Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
O, en Maxi wilde eerst z'n piratenpak aan naar school met het Kerstdiner. Mocht niet van mij, dus uiteindelijk een longsleeve met spijkerbroek. Probeerde hem nog in z'n vest zonder mouwen (niet echt een spencer, want hij heeft knopen, of heet het dan evengoed een spencer?) te krijgen, maar daar had hij geen zin in. Dan maar niet.
quote:Suze02 schreef op 15 december 2010 @ 11:51:

Hiero ook een katholieke school. De eerste schooldag na Sint kwam Jeetje thuis met verhalen over het kindeke. We hebben uitgelegd dat het wat ons betreft een sprookje is maar dat er ook mensen zijn die daar anders over denken. En toen we toen we toch lekker bezig waren Allah ook gelijkt maar even genoemd

Allah is hier nog niet voorbij gekomen, maar verder is de strekking hetzelfde.
quote:mamax schreef op 15 december 2010 @ 11:47:

Hel, ik krijg ook ineens vragen over God en Jezus. Probeer het zo goed als ik kan te beantwoorden, voor de details moet hij maar naar juf. Van de week wilde hij weten of Jezus een jongetje of meisje was. Toen ik antwoordde dat het een jongetje was wilde hij weten of hij dan ook een piemeltje had en zo ja, hoe groot . Daarvoor heb ik hem naar juf gestuurd Het kan een man maar bezig houden he... Bizar toch, dat dat er echt al genetisch ingebakken zit, die beheptheid met de afmeting?
Hahaha, Maatje wist te vertellen dat ze het niet zeker weten, of het allemaal echt waar is gebeurd, van kindeke jezus enzo. Ik hoor een diplomatieke openbare school kleuterjuf.

Ha Suus, da's waar ook, je zat in Groningen. Klinkt helemaal goed. Wat heb je allemaal geshopt? Sint had nog zo gezegd...
Het is me ook wat, heb ik net voor de kleine meneren hier zo´n mooi kerstpak gekocht maken jullie het belachelijk zeg. Pfff.
Hel, grappig van de diplomatieke juf! Goed opgelost.

Mal, haha van die badpakken. Zijn ook enorme dingen ja. Jouw variant is leuk, staat je mooi denk ik. En wel een minpunt voor Malman zeg, van dat uitlachen .

Compu, dat fragment heb ik gezien bij dwdd. Grappig dat jij dat hebt ingestuurd!
Bridges, jeuk!!!! Waterpokken! Brrr, arm kind.

Suus, leuk naar Groningen!

Amalia, leuk nieuwe Uggs, en leuke dingen gedaan zo te lezen. Ik wil ook!

Star, mooie dame dus vanavond, wat leuk! Jongste had gisteren zijn kerstfeest. Ik kan maar niet wennen aan dat hohoho van de kerstman, vreselijk die kerel op de bank daar.
quote:Jinny schreef op 15 december 2010 @ 12:53:

Mal, haha van die badpakken. Zijn ook enorme dingen ja. Jouw variant is leuk, staat je mooi denk ik.

Nou, dat valt wel mee in de praktijk

Charmanter wordt het niet bepaald, haha.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax, piratenpak , geweldig!

Enka, ik heb een radio van sony gekocht voor oudste. Is een hele simpele, die echt niet snel kapot gaat. De echt leuke van cars en zo hebben vaak slechte kritieken. Bij deze die ik heb zijn de kritieken veel beter. Het geluid heel hard schijnt niet zo best te zijn, maar dat hoeft toch niet.

Ik zoek even een link op voor je. Deze in het blauw, ik heb zestig ¤ betaald:

http://www.amazon.de/Sony ... W-Tuner/dp/B001T5HAYO/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1292414305&sr=8-6
Mooi Mal! (voor een zwangerschapsgeval he )
quote:Helenita2 schreef op 15 december 2010 @ 12:46:

[...]

Het kan een man maar bezig houden he... Bizar toch, dat dat er echt al genetisch ingebakken zit, die beheptheid met de afmeting?

Nou wij hadden vroeger wel een rijmpje op school, iets van Allah is machtig, Allah is prachtig, Allah heeft een *censuur* van 1.80
quote:Jinny schreef op 15 december 2010 @ 12:52:

Het is me ook wat, heb ik net voor de kleine meneren hier zo´n mooi kerstpak gekocht maken jullie het belachelijk zeg. Pfff.Doe eens plaatje dan
quote:Jinny schreef op 15 december 2010 @ 12:55:

Star, mooie dame dus vanavond, wat leuk! Jongste had gisteren zijn kerstfeest. Ik kan maar niet wennen aan dat hohoho van de kerstman, vreselijk die kerel op de bank daar.Die kerstman heeft er ook helemaal geen zin in, die wil gewoon een hohoho
quote:Star schreef op 15 december 2010 @ 13:03:

[...]

Doe eens plaatje dan Ai, ik val door de mand
Of een hahaha voor de kerstman
Hoe is het met de buikjes in huize Jinny? Kerstmarkt nog in de herkansing?
Oudste is nog thuis van de kita, jongste is gisteren twee uurtjes geweest en vandaag drie uurtjes. Vreselijk brullen vanochtend daar, ik had hem het liefste weer meegenomen.
Maar Jinnyman was vanochtend lekker thuis en ik ben naar mijn vriendin geweest en heb heerlijke koffie gedronken en zelfgebakken kerststol, erg lekker en gezellig.
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 15-12-2010 13:16
Reden: spatie te weinig
% gewijzigd
Mooi, gezellig!

Heeft Jongste nog steeds zoveel problemen met afscheid nemen? Of gewoon nu omdat hij niet lekker is?
quote:bridges6 schreef op 15 december 2010 @ 11:14:

Bam, moest je dit jaar niet weer meedoen met zo'n kerstmarkt?NEEEEEEEEEEEEEJ
Flauw hoor Bam, je hebt toch niks te doen
quote:Star schreef op 15 december 2010 @ 13:31:

Flauw hoor Bam, je hebt toch niks te doen

Dat klopt

Maar dan hoef ik mijn tenen er nog niet af te laten vriezen ............
Ik ga wel gezellig kijken hoe iedereen kou staat te lijden
Whahahahahaha ga je wel heen dus?
Vanochtend voor de uitslag van Juul geweest voor logopedie.

Julian scoort op de meeste vlakken gemiddeld. op de nonsens woorden scoort hij erg laag, Hij kan woorden die hij nog nooit gehoord heeft niet meteen goed nazeggen.

Ook scoort hij erg laag met lange woorden in zinnen te plaatsen. Lange woorden los, gaat prima maar zodra ze in een zin moeten verbasterd hij het woord.

Hij heeft ook wat moeite met de letters en noemt soms de n als m en op het einde noemt hij de g vaak niet.

Hij scoorde boven het gemiddelde met zijn woordenschat en boven het gemiddelde met begrijpen van woorden.

Ze gaat nog 2 testen afnemen en vandaaruit start ze een behandelplan. Julian heeft het wel nodig om begeleid te worden. Wel verwacht ze dat hij het snel op zal pikken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven