Help! 34 weken en nog steeds geen naam!!
dinsdag 23 december 2008 om 10:20
Ik begin 'em nu wel te knijpen ik ben 34 weken zwanger en we weten dat we een jongen krijgen maar manlief en ik komen er écht niet uit. Eerst denk je nog...ach we hebben alle tijd....maar die tijd begint nu toch echt te dringen!!
Wie heeft dit ook gehad? We hebben zelfs geen compromisnaam!!!
Ik ben meer van de apartere namen (Waldemar bijvoorbeeld) en hij vindt Bas en Tim heel leuk. Maar ik vind Tygo wel leuk, Wout ook nog wel (dus zo apart ben ik ook niet) maar dat vindt hij weer niets.
Manlief dreigt al met dat hij toch aangifte gaat doen.......
Wie heeft dé naam of een verlossend advies, tips en de geruststelling dat het allemaal wel goed komt? Soms hoor je van mensen dat ze wachten tot de baby er is en dan: oh dat is écht een........ maar dat lijkt me zo raar!
Wie heeft dit ook gehad? We hebben zelfs geen compromisnaam!!!
Ik ben meer van de apartere namen (Waldemar bijvoorbeeld) en hij vindt Bas en Tim heel leuk. Maar ik vind Tygo wel leuk, Wout ook nog wel (dus zo apart ben ik ook niet) maar dat vindt hij weer niets.
Manlief dreigt al met dat hij toch aangifte gaat doen.......
Wie heeft dé naam of een verlossend advies, tips en de geruststelling dat het allemaal wel goed komt? Soms hoor je van mensen dat ze wachten tot de baby er is en dan: oh dat is écht een........ maar dat lijkt me zo raar!

woensdag 24 december 2008 om 14:51
Wij hadden al zo lang als we elkaar kenden (10 jaar) namen voor onze eventuele kinderen. Bent voor 'n jongen, Benthe voor 'n meisje. Toen ik zwanger was (3 jaar geleden) en het bleek een meisje te zijn hadden we allebei zo iets dat de naam voor haar niet goed voelde. Toen hoorden we de naam Mare 'n keer op TV en we hadden beiden gelijk het idee dat is 'm, vond het zo'n lieve en mooie naam en toch nog vrij origineel. Toen ik de tweede keer zwanger was (verassing) en het een jongen bleek te zijn hebben we gekozen voor de 1e naam nl. Bent. Ik vind het erg leuk bij elkaar passen en ben nog steeds blij met de gekozen namen.
Had natuurlijk als de eerste Benthe had geheten onze zoon niet Bent genoemd.
Had natuurlijk als de eerste Benthe had geheten onze zoon niet Bent genoemd.

woensdag 24 december 2008 om 19:54
woensdag 18 februari 2009 om 20:15