn schoonmoeder. Daar vieren we het. De zak met kadootjes hebben we al afgeleverd dus wij zijn er klaar voor.

Compu, leuk idee die kaptafel!

Mal, van de bikinikat.

Hel, nog een beetje kunnen laden hier in NL en met de arrenslee naar huis?

Nou ik ga het hierbij laten voor vandaag, tot later
Stomme sneeuw. Verjaardag van schone zus afgezegd. Niet normaal te rijden hier en accu was vanmorgen ook dood, dus ga nergens heen.
Compu dank je maar B is voorzien van skibroek

Mogen we nu al de pakjes uitpakken???? Ik zit hier alleen. A slaapt, man is met jongens bij zijn ouders en ik zit hier zielig op de bank in het schemerdonker naar een ingepakt Sintkadootje te kijken terwijl de droger als achtergrondmuziek staat te loeien (heb net een uur boven gedichten zitten maken en dan doet ie het niet, droger wacht tot ik er gezellig ben Stom geluid. Ding heeft kuren, moet je af en toe en klap geven en verschuiven en dan doet ie het weer, zucht....).

Ik ga uitpakken hoor...

kan niet meer wachten.

ja ik doe het.

mag ik?

maar Enka heeft nog niets (ik had niet Enka, laat ik dat even voorop stellen )

Dan ga ik nu langzaam een hoekje lospeuteren hoor....
Compu dank je maar B is voorzien van skibroek

Mogen we nu al de pakjes uitpakken???? Ik zit hier alleen. A slaapt, man is met jongens bij zijn ouders en ik zit hier zielig op de bank in het schemerdonker naar een ingepakt Sintkadootje te kijken terwijl de droger als achtergrondmuziek staat te loeien (heb net een uur boven gedichten zitten maken en dan doet ie het niet, droger wacht tot ik er gezellig ben Stom geluid. Ding heeft kuren, moet je af en toe en klap geven en verschuiven en dan doet ie het weer, zucht....).

Ik ga uitpakken hoor...

kan niet meer wachten.

ja ik doe het.

mag ik?

maar Enka heeft nog niets (ik had niet Enka, laat ik dat even voorop stellen )

Dan ga ik nu langzaam een hoekje lospeuteren hoor....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven