Good luck!
donderdag 10 februari 2011 om 21:50
Mal, ik had dacht dat hij laatst ook had gehad, maar dan ´valt het mee´ gelukkig. Ik hoop dat het snel aanslaat. Hoe is het met je buik? Ben je nog een beetje flexibel of gaat het wat moeilijker allemaal?
Ha Mamax! Ojee, niet ziek worden hoor!!
Star, Eetje gaat de goede kant weer op? Ik hoop op een rustige nacht voor jullie allemaal
En stoere zwemfoto's op je hyves, leuk!
Hel, veel sterkte morgen!!!
Voor Desje gekocht! Leuk hoor, meisjes ha ha.
Ha Mamax! Ojee, niet ziek worden hoor!!
Star, Eetje gaat de goede kant weer op? Ik hoop op een rustige nacht voor jullie allemaal
En stoere zwemfoto's op je hyves, leuk!
Hel, veel sterkte morgen!!!
Voor Desje gekocht! Leuk hoor, meisjes ha ha.
vrijdag 11 februari 2011 om 08:38
Star, ben je nu zelf ook ziek? Beterschap! Hoe gaat het met Eetje nu?
Amalia, wat een leuk jurkje! Ik kan nog wel aardig uit de voeten met mijn grote buik. Het went he?
Hel, hoe gaat het met jullie?
Mamax, jij ook beterschap. Niks aan keelontsteking.
Jinny, leuke site met die shirts!
Bam, wat leuk dat Juul weer zo'n pretletter is de laatste tijd.
Wij hebben eindelijk weer een nacht doorgeslapen, wat een heerlijkheid. Mr J nog wel ziek, maar ligt nu lekker op de bank tv te kijken en heeft net zijn medicijntjes keurig opgedronken (was een beetje strijd gisteren). Nu straks nog de AB er in, en dan ben ik helemaal blij.
Amalia, wat een leuk jurkje! Ik kan nog wel aardig uit de voeten met mijn grote buik. Het went he?
Hel, hoe gaat het met jullie?
Mamax, jij ook beterschap. Niks aan keelontsteking.
Jinny, leuke site met die shirts!
Bam, wat leuk dat Juul weer zo'n pretletter is de laatste tijd.
Wij hebben eindelijk weer een nacht doorgeslapen, wat een heerlijkheid. Mr J nog wel ziek, maar ligt nu lekker op de bank tv te kijken en heeft net zijn medicijntjes keurig opgedronken (was een beetje strijd gisteren). Nu straks nog de AB er in, en dan ben ik helemaal blij.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 11 februari 2011 om 08:48
Yep, sinds woensdag al aan het kwakkelen, maar toch gaan werken ook gisteren en nu echt overal pijn en au en snot en zielig enzo
Eetje gisteravond wel weer even benauwd, maar dat was snel over. Ze kwam vanmorgen met haar jas en haar muts aanzetten, dus ze is gewoon naar KDV. Als het niet gaat bellen ze wel.
Geen rottige aanvallen dus vannacht Mal?
Eetje gisteravond wel weer even benauwd, maar dat was snel over. Ze kwam vanmorgen met haar jas en haar muts aanzetten, dus ze is gewoon naar KDV. Als het niet gaat bellen ze wel.
Geen rottige aanvallen dus vannacht Mal?
vrijdag 11 februari 2011 om 08:53
O bah, wat naar! Ha, schattig dat Eetje zelf komt aangeven dat ze wel weer weg wil. Lekker onder de wol jij, hup (of onder je rendierdeken ). Volgens mij heerst er van alles tegelijk. Ik denk dat Mr J naast oorontsteking ook nog een halve buikgriep heeft.
Nee geen aanvallen, ik had nog wel het eea verwacht omdat hij dus gisteravond zijn epilepsiemedicijnen niet wilde opmaken. En gister overdag was het constant kleine schokjes, maar misschien helpt de AB-kuur al wel.
Nee geen aanvallen, ik had nog wel het eea verwacht omdat hij dus gisteravond zijn epilepsiemedicijnen niet wilde opmaken. En gister overdag was het constant kleine schokjes, maar misschien helpt de AB-kuur al wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 11 februari 2011 om 09:06
Haai dears, dank voor de sterktewensen! Hopelijk na vandaag weer wat meer online, erg druk en weinig lollig allemaal.
Beterschap alle zieke kaboutertjes () en mama's!
O, en zwemles hier ook helemaal leuk (waarom mag ik volgende week pas weer mama, ik wil morgen..), schijf later nog wel meer over.
En wat las ik in de gauwigheid, Bridges ook al zo'n knappe kleuter! Leuk hoor!
Beterschap alle zieke kaboutertjes () en mama's!
O, en zwemles hier ook helemaal leuk (waarom mag ik volgende week pas weer mama, ik wil morgen..), schijf later nog wel meer over.
En wat las ik in de gauwigheid, Bridges ook al zo'n knappe kleuter! Leuk hoor!
vrijdag 11 februari 2011 om 11:08
vrijdag 11 februari 2011 om 13:43
vrijdag 11 februari 2011 om 13:58
Hel, . Veel sterkte vandaag.
Mamax, . Wat spannend! Een redelijk bod?
Mal, wat fijn dat jullie de nacht hebben doorgeslapen. Is het gelukt met de antibiotica?
Amalia, leuk jurkje voor jouw kabouter (oh nee, die grap zag ik al voorbijkomen).
Hel, wat fijn dat je het hebt kunnen regelen met een vriendinnetje en dat de zwemles leuk was.
Star, fijn dat ze geen aanval meer gehad heeft. Prednison helpt bij de boys ook altijd goed. Ben jij ziek dan nu?
Mamax, . Wat spannend! Een redelijk bod?
Mal, wat fijn dat jullie de nacht hebben doorgeslapen. Is het gelukt met de antibiotica?
Amalia, leuk jurkje voor jouw kabouter (oh nee, die grap zag ik al voorbijkomen).
Hel, wat fijn dat je het hebt kunnen regelen met een vriendinnetje en dat de zwemles leuk was.
Star, fijn dat ze geen aanval meer gehad heeft. Prednison helpt bij de boys ook altijd goed. Ben jij ziek dan nu?
vrijdag 11 februari 2011 om 14:05
vrijdag 11 februari 2011 om 18:21
Ik verwacht dat we pas na het weekend weer meer horen. Morgen ook weer kijkers, maar ik zit op de bank rillend onder een dekentje op Pamax te wachten. Zou heel graag naar bed willen Nog een half uurtje, dan is hij wel thuis denk ik.
Maxi zo lief, die kwam tegen me aan gekropen om me warm te maken
Maar er moet nog wel gepoetst worden Hopelijk morgen weer beter.
Maxi zo lief, die kwam tegen me aan gekropen om me warm te maken
Maar er moet nog wel gepoetst worden Hopelijk morgen weer beter.