Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ik had een paar badpakken besteld, maar Malman die kreeg er de slappe lach van

Ik heb nu een zwangerschaps-tankini. Nu lijk ik iets minder op een aangespoelde walvis . Die buik groeit ineens keihard, gaat nergens over.
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen,

Zo Naatieman kwam gisteravond met een mega kerstpakket thuis. Gaan we zo eens even bekijken, als meneer klaar is met slapen.

Star, leuk kerstdiner! T. heeft morgen kerstontbijt.

Hel, leuk dat Maatje zo enthousiast was. haha..is het nu elke zondag verplicht naar de kerk?

Mal, vervelend dat je nog zo last hebt van je rug! Maar zwemmen schijnt inderdaad wel lekker en goed te zijn.

Tss.. zat jouw fragment gewoon in het jaaroverzicht en heb je niks gewonnen?

Jinny hoe ie het thuis? Iedereen al een beetje klaar met ziek zijn? Bedankt voor je kerstkaart

Compu, leuk dat je fragment op de tv kwam. Wat had je ingestuurd, en nog belangrijker, wat kan je winnen?

Bridges, hoe is het met de waterpokken?
Zwangerschapsbadpakken, horror! Maar hier verspeelt Malman toch wat van zijn bonuscredits; een zwangere vrouw uitlachen, tsss Oe, buikspieroefening lijkt me wel pittig nu! Zwemmen en ontspannen - lekker (nou ja, afgezien van het badkledingdilemma dan ).

Naat, zo die man van jou weet van slapen! En, wat zit er in het kerstpakket?? Ik krijg dit jaar een tegoedbon Fair Trade shop), leuk, maar de lol van het uitpakken is toch minder he...

Wow, klinkt mooi Star! Vindt ze het zelf ook leuk, beetje optutten enzo? Ik had wel leuke dingen bij de Hennes (hoewel ik eigenlijk niks meer bij de Hennes wil kopen...), zo'n zwart petticoatrokje van tule, en dan met een glittemaillot en een stoer zwart truitje of vestje met iets van glitters. Maaja, alles natuurlijk in no time uitverkocht, waardeloos. Dus nu hebben we een feestjurk van de Hema voor een tientje.
H&M had inderdaad leuke dingen, WE ook begreep ik van vriendin. C is wel van het optutten/verkleden. Make-up is ook niet veilig, want dat gapt ze gewoon uit mijn make-up tasje en verstopt ze in haar kamer. Mijn lieve meisjes meisje, die niets liever wil dan astronaut worden en naar Mars
In coctailjurk?
Voor meisjes hebben ze altijd zulke leuke kleding.

Voor jongen is het altijd al bagger, maar met kerst is het nog afgezaagder dan afgezaagd
Ja dat zal ik haar nog eens uitleggen dan, dat dat lastig gaan worden
mijn stopcontact is Homo
Voor jongens lijkt het me ook niet leuk inderdaad, ik hou niet zo van die grote mannen pakken maar dan in de mini variant.
quote:Star schreef op 15 december 2010 @ 10:20:

Voor jongens lijkt het me ook niet leuk inderdaad, ik hou niet zo van die grote mannen pakken maar dan in de mini variant.

Veel meer keus heb je dus niet.....echt als het gaat over echt netjes!

Hier dus, zwarte broek, witte blouse, gilet en strik. en dan zijn haren alla kak en het is net echt!
Ja maar dat is niet echt een pak wat jij hebt.
Ik bedoel echt dit:

Nee, alsjeblieft niet zeg, dat vind ik echt niks. Bovenstaande is nog wel schattig, maar een echt pak.
Nee, alsjeblieft niet zeg, dat vind ik echt niks. Bovenstaande is nog wel schattig, maar een echt pak.
vreselijk
quote:Star schreef op 15 december 2010 @ 10:14:

H&M had inderdaad leuke dingen, WE ook begreep ik van vriendin. C is wel van het optutten/verkleden. Make-up is ook niet veilig, want dat gapt ze gewoon uit mijn make-up tasje en verstopt ze in haar kamer. Mijn lieve meisjes meisje, die niets liever wil dan astronaut worden en naar Mars Al that and brains too! Nou ik vind het helemaal Girrrrl Power hoor, in je cocktail dress naar Mars.
bovenstaande als wat ik schreef bedoel ik
Ow nee, dat is gewoon zielig, die apenpakjes! Nee, voor jongens is het inderdaad wat saaier allemaal. Boven maat 74 is het allemaal blauw, grijs en bruin lijkt het wel....
En dan ook nog vragen: 'Mama ga je mee?'

Nou schat, mama houdt niet zo van vliegen dus Mars is een tikkie ver weg
quote:Helenita2 schreef op 15 december 2010 @ 10:27:

Ow nee, dat is gewoon zielig, die apenpakjes! Nee, voor jongens is het inderdaad wat saaier allemaal. Boven maat 74 is het allemaal blauw, grijs en bruin lijkt het wel....Vriendin gaat voor haar zoon voor zwarte skinny, rode longsleeve (met de Doors ofzo zei ze) en een zwart jasje, lekker punk
quote:Helenita2 schreef op 15 december 2010 @ 10:27:

Ow nee, dat is gewoon zielig, die apenpakjes! Nee, voor jongens is het inderdaad wat saaier allemaal. Boven maat 74 is het allemaal blauw, grijs en bruin lijkt het wel....

Ja, je moet goed zoeken.

Ik doe Mr J een leuke blouse aan met een spencer ofzo, naar de kerk.

Ik ga hem niet als een soort bruidegom aankleden

Die pakjes, zijn echt verschrikkelijk
Dit is op zich wel stoer met een donkere jeans en gympen.

Maar ik vind Mr J daar weer niet het type voor en ik denk ook niet dat hij zo'n strikje om gaat laten

Dat vind ik ook leuk Mal, een jasje op spijkerbroek.
Klinkt erg cool Star, kleine punkerT! Jongetje bij Maatje in de klas heeft ook zo'n Doors-shirt, vinnik leuk (maar vaak shirts met "volwassen" prints erg tricky wat leuk is voor kinderen en wat ordi/smakeloos).

Mr J ziet er altijd goed uit (haha, stond ook in z'n schoolrapport toch, leuk)!

Buurvrouw van me heeft 2 jongetjes en roept al 2 jaar dat ze een leuke kledinglijn voor jongens gaat opzetten, stoer en goede kwaliteit maar dan vrolijk en met kleur - kan haar wel aan jou koppelen Bam, dat jij dan de distributie en marketing doet.

Na, wel erg lief dat je mee mag Star...
Bij dit jongetje is het niet ordinair (je hebt zijn moeder gezien toen op verjaardag C, die was toen net bevallen en alweer size zero ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven