Hallo kleine vriend.

21-10-2012 23:18 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige week ligt mijn stief-dochter in het ziekenhuis. Omdat ze met 29 weken weeën heeft gekregen. Vannacht is haar zoon doormiddel van een keizersnede geboren.



Ze hebben een keizersnede gedaan omdat het een te zware bevalling werd. Waardoor de baby in gevaar zou kunnen komen. Na de geboorte haalde hij geen adem , dus hebben ze hem meteen aan de beademing apparatuur gelegd. En ze koelen zijn ledematen om meer bloed naar zijn hersenen te laten gaan.
Ongeveer een jaar geleden was er toch een topic waarin een TO schreef dat de tienerdochter van haar vriend zwanger was. Wat mij nog heel goed bijstaat is dat de TO die hele baby niet zag zitten omdat ze een "baby trauma" had. Ze had in het verleden toen ze bij een vriendin was en boven bij de baby was gaan kijken het kindje dood in bed aangetroffen, wiegendood. Heel drama, topic was vele bladzijden en het halve forum leefde mee. Bleek achteraf ook een trol te zijn...misschien ook wel Cha? Wel ziek, zeg. Letterlijk heel erg ziek.
Nu is er wel weer genoeg gespeculeerd over Cha's troldaden op het forum lijkt me. Stel je voor dat het toch echt is. Dan is dit natuurlijk niet zo prettig om te lezen in een topic waar je graag steun zou krijgen in een hele moeilijke situatie.



Cha is de enige die weet hoe het werkelijk zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer schreef op 26 oktober 2012 @ 12:35:

Cha is de enige die weet hoe het werkelijk zit.Maar zij is ook de enige die niet reageert op concrete vragen in haar topics. Als ze dat wel zou doen, zou er een hoop duidelijk worden en er geen verdenkingen ontstaan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, dat ben ik met je eens Himalaya. Maar daar kan alleen Cha iets aan doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pompadoer, 13 minuten geleden

Ja, dat ben ik met je eens Himalaya. Maar daar kan alleen Cha iets aan doen.

Als ze dat nog zou willen.

Ik zou er geen trek meer in hebben, mocht t waar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 26 oktober 2012 @ 13:09:

[...]

Als ze dat nog zou willen.

Ik zou er geen trek meer in hebben, mocht t waar zijn.



Dat vind ik altijd zo'n slappe hap.

Er zijn al eerder in verschillende topics van haar (en dat gebeurt ook bij andere forummers hoor) al dan niet kritische of doorvraag-vragen gesteld, waar consequent geen antwoorden op worden gegeven, terwijl op algemene of 'wat vervelend voor je, hoe gaat het nu?' vragen wel wordt gereageerd. Dat zorgt nou niet echt voor vertrouwen in het geschrevene.



Als het echt allemaal ontzettend waar is, dan antwoord je ook op 'lastige' vragen, en weerleg je iets zodra iemand zegt dat er dingen niet kloppen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Als het echt allemaal ontzettend waar is, dan antwoord je ook op 'lastige' vragen, en weerleg je iets zodra iemand zegt dat er dingen niet kloppen.Daar heb je natuurlijk gelijk in.
Al die topics die hier genoemd zijn heb ik ook gelezen. Nou ben ik best naïef (je hebt nou eenmaal mensen waar altijd wat mee aan de hand lijkt te zijn), maar sommige dingen die voorbij kwamen/komen gingen/gaan toch wel heel erg ver, zelfs voor mij is het dan redelijk ongeloofwaardig.



Toch wel heel triest als je idd zo'n pathalogische leugenaar bent zeg

Ik vraag me wel eens af of zo iemand dat dan alleen op een forum doet of IRL ook een heel leven vol ellende bij elkaar verzint.
quote:himalaya schreef op 26 oktober 2012 @ 13:14:

[...]





Dat vind ik altijd zo'n slappe hap.

Er zijn al eerder in verschillende topics van haar (en dat gebeurt ook bij andere forummers hoor) al dan niet kritische of doorvraag-vragen gesteld, waar consequent geen antwoorden op worden gegeven, terwijl op algemene of 'wat vervelend voor je, hoe gaat het nu?' vragen wel wordt gereageerd. Dat zorgt nou niet echt voor vertrouwen in het geschrevene.



Als het echt allemaal ontzettend waar is, dan antwoord je ook op 'lastige' vragen, en weerleg je iets zodra iemand zegt dat er dingen niet kloppen.



Idd maar cha volstaat zoals gisteren te lezen was na alle speculaties met 1 simpele post 'als alles goed gaat mag dochter morgen naar huis'

Zal me niet verbazen als ze vanavond met een post komt dat ze dochter opgehaald heeft en hoe ze die nu lekker thuis aan het vertroetelen is met misschien nog wat drama over ex die dwars ligt etc.
Alle reacties Link kopieren
Nou cha, verklaar je nader!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 26 oktober 2012 @ 15:34:

Nou cha, verklaar je nader!Of cha reageert helemaal niet meer (althans niet onder de naam Cha) of ze plaatst weer een dramapost en gaat verder nergens op in.
Nah cha ben je van de aardbodem verdwenen?
Alle reacties Link kopieren
Dit is een zwijgende bekentenis



Sneu
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven