Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Echt wel! Ik reken nergens op, maar het zou wel geweldig zijn. Vooral omdat deze mensen ook eerst nog hun huis moeten verkopen en er dus pas laat in willen.
Kamelen zijn inderdaad chagrijnige kutbeesten, maar op die foto vind ik het toch wel een beetje zielig dat hij tussen het groepsbashen loopt.

Enka, o dat is wel naar dat de duiven gewoon live in de tuin gegrepen worden. Wat zegt T als hij dat ziet?

Star, aaaaah arme Starman. Ik hoop dat ie niet teveel pijn heeft.

Gatver, ik had vanmiddag thuiszorg, die is net weg, gaat mr J as we speak naast me staan poepen. Hij wacht ook net zo lang tot hij alleen thuis is met mij. En het stinkt enorm!

VK belde, en mijn ijzer was veel en veel te laag. Vandaar dat ik me zo toppiejoppie voel. Nou mag ik aan de ijzertabletten, hoera! Ik ga maar even een luier doen nu
Stressed is just desserts spelled backwards
Mamax, ik duim met je mee, zou echt fijn zijn!

En het kan best hoor, ook in deze tijd. Ik had laatst vrienden die het huis binnen 2 weken kwijt waren.
Groepsbashen
Mal, sterkte met die popeye in jouw buik!

Enka , wat jammer van die carriere! Ik vrees hier dat mijn Oudste Van den Hoogenband geen carriere als zwemmer maakt. Hij heeft gewoon net het gezag ondermijnd van de zwemjuf. Hij heeft serieus gewoon zijn eigen ding gedaan en halverwege gezegd tegen de juf dat hij geen tijd heeft vandaag en weg gaat! Druiloor. Misschien moet ik hem eens op musicalles sturen .

Mamax, wat spannend van de kijkers !

Suze, jemig wat een beest dat ie een kind aan het vest grijpt. Maar toch een leuk feestje dus...

Star, een uurtje aan de neus is niet heel weinig toch? Hopelijk knapt hij snel op!
quote:Star schreef op 02 februari 2011 @ 18:55:

Groepsbashen

Ja, het hele land tegen Mubarak, durven ze wel!

Haha, Jinny, Popeye in mijn buik

Mal, dat was mijn bijnaam voor oudste toen hij in mijn buik zat, omdat hij zoveel ijzer vrat!
Ik vind hem goed Jinny

Nou ja, ben blij dat ik weet waar het aan ligt. Ik dacht steeds mijn bloeddruk, die is aan de lage kant, maar die was de laatste keer wat hoger. Dus ik snapte al niet meer waarom ik me zo slap voel.
Hi hi Jin, die Oudste, geen tijd, mooie opmerking wel op zich
Oei die oudste! Ik moet zeggen dat ik hem ook wel goed vind hoor, die opmerking!

Mal: ah fijn, aan de ijzer... Hopelijk levert het je geen obstipatie op. Alvast roosvicee laxo in huis halen? Lekker die poep!
Heb je toch wel nodig voor na de bevalling vast, die Roosvicee laxo
Ja, is het echt zo erg als je ijzerpillen krijgt? De VK zei al zoiets.

Ik heb al roosvicee laxo want het is al niet zoals het was, zeg maar
Ik val met mijn neus in de poep hiero.. hij is fijn :puke:
Hopelijk voel je je snel een stuk beter, Mal.

Leuk idee Jin van de stickers.. En grappige opmerking van je oudste

Beterschap voor alle zieken.

Enka: succes morgen met thijmen, zal vast goed gaan zo,n half dagje.

Hier ook nog een zieke, hij heeft nu een antibioticakuur omdat de koorts te lang aanhoudt. 6 dagen inmiddels.

Afhankelijk van hoe hij morgenochtend is, ook een ochtendje naar school en anders nog maar een dagje thuis.

Kind is elke ochtend boos op me, omdat hij nog niet naar school mag... Stampvoetend zegt hij dan: MAMA IK WIL NU NAAR SCHOOL....... Nou ja ook wel weer goed teken, gelukkig brede rug
Kinderfeestje was overigens een groot succes. Ik dacht dat ik dat al verteld had, maar volgens mij vroeg iemand er nog om.

Ik zal straks even wat foto's op hyves ofzo zetten.
Ach arm Juultje, aan de ab. Sterkte Bam. En dan toch wat praatjes ha ha. Heel goed.

Mal, lekker die poepverhalen. Zijn we net klaar met Malman, krijgen we jouw toiletperikelen te lezen

Star, wanneer komt Micheal Starman thuis?

Mamax 2e bezichtiging!!! gaaf!!! Oh, helemaal goed zeg, spannend!!!

Naat, ik had geen kaart gestuurd... sorry. Maar mss moet ik dat niet zeggen, want ik krijg nu de credits haha. Ik denk dat je Bridges bedoelt.

Ik maak het volgend jaar allemaal goed, ga ik én kerst én verjaardagskaarten sturen!

Aatje nog 1x gespuugd, niet heel veel. Wil niet heel veel eten zucht, dus dat wordt weer een nachtvoeding vrees ik

Iemand nog een tip voor een geweldige site voor villa;s op Ibiza? Geloof ik dat ik alle huizen nu wel heb gezien hoor haha, maar wie weet. We gaan in de meivakantie met vrienden die kant op.
Hallo, ik zeg het nog netjes. Bridge benoemt het allemaal weer bij de naam, ik niet hoor

Arme Desje, dat duurt best lang allemaal Amalia!

Juul is ook al lang ziek, Bam, 6 dagen koorts. Hardnekkige griep zeg!
Huh? wat heb ik nou weer gedaan? Ik heb het nog wel zooo keurig benoemd!
Star, hoe is het met Michael Starman? Mag hij al naar huis?
Goedemorgen!

Star, hoe gaat het met Starman? Is hij de nacht een beetje goed doorgekomen?

Mal, ik heb heel erg veel ijzertabletten geslikt en het wordt wat lastiger ja . (Ik laat de benamingen weg )

Bam, wat houdt de koorts lang aan! Hopelijk helpt de antibiotica. Fijn dat hij weer praatjes krijgt!

Amalia, leuk naar Ibiza! Gaan jullie dan allemaal in één huis?

Bridges, hoe gaat het nu tussen jouw twee kinders? Hebben ze nog zoveel ruzie?
Ik deed trouwens gisteren boodschapjes bij de AH. En ik had van die voetbalplaatjes waar Mr J nog niks mee doet, dus ik dacht ze maar buiten uit te delen. Gingen die jongens gewoon met elkaar op de vuist en alles. Echt niet normaal hoor.
ik vraag me af of dat een goede daad is Mal!
Ja, dat mis jij natuurlijk allemaal, maar er staan buiten linten bij de AH, waar de kinderen achter moeten blijven staan. En vooral na schooltijd staat het helemaal vol met jongens die om voetbalplaatjes bedelen.

Bizar zeg.
Juul wilde van de week ook daar gaan staan... Er stond maar 1 mannetje, maar ik wil het gewoon niet hebben. Ik vind het al bloedirritant dat ze daar staan te bedelen en dan ook nog ruzie maken..........en dan zou ik het goed vinden dat Juul daar ook tussen staat........... Ik doe alsof mijn kind goed opgevoed is

Maare hier wordt er geen ruzie gemaakt om de plaatjes hoor, dus als je ze kwijt wilt, dan is Juul er erg blij mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven