Good luck!
zaterdag 11 december 2010 om 11:58
zaterdag 11 december 2010 om 12:58
zaterdag 11 december 2010 om 19:16
Dank! Ik dacht aan een box van 1000 stuks, maar is gelijk ook weer zo duur. Nou ja, maar eens kijken.
Dat is ook erg leuk, is speelgoed van het jaar geworden toch?
Avondje alleen. De boys liggen net op bed en ik ga eens shoppen . Jinnyman is met een collega de hort op, is een collega uit vorige woonplaats die onverwachts hier is gestrand, dus dat is leuk voor Jinnyman.
Dat is ook erg leuk, is speelgoed van het jaar geworden toch?
Avondje alleen. De boys liggen net op bed en ik ga eens shoppen . Jinnyman is met een collega de hort op, is een collega uit vorige woonplaats die onverwachts hier is gestrand, dus dat is leuk voor Jinnyman.
zaterdag 11 december 2010 om 19:36
Leuk he strijkkralen? Ik heb allemaal strijkkralen-sterren in de kerstboom hangen. Oudste is er heel trots op, echt leuk, in allemaal patronen en kleuren en zo.
Smartmax is ook voor oudere kinderen Bam, op de vorige kita hadden ze een soort vooroorlogse versie van dat spul en daar werd echt heel veel mee gespeeld, ook door de oudere kinderen.
Smartmax is ook voor oudere kinderen Bam, op de vorige kita hadden ze een soort vooroorlogse versie van dat spul en daar werd echt heel veel mee gespeeld, ook door de oudere kinderen.
zaterdag 11 december 2010 om 19:58
Ik heb nepkapla en dat doet het hier prima hoor! Had 300 plankjes voor 30/35 euro... Geen splinters niks, niks stuk. precies zelfde formaat. Aanrader! En 300 is best leuk hoor, kunnen ze flinke toren mee bouwen. (maar voor verjaardag vragen we ook nog kleurtjes, is ook erg leuk...)
Ah wat verdrietig voor IBI...
Oké. Hulp. Ties zijn feestje. Het wordt een boevenfeestje. Ga foto's maken met gezocht. voor wie wil stoppelbaardjes, blauwe ogen en littekens schmincken. handboeien om en snoepje happen uit bak water. misschien shirt verven met zwarte strepen. Iets met dobbelstenen en gevangenis. Maar... wat snoepen we? Cakejes versieren, maar hoe... Iemand een idee?
Ah wat verdrietig voor IBI...
Oké. Hulp. Ties zijn feestje. Het wordt een boevenfeestje. Ga foto's maken met gezocht. voor wie wil stoppelbaardjes, blauwe ogen en littekens schmincken. handboeien om en snoepje happen uit bak water. misschien shirt verven met zwarte strepen. Iets met dobbelstenen en gevangenis. Maar... wat snoepen we? Cakejes versieren, maar hoe... Iemand een idee?
zaterdag 11 december 2010 om 20:07
Ik heb in overleg een tafel gehuurd in de overdekte speeltuin (bah, ik baal er van, er treedt ook een geweldige soort band op voor kleine kinderen in het theater op die dag...., maar zoonlief wil dat echt niet helaas). We gaan schatzoeken. Ik maak zelf zakjes om mee te nemen na afloop.
Programma:
eerst taart eten bij ons thuis (wilde een piratentaart maken, maar twijfel nu erg of ik geen stoplichttaart zal maken)
twee uur uitrazen in die speeltuin
na afloop pannenkoeken of friet eten bij ons thuis
Programma:
eerst taart eten bij ons thuis (wilde een piratentaart maken, maar twijfel nu erg of ik geen stoplichttaart zal maken)
twee uur uitrazen in die speeltuin
na afloop pannenkoeken of friet eten bij ons thuis
zaterdag 11 december 2010 om 20:11
zaterdag 11 december 2010 om 20:21
Zelf boevenpetjes laten maken..
inderdaad die vingerafdrukken en dan bijvoorbeeld vingerafdrukken van de volwassenen en die op deuren/glas etc maken. Kinderen een vergrootglas geven en ze de echte boef op laten sporen..
Je kan ook nog wat haren rond laten slingeren die ze dan in een potje moeten doen, zodat ze meer bewijsmateriaal hebben..
Boevencakejes laten versieren. En dan bijvoorbeeld zwart-witte strepen op de cakejes. Boeven kijken niet zo nauw over het algemeen, dus ik zeg. Plastictafelkleed op de tagel, zak friet op leeg storten, may/ketchup erop, allemaal een snack en kinderen hebben de grootste pret. Na afloop alle punten bij elkaar en u kiept het zo in de kliko..
Als je iets mee wilt geven maak je vingerafdrukchocolade en de vergrootglas mee naar huis.
inderdaad die vingerafdrukken en dan bijvoorbeeld vingerafdrukken van de volwassenen en die op deuren/glas etc maken. Kinderen een vergrootglas geven en ze de echte boef op laten sporen..
Je kan ook nog wat haren rond laten slingeren die ze dan in een potje moeten doen, zodat ze meer bewijsmateriaal hebben..
Boevencakejes laten versieren. En dan bijvoorbeeld zwart-witte strepen op de cakejes. Boeven kijken niet zo nauw over het algemeen, dus ik zeg. Plastictafelkleed op de tagel, zak friet op leeg storten, may/ketchup erop, allemaal een snack en kinderen hebben de grootste pret. Na afloop alle punten bij elkaar en u kiept het zo in de kliko..
Als je iets mee wilt geven maak je vingerafdrukchocolade en de vergrootglas mee naar huis.
zaterdag 11 december 2010 om 23:19
quote:Jinny schreef op 11 december 2010 @ 20:21:
Hier is kinderchampagne een hit bij feestjes. Is dat bij jullie ook populair?
Met kinderfeestjes ken ik het niet.. Maar die ga ik wel onthouden... Hoop ik...
Het is hier bij Juul wel populair met oud op nieuw ( bij alle kinderen die ik tot nu toe in huis heb gehad met oud op nieuw.
Hier is kinderchampagne een hit bij feestjes. Is dat bij jullie ook populair?
Met kinderfeestjes ken ik het niet.. Maar die ga ik wel onthouden... Hoop ik...
Het is hier bij Juul wel populair met oud op nieuw ( bij alle kinderen die ik tot nu toe in huis heb gehad met oud op nieuw.
zondag 12 december 2010 om 11:09
Goedemorgen!
Jongste rommelt wat, oudste heb ik aan het kerstballen schilderen gezet, man leest wat en ik zit hier. Wat een rust in huize Jinny .
Star, ik neig ook naar de echte, en dan gelijk met een mooie houten kist er omheen en klaar. Doet ze het of doet ze het niet????? Is natuurlijk wel een mooi verjaardagscadeau voor jongste he?
Bam, knoop in je zakdoek voor die champagne . Heb je het druk met de giraf?
Jongste rommelt wat, oudste heb ik aan het kerstballen schilderen gezet, man leest wat en ik zit hier. Wat een rust in huize Jinny .
Star, ik neig ook naar de echte, en dan gelijk met een mooie houten kist er omheen en klaar. Doet ze het of doet ze het niet????? Is natuurlijk wel een mooi verjaardagscadeau voor jongste he?
Bam, knoop in je zakdoek voor die champagne . Heb je het druk met de giraf?