halfvolle melk bij ochtendpap?

05-01-2009 14:36 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is nu 9 maanden en eigenlijk hadden we al moeten beginnen met pap 's ochtends. Tot op heden doe ik bij de eerste en de laatste fles rijstepap erdoorheen. Maar op het cb gaven ze ook aan dat vanwege de voedingsstoffen die erin zitten 'echte' pap 's ochtends toch beter is.

Nu heb ik het al een paar keer geprobeerd; opvolgmelk klaarmaken, bambix en klaar.

Op de verpakking staat dat het een ' mooi glad mengsel' moet worden en dan oplepelen. Ik krijg dat niet voor elkaar. Het zijn alleen maar klonten.

Nu geven een aantal vriendinnen in plaats van opvolgmelk bij de pap 's ochtends gewone melk.

Wat vinden jullie daarvan en hoe maken jullie pap 's ochtends?
quote:Sarah Scott schreef op 06 januari 2009 @ 11:06:

[...]

Nou, bij deze dus!

We hebben zélfs een hele poos ook nog de fruithap en het potje aangevuld met pap, omdat ze honger blééf houden (ter indicatie: na een dag met goed eten, wilde ze na bedtijd (1930) nog om 2030 een fles en om 2130 nóg 1. En nee, ze is niet dik (net boven de middellijn in de curve zowel voor gewicht als voor lengte) terwijl ze wel groot was bij haar geboorte 51 cm en 4105 gram. Verder loopt ze al een anderhalve maand langs de tafel/box/bank en staat ze de hele dag te dansen en te springen. Kortom: ze heeft het gewoon nodig, want ze verbruikt alles. Overigens is alles in overleg met het cb gegaan hier.)Het was ook geen aanval ofzo hoor. Ik was gewoon oprecht verbaasd. Ieder kind is weer anders, dat weet ik, maar ik had nog nooit van 4 papflessen gehoord. Ook nog van het aanvullen van het fruithapje en potje trouwens niet. Mijn dochter was en is ook heel beweeglijk, maar juist geen grote eter. Maar nogmaals je hoeft je niet te verantwoorden hoor, maar toch bedankt voor de toelichting.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, hier ook altijd klontjes met bambix 6 maanden, en ook met andere opvolgmelk die mijn oppaskinderen gebruikte. Maakte niet uit hoe warm ik het maakte.

Maar ik zou de bambix van 8 maanden als ik jou was, is beter en fijner van structuur, en voedzamer dan 6 maanden bambix. In de 8 maanden pak zitten meer voedingswaarden dan in die van 6 maanden. Ik heb altijd de voeding op leeftijd gekocht, lees de ingredienten hoeveelheden, en je leest duidelijk het verschil.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven