Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Hahaha Mal, ja, dat was ook zo he, vorige keer kwam ze bezwangerd terug!

Heej, have fun Amalia! Nieuwe Uggs heb je gauw gescoord, wat voor kleur/model?

Maatje heeft vriendinnetje te spelen en man is boodschappen doen. Goed geregeld. Ik ga denk ik maar eens een vakantie boeken!
Hel, klinkt gezellig bij jou thuis! Rust in de tent zo te lezen. Heb je al een vakantie op het oog? Waar gaat de reis heen?

Star, hoeveel kapla heb jij? Ik wil het denk ik bestellen voor de verjaardag van jongste, en twijfel over de hoeveelheid.
Ik heb een box gekleurde gekocht, zitten er 200 in geloof ik. Niet echt veel om gigantische bouwwerken mee te maken, maar ook niet te weinig.

Ceetje heeft haar zinnen gezet op Smartmax:

Dank! Ik dacht aan een box van 1000 stuks, maar is gelijk ook weer zo duur. Nou ja, maar eens kijken.

Dat is ook erg leuk, is speelgoed van het jaar geworden toch?

Avondje alleen. De boys liggen net op bed en ik ga eens shoppen . Jinnyman is met een collega de hort op, is een collega uit vorige woonplaats die onverwachts hier is gestrand, dus dat is leuk voor Jinnyman.
Ik heb het idee dat dat smartbox niks meer is voor die kleuters van bijna 5. Maar kan ook gewoon idee zijn..

Ik wil ook kapla, maar idd volgens mij heb je aan 200 stuks niet zo veel.. En echt aanbeidingen ben ik nog niet tegengekomen
Sinds Juul strijkkralen heeft gekregen van de Sint, ben ik aan het strijkkralen leggen met mijn apie... En Bedankt Sint
Leuk he strijkkralen? Ik heb allemaal strijkkralen-sterren in de kerstboom hangen. Oudste is er heel trots op, echt leuk, in allemaal patronen en kleuren en zo.

Smartmax is ook voor oudere kinderen Bam, op de vorige kita hadden ze een soort vooroorlogse versie van dat spul en daar werd echt heel veel mee gespeeld, ook door de oudere kinderen.
Die box kapla van 1000 is altijd tussen de 190 en 210¤ helaas.
Ik heb nepkapla en dat doet het hier prima hoor! Had 300 plankjes voor 30/35 euro... Geen splinters niks, niks stuk. precies zelfde formaat. Aanrader! En 300 is best leuk hoor, kunnen ze flinke toren mee bouwen. (maar voor verjaardag vragen we ook nog kleurtjes, is ook erg leuk...)

Ah wat verdrietig voor IBI...

Oké. Hulp. Ties zijn feestje. Het wordt een boevenfeestje. Ga foto's maken met gezocht. voor wie wil stoppelbaardjes, blauwe ogen en littekens schmincken. handboeien om en snoepje happen uit bak water. misschien shirt verven met zwarte strepen. Iets met dobbelstenen en gevangenis. Maar... wat snoepen we? Cakejes versieren, maar hoe... Iemand een idee?
Leuk Bridges, klinkt erg goed!

Ehm, vingerafdrukken maken, fouilleren, sleutels (van die snoepdingen) eten, maak je een buit met zakjes snoep of zo?
Ik heb in overleg een tafel gehuurd in de overdekte speeltuin (bah, ik baal er van, er treedt ook een geweldige soort band op voor kleine kinderen in het theater op die dag...., maar zoonlief wil dat echt niet helaas). We gaan schatzoeken. Ik maak zelf zakjes om mee te nemen na afloop.

Programma:

eerst taart eten bij ons thuis (wilde een piratentaart maken, maar twijfel nu erg of ik geen stoplichttaart zal maken)

twee uur uitrazen in die speeltuin

na afloop pannenkoeken of friet eten bij ons thuis
Even praktisch Bridges, is schminken en snoephappen in een bak water wel te combineren????
http://www.spelmaterialen ... 9559b765382a74a154d2c4cbe

Deze had ik...
Neuh, niet handig hè Jin... Goeie. Dat doen we dus daarna...
quote:bridges6 schreef op 11 december 2010 @ 20:11:

Neuh, niet handig hè Jin... Goeie. Dat doen we dus daarna...
Bridges, zet die kinderen gewoon net als echte boeven op water en brood .
Haha ja dat leek me ook al het makkelijkst...
Zelf boevenpetjes laten maken..

inderdaad die vingerafdrukken en dan bijvoorbeeld vingerafdrukken van de volwassenen en die op deuren/glas etc maken. Kinderen een vergrootglas geven en ze de echte boef op laten sporen..

Je kan ook nog wat haren rond laten slingeren die ze dan in een potje moeten doen, zodat ze meer bewijsmateriaal hebben..

Boevencakejes laten versieren. En dan bijvoorbeeld zwart-witte strepen op de cakejes. Boeven kijken niet zo nauw over het algemeen, dus ik zeg. Plastictafelkleed op de tagel, zak friet op leeg storten, may/ketchup erop, allemaal een snack en kinderen hebben de grootste pret. Na afloop alle punten bij elkaar en u kiept het zo in de kliko..

Als je iets mee wilt geven maak je vingerafdrukchocolade en de vergrootglas mee naar huis.
Hier is kinderchampagne een hit bij feestjes. Is dat bij jullie ook populair?
die haren verzamelen, ik rol van mijn stoel hier.
Suze, ik zet antwoord op jouw vraag of we nog naar nl gaan wel even op de groep op het topic van Jinnyman.
quote:Jinny schreef op 11 december 2010 @ 20:22:

die haren verzamelen, ik rol van mijn stoel hier.Hahaha ik ook
quote:Jinny schreef op 11 december 2010 @ 20:21:

Hier is kinderchampagne een hit bij feestjes. Is dat bij jullie ook populair?

Met kinderfeestjes ken ik het niet.. Maar die ga ik wel onthouden... Hoop ik...

Het is hier bij Juul wel populair met oud op nieuw ( bij alle kinderen die ik tot nu toe in huis heb gehad met oud op nieuw.
quote:Jinny schreef op 11 december 2010 @ 19:36:

Die box kapla van 1000 is altijd tussen de 190 en 210¤ helaas.Het is inderdaad ontzettend duur, maar is niet stuk te krijgen, geen splinters niks.
Goedemorgen!

Jongste rommelt wat, oudste heb ik aan het kerstballen schilderen gezet, man leest wat en ik zit hier. Wat een rust in huize Jinny .

Star, ik neig ook naar de echte, en dan gelijk met een mooie houten kist er omheen en klaar. Doet ze het of doet ze het niet????? Is natuurlijk wel een mooi verjaardagscadeau voor jongste he?

Bam, knoop in je zakdoek voor die champagne . Heb je het druk met de giraf?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven