Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Ah mooi! Onzijdige stukjes binnenkort te zien!!! Kan niet wachten!

Sinaspril hier ook in huis inderdaad! Ideaal!

Beterschap Star! Waardeloos, ziek zijn is niet leuk!

De eerste lijnen staan erop en warempel, het lijkt ook nog. Nu straks nog juiste kleur mengen. Komt goed...
Zo. Het staat erop, huis versierd, dus we zijn er klaar voor!

Goede nacht allen!
Fijne dag vandaag Bridges! Komt er veel visite? Wat een lieffie met haar K3 boekje...

Had je niet overheen gelezen Star; ik had in alle toestanden nog niet over partijtje geschreven. Wijzelf en gasten vonden het geweldig maar Maatje vond het maar zo-zo. Wat beetje tegen zat was dat er nog 2 kinderfeestjes waren, dus enorme herrie (is niet Maatje dr ding) en het drie kwartier duurde voor we wat te eten en drinken hadden, dat de 2 jongetjes die ze had uitgenodigd elkaar continu in de haren zaten, en dat een van die andere feestjes een clown/goochelaar had ingehuurd die Maatje doodeng vond + nog meer herrie. Uiteindelijk zaten ze met z'n allen te schateren en heeft ze zich enom vermaakt, maar volgende keer gaan we het anders doen.

Sjonge jonge, zitten Bassie & Adriaan te kijken. Gaat een heel nieuwe wereld voor Maatje open u ze ziek is (voor mij ook trouwens, geen idee dat dat nog uitgezonden werd).
Oei, de kleur is wel een beetje donker....

Droogt het lichter op of donkerder als het droog is, kalkmatte muurverf???

O, dat klinkt niet echt geslaagd voor Maatje, dat feestje.

Volgend jaar toch maar naar de ponyboerderij
Stressed is just desserts spelled backwards
Wat jammer dat het zo begon voor Maatje. Maar uiteindelijk wel goed op terug te kijken dus? Volgend jaar rustiger iets verzinnen dus.

Bassie en Adriaan vindt ze niet eng dan? Weer wat opgeknapt?
Star, ik word helemaal gek van dat Buzz Lightyear ding

Sorry
Nou ja, het is wel een succes

Hij loopt er constant mee rond.
Haha, gisteravond met mannetjes ToyStory 1 gekeken. Zo leuk, lekker met chippies op de bank Nu is Maxi Bus Leittie

Mal, hoe is het met de roze muur? Nog steeds zuurstokroze ? Bij mij droogde hij iets lichter op (zowel van Painting the Past als die van PTMD)

Hel, arme Maatje. Fijn dat ze het uiteindelijk wel leuk vond, jammer dat het iets minder begon. Hoe is het nu met klasgenootje d'r vader? Misschien een update op de groep?

Fijn dat het een waardig afscheid was. voor Helman, het is toch een stuk gedeelde jeugd wat wegvalt.

Bridge, veel plezier vandaag met bescheiden meisje!

Star, Starman z'n stellage al verwijderd?

Bezichtiging gisteren ging weer erg goed. Een van de eerste vragen was wanneer ze erin konden
quote:mamax schreef op 13 februari 2011 @ 12:17:

Mal, hoe is het met de roze muur? Nog steeds zuurstokroze ? Bij mij droogde hij iets lichter op (zowel van Painting the Past als die van PTMD)

Ja, die vond ik iets te duur

Ik heb Flexa Pure extra mat gehaald en op kleur laten mengen.

Maar ik denk dat het al anders toont als de witte commode er voor staat en de boom erop zit.
Ik stem ook voor lichter trouwens Mal.

Stellage gaat morgen van neus af als het goed is.

Hahaha fijn joh, jullie worden zo uit jullie huis gekickt. Dat wordt paar maanden camping
Wanneer zouden jullie zelf het huis willen verlaten Mamax? Ik weet niet wanneer het nieuwe huis klaar is?

Star, hij zal morgen nog wel een dikke neus hebben dan
Nee hoor, hij heeft al een mooi klein MJ-neusje
Ben jij al een beetje opgeknapt? Koorts weer gezakt?
Ja nu wel, maar zit onder de pillen

Vannacht bed echt letterlijk zeiknat, dus hoop alles eruit gezweet
Aannemer verwacht 5-6 maanden bouwen. Hopelijk is volgende maand de vergunning rond, dus zouden we aug/sept de sleutel krijgen. Dan kunnen we er okt/nov in. Zou perfect zijn als we tot dan in het huis kunnen blijven. Bod van de eerste mensen was ook met oplevering 6 weken na oplevering van ons nieuwe huis.

Flexa Pure hadden m'n ouders, volgens mij droogde dat ook iets lichter op. Is het nog niet droog dan?

Star, we hebben natuurlijk wel een vouwwagen Lekker dat Starman z'n stellage morgen kwijt is!
Zo, dat is best snel mamax! Ik ben benieuwd naarhet tegenbod, dat zal morgen wel komen.

Volgens mij is de muur indd wel lichter aan het worden, maar ik ben steeds beneden met Mr J terwijl Malman nog wat klusdingen doet in de babykamer.

Star, zweten is altijd goed als je ziek bent. En nou opbokken met alle virussen. Het is nou wel weer mooi geweest.
Je zal maar maanden in een vouwwagen moeten wonen
Het zonnetje komt hier nu een beetje door dus dat is goehoeeeed. Betekent lente enzo
Wij gaan zo maar even naar het bos denk ik. Mannetje heeft de laatste dagen genoeg binnen gezeten.
Mal: en? Hoe is het opgedroogd? Lekker gewandeld verder nog?

Mamax: oh wat spannend zeg! Ik hoop dat jullie morgen met goed nieuws komen!

Hel: ah partijtje dus geen onverdeeld succes? Herkenbaar hoor! Jammer voor Maatje, maar gelukkig uiteindelijk wel goed. Alles ok verder?

Star: ah met pillen wat opgekalefaterd dus. En nu niet meteen alles weer doen, eerst helemaal uitzieken hè!

Bescheiden meisje was vandaag niet meer zo beschieden, haha. Helemaal in d'r nopjes met K3 boekjes. (Verreweg leukste cadeau. Fiets ook leuk, en alle andere dingen ook, maar die boekjes... helemaal goed!) Was heel blij met alle visite en iedereen die binnenkwam vroeg ze om een cadeautje, haha! Was een erg leuke dag!
Lekker gewandeld Mal?

Bridges, wat klinkt dat helemaal leuk! Heel herkenbaar van verjaardag van jongste. Wat lief van die boekjes. Wat voor fietsje heeft ze gekregen?

Mamax, wat spannend, volgens mij ben je jullie huis zo kwijt. Half jaar is goed te doen toch? Wat leuk ToyStory kijken. Jongste vindt het ook leuk, oudste helaas niet. Die vindt het zo verschrikkelijk dat hij letterlijk zei: mamma die dvd wil ik niet eens in huis hebben, die vind ik echt heel erg stom en veel te druk. Jammer hoor, lijkt me zo gezellig!

Star, fijn dat je zo hebt kunnen zweten. Morgen weer aan de bak? Sterkte voor Starman morgen. Hoe lang duurt het totale herstel?
Hel, wat jammer dat het feestje zo begon. Verder klinkt het wel erg leuk, ik hoop dat ze er toch leuk op terug kijkt!
Goedemorgen
Goeiemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven