hellup ben ik zwanger?
woensdag 29 juni 2011 om 11:41
Iemand met een glazen bol aanwezig?
Gister zou het eigenlijk mijn red devil day zijn
maar het was een NOD.
Ik weet niet meer precies waarneer ik geklust heb met me hubbie.
We zouden komende maand weer beginnen met IUI , maar dat hebben we effe uitgesteld omdat ik geen zin had om zwanger te worden in de zomer.
zou ik dan toch zwanger kunnen zijn ?
hellup ik durf niet te testen
Gister zou het eigenlijk mijn red devil day zijn
maar het was een NOD.
Ik weet niet meer precies waarneer ik geklust heb met me hubbie.
We zouden komende maand weer beginnen met IUI , maar dat hebben we effe uitgesteld omdat ik geen zin had om zwanger te worden in de zomer.
zou ik dan toch zwanger kunnen zijn ?
hellup ik durf niet te testen
woensdag 29 juni 2011 om 13:03
even serieus:
je gaat toch niet testen als je een dag over tijd bent?! dat is toch zonde van je geld... je merkt het van zelf wel. als je na een dag of 5 nog niet ongesteld bent, wordt het misschien eens interessant om te weten wat en hoe
of hebben jullie een stopwatch in je eierstok zitten dat je precies weet op welke dag er wat gaat gebeuren?
je gaat toch niet testen als je een dag over tijd bent?! dat is toch zonde van je geld... je merkt het van zelf wel. als je na een dag of 5 nog niet ongesteld bent, wordt het misschien eens interessant om te weten wat en hoe
of hebben jullie een stopwatch in je eierstok zitten dat je precies weet op welke dag er wat gaat gebeuren?
woensdag 29 juni 2011 om 13:06
woensdag 29 juni 2011 om 13:07
quote:elodita schreef op 29 juni 2011 @ 13:03:
even serieus:
Heel serieus ik heb altijd een superstrakke cyclus van 26 dagen.
de vorige cyclus na mn miskraam was ook weer stipt 26 dagen, dus ik denk dat die miskraamshizzlehormonenbende ook niet meer meespeelt.
al acht ik de kans dat mn man zn zwemmers spontaan opeens wel de weg hebben kunnen vinden niet zo groot.
denk dat mn bioritme in de war is door t weer ofzo.
en nee ik ga vandaag NIET testen.
even serieus:
Heel serieus ik heb altijd een superstrakke cyclus van 26 dagen.
de vorige cyclus na mn miskraam was ook weer stipt 26 dagen, dus ik denk dat die miskraamshizzlehormonenbende ook niet meer meespeelt.
al acht ik de kans dat mn man zn zwemmers spontaan opeens wel de weg hebben kunnen vinden niet zo groot.
denk dat mn bioritme in de war is door t weer ofzo.
en nee ik ga vandaag NIET testen.
woensdag 29 juni 2011 om 13:09
woensdag 29 juni 2011 om 13:13
woensdag 29 juni 2011 om 13:21
quote:LunaSter schreef op 29 juni 2011 @ 13:16:
Yamuna, ga je schamen met zo'n topic.
Maarre, IUI overslaan omdat je niet zwanger wilt zijn in de zomer? Die snap ik dan ff niet.
IUI overslaan ...
had meer te maken met de IUI ervoor, zwanger geworden , miskraam, curettage.. elke week voor een andere dokter of verpleegster met de benen wijd . Had/heb effe geen zin in dat "getrut" aan mn lijf.
Yamuna, ga je schamen met zo'n topic.
Maarre, IUI overslaan omdat je niet zwanger wilt zijn in de zomer? Die snap ik dan ff niet.
IUI overslaan ...
had meer te maken met de IUI ervoor, zwanger geworden , miskraam, curettage.. elke week voor een andere dokter of verpleegster met de benen wijd . Had/heb effe geen zin in dat "getrut" aan mn lijf.
woensdag 29 juni 2011 om 13:30
woensdag 29 juni 2011 om 13:33