Hallo kleine vriend.

21-10-2012 23:18 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige week ligt mijn stief-dochter in het ziekenhuis. Omdat ze met 29 weken weeën heeft gekregen. Vannacht is haar zoon doormiddel van een keizersnede geboren.



Ze hebben een keizersnede gedaan omdat het een te zware bevalling werd. Waardoor de baby in gevaar zou kunnen komen. Na de geboorte haalde hij geen adem , dus hebben ze hem meteen aan de beademing apparatuur gelegd. En ze koelen zijn ledematen om meer bloed naar zijn hersenen te laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op 25 oktober 2012 @ 20:43:

[...]





Ik denk dat cha gewoon over de kritische reacties heen leest en verder gaat met deze soap of dat ze over een paar weken weer een nieuw topic opent met een fantasieverhaal.

Ik kan wel zo ongeveer voorspellen wat het vervolg van dìt verhaal is maar ik laat het liever aan cha over.
Ik voorspel ook nog een dramaverhaal over de ex die nieuwe lover de advocaat te lijf gaat omdat hij cha zo graag terug wil en zijn huidige vriendin hem eruit geflikkerd heeft.

Natuurlijk trapt cha daar niet in en haar Mercedes krijgt hij ook niet.
quote:gypsygirl-1 schreef op 25 oktober 2012 @ 20:48:

Ik voorspel ook nog een dramaverhaal over de ex die nieuwe lover de advocaat te lijf gaat omdat hij cha zo graag terug wil en zijn huidige vriendin hem eruit geflikkerd heeft.

Natuurlijk trapt cha daar niet in en haar Mercedes krijgt hij ook niet.Maar hij heeft nog wel dat halve bankbiljet van 500 euro!
Alle reacties Link kopieren
Maar daar zit geen code op!
quote:florence100 schreef op 25 oktober 2012 @ 20:51:

Maar daar zit geen code op!
quote:bankje schreef op 25 oktober 2012 @ 20:50:

[...]





Maar hij heeft nog wel dat halve bankbiljet van 500 euro!Maar gelukkig heeft cha de andere helft waar de codes opstaan en wil die lieve bankmedewerker van de bank waar cha geld bij de balie kreeg dat halfje wel voor haar opsturen naar DNB.
quote:gypsygirl-1 schreef op 25 oktober 2012 @ 20:07:

Het is niet alleen dit topic van cha het zijn alle topics bij elkaar die maken dat ik denk dat cha een hele grote dikke duim heeft.

Het pinpas topic is ook zo'n pareltje.Ken ik niet

gaat gauw even loepen
Cha vertrekt met de advocaat stiefdochter en kerngezonde kleinzoon naar een tropisch oord en ze leefden nog lang en gelukkig..
Alle reacties Link kopieren
En zit haar tank weer vol
Alle reacties Link kopieren
Dat is saai gypsigirl...
quote:gypsygirl-1 schreef op 25 oktober 2012 @ 20:52:

[...]





Maar gelukkig heeft cha de andere helft waar de codes opstaan en wil die lieve bankmedewerker van de bank waar cha geld bij de balie kreeg terwijl het niet eens haar eigen bank was dat halfje wel voor haar opsturen naar DNB.
quote:florence100 schreef op 25 oktober 2012 @ 20:55:

Dat is saai gypsigirl...



Ja eigenlijk wel een beetje.

Nou ja dan vertrekt ze met advocaat stiefdochter en kleinzoon naar een tropisch oord en raakt ze daar zwanger terwijl stiefdochter ook zwanger is van de advocaat..

Drama drama drama.
quote:gypsygirl-1 schreef op 25 oktober 2012 @ 20:54:

Cha vertrekt met de advocaat stiefdochter en kerngezonde kleinzoon naar een tropisch oord en ze leefden nog lang en gelukkig.. Dan hoeft ze niet meer in de auto te slapen als ze weer het ziekenhuis moet verlaten omdat ze geen familie is
Tjonge.. Volgens mij kun je tegenwoordig geen enkel topic meer openen zonder beschuldigd te worden van trollen...



Als Cha niet meer reageert geef ik haar groot gelijk
Er is eerder iemand met een dergelijke schrijfstijl geweest die ook met de noorderzon vertrok. Jaartje geleden denk ik? Ook verhalen die steeds waanzinniger werden. Gosje, wie was dat nou toch ook alweer??
quote:Siepel schreef op 25 oktober 2012 @ 21:02:

Tjonge.. Volgens mij kun je tegenwoordig geen enkel topic meer openen zonder beschuldigd te worden van trollen...



Als Cha niet meer reageert geef ik haar groot gelijkMisschien moet je alle topics van cha eens nalezen en dan je conclusie trekken?
quote:Suze02 schreef op 25 oktober 2012 @ 21:06:

Er is eerder iemand met een dergelijke schrijfstijl geweest die ook met de noorderzon vertrok. Jaartje geleden denk ik? Ook verhalen die steeds waanzinniger werden. Gosje, wie was dat nou toch ook alweer??Er gaat me een lampje branden maar ik kan er zo snel niet opkomen wie het was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 25 oktober 2012 @ 21:06:

Er is eerder iemand met een dergelijke schrijfstijl geweest die ook met de noorderzon vertrok. Jaartje geleden denk ik? Ook verhalen die steeds waanzinniger werden. Gosje, wie was dat nou toch ook alweer??afgelopen zomer ook! Die verhalen waren ook erg ongeloofwaardig met details die niet konden kloppen. Die TO had het net als Cha ook steeds over 'de jonge' in plaats van 'de jongen' (wat mij opviel omdat het me irriteerde).
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op donderdag 25 oktober 2012 21:09 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Suze02 in "Hallo kleine vriend."" class="messagelink">Suze02 schreef op 25 oktober 2012 @ 21:06</a>:</b>

Er is eerder iemand met een dergelijke schrijfstijl geweest die ook met de noorderzon vertrok. Jaartje geleden denk ik? Ook verhalen die steeds waanzinniger werden. Gosje, wie was dat nou toch ook alweer??</div></blockquote>Er gaat me een lampje branden maar ik kan er zo snel niet opkomen wie het was. Misschien die met het logerende kind voor een weekend, wat ineens een pleegkind werd en toen werd geadopteerd? Daar deed dit verhaal me een beetje aan denken...
quote:gelukkigleven schreef op 25 oktober 2012 @ 21:22:

[...]





Misschien die met het logerende kind voor een weekend, wat ineens een pleegkind werd en toen werd geadopteerd? Daar deed dit verhaal me een beetje aan denken...
Alle reacties Link kopieren
Komt mij ook bekend voor!
Alle reacties Link kopieren
quote:gelukkigleven schreef op 25 oktober 2012 @ 21:22:

[...]





Misschien die met het logerende kind voor een weekend, wat ineens een pleegkind werd en toen werd geadopteerd? Daar deed dit verhaal me een beetje aan denken...er waren sowieso wel een aantal vreemde adoptieverhalen toch?
Op zich is het dan wel vernieuwend en verrassend als je dan je stiefkind níet adopteert. Maar misschien komt het nog, er is nu natuurlijk een pracht van een zoontje dat geadopteerd kan worden...
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 25 oktober 2012 @ 21:06:

Er is eerder iemand met een dergelijke schrijfstijl geweest die ook met de noorderzon vertrok. Jaartje geleden denk ik? Ook verhalen die steeds waanzinniger werden. Gosje, wie was dat nou toch ook alweer??



Die zwanger was, een auto-ongeluk had gekregen en haar dure leaseauto op de rotonde had laten staan, naar Zuid Afrika vertrok om te bevallen en ondertussen maakte de werknemers een zooitje van de zaak en moest ze een interim manager op afstand regelen.



Dat bedoel je?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Oh gunst ja, die was er ook nog! Kreeg die niet ook een prematuur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven